Etsitäänkö SAMAAN AIKAAN SYNNÄRILLÄ OLLEITA???

kolmenäiskä
SEKS

ja kolmesti oon ollu. Joka kerta prenan puolella:

11.10.03 tulin jo 10pv ja pääsin joskus 15pv, muistaakseni ei huonetovereita

25.10.05 ja taas tulin jo 23/24pv yöllä, huonetoveri oli ja tuttuja edelleen, seuraavilla lapsilla ei paljoa ikäeroa

11.9.08 tulin jo just 10pv puolella, ekan yön oli huonetoveri, seuraavan yksin ja kun lähettiin 13pv niin tuotiin toinen äiti sinne huoneeseen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja jejulis:
Länskässä Kemissä 18.-24.08.2000 tuli tyttö ja huonekaverilla kanssa oltiin torniosta molemmat ja ukot oli olleet koulukamuja keskenään..
Lapin Keskussairaalassa Rovaniemellä toinen tyttö18.-20.09.2006 huonekamu oli ensi synnyttäjä rovaniemeltä sai pojan , ei saatu poistua juuri huoneesta ku ripulitauti epidemia jylläsi..
Samaan aikaan länskässä, poika synty 20.8.2000. Olitkos sittä huoneesta jossa äideillä tyttäret, toisella 2 kilonen toisella 4 kilonen?
 
K-HKS 15.9.08. Samassa huoneessa oltiin käynnistelyssä, sinä olit ollut siinä hommassa jo pidempäänkin. Minut kiikutettiin synnytyssaliin illalla ja tyttö tuli, sinä jäit vielä odottelemaan kun lähdin sairaalasta pois. Olisi kiva tietää mitä sinulle kuuluu nyttemmin. Joten yhteyttä saa ottaa jos itsesi tunnistat..
 
tammisaaren synnytysosasto, 06.12-10.12.2006 esikoinen synty, ensimmäisen päivän olin 6h huoneessa ja yks nainen oli viikolla 15 ja oksenteli 24h/7 ja toinen oli viikolla 32 ja joutu Helsinkiin koska vauva oli tulossa liian aikaisin ja kolmas nainen oli mun entinen luokkakaveri joten oli meillä paljon puhumista siinä samalla. Mutta poika synty 07.12 ja sitten saatiin oma huone =)
 
Tayssissa synnytin 27.12.07. Osasto oli 2B ja huone muistaakseni 3 :ashamed: Tyttö oli 5pv LO5:lla kohonneiden tulehtusarvojen takia. Huonekavereita ehti tuossa ajassa olla kolme: viimeisin oli esikoisen synnyttänyt Kangasalta ja keskimmäinen oli -79 (?) syntynyt äiti Pirkkalasta, heillä oli pari vuotiaat kaksospojat ja uusin tulokas oli tyttö :)
 
Tammisaaren synnäri
17-21.11.02 olimme perhehuoneessa
18.-21.4.05 olimme perhehuoneessa
15.-17.7.08 huonekaverina oli nainen tenholasta.

Paljon siellä oli mukavia mammoja joiden kanssa tuli juteltua. muutaman olen nähnyt ohi mennen synnärin jälkeen
 
huh
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Ettekö te jutskailleet huonekaverinne kanssa, että olisi tullut tutuksi? Mun huonekaveri (2h huone) on kaveri tänäkin päivänä ja meille on toiset lapset syntymässä ihan vain viikkojen erolla la:ssa :D
:D
Mulla on kavereita ihan kotitarpeiksi :)
 

Yhteistyössä