Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:Heh! Eli mä voisin tulla koko katraan kanssa? B)
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Eli meidän kannattaa sitten ryömiä ihmisten ilmoille vasta tuossa kesäkuun puolella kun kaikki on sen sairastanut :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:Tuo nyt on ihan loogista et tosiaankaan ei kotiin voi linnoittautua jos on vesirokkopelko päällä, mutta en mä sitäkää ymmärrä et jos muuten ollaan kotona viihtyviä niin sit alkaa mieletön kaupoissa ja kylässä laukkaaminen kun on ko. vesirokkomahdollisuus päällä.
Alkuperäinen kirjoittaja simpu:Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Eli meidän kannattaa sitten ryömiä ihmisten ilmoille vasta tuossa kesäkuun puolella kun kaikki on sen sairastanut :xmas:
Kuulostaa niin tutulta, me ollaan oltu koko kevät sisällä, kuopus on taas kipeänä...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:Tuo nyt on ihan loogista et tosiaankaan ei kotiin voi linnoittautua jos on vesirokkopelko päällä, mutta en mä sitäkää ymmärrä et jos muuten ollaan kotona viihtyviä niin sit alkaa mieletön kaupoissa ja kylässä laukkaaminen kun on ko. vesirokkomahdollisuus päällä.
Aivan, ollaan jätetty synttärit väliin tänään ja vältetty just kaupoissa käyntiä että olen mennyt yksin sitten jne
Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:Meillä on kans tytön päiväkodissa vesirokkoa liikenteessä. Ei ole tytölle vielä tullut. Parempi olis jos sairastais sen nyt pienenä eikä 15v niinkuin minä.
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Alkuperäinen kirjoittaja simpu:Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Eli meidän kannattaa sitten ryömiä ihmisten ilmoille vasta tuossa kesäkuun puolella kun kaikki on sen sairastanut :xmas:
Kuulostaa niin tutulta, me ollaan oltu koko kevät sisällä, kuopus on taas kipeänä...![]()
Voi kurjuus teitä, muistan juu kun kerroit että teillä on kovasti oltu kipeinä.
No, mutta kesä sieltä tulee kovaa vauhtia ja sillon yleensä nämä räkätaudit ja oksetaudit helpottaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:Meillä on kans tytön päiväkodissa vesirokkoa liikenteessä. Ei ole tytölle vielä tullut. Parempi olis jos sairastais sen nyt pienenä eikä 15v niinkuin minä.
Niin, tää on niin kinkkistä kun on just tuollaisia kun Viuh Vauh että oikeen haluaa sen ja sit toisia kun on kun aaveen nähnyt kun sanon että meillä jyllää vesirokko.
Mullakin tuli vesirokko vasta amiksen ekalla ja lievänä. Se vasta oli eriskummallista. Olin vielä tarhassa hoidossakin ja kaikki ne kouluvuodet selvisin..hassu juttu tuo rokko.
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:No höhToivotaan ainakin et menee nopsaan ohi
Jos yhtään lohduttaa niin mun tytölä oli vesirokko ohi 3 päivässä...
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:No höhToivotaan ainakin et menee nopsaan ohi
Jos yhtään lohduttaa niin mun tytölä oli vesirokko ohi 3 päivässä...
Se taisi olla tosi lievä. Sellaista mä toivon tytöillekin B)
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Sehän kyllä tartuttaa koko sen ajan kun on rakkuloissa nestettä että sitten vasta saa kouluunkin mennä kun ovat rakkulat kuivuneet.