Että ihmiset osaa olla tyhmiä laumasieluja

Samaa mieltä!

Mutta montako sen ahterikuvaa sä pot klikannut ja tavallaan siis tukenut?
Vuosi-pari sitten katsoin sen Instaa, olihan se jännä katsella semmoista tiliä jossa jokainen kuva on niin huolella tehty. Samoin kattelin Kyllikki Jennerin tiliä.

Mut kauaa ei voinu katella. Alepan muovikassissakin on vähemmän muovia kuin niissä kuvissa ja elämäntyylissä.
 
  • Tykkää
Reactions: r0s
Niin jos asuu metsän lähellä ja/tai omistaa auton.
No, yllättäen kun on mustikkabuumi, niin se menopeli onkin löytynyt.

Siis pointtini ei ole se, että jokaisen pitäisi mennä just mustikkaan. Itsekään en mene, mut kerään kyllä kaikkea muuta luonnosta.

Vaan se, että sit kun mustikkabuumi on ohi (jossei siitä tule pysyvä trendi), niin samat tuuliviirit toteavat "en mä nyt jaksa/ei oo aikaa mennä mustikkaan. Mut mä kasvatan takapihalla siperialaista riekonmarjaa ku naapurin Lissulla on kans".
 
vierailija
No, yllättäen kun on mustikkabuumi, niin se menopeli onkin löytynyt.

Siis pointtini ei ole se, että jokaisen pitäisi mennä just mustikkaan. Itsekään en mene, mut kerään kyllä kaikkea muuta luonnosta.

Vaan se, että sit kun mustikkabuumi on ohi (jossei siitä tule pysyvä trendi), niin samat tuuliviirit toteavat "en mä nyt jaksa/ei oo aikaa mennä mustikkaan. Mut mä kasvatan takapihalla siperialaista riekonmarjaa ku naapurin Lissulla on kans".
Mul menee vähän pointti ohi tässä. Miksi siis on paha, et ihmiset tekee samoja asioita? Siksi, et joku julkkis-Trumppi tulee valituksi ilman mitään meriittejä?
 
vierailija
No, yllättäen kun on mustikkabuumi, niin se menopeli onkin löytynyt.

Siis pointtini ei ole se, että jokaisen pitäisi mennä just mustikkaan. Itsekään en mene, mut kerään kyllä kaikkea muuta luonnosta.

Vaan se, että sit kun mustikkabuumi on ohi (jossei siitä tule pysyvä trendi), niin samat tuuliviirit toteavat "en mä nyt jaksa/ei oo aikaa mennä mustikkaan. Mut mä kasvatan takapihalla siperialaista riekonmarjaa ku naapurin Lissulla on kans".
Huoh
Jos huonona mustikkakesänä ei viitsi tuntitolkulla kuluttaa aikaa etsien marjoja pitin maakuntaa, niin nyt kun ei tarvii kun astua metsään ja kerätä ämpärillinen tunnissa niin onhan siinä kyse muustakin kuin lauman mukana menosta.
 
vierailija
Ja vapaapäiviä niillä ei tietysti oo koskaan?
Mustikkametsä on mitä parasta perheen aikaa eskari-ikäisestä eteenpäin, eli jotka jaksaa olla vaikka parikin tuntia siellä.
Vapaapäivänä mennään Prismaan, eikövain :D ja sen reissun jälkeen onkin jo kävellyt tarpeeksi viikon edestä. Mut jostainhan se ylimääräinen aika ja energia on tullut, epäilin etätyön olevan osa sitä. Voin toki olla väärässä.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
vierailija
Riippuu mihin on tottunut. Mä en ole kuullut että nuorena on energisenä iltapäivällä.
Varmasti kanssa. Mun mielestä ne puhui vasta, että koulujen aloitus pitäisi siirtää tunnilla eteenpäin, koska nuoret nukkuvat aamuisin. En tiedä, tapahtuiko mitään.
Ehkä työpaikallasi alkaa olla niitä n. 55-60 vuotiaita, jotka kertovat heräävänsä aina kello 4 aamulla, vaikkeivät haluaisikaan?
 
vierailija
Ja vapaapäiviä niillä ei tietysti oo koskaan?
Mustikkametsä on mitä parasta perheen aikaa eskari-ikäisestä eteenpäin, eli jotka jaksaa olla vaikka parikin tuntia siellä.
Ihan kivaa juu, mutta kaikilla sitä metsää ei ole lähellä eikä edes kovin lähellä tai menopeliä käytössä sitä varten. Ei sun tartte kantaa murhetta siitä, mitä muut tekevät tai eivät tee. Jälleen kerran.
 
Varmasti kanssa. Mun mielestä ne puhui vasta, että koulujen aloitus pitäisi siirtää tunnilla eteenpäin, koska nuoret nukkuvat aamuisin. En tiedä, tapahtuiko mitään.
Ehkä työpaikallasi alkaa olla niitä n. 55-60 vuotiaita, jotka kertovat heräävänsä aina kello 4 aamulla, vaikkeivät haluaisikaan?
On kaikenikäisiä. Mä menin töihin 19v. Tein sitä 29v. Nyt opiskelen toisen ammatin.
 
vierailija
Ei tullu mieleen et ihmisillä on nyt enemmän aikaa?
Voi lähteä metsään ja tehdä etätyöt muulloin kuin 8-16
Moni nuori ja varmasti vanhempikin jäi ilman kesätöitä jne
Varmasti noinkin, mutta käytännössä kaikki ne, jotka käyvät mustikassa sen ylimääräisen ajan takia ovat käyneet mustikassa ennenkin. He vain hyödyntävät sen lisäajan olemalla ehkä enemmän mustikassa. Mutta ei ihmisillä ole tapana muuttaa rutiinejaan sen todellisen tai kuvitellun lisäajan takia. Ei tuolla ole ihmisiä mustikanpoimintalähtötelineissä venttaamassa sitä kun joku vuosi sattuisi olemaan aikaa. Ihan niin kuin jengi ei ole rynnännyt moottoriradoille ajamaan kilpaa vaan sen takia, että nyt on kerrankin aikaa.

Sen sijaan muoti-ilmiöt eli se laumatoiminta on ihan aito ja todellinen juttu. Kun ensimmäinen pissis julkaisee instagramissa kuvan mustikkamättäältä, yhtäkkiä tuhannet muutkin pissikset tajuavat mennä marjaan. Niin se vaan menee. Pakko harrastaa joogaa, ottaa tatuointi reiteen tai tissin alle ja mennä mustikkaan koska muutkin lauman jäsenet tekevät niin.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo

Yhteistyössä