Tuli tuossa mieleen semmosta vaan että kun sanotte sitä että köyhän pitäisi muuttaa kaupunkiin tjn..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Hmm"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mielestäni köyhä voi elää onnellisen elämän kaupungissa. Toki köyhä voi elää maallakin. Jos mä olen stadissa syntynyt, niin mä en maalle lähde vaikka olisin köyhä.

Ja lisäänpä vielä villin veikkauksen, että ap:n miehen taloa ei kukaan haluaisi ostaa, ja siitä todella saisi vain muutaman kymppitonnin.
Ja kuten mulla, kun se ammattitaito ei riitä saamaan siivoustöitä kummempia. Ja nykyään, kun olen työkyvyttömyyseläkkeellä, on hyväkin etten lähtenyt haihattelemaan ja luopunut suvussa kulkeneesta talostani pilkkahinnalla, muuttaakseni vuokralle kaupungin slummialueelle.
Tiukkaahan tämä tekee, kun ne tuet olisivat niin hyvät vuokralla, mutta jotain mun on yritettävä tämän vähäisenkin jäljellä olevan mielenterveyteni eteen.

Alkuperäinen kirjoittaja mämämä;24846940:
Ja lisäänpä vielä villin veikkauksen, että ap:n miehen taloa ei kukaan haluaisi ostaa, ja siitä todella saisi vain muutaman kymppitonnin.
Ja kuten mulla, kun se ammattitaito ei riitä saamaan siivoustöitä kummempia. Ja nykyään, kun olen työkyvyttömyyseläkkeellä, on hyväkin etten lähtenyt haihattelemaan ja luopunut suvussa kulkeneesta talostani pilkkahinnalla, muuttaakseni vuokralle kaupungin slummialueelle.
Tiukkaahan tämä tekee, kun ne tuet olisivat niin hyvät vuokralla, mutta jotain mun on yritettävä tämän vähäisenkin jäljellä olevan mielenterveyteni eteen.

Mieheni, siis meidän koko perheen koti on vasta rakennettu. Ja olen OPISKELLUT siivoojaksi eikä kaduta pätkääkään!

[QUOTE="Aloittaja";24846981]Mieheni, siis meidän koko perheen koti on vasta rakennettu. Ja olen OPISKELLUT siivoojaksi eikä kaduta pätkääkään![/QUOTE]

suuremmalla syyllä sun ei kannata missään vaiheessa myydä sitä taloa, kun ei siitä 50 km työpaikoista saa mitään, ainakaan täällä pohjoisessa.
Mähän olen tässä sun puolella vaan.

Muutamaa asiaa ihmettelen tässä tarinassa. Et saa töitä, koska pienellä paikkakunnalla työt saadaan kavereiden / tuttujen kautta. Miehesi on kuitenkin ko. paikkakunnalta kotoisin, teidän tukiverkostot on siellä ja sinä itsekin ole asunut siellä "jo" 10 vuotta... Ihan oikeesti, eikö tämä kaikki auta sinua löytämään paikkakunnalta siivoustyötä, johon sinulla on vieläpä koulutus? Tuskin sinun työttömyys sinulle / teille mikään ongelma on!!

Yhteistyössä