V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Jansku08:Alkuperäinen kirjoittaja huoh:hei haloo, mietippäs nyt vähän ennen kuin valitat.
Heh, oon kuules miettinyt paljonkin =)
Anna hevosen miettiä, sillä on isompi pää=)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Jansku08:Alkuperäinen kirjoittaja huoh:hei haloo, mietippäs nyt vähän ennen kuin valitat.
Heh, oon kuules miettinyt paljonkin =)
Alkuperäinen kirjoittaja tt ei kirj:Miksi ihmiset menettävät hermonsa, jos mies ei muista ostaa lahjaa tai keittää kahveja aamulla? Onhan äitienpäivä tietysti tärkeä, mutta että sitten, jos joku ei saa tahtoaan läpi, niin haukutaan netissä mielin määrin....todella törkeää sanoisinko..
Alkuperäinen kirjoittaja Jansku08:Alkuperäinen kirjoittaja minddu:Tiedän tunteen, ekana isänpäivänä tein ukolle t-paidan jossa lapsen jalanjäljet ja hienon aamupalan. Ekana äitienpäivänä ukko makas krapulassa,mitä nyt välillä kävi oksentelemassa ja huuteli vettä tuomaan. Että tuntuu vieläkin pahalta. Pari edellistä on edes kahvit keittäny, mut tänään sain taas itse nousta aamupalan laittoon kun herra suuttu kun ei saanu aamutuimaan piparia :kieh: No,enpäs vaivaudu seuraavana isänpäivänä minäkään yhtään mitään. |O
anteeksi kun nauran, mut oli niin hauska tuo kun suuttui piparin pihtaamisesta! Siis ihan hyväntahtoista nauramista. Sait ainakin hyvälle tuulelle =)
Mut siis halaus myös sulle, samassa veneessä melkein ollaan. :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja tt ei kirj:Miksi ihmiset menettävät hermonsa, jos mies ei muista ostaa lahjaa tai keittää kahveja aamulla? Onhan äitienpäivä tietysti tärkeä, mutta että sitten, jos joku ei saa tahtoaan läpi, niin haukutaan netissä mielin määrin....todella törkeää sanoisinko..
Alkuperäinen kirjoittaja nedra:Alkuperäinen kirjoittaja tt ei kirj:Miksi ihmiset menettävät hermonsa, jos mies ei muista ostaa lahjaa tai keittää kahveja aamulla? Onhan äitienpäivä tietysti tärkeä, mutta että sitten, jos joku ei saa tahtoaan läpi, niin haukutaan netissä mielin määrin....todella törkeää sanoisinko..
Mun mielestä parisuhteeseen kuuluu toisen kunniottaminen ja sen ymmärtäminen mikä toiselle on tärkeää.Jos tällaiset juhlapäivät tuntuukin itsestä turhalta,niin sitä voisi vähän katsoa omaa napaa kauemmas ja miettiä mitä toinenkin haluaa.
Alkuperäinen kirjoittaja nedra:Alkuperäinen kirjoittaja tt ei kirj:Miksi ihmiset menettävät hermonsa, jos mies ei muista ostaa lahjaa tai keittää kahveja aamulla? Onhan äitienpäivä tietysti tärkeä, mutta että sitten, jos joku ei saa tahtoaan läpi, niin haukutaan netissä mielin määrin....todella törkeää sanoisinko..
Mun mielestä parisuhteeseen kuuluu toisen kunniottaminen ja sen ymmärtäminen mikä toiselle on tärkeää.Jos tällaiset juhlapäivät tuntuukin itsestä turhalta,niin sitä voisi vähän katsoa omaa napaa kauemmas ja miettiä mitä toinenkin haluaa.
Alkuperäinen kirjoittaja surullinen:Kivasti on meilläkin äitienpäivä alkanut. Mies ei ole mulle puhunut vielä sanaakaan. Oikein aamupalapöydässä vältteli katsomasta minuun. Meillä on myös tänään hääpäivä, joten kyllä tässä tulee sellainen olo että en ole kummoinen äiti sen paremmmin kuin puolisokaan.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tt ei kirj:Alkuperäinen kirjoittaja nedra:Alkuperäinen kirjoittaja tt ei kirj:Miksi ihmiset menettävät hermonsa, jos mies ei muista ostaa lahjaa tai keittää kahveja aamulla? Onhan äitienpäivä tietysti tärkeä, mutta että sitten, jos joku ei saa tahtoaan läpi, niin haukutaan netissä mielin määrin....todella törkeää sanoisinko..
No tietysti kuuluu, mutta jos unohtaa, niin eihän sillä ole mitään tekemistä kertomasi asian kanssa...
Alkuperäinen kirjoittaja nedra:Alkuperäinen kirjoittaja tt ei kirj:Alkuperäinen kirjoittaja nedra:Alkuperäinen kirjoittaja tt ei kirj:Miksi ihmiset menettävät hermonsa, jos mies ei muista ostaa lahjaa tai keittää kahveja aamulla? Onhan äitienpäivä tietysti tärkeä, mutta että sitten, jos joku ei saa tahtoaan läpi, niin haukutaan netissä mielin määrin....todella törkeää sanoisinko..
No tietysti kuuluu, mutta jos unohtaa, niin eihän sillä ole mitään tekemistä kertomasi asian kanssa...
Mun mielestä äitienpäivää ja isänpäivää ei voi olla muistamatta,sen verran sitä joka tuutista toitotetaan,joten ei voi vedota unohdukseen.Voihan sitä sanoa "unohtaneensa",mutta se on juuri osoitus siitä ettei asia oikeastaan kiinnosta yhtään.
Alkuperäinen kirjoittaja Glow:noh, tämähän on "vain" päivä muiden joukossa enkä ole mikään hössöttäjä tämmöisistä päivistä MUTTA pakostakin näistä päivistä tulee itselle vähän pahamieli, kun esim. mummo soitti eilen ja käski "nukkua tosi pitkään huomenna kun on äitienpäivä" ja toiset hössöttää ja kyselee että "mites teillä? mitäs sait? saithan kahvit sänkyyn?" en mä odottanu mitään että senpuoleen.... ahistaa lähinnä tää "mitä muut ajattelee" tai tää hössötys muuten tästä päivästä. Ja väsyneenä nyt harmittaa muutenki...
mutta, onpa mulla tuossa aivan ihana rakas vauveli vieressä :heart:
ja on se mieski rakas, se ei vaan kertakaikkiaan aina vaan vissiin tajuu...
Alkuperäinen kirjoittaja ok:Niin, SINUN MIELESTÄSI, se on vain oma mielipiteesi asiasta...
Alkuperäinen kirjoittaja Hemppali:Meillä mies ja tyttö kävi eilen mansikoita ja suklaata ostamassa aamupalaa varten mutta mies vetikin naapurissa perseet illalla ja nyt nukkuu sikeästi. Tyttö yritti herättää mutta ei kuulu kun murinaa. tyttö (4 vee) sit itte laitto levyn ja mansikat pöytään, yritti vielä paistinpannua hakea kun olivat sopineet pekoniaamupalasta.....arvatkaa onko tytöllä miele paha kun ei saanut tehtyä. Minä sit yritän olla onnellisena tai siis ei tarvitse yrittää kun lapsi niin ihana mutta harmittaa ja surettaa todella tuo ukko!!!!!!!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja Jansku08:Alkuperäinen kirjoittaja ?:no mitä sä sitä miestä siihen äitienpäivän viettoon tarviit?
No kuka mulle sit kahvit olis keittänyt aamulla ja antanut vaikka nukkua vähän pidempään? Eipä ilman mitään extraa oikein äitienpäivä tunnu äitienpäivältä jos on ihan samanlainen päivä ku muutkin...