Että semmoset vauvakutsut!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ei oo totta!!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Ei oo totta!!!

Vieras
Vauvan tuleva kummin järjestää ylläri-vauvakutsut. Kuulin tästä yhteisen ystävän kautta.

Mun sisko on tulossa sekä äiti, JA KAIKKI MUUT VIERAAT OVAT TÄMÄN KUMMIN SUKULAISIA,HÄNEN ÄITINSÄ JA SISKONSA!
edes anoppiani ei ole kutsuttu.

Enpä oikein tiedä miten tähän suhtautua....! En voi kommentoidakaan vielä,kun yllärikutsut ovat...

Mulla ei ole mitään kokemusta vauvakutsuista.En ole koskaan ollut tuollaisissa.
Innostuin kuitenkin ajatuksesta,ihana päästä kahvittelemaan (?) tärkeiden ihmisten kanssa.Mutta että ihan ulkopuolisia ihmisiä...? En tajua :/

[QUOTE="aapee";27416433]Mulla ei ole mitään kokemusta vauvakutsuista.En ole koskaan ollut tuollaisissa.
Innostuin kuitenkin ajatuksesta,ihana päästä kahvittelemaan (?) tärkeiden ihmisten kanssa.Mutta että ihan ulkopuolisia ihmisiä...? En tajua :/[/QUOTE]

Voithan sinä juoda kahvia vaikka joka päivä. juo niin muina päivinä kahvia tärkeiden ihmisten kanssa, ja tuona yhtenä päivänä näiden vähemmän tärkeiden kanssa.

Ja jos oikein vituttaa kutsut, niin vaihda kummi toiseksi :D

Olisin ehkä kuitenkin ihan tyytyväinen siihen että joku viitsis tällaiset kutsut järjestää. Tai voithan vinkata hälle että toivoisit paikalla olevan myös sinulle tärkeitä ihmisiä?

[QUOTE="aapee";27416445]Oikeasti?
Itse ajattelin että aika intiimi tapahtuma jotenkin,raskaus kuitenkin ihan henk.koht asia.

Tuskinpa mitään lahjoja tulossa.....[/QUOTE]

Juuri siksi minua oksettaisikin koko muovinen vauvakutsuidea, sillä raskaus on intiimi tapahtuma eikä mikään kutsujen aihe. En missään tapauksessa suostuisi kutsuihin, aina voi mennä vaikka kesken niin kiva sitten kun on jo etukäteen kahviteltu.

[QUOTE="vieras";27416472]Juuri siksi minua oksettaisikin koko muovinen vauvakutsuidea, sillä raskaus on intiimi tapahtuma eikä mikään kutsujen aihe. En missään tapauksessa suostuisi kutsuihin, aina voi mennä vaikka kesken niin kiva sitten kun on jo etukäteen kahviteltu.[/QUOTE]

Niimpä.halailen siellä tuntemattomia sitten..?
Miksi ei kutsunut minulle tärkeitä ihmisiä? Eikös tässä juhlita vauvaa ja äitiä,eikä tulevaa kummia?
ja voin kertoa,että kummi vaihtuu kyllä ihan varmasti.

[QUOTE="vieras";27416514]Siis tunnetko sä nämä kummin sukulaiset?[/QUOTE]

Nähnyt pari kertaa.

Kuulemma HARKITTU minun anoppini kutsumista.
En ymmärrä että mitä kummi ajattelee??

On oudot vierasvalinnat minustakin, mutta ehkä kannattaa nyt löysätä vähän pipoa. Onhan se ihana, että ylipäänsä joku vaivautuu juhlat järjestämään ja uskon kyllä, että saat lahjoja muistamaan pientä vauvaasi. Kukaan ei voi lukea toisen ajatuksia, mutta ilmeisesti kummin tarkoitusperä on hyvä. En usko, että vaihtamalla paranee. Kyllä huonoja kummeja on maailman sivu täynnä, mutta tuollainen huomioiminen ei mielestäni ole huonon kummin merkki vaan osoitus siitä, että edes yrittää vaikkei ihan putkeen homma mene. En minä ainakaan vauvakutsuja saanut...

No joo :/
jos en ihan väärässä ole,niin kummi on kutsut järkännyt jostain toisesta syystä,ja varmaan maksattaa kaiken äidilläni + siskollani. Olen asiasta melko varma. Mun siskon luona nämä kutsut ovat.
Muuten kiva ihminen,mutta tosi itsekäs.

Vähän hassua kieltämättä, voisitko kuitenkin vihjata jollekin että haluat myös omia läheisiäsi paikalle? Miksi sun sisko ei ole asiaan puuttunut tai äiti?
Entäs se yhetinen ystävä keneltä näistä kuulit?

Aika erikoinen asetelma kaiken kaikkikaan. Ihminen joka ei tiedä olevansa vauvan tuleva kummi järjestää sulle yllärivauvakutsut ja kutsuu vieraiksi sinne omia sukulaisiaan.

Onhan se outoa ja loukkaavaa mikäli tulevaa äitiä ei oteta huomioon ollenkaan kutsuja järjestettäessä! Sitähän varten ne kutsut pitäisi juuri olla, miksi siis raahata tuntemattomia kutsuille? Kai tämä järjestäjä olisi voinut ottaa mukaan kutsuihin nimenomaan tulevan äidin ystäviä/sukulaisia? En ymmärrä. Kuulostaa lähinnä siltä että hän haluaa vain kutsut itseään varten.

Miksei se yhteinen ystävä jolta tämän kuulit, voi sanoa sille vauvakutsujen järjestäjälle että vieraslista uusiksi?
Tai siskosi? Ei kai siskosi tuosta noin vaan ota ventovieraita ihmisiä kotiinsa sun vauvakutsuille? Tai miksei siskosi ja tämä yhteinen ystävä kutsu itse sun läheisiä ja kavereita?
Miksi tällä itsekkäällä kaverilla on tässä nyt kaikki valta?

En mäkään tuollaisia vauvakutsuja haluaisi, onhan se nyt ihan selvää ettei tuota järjestetä sinun tai vauvasi takia. Ja kyllä varmaan anoppisi ja kaverisi ihmehtelee kun kuulee sinulla olleen juhlat joihin heitä ei ole kutsuttu.
Jos kukaan ei tajua/uskalla tälle kaverille sanoa asiasta niin silloin sanoisin itse. Ilmeisesti et aio tästä kaverista enää edes kummia tehdä niin miksi mielistellä.

Mä oisin varmaan loukkaantunut ennemmin, jos anoppini OLISI KUTSUTTU...
Tuollaisia yllätysjuhlia on vähän hankala pitää, kun ei voi kysyä itse juhlakalulta ketä haluaa/ei halua paikalle. Jospa vain koittaisit ottaa ilon irti siitä mitä on järjestetty ja olla kiitollinen siitä, että ovat nähneet vaivaa takiasi.

[QUOTE="aapee";27416593]No joo :/
jos en ihan väärässä ole,niin kummi on kutsut järkännyt jostain toisesta syystä,ja varmaan maksattaa kaiken äidilläni + siskollani. Olen asiasta melko varma. Mun siskon luona nämä kutsut ovat.
Muuten kiva ihminen,mutta tosi itsekäs.[/QUOTE]

Ja tuollaisen ihmisen sinä typerys valitsit kummiksi? Mikä SINUA oikein vaivaa?

Muuten kiva ihminen mutta tosi itsekäs... no okei jos pidät itsekästä "muuten kivana" niin luulisi tuon sulle kelpaavan. Ja onhan se kelvannut ihan kummiksi asti.

ja ystävä, jolta asiasta kuulit, on mukana juonessa ja tarkoitus on juksata sinua että paikalle ei muka tule ketään läheisiä. Ja sitten yllättyisitkin iloisesti kun paikalla onkin kakki ihanat ihmiset?

Yhteistyössä