etelään rv 22????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marikki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marikki

Jäsen
22.09.2004
36
0
6
Meillä varattu matka kesäksi etelän lämpöön ja nyt olenkin raskaana. Olisin noin viikolla 22 kun matka alkaa. Lyhyet lennot noin kolme tuntia.
Onko kukaan matkustellut näillä viikoilla ja miten meni?
Olisi kiva kuulla ennen kuin tehdään päätöksiä muutetaanko tai peruutetaanko lomamatka.

Minä lensin Kanarialle (6t) juuri raskauden puolivälissä eikä ollut kyllä mitään probleemia. Välillä toki jaloittelin, kun pidin sylissäni parivuotiasta esikoista (vain äidin syli kelpasi)... Olen myös lentänyt n. rv 30, mutta silloin reilun tunnin lentoja. Ei mitään ongelmia.

Noilla viikoilla on ihana päästä ruskettamaan pientä kasvavaa kumpua... =)

Moi! Olin Kreetalla rv 30. Joten vielä myöhemmässä vaiheessa. Matka meni hyvin eikä mitään ongelmia ollut. Meressä kävin normaalisti uimassa(lääkäri sanoi että jos on oikein turistirysä paikka jolloin ranta on aivan täynnä kannattaa uimista harkita tulehdusvaaran vuoksi) Uima-altaan jätin väliin veden kylmyyden takia(supistuksia) :/ Lento kesti kans sen kolme tuntia. Jalassa oli lentosukat joita suosittelen jottei jalat pääse turpoamaan... On syömättä normaalistikin ulkomailla varottavia ruokia(kylmät leikkeleet, majoneesit, kypsentämättömät ruoat, jääpalat, maito ja oisko jotain vielä)Raskaus ei ole sairaus, siitä pitää nauttia. Joten hyvää matkaa!!! B)

Yhteistyössä