Että voi ottaa tuo mies päähän

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "a p"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"a p"

Vieras
Oikeasti ei ajattele kuin itteään.
Oli viime viikon vielä kesälomalla. Lähti reissuun heti kun työt loppu. Kävi viikolla yhden päivän kotona (ite olin sen töissä) ja lähti illalla uuteen reissuun.

Tuli sunnuntaina alkuillasta. sanoin että mulla ollu todella pitkä viikko takana. Lasten koulun aloitukset, lapsen kaveri synttärit ja muuta pakollista ohjelmaa.

Lämmitettiin sit ulkosauna et päästään rentoutuun. Mies koko ajan kimpussa kun niin halutti ja niin minuakin. No sit saunassa hätäinen pikapano. Ite ajattelin että ok kun jatketaan sit myöhemmin sisällä.

Saatiin lapset nukkumaan ja mies alkaa valittamaan että on niskat jumissa ym kivaa. Tarkoituksena siis että minä hieroisin. No hieroin ja yritin samalla lämmitellä tilannetta uudelleen.
Mies vaan sit vetää peiton korviin ja sanoo et väsyttää reissun jälkeen. JOO niin varmaan mut entä minä?

Jäin sitte valvomaan turhautuneena kun toinen nukahti minuutissa.
Eilen sitte mies ihmetteli et mikä on. Selitin. Ja ei tajunnu. Edelleen vaan valittaa omia vaivoja ja väsymystä. Ja mun ois pitäny vielä tehdä aloite jos olisin jotain halunnu. ARGH.

Sanoin että katotaan seuraavan kerran kun miestä ei väsytä ja mikään lihas ei ole jumissa (tekee fyysistä työtä ja aina jostain kipeänä) .

Itellä vaan niin totaalisen pettyny olo.

Onneksi meillä ei reissata yksin. Olisiko muuten sinulla mahdollisuus lähteä yksin reissuun ja jättää mies pyörittämään kotia? Siis että olisiko miehelle ok?

Joo periaatteessa jos vaan on töistä vapaata. Oli tuo viikon lasten kanssa reissussa kun ite jäin vanhimman kans kotiin kun sillä oli kesätöitä.
TÄllä hetkellä vaan se tilanne ettei saada lapsille mistään hoitajaa että päästäis kahdestaan.

Tiedän että mies rakastaa mua ja lapsia. Ei vaan aina käytännön tasolla tajua kaikkea.

[QUOTE="muu";26956694]En tajua mikä tässä oli ongelma. Se, että mies pihtasi?[/QUOTE]

Kyllä tuota itekin ois kaivannu edes hellyyttä ja vähän huomiota rankan viikon jälkeen. Mielellään kunnon rakasteluakin.
Mutta juttu käänty niin et mies oli se jolla oli rankkaa.

Yhteistyössä