Että tämmöistä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Taikakuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Lainaa saa jos haluaa ajokortin.

ap, taidat olla kohta 40 vuotta elänyt yhteiskunnan rahoilla. Asut ilmeisesti miehesi kanssa eri osoitteessa siksi, että yhteiskunnan tuet juoksevat.

Todella suututtaa maksella sinun kaltaisten ihmisten loisimista.

haha! kävit lukemassa profiilista! :headwall:

Tottakai luin heti profiilin. Tällaisen syyn ymmärtäisi jos olisi pieniä lapsia monta kuljetettavana hoitoon, mutta että makoilee päivät kotona yksinään, eikä huvita vain tehdä töitä.

Alkuperäinen kirjoittaja sulasieni:
lueskelin tätä ketjua ja olen aina vain enemmän sitä mieltä että mitäsnytille kirjautumispakko mikäli haluaa vastata viesteihin harmaat ovat niin ärsyttäviä ja haluavat tahalleen lyödä lyötyä ja provoilevat vaan |O :headwall: :(

Kyllä täältä löytyy mustiakin mitkä ovat harmaiden kanssa samaa mieltä :kieh:

Ihan muuten vaan asiaan mitenkään puuttumatta, kuinka moni täällä tekee kerroshoitajan duunia? Mä teen, ja voin sanoa, et kukaan ei täyden työpäivän jälkeen sitä työtä tehtyä aja fillarilla kymmentä kilsaa mihinkään suuntaan, se on ihan varma.

Alkuperäinen kirjoittaja Taikakuu:
Alkuperäinen kirjoittaja hondatyttö:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Ehdotan seuraavaa:

Osta mopo.

Tai onko ap kuullut sanaa autokoulu :whistle:

Oletko sinä kuullut sana raha...

rahaahan saa kun käy töissä esim :whistle:

Näistä töistä ei paljon makseta...

Eli nostelet toimeentulotukia ja työttömyyskorvauksia ja asumistukia ja saat niillä saman tai enemmän?

Ja miehen kanssa et muuta, koska et saisi mitään, vaan hän elättäisi sinut, jos edelleen haluaisit makoilla kotona yksin.

Alkuperäinen kirjoittaja sulasieni:
lueskelin tätä ketjua ja olen aina vain enemmän sitä mieltä että mitäsnytille kirjautumispakko mikäli haluaa vastata viesteihin harmaat ovat niin ärsyttäviä ja haluavat tahalleen lyödä lyötyä ja provoilevat vaan |O :headwall: :(

Minusta täällä on ollut ihan asiallista palautetta. Minustakin työstä kieltäytymisen syy oli huono.

Alkuperäinen kirjoittaja Sarmiina:
Ihan muuten vaan asiaan mitenkään puuttumatta, kuinka moni täällä tekee kerroshoitajan duunia? Mä teen, ja voin sanoa, et kukaan ei täyden työpäivän jälkeen sitä työtä tehtyä aja fillarilla kymmentä kilsaa mihinkään suuntaan, se on ihan varma.

Niin arvelinkin. Mulla ois 10 kilsan räntäsateessa ajelun jälkeen semmonen olo, että haluan juoda lämmintä kaakaota, lueskella, kaikkea muuta tehdä, kuin töitä. Siivouksen jälkeen mua huvittas istua lämpimään autoon, mieluiten ihan vaan kyytiin ja huristaa kotiin.

Mä teen rankempaa duunia ja kesällä olen joskus polkenut töihin ja takas,36km :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja huh huh:
Kuka muuttaa jonnekin peräkorven takahikiälle ilman ajokorttia ja autoa? Sitten voi olla ottamatta töitäkin vastaan silleen sopivasti. Minä en tajua? Miten käytte kaupassa, vai onko teillä autoa ollenkaan? eikö mies olisi voinut viedä työmatkalla töihin?

Ihan keskustassa asutaan.. Mies asuu eri paikkakunnalla...

Mä teen rankempaa duunia ja kesällä olen joskus polkenut töihin ja takas,36km :whistle:

Mitä työtä sä teet? Sulla on varmaan huippukunto!

ai? Minä tein sitä työtä 15 ja 16 vuotiaana muutaman kesän ja ajoin 15km työpäivien jälkeen. Miten on ollut mahdollista :/

sellainen iso hotelli oli jossa siivosin ja olin kerroshoitajana.

Ei taida mansikanpoimintaa raskaampaa työtä olla, ja h elposti sinnekin polkaisi 20 km. lapsena.

Kyllä ap on laiska loinen.

Alkuperäinen kirjoittaja hondatyttö:
Ehdotan seuraavaa:

Osta mopo.

Tai onko ap kuullut sanaa autokoulu :whistle:

Oletko sinä kuullut sana raha...

rahaahan saa kun käy töissä esim :whistle:

Näistä töistä ei paljon makseta...

Kyllä sika syitä keksii kun maa on kova ja kärsä kipeä...

Mitä työtä sä teet? Sulla on varmaan huippukunto!

Mä olen tehtaalla töissä jossa nostelen painavia tavaroita ja kävelen melkeimpä koko ajan..kieltämättä tässä on kunto parin viime vuoden aikana kohentunut roimasti :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:

ai? Minä tein sitä työtä 15 ja 16 vuotiaana muutaman kesän ja ajoin 15km työpäivien jälkeen. Miten on ollut mahdollista :/

Noh, jos mulla on täys työpäivä, se tarkoittaa sitä, et siivoan n. 30-40 huonetta, ja voin sanoo, et sen jälkeen ei todellakaan musta olis ajamaan fillarilla. Ja kyllä mullakin ton ikäsenä oli vähä erilainen kunto ku nykyään.

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
no mutta eihän 10km ole matka eikä mikään :o ajattele niin että siin saisit kohotettua kuntoa samalla ;)

Ajattele, miltä se tuntuisi vaikka räntäsateessa tai 20 asteen pakkasessa. :(

Ja liukkailla ja sohjokelillä ja sohjokelin jälkeisillä pakkasilla...
Meillä päin esimerkiksi ku pyöräteistä ei juuri huolta pidetä, ois aivan kamala pyöräillä viisikin kilometriä semmosella kelillä. Kävellen ois kannattavampaa, ja sillon matkaan kuluis semmonen 3 varttia ehkä...siis 5 kilsalle. Eli 1½h 10 kilsalle.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Ei taida mansikanpoimintaa raskaampaa työtä olla, ja h elposti sinnekin polkaisi 20 km. lapsena.

Kyllä ap on laiska loinen.

Näissä asioissa kesä on TÄYSIN eri asia kuin talvi. Kesällähän nyt polkee vaikka 50km, mut talvella huonolla kelillä muutamakin kilometri on tuskaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:

Noh, jos mulla on täys työpäivä, se tarkoittaa sitä, et siivoan n. 30-40 huonetta, ja voin sanoo, et sen jälkeen ei todellakaan musta olis ajamaan fillarilla. Ja kyllä mullakin ton ikäsenä oli vähä erilainen kunto ku nykyään.

voi olla, mutta kyllä tämän ikäisenä sitä työtä tekee hiukan toisella tavalla kuin 15v. silloin puskin ihan täysillä, pitämättä yhtään lepotaukoa. Nyt osaisin varmaan jo levätäkin välillä.

Alkuperäinen kirjoittaja *******:
Onko KAIKKIEN PAKKO jaksaa pyöräillä 20km päivässä??????? Te oi ihanat yli-ihmiset täällä, menkää takaisin koloihinne. En usko, että ap tahallaan haluaa olla tekemättä töitä.

Kiitos sinulle! En todellakaan tahallaan halua olla tekemättä töitä.. Kävin cimson kurssin tässä viimeksi sitä ennen olin ammattikoululla töissä,siellä tein vaihtelevia töitä olin pesulassa,kanttiinissa ja siivosin.Sitä ennen 00-03 kävin ammattikoulun kotitalousyrittäjä linjan..

Minusta olisi jopa mukavaa kun työpäivän jälkeen saisi olla täysin rentona sitten kotona kun ei tarvitsisi enää urheilla kun olisi tehnyt sen työmatkoilla.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä