Että osaa ketuttaa tällee aamusta toi ukon itsekkyys.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maanantaiaamut on vaikeita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

maanantaiaamut on vaikeita

Vieras
Riita niin pienestä asiasta, mutta silti ärsyttää mies keräsi aamusta tavaroitaan sitten rupesi etsimään sytkäriä, sanoin että vaikka sen löytäisikin niin ei ota mukaansa, koska se on mun mitäs heitti omansa pois lauantaina kun toimii kuulemma niin huonosti olisi mulle kyllä kelvannut kun toimi edes joten kuten! Mulla on tapana polttaa aamuisin kahvin kanssa aina tupakka jos lapsi nukkuu. Tämä jatkoi taskujen tonkimista, katsoi mun laukun ja takin taskut laittoi jotain taskuunsa ja kielsi ettei löytänyt sytkäriä, pyysin että näyttää taskunsa, ei käynyt, sitten puhui koko ajan että pitää kiirehtiä että ehtii ärrälle ostamaan sytkärin jne.. (ärrälle siis matkaa 50m ja kulkee siitä ohi joka tapauksessa töihin kävellessään) Jäi kuitenkin kahviaan hörppimään ja oli edelleen sytkäriä etsivinään, noh ovella vielä sanoi että pitää kiirehtiä että ärrälle ehtii jne..

No katsoin ikkunasta niin sytytti tupakan heti ulos päästyään eli stkäri oli hänellä.. Että ottaa päähän, ihan periaate, että jos sanon että et ota vaikka löytäisitkin se on MINUN. Ei sitten ollut sen vertaa edes pokkaa että olisi myöntänyt että sytkäri on hänellä ja antanut mulle tulta ennen kun lähtee, ja ottanut sitten sytkärin mukaansa..

Alkuperäinen kirjoittaja m:
oiskohan teidän suhteessa muutakin vikaa?? luottamus ja toisen kunnioitus puuttuu kokonaan

Suhde kyllä muuten voi erittäin hyvin, ja luottamuspulaa ei muussa asiassa löydy. Maanantai aamut vaan kummallakin aina hankalia, ja silloin saadaan hyvinkin pienistä asioista riitoja.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Kävisikö tulitikku ensiavuksi?

Ei ole tulitikkuja, yksi zippo josta kivi kulunut niin ettei kipinää anna löytyy taloudesta.
Minä en tupakoi, mutta olen nähnyt jonkun sytyttävän savukkeen lieden levystä, liekö pöljä tapa? Mutta älä nyt kuitenkaan päivääsi pilaa tällä sytkäritapauksella :) ethän?

Yhteistyössä