Että on ihanaa olla haluttu :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nr89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:
Tota mä en halua olla ilonpilaaja, mutta pelimiehet löytää kyllä tiensä sellasten naisten housuihin keiden itsetunto tästä kohoaa. Mutta mikäs siinä, jos tilanne on se että siinä kaikki voittaa.

Naulan kantaan! Ap ei ole vielä oppinut tätä ;)

Siis... Musta tuntuu, että teiltä meni nyt jotain ohi =) Miksi mua haittaisi, että olen haluttu? Huvittavaahan se on seurata miten miehet käyttäytyy saadakseen multa pesää :D Kuten jo mainitsin tuolla niitä esimerkkejä mihin kaikkeen ovat ryhtyneet.

Mut juu, ei mua haittaa seksi tai se, että olen haluttu ;) Enkä oikein ymmärrä miksi pitäisi haitata.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ap - ehkäpä juuri siksi moni ei valitse itselleen vaan näennäisesti hyvää miestä jolla on hyvä toimeentulotasokin, koska rakkaus on se tunne joka erottaa yksilön muitten keskeltä. Jos parinvalintaan riittäisi hyvä ulkonäkö, ammatti ja tulot niin kyllä olisi helppoa pariutua. Itselleni ne tunteet ja toisen vetovoima, mukaanlukien seksuaalisuus ovat niitä asioita, joihin ei nuo yleiset monilta löytyvät ominaisuudet riitä. Ja ei se rakkaus minnekään katoa, kun molemmat toisiaan rakastavat. Toiseltahan se toki voi hävitä, sen näkee vain yhteiselon myötä.

Seksuaalisuus on mullekin merkittävä asia, ja uskon sen pitävän sen rakastumistunteen yllä - tai ainakin tuovan sitä suhteeseen säännöllisin väliajoin ennen kuin muisti siitä haalenee. Sen sijaan kumppania etsiessä on mun mielestä mahdotonta etukäteen tietää, ketä voisi rakastaa ja ketä ei. Toisaalta mielestäni lähes ketä tahansa voi rakastaa. Isovanhempiemme sukupolvessa se näkyy. Pariskunnat pysyivät yhdessä hautaan asti vaikka alunperin olisivat päätyneet yhteen lähes sattumalta. Useimmat heistä luultavasti ihan onnellisina, mitä nyt on tarinoita siltä ikäpolvelta kuullut :)
Joten, näillä eväillä: Mieluiten joku itseäni hieman vanhempi, jokseenkin hyvätuloinen mies jolla luonne natsaa mun kanssa :) Ihmiset yrittävät kovasti luoda jotain mysteerisiä tunteita - "vetovoima", "rakkaus" - jotka vain tulevat jostakin syvältä ilman sen kummempia syitä. Loppuen lopuksi pariutuminen on paljon yksinkertaisempaa, biologiaa, vaikkei sitä halutakaan myöntää. Nuorelle naiselle joka haluaa perheen, vanhempi ja hyvässä sosiaalisessa asemassa oleva mies on hyvä vaihtoehto. Miehen vetovoima koostuu miehen tuloista, älykkyydestä, sosiaalisesta asemasta ja terveydestä, ulkonäöllä ollen vähäinen vaikutus. Naisen vetovoima perustuu ikään, hedelmällisyyteen, terveyteen ja ulkonäköön. Rakkaus taas on oksitosiinin tuottama psyykkinen side, joka pitää perheen kasassa jälkikasvun ja oman elämän turvaamiseksi.

Jopas on tämä keskustelu lähtenyt OTksi :)

Juu, tuosta olen samaa mieltä että pariutuminen on biologiaa - näin ollen en voisi kuvitellakaan olevani parisuhteessa miehen kanssa, jota kohtaan en tunne niitä mysteerisiä vetovoiman tunteita, koska juuri ne ovat ne asiat jotka hänessä vetävät puoleensa, mukaan lukien ulkonäkö. Jälkimmäinen tummennettu teksti taas ei osu tai uppoa kohdalleni mitenkään, koska miehen vetovoima ei koostu minulle mitenkään hänen tuloistaan tai sosiaalisesta asemasta, ulkonäkö on paljon tärkeämpi. Se, jos mikä on sitä puhdasta biologiaa, että toinen saa himot hyrräämään ja sydämen pamppailemaan siitä, että hänet näkee :whistle:

Mutta, eipä toi sun ajatustapasi naisille harvinainen ole, kun monella ne himot alkaa hyrrätä tosiaan enemmän siitä lompakon paksuudesta.

Tota mä en halua olla ilonpilaaja, mutta pelimiehet löytää kyllä tiensä sellasten naisten housuihin keiden itsetunto tästä kohoaa. Mutta mikäs siinä, jos tilanne on se että siinä kaikki voittaa.

Siis... Musta tuntuu, että teiltä meni nyt jotain ohi =) Miksi mua haittaisi, että olen haluttu? Huvittavaahan se on seurata miten miehet käyttäytyy saadakseen multa pesää :D Kuten jo mainitsin tuolla niitä esimerkkejä mihin kaikkeen ovat ryhtyneet.

Mut juu, ei mua haittaa seksi tai se, että olen haluttu ;) Enkä oikein ymmärrä miksi pitäisi haitata.

Niinhän mä sanoin, että jos tilanne on se, että kaikki voittaa niin good4u. Mä en lukenut koko ketjua vaan aloitusviestin ja viestejä oman viestini jälkeen, ei ole mun mielestä niin mielenkiintonen ketju. Mä tiedän paljon naisia ketkä on haluttuja.

Juu, tuosta olen samaa mieltä että pariutuminen on biologiaa - näin ollen en voisi kuvitellakaan olevani parisuhteessa miehen kanssa, jota kohtaan en tunne niitä mysteerisiä vetovoiman tunteita, koska juuri ne ovat ne asiat jotka hänessä vetävät puoleensa, mukaan lukien ulkonäkö. Jälkimmäinen tummennettu teksti taas ei osu tai uppoa kohdalleni mitenkään, koska miehen vetovoima ei koostu minulle mitenkään hänen tuloistaan tai sosiaalisesta asemasta, ulkonäkö on paljon tärkeämpi. Se, jos mikä on sitä puhdasta biologiaa, että toinen saa himot hyrräämään ja sydämen pamppailemaan siitä, että hänet näkee :whistle:

Mutta, eipä toi sun ajatustapasi naisille harvinainen ole, kun monella ne himot alkaa hyrrätä tosiaan enemmän siitä lompakon paksuudesta.

Miksi on (mielestäsi) hyväksyttävämpää tykätä miehen ulkonäöstä vrt miehen saavutuksista?

Niinhän mä sanoin, että jos tilanne on se, että kaikki voittaa niin good4u. Mä en lukenut koko ketjua vaan aloitusviestin ja viestejä oman viestini jälkeen, ei ole mun mielestä niin mielenkiintonen ketju. Mä tiedän paljon naisia ketkä on haluttuja.

Nojuujuu :D Tää lienee aika yleinen "vitsaus" parikymppisten naisten keskuudessa :) En mä nyt sitä. En vaa ennen ole ymmärtäny sitä, tai huomannu! Viesteissäs on nyt jotenkin negatiivinen sävy. Miksei saisi nauttia tämmöisestä?

Olen aivan samaa mieltä, että maailmassa on paljon miehiä ja valitsen todellakin sen parhaimman. Mutta sun kriteerisi osuvat niin moneen, että käytännössä voisit noilla perustein suunnilleen jonosta katsoa että otat, kun pidät tunteita toissijaisena, enemmän olet kiinnostunut pankkitilin saldosta. Toki, onhan noita miehiä paljon jotka tulotasoaan tuovat ilmi ja ottavat mielellään vaikka sitten sellaisen upean naisen itselleen, joka haluaa hyvin toimeentulevan miehen, tunteista viis ja mikäs siinä, kun tilanne on sitten molemminpuolinen. Itseäni raha ei millään tavalla kiihota eikä ole puoleensa vetävää. Pikemminkin katoaa vähäinenkään kiinnostus, jos sitä on ollut, kun toinen alkaa leveillä kaveristaan jolla on ferrari ja miten pääsisin julkkispiireihin pyörimään hänen seurassaan - toooosi sytyttävää juttua heti alkuunsa.

Ilmeisen arka aihe sulle, raha siis. En mä missään vaiheessa ole sanonut ottavani vain ja ainoastaan RIKKAAN miehen, vaan ihan ok-tuloinen pitää olla. Jotta nyt lapsensa ja vaimonsa elättää, tarpeen tullen. En oikein ymmärrä miten se, että kaverilla on ferrari ja julkkispiirit liittyvät hyväksyttävään tulotasoon...? On minunkin kaverilla hieno auto, mutta ei se musta tee rikasta =)

Minä olen jo hyväksynyt, että hyvin toimeentuleva ja menestynyt mies vetää puoleensa enemmän kun joku urallaan epäonnistunut henkilö =) Itsekin olen kunnianhimoinen, miksi ottaisin miehen, joka ei välitä pätkääkään omasta osaamisestaan ja asemastaan työelämässä?

Uteliaisuudesta haluaisin tietää, miksi raha on sinulle niin tabu?

Sä sekoitat taas puurot ja vellit. Urallaan voi epäonnistua kunnianhimoinenkin ihminen. Raha ei vaan millään tavalla liity siihen, kun olen toisen ihmisen lähellä. Se, miltä hänen läheisyytensä niin henkisesti kuin fyysisesti tuntuu, niin siihen ei vaikuta millään tavalla hänen tulotasonsa. Siksi se on yksinkertaisesti merkityksetön asia, mitä mies tekee töikseen tai onko hän vaikkapa täysin ulkopuolella työelämästä jos syynä olisi esimerkiksi sairasloma fyysisten ominaisuuksien vuoksi, jos pää toimii ja viehättää, ei tuloilla ole mitään merkitystä.

Miksi on (mielestäsi) hyväksyttävämpää tykätä miehen ulkonäöstä vrt miehen saavutuksista?

Mä mahdan olla outolintu, kun mulle ulkonäkö ja raha on toissijasia. Mutta mä rakastunkin aina renttuihin, ikävä kyllä. Ei-niin-hyvännäköisiin huonosti toimeentuleviin reppanoihin :D (okei on niissä ollut ihan söpönnäköisiäkin yksilöitä, mutta se näkö on ollut toisarvoista)

En minä hyväksyttävyydestä puhunut. Ne ovat vain kaksi eri asiaa. Ulkonäkö ja olemus tekevät miehestä yksilön, pankkitilin saldo sen sijaan ei yksilöi henkilöä millään tavalla eikä erota häntä joukosta. Katsos, kun rahalla ei saa kaikkea - sillä saa materiaa, mutta mikään summa tai tulotaso ei saa sitä mysteeristä vetovoimaa toisessa aikaan :)

Sä sekoitat taas puurot ja vellit. Urallaan voi epäonnistua kunnianhimoinenkin ihminen. Raha ei vaan millään tavalla liity siihen, kun olen toisen ihmisen lähellä. Se, miltä hänen läheisyytensä niin henkisesti kuin fyysisesti tuntuu, niin siihen ei vaikuta millään tavalla hänen tulotasonsa. Siksi se on yksinkertaisesti merkityksetön asia, mitä mies tekee töikseen tai onko hän vaikkapa täysin ulkopuolella työelämästä jos syynä olisi esimerkiksi sairasloma fyysisten ominaisuuksien vuoksi, jos pää toimii ja viehättää, ei tuloilla ole mitään merkitystä.

No ei muakaan kiinnosta miehen tulot jos meinataan vaan panna ja makoilla sängyssä yhdessä jälkeenpäin, mutta siinä vaiheessa ku olen lapsilleni valitsemassa isää ja itselleni puolisoa, niin kyllä miehen saavutuksillakin on jotain sijaa. Siinä vaiheessa ei enää riitä se, että tuntuu kivalta istua vierekkäin.

Nojuujuu :D Tää lienee aika yleinen "vitsaus" parikymppisten naisten keskuudessa :) En mä nyt sitä. En vaa ennen ole ymmärtäny sitä, tai huomannu! Viesteissäs on nyt jotenkin negatiivinen sävy. Miksei saisi nauttia tämmöisestä?

Toki saa nauttia. Mun mielestä on aivan ihanaa, jos sun elämä on sellasta kun haluatkin se olevan. Sitä toivon kaikille. Ja ymmärrän hyvin että meillä kaikilla on erilaiset tarpeet ja toiveet mitä tulee miehiin ja kaikkeen muuhunkin. Mun mielestä on ihan ok, että sä haluat hyvin toimeentulevan miehen.. se on sun tarve. Mulla ei vaan ole oikeastaan mtn sanottavaa tässä ketjussa ja yritin kai sitten tylyn oloisesti kiteyttää kaiken pähkinänkuoreen, josta käsitit että sävy on negatiivinen. Mutta ihan kun sä kerjäisit tietynlaisia vastauksia.. :whistle:

En minä hyväksyttävyydestä puhunut. Ne ovat vain kaksi eri asiaa. Ulkonäkö ja olemus tekevät miehestä yksilön, pankkitilin saldo sen sijaan ei yksilöi henkilöä millään tavalla eikä erota häntä joukosta. Katsos, kun rahalla ei saa kaikkea - sillä saa materiaa, mutta mikään summa tai tulotaso ei saa sitä mysteeristä vetovoimaa toisessa aikaan :)

Enkä minä _pelkän_ pankkitilin saldon avulla ole miestä valitsemassa ;) Mutta tietenkin miehen saavutukset ovat yksi osanen palapeliä. Eikä mua hävetä tai pelota sanoa sitä ääneen.

Rahalla muuten taitaa silti saada enemmän kuin miehen ulkonäöllä =) Sillä ei osteta taloa tai elätetä lapsia.

Toki saa nauttia. Mun mielestä on aivan ihanaa, jos sun elämä on sellasta kun haluatkin se olevan. Sitä toivon kaikille. Ja ymmärrän hyvin että meillä kaikilla on erilaiset tarpeet ja toiveet mitä tulee miehiin ja kaikkeen muuhunkin. Mun mielestä on ihan ok, että sä haluat hyvin toimeentulevan miehen.. se on sun tarve. Mulla ei vaan ole oikeastaan mtn sanottavaa tässä ketjussa ja yritin kai sitten tylyn oloisesti kiteyttää kaiken pähkinänkuoreen, josta käsitit että sävy on negatiivinen. Mutta ihan kun sä kerjäisit tietynlaisia vastauksia.. :whistle:

Ihan aidosti oikeasti, en ole mitään kerjäämässä :) Miulle vaa valkeni tämmönen asia (aika yhtäkkisesti, eilen illalla) ja halusin jakaa sen kun se jäi päähän pyörimään :D

Illanjatkoja! :wave:

Enkä minä _pelkän_ pankkitilin saldon avulla ole miestä valitsemassa ;) Mutta tietenkin miehen saavutukset ovat yksi osanen palapeliä. Eikä mua hävetä tai pelota sanoa sitä ääneen.

Rahalla muuten taitaa silti saada enemmän kuin miehen ulkonäöllä =) Sillä ei osteta taloa tai elätetä lapsia.

Minä otankin mieluummin sen mysteerisen vetovoiman, kuin talon tai elättäjän ;) Öitä vaan!

Alkuperäinen kirjoittaja nr89:
Ainahan mä olen ollut ihan hyvännäköinen; kasvoiltani en mikään kaunotar, mutta hyväkroppainen ja tuskin mun naamalla kuitenkaan peiliä rikkois.

Vasta viime aikoina oon tajunnu kuinka paljon miehet oikeasti haluaa mua :laugh: Hassu tunne. En tiedä olenko nyt haluttavampi kun olen enemmän sinut itseni kanssa vai liittyköö muutamaan ulkoiseen seikkaan, vai olenko tosiaan vasta nyt tajunnut kuinka paljon minua halutaan... Mutta hyvältä tuntuu! =)

Eipä mulla muuta :D Halusin jakaa tämän iloisen hetken teidän kanssanne.

Taidat olla viela aika nuori, oletko juuri kaksikymmenta tayttanyt ja lukiosta yliopistoon luikahtanut. Kuule kylla niita nuoria, kauniita Lolita-kompleksissaan kytevia neitoja riittaa pilvin pimein. Ja riittaa myos niita miehia, joilla ei ole sen vertaa jarkea paassa, etta nakisivat ihmiset ihmisina, ei valloituksina. Nuoret naiset haluavat olla palvottuja, ja jotkut nahtavasti kuvittelevat, etta ulkomuoto oikeuttaa siihen. Usko pois, ei elama ole niin jannittavaa. Ala imartele itseasi, tuhlaat vain aikaasi.

Yksikin tapaus oli baarissa, että yritti kolmea täysin eri näköistä ja luonteista naista (kun oltiin kaikki kavereita keskenämme) ja kun asiaa hieman tiedusteltiin, ihan tunnustikin että juu kyllä hänelle kelpaa yhtälailla tumma, vaalea kuin punapääkin eli ulkonäöllä ei ollut hänen kohdallaan mitään merkitystä, vaikkei ukko itse edes ollut mikään pahan näköinen.

Jostain syystä ketään naisista vaan ei kiinnostanut
:whistle:

Minusta tuo esimerkki kertoo paitsi miehen kokemattomuudesta (rikkoo kirjoittamatonta sääntöä) myös vähän naisten yksinkertaisuudesta. Rivien välissä lukee, että miestä olisi voinut hyvinkin onnistaa, jos hän olisi ymmärtänyt leperrellä, miten tykkää nimenomaan "tulisesta punapäästä" tai kenet nyt olisi ensisijaisesti kohteekseen valinnutkaan.

Kai jokainen järkevä ihminen tajuaa, että baarista pokatun seksiseuralaisen tukan värillä tai luonteella ei ole mitään väliä, jos on vain suht nätti ja mukava. Kysymyksessä on jonkinlainen outo vaihtokauppa: mies saa toosaa ja nainen saa hetken aikaa kuulla miten ainutlaatuinen ja ihmeellinen on. Kumpikin tietää, että palvelus on tehty vastapalveluksen tähden.

Yhteistyössä