V
vierailija
Vieras
Miten kuljet ITSE 10 km. 15 min. ILMAN AUTOA???? Röyhkeä tässä olet SINÄ joka et ymmärrä POINTTIA! Mä tekisin töitä vaikka 20h.vrk,jos vaan lapsella olis hoitopaikka jossa sais olla,vai pistänkö 2VUOTIAAN KADULLE??????????Voi jumalauta että nousee verenpaine kohisten kun lukee tällaisia kirjoituksia. Kukaan ei ole niin kiittämätön ja röyhkeä kuin suomalainen hyvinvointiyhteiskunnan ja sosiaalisen turvaverkon lellikki.
Rahaa pitäisi saada vastikkeetta ja työn tekemisen ehdot määritellä itse. Ikinä ei ole hyvä.
Ettekö te saatanat tajua, että useimmissa muissa maissa te tuolla asenteella näkisitte nälkää. Suomessa ei työtönkään ikinä kuole nälkään tai jää asunnottomaksi kadulle tai ilman terveydenhuoltoa. Työttömän lapsista puhumattakaan. Kaikista pidetään huolta, mutta näiden perkeleen röyhkimysten mielestä työtä ei saisi pakottaa tekemään ellei työpaikan sijainti, työajat ja palkka olisi juuri omien mieltymysten mukaiset. Ja jos työtä ei ole, niin vastikkeetonta fyrkkaa pitäisi yhteiskunnan olla työntämässä taskuihin vaikka olisi omiakin säästöjä.
Miten te jumalauta kehtaatte? Oikeasti?