Etsitäänkö SAMAAN AIKAAN SYNNÄRILLÄ OLLEITA???

Siis aattelin, että itse kukin kertoo, sairaalan, jossa synnytti, koska ja kuin kauan oli siellä ja etsiikö jotaki tiettyä huonekaveria. Oisko tuuria löytää ja vaihtaa kuulumisia?

Minulla on kaikki synnytykset ollu L-PKS:ssä siis Länsi-Pohjan KeskusSairaalassa.
16.12.2001 klo 7 aamulla kirjauduttiin sisään ja synnytettiin päivän ainut lapsi. Tyttö. Eka sain olla päivän yksin huoneessa 2 pedissä 1. Seuraavana päivänä naapuriin tuli nainen, joka kuorsasi kuin ruohonleikkuri. Tunnustatko? ;) Hänkin taisi olla ensisynnyttäjä, tytöllään oli paksu musta tukka. Neljä päivää oltiin laitoksella. Hän taisi olla Kemistä.

Pikkukakkosta oltiin tekemässä 3.1.2005 Poika tuli, nyt oli useampikin lapsi samana päivänä. Pojalla oli keltasuutta niin oltiin melkein viikko sairaalassa. Oltiin huoneessa 5 pedissä 2. Huonekaverista en muista muuta kuin että hänen vauvansa taisi olla tyttö ja isänsä sanoi, että sinä oletkin tällainen pieni, isosiskot ja viekat on olleet kamalan suuria. :LOL:

Kolmatta käynnistettiin samassa sänkypaikassa missä esikoisen kanssa oli ensiaskelet äitinä. :heart: Elikä 7.12.2006 huone 2 peti 1. Koko päivä siinä vietettiin ja verhon takana joku toinenkin tuskaili käynnistyksen kanssa. Kahdeksan jälkeen illalla mentiin saliin ja kymmenen maissa hassusti samaan petipaikkaan missä pikkukakkosen kanssa olin aikoinaan. :D Nyt tuli enempi juteltua huonekaverinkin kanssa. Hälläkin oli kolmas lapsi, kaikki tyttöjä. Niillä oli ihanat vanhat nimet-Hän oli Kemistä. He pääsivät lähtemään muutamaa tuntia ennen meitä ja siihen tilalle tuotiin muutamaksi tunniksi yksi Torniolainen äiti, joka teki myös lähtöä. Taisivat olla venäläissyntyisiä. Puhuivat tosi kaunista kieltä ja hassuttelivat ihanasti. Taas oli vauvalla keltasuutta ja oltiin viikko sairaalassa.
 
No kokeilenpa minäkin.

Eli jos ylipäänsä on samaan aikaan Kätilöopistolla olleita. Esikoinen syntyi 17.10.2004 ja sairaalassa olin jo päivystysosastolla 16.10. sairaalasta päästiin 20.10.
Toinen syntyi 20.2.2006 ja sairaalasta päästiin jo seuraavana päivänä. huonekaverilla oli ensimmäinen lapsi ja oli pahasti revennyt. Muistaakseni jonkun päivän sairaalassa jo ollut ja vielä jäi. Hän myös erittäin kova kuorsaamaan ;)

Ja osasto taisi molemmilla kerroilla olla 3
 
Joo =).
TYKS 19.-23.12.2003. Osasto 310, huone 10. Ikkunapaikalla oli äiti Maskusta, jolla oli poikavauva (sairaalanimenä Joonas) joka oli syntynyt hieman aikaisemmin kuin meidän 19.12. syntynyt tyttö. Päivi taisi olla äidin nimi ja esikoinen oli kyseessä. Pääsitte kotiin kai 21.12. Huone oli tuolloin kahden hengen huone, muutettiin pian kolmelle hengelle sopivaksi.
Ja ikkunapaikalle Päivin jälkeen tullut äiti, joka sai kolmannen lapsensa, suunniteltu sektio kuten kaksi ekaakin. Tyttö syntyi, tummatukkainen prinsessa, Lumi-nimellä kulki sairaalassa. Kotona oli muistaakseni isoveli, ja isosisko nimeltään Taika. :attn:
 
TYKS 25.-28.3.2005,osasto 310,huoneen numeroa en muista..
TYKS 24.-26.10.2006,osasto 310,huoneen numeroa ei voi muistaa..
TYKS 7.-10.9.2007,osasto 310,yksityishuone =)


Keskimmäisen kohalla huonekavereina oli kaks ensisynnyttäjää, toinen muistaakseni Loimaalta (en voi olla varma) ja heillä tyttö ja oven vieressä oli poika ja olisivatko he ollu Naantalista.. Ja kaikki yhdessä sillon pähkäiltiin,että toivottavasti päästään kotiin torstaina ja niinhän me päästiin. :D
 
Ettekö te jutskailleet huonekaverinne kanssa, että olisi tullut tutuksi? Mun huonekaveri (2h huone) on kaveri tänäkin päivänä ja meille on toiset lapset syntymässä ihan vain viikkojen erolla la:ssa :D
 
anastasia
KSKS, 1.6.2005, sali numero 6. Kuka huusi viereisessä salissa?

Huone 13, peti ikkunan vieressä numero 3. Kuka oli vastapäätä, kuka vieressä, kuka oli se kolmas, aivan oven vieressä?

Heh heh!!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Ettekö te jutskailleet huonekaverinne kanssa, että olisi tullut tutuksi? Mun huonekaveri (2h huone) on kaveri tänäkin päivänä ja meille on toiset lapset syntymässä ihan vain viikkojen erolla la:ssa :D
juteltiin me ainakin,mulla ekrkes olemaan 2huonekaveria kun olin koko viikon siellä.
molemmat oli n. 40vuotiaita,ei olis varmaan mun jutut tuota enempää kiinnostanu :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Ettekö te jutskailleet huonekaverinne kanssa, että olisi tullut tutuksi? Mun huonekaveri (2h huone) on kaveri tänäkin päivänä ja meille on toiset lapset syntymässä ihan vain viikkojen erolla la:ssa :D
juteltiin me ainakin,mulla ekrkes olemaan 2huonekaveria kun olin koko viikon siellä.
molemmat oli n. 40vuotiaita,ei olis varmaan mun jutut tuota enempää kiinnostanu :/
Mua huvitti, kun mun ekalle huonekaverille (lähti samana päivänä pois, kun tulin, hiljaisempi tyyppi tosin) oli sanottu että huoneeseen tulee "nuori äiti" - olin sentään 22 ja tämä huonekaveri oli mua 2 tai 3 vuotta vanhempi :whistle:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Ettekö te jutskailleet huonekaverinne kanssa, että olisi tullut tutuksi? Mun huonekaveri (2h huone) on kaveri tänäkin päivänä ja meille on toiset lapset syntymässä ihan vain viikkojen erolla la:ssa :D

Ei sitä oikein ehtinyt.... huoneessa olin 8h ja siitäkin nukuin varmaan puolet. Aamulla synnytin ja illalla kotiin...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Ettekö te jutskailleet huonekaverinne kanssa, että olisi tullut tutuksi? Mun huonekaveri (2h huone) on kaveri tänäkin päivänä ja meille on toiset lapset syntymässä ihan vain viikkojen erolla la:ssa :D
juteltiin me ainakin,mulla ekrkes olemaan 2huonekaveria kun olin koko viikon siellä.
molemmat oli n. 40vuotiaita,ei olis varmaan mun jutut tuota enempää kiinnostanu :/
Mua huvitti, kun mun ekalle huonekaverille (lähti samana päivänä pois, kun tulin, hiljaisempi tyyppi tosin) oli sanottu että huoneeseen tulee "nuori äiti" - olin sentään 22 ja tämä huonekaveri oli mua 2 tai 3 vuotta vanhempi :whistle:

se mun ensimmäinen huonekaveri oli kuullu kans että tulee nuori..tää oli sitten ajatellu jotain 16vuotiasta.myönsi ihan että oli miettiny että mitenhän se viimenen päivä menee jonkun keskenkasvusen kanssa.

:D
 

Yhteistyössä