Tämä menee nyt ihan ohi aiheen.. :ashamed: mutta minua joskus ärsyttää, kun mieheni syö pistaasipähkinöitä tai linnunruokaa- kun niistä kuorista jää väkisinkin murusia ja roskia sohvalle.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja liisa lapamato:Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Meillä on samoin.
Esimerkiksi eilen lapset saivat ostoskierroksella kaksikin jäätelöä, pillimehut ja keksit, enkä minä syönyt mitään. Kotona minä söin suklaapatukan, oli mun vuoro herkutella.
Söit siinä lasten edessä?
Minä olen myös sitä mieltä että aikuinen osaa käsitellä(yleensä ) hiukan paremmin noita pettymyksiä.
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Jaa. Meillä aikuisten herkut on aikuisten herkkuja. (< kuulostipas pervolta :xmas: )
![]()
miltä kuulostaa aikuisen naisen vapaan koti-illan herkut :xmas:
Kyllä. Ihan lasten edessä - tai itse asiassa olin vieressä sohvalla.Alkuperäinen kirjoittaja liisa lapamato:Söit siinä lasten edessä?
Minä olen myös sitä mieltä että aikuinen osaa käsitellä(yleensä) hiukan paremmin noita pettymyksiä.
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Jaa. Meillä aikuisten herkut on aikuisten herkkuja. (< kuulostipas pervolta :xmas: )
![]()
miltä kuulostaa aikuisen naisen vapaan koti-illan herkut :xmas:
Höm höm, suklaalta? :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Mikä ihmeen pettymys se lapsille on jos he on saaneet jo kaksi jäätelöä, pillimehua ja keksiä, jos äitikin sitten kotona saa YHDEN suklaapatukan?Sehän on vaan reilua, että kaikki saa.
Alkuperäinen kirjoittaja liisa lapamato:Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Mikä ihmeen pettymys se lapsille on jos he on saaneet jo kaksi jäätelöä, pillimehua ja keksiä, jos äitikin sitten kotona saa YHDEN suklaapatukan?Sehän on vaan reilua, että kaikki saa.
On toki, minun tuntemat pikku lapset ei vaan aina osaa ajatella että kun minä sain aikaisemmin niin nyt on äidin vuoro.
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:sitäkin. On kyllä sipsejäkin. Niitä tosin lapsetkin saivat.
Tarkkakorvainen esikoiseni, joka oli vielä hetki sitten valveilla, kyllä huusi äsken yläkerrasta, että onko sulla sipsejä?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Kyllä. Ihan lasten edessä - tai itse asiassa olin vieressä sohvalla.Alkuperäinen kirjoittaja liisa lapamato:Söit siinä lasten edessä?
Minä olen myös sitä mieltä että aikuinen osaa käsitellä(yleensä) hiukan paremmin noita pettymyksiä.
Alkuperäinen kirjoittaja hmm...:Onneksi teidän lapsella on vaan omena ja pähkinäallergia. Mitäs jos lapsella olisi n. 10 ruoka-ainetta jota saa syödä, söisikö silloinkin koko perhe vaan noita 10 ruoka-ainetta ettei lapselle tule pahamieli kun ei saa samaa?
Alkuperäinen kirjoittaja hmm...:Onneksi teidän lapsella on vaan omena ja pähkinäallergia. Mitäs jos lapsella olisi n. 10 ruoka-ainetta jota saa syödä, söisikö silloinkin koko perhe vaan noita 10 ruoka-ainetta ettei lapselle tule pahamieli kun ei saa samaa?
Alkuperäinen kirjoittaja tytönjapoikienmamma:En saata uskoa tätä todeksi. Mutta ajatusmaaiolmamme ovat varmaan nyt niin kauknanan toisistaa, ettei kannata alkaa väittämään. Silti ihmettelen
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Alkuperäinen kirjoittaja tytönjapoikienmamma:En saata uskoa tätä todeksi. Mutta ajatusmaaiolmamme ovat varmaan nyt niin kauknanan toisistaa, ettei kannata alkaa väittämään. Silti ihmettelen
Ole uskomatta.
Uskotko sitäkään, että lapsia ei pienimmässäkään määrin haitannut se, että minulla oli suklaata ja heillä ei?
Oli minun herkkuhetkeni. Heillä oli jo ollut omansa.
Alkuperäinen kirjoittaja blondi:No mä olen kyllä Kowalskin kanssa samoilla linjoilla.
Ja mun mielestä on täysin käsittämätöntä että teidän joidenkin mielestä koko perheen pitää syödä samoja herkkuja samaan aikaan.
Entä jos toinen lapsista on synttäreillä ja kertoo mitä herkkuja sai, pahoittaako muut mielensä kun ei saaneetkaan samaa?
Hei haloo, järki käteen.
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Alkuperäinen kirjoittaja hmm...:Onneksi teidän lapsella on vaan omena ja pähkinäallergia. Mitäs jos lapsella olisi n. 10 ruoka-ainetta jota saa syödä, söisikö silloinkin koko perhe vaan noita 10 ruoka-ainetta ettei lapselle tule pahamieli kun ei saa samaa?
Mulla on lapsena ollut jotain... 5-6 ruoka-ainetta jota sain syödä.Ja ei, kaikki muut ei noudattanut sitä ruokavaliota. Mä olin allerginen ihan kaikelle muullekin, ja silti ymmärsin, että veli saa mennä naapuriin kylään kun siellä on kissa, sisko saa syödä paistettua kananmunaa jne. Ja olen ihan mainiosti elämässäni pärjännyt enkä mitään "pettymyksiä" kokenut edes lapsena kärsineeni, siksi että joku muu sai omenaa, tomaattia, pähkinää, kananmunaa tms ja minä en.
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Lapsiparat. :'(
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Alkuperäinen kirjoittaja liisa lapamato:Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Mikä ihmeen pettymys se lapsille on jos he on saaneet jo kaksi jäätelöä, pillimehua ja keksiä, jos äitikin sitten kotona saa YHDEN suklaapatukan?Sehän on vaan reilua, että kaikki saa.
On toki, minun tuntemat pikku lapset ei vaan aina osaa ajatella että kun minä sain aikaisemmin niin nyt on äidin vuoro.
No ehkäpä ne oppii kun opettaa? Ja kertoo asiasta. =) Kyllä mun lapset ainakin ymmärtää, että äitikin ansaitsee herkkuja, eivät vain he.
Mä söin tänään suklaavanukkaan eikä lapset saaneet.Muistutin kyllä, että te olette syöneet eilen illalla ja tänään aamulla, tää on äidin vanukas, josta puhuttiin jo eilen että se on äidin. Selvä peli. Lapset meni leikkimään.
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:sitäkin. On kyllä sipsejäkin. Niitä tosin lapsetkin saivat.
Tarkkakorvainen esikoiseni, joka oli vielä hetki sitten valveilla, kyllä huusi äsken yläkerrasta, että onko sulla sipsejä?![]()
Meidän esikoinen joskus huutaa huoneestaan että mitä sä äiti oikein rapistelet siellä?
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja b:Kowalski
Meillä myös samoin. Tänään istuin sohvalla sipsi pussin kaa ja 5v ei korvaansa lotkauttanuta.
Hän oli saanut jo aikasemmin omat herkkunsa ja syönyt ne. Meillä ei koskaan ole lapset tulleet kinuamaan aikuisilta herkkuja kun ne on pienestä asti opetettu että aikuisilla on omat herkut ja lapsilla omat.