Että mua riepoo noi huutiksen myyjät..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Joopas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ehkä ap ei olekaan mistään hermostunut kunhan halusi linkittää "hauskoja" kohteita. Useinhan täälä näitä on. Mä ainakin sain hymynkareen suupieleen eilen kun törmäsin toiseen noista kun vertailin huutiksessa istuinten hintoja.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitä se teitä risoo, jos joku yrittää jotain kaupata?

Kai sitä saa risoa? Risoohan monia vaikka telkkariohjelmat, netin keskustelunavaukset vaikka näistäkin pääsisi pälkähästä kun lähtisi muualle. Kaikkeenhan se ratkaisu löytyisi silläkeinolla, mutta yllättävän moni kuitenkin ärsyyntyy jostain :O

Mä nyt luulen että syy miksi vaikka huutonetissä ärsyyntyy näihin myyjiin jotka siellä myy paskaa hyvillä kuvauksilla ja kuitenkin kohteessa käy ilmi, että tuote on ihan suolesta.. On se se raivostuttavaa kun jotain etsii ja näitä turhia ilmoituksia on välissä jos jonkunmonta. Tässä on linkitetty yksi, mutta kun olet vaatteita selannut tunnin ja puolet on roskaa.

Toinen syy on sitten se ihmisen asenne, että tavara joka on kaatopaikkakamaa, olkoon vaate tai mikä muu risainen tai erittäin huonokuntoinen, niin joku on niin ahne rahalle ettei voi vaikka kierrättää, kaikesta pitää yrittää rahat saada taskuun. Ei se tavara siitä kuitenkaan puhumalla miksikään muutu. Tätä ihmetystä vielä lisää kova hinta tuotteella. Näitä näkee mm. lasten ulkovaatteissa.

Yhteistyössä