Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Alkuperäinen kirjoittaja Sarmiina:Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Alkuperäinen kirjoittaja Sarmiina:Ihan muuten vaan asiaan mitenkään puuttumatta, kuinka moni täällä tekee kerroshoitajan duunia? Mä teen, ja voin sanoa, et kukaan ei täyden työpäivän jälkeen sitä työtä tehtyä aja fillarilla kymmentä kilsaa mihinkään suuntaan, se on ihan varma.
ai? Minä tein sitä työtä 15 ja 16 vuotiaana muutaman kesän ja ajoin 15km työpäivien jälkeen. Miten on ollut mahdollista :/
Noh, jos mulla on täys työpäivä, se tarkoittaa sitä, et siivoan n. 30-40 huonetta, ja voin sanoo, et sen jälkeen ei todellakaan musta olis ajamaan fillarilla. Ja kyllä mullakin ton ikäsenä oli vähä erilainen kunto ku nykyään.
voi olla, mutta kyllä tämän ikäisenä sitä työtä tekee hiukan toisella tavalla kuin 15v. silloin puskin ihan täysillä, pitämättä yhtään lepotaukoa. Nyt osaisin varmaan jo levätäkin välillä.
Tän alan lepotauko, on yks ainoo puoli tuntinen, ei ole muita taukoja, ja toikin on palkatonta aikaa..
*muoks* ja on pakko painaa täysillä, ettei tule työajan ylityksiä..