Että tällainen äitienpäivä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jansku08
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja riu:
mua v*****aa myös. meillä yhteinen aika on todella vähissä ja kun kerrankin olis ollut mahdollisuus tehdä yhdessä jotain, mies lähti golffaan. ei tullut aamulla kahveita,korttia tai lahjoja, ei ole ehtinyt sellaisia hommaamaan. me ei kyllä kotiin jäädä sitä odotteleen vaan vietetään äitienpäivää ihan kaksistaan.

Täällä toinen golfleski, sain tosin aamukahvit. Ajattelin lähtee rangelle itsekkin kohta lapsen kans. Tämmöstä se on joka kevät kun kausi alkaa, nyt vaan se erona että pääsen lapsen kans pelaamaan kans kun toi muksu sen verran iso.

Itse sain minäkin aamupalat laittaa,itselle ja lapsille.Mutta meillä kun tuo ukkeli olikin yöllä töissä niin senhän ymmärtää:) Seiskalta herättiin laittamaan vanhin tyttö 6v.mummun ja papan matkaan kohti Helsinkiä ja sieltä lähtevät Ruotsin risteilylle!Tytön ensimmäinen matka:) Mies meni sitten silmät ristissä nukkumaan ja aikoi kuitenkin herätä ajoissa,että saa äitikin olla rauhassa.Eilen sain tytöiltä aamupalan sänkyyn,kun olin itse illalla valmistellut sen:)Mies kun oli eilen aamuvuorossa.

Yhteistyössä