Eteiseen säilytyslaatikko-penkkihässäkkä?

Rieputarallaa

Aktiivinen jäsen
20.06.2005
48 269
-3
36
JKL
Joskus aikaa sitten tein aloituksen aiheesta, mutta eipä sitä tietenkään löydy haulla. Ollaan siis hankkimassa eteiseen sellaista arkkua/säilytyslaatikkoa, jota voi käyttää myös istuimena. Onko kellään heittää kuvaa tai ideaa, mistä sellaista kannattais lähteä kyselemään? Mielellään sais olla tummahkoa puuta.

Ja jos tekisi itse sellaisen seinäviertä kiertävän systeemin, niin paljon on minimisyvyys, siis penkin reunasta seinään, että systeemi on myös hyvä istua?

Minusta se ei ole kätevä, kun sitten kun siinä istuu, ei saa sieltä laatikosta mitään. Meillä on eteisessä tuolit, joiden alla säilytyskorit. Ne saa kätevästi vetäistyä esiin tuolilla istuessakin. Tai kun tuolien päällä on tavaraa, niin ne ei estä hommaa.

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
mä haluan tuollasen kans ja olen koittanutkin metsästää,mutta "sitä oikeeta" ei ole vaan osunut silmiin oikein mistään..

Mulla on sellainen muistikuva, että Starkilla olisi joskus ainakin ollut sellainen kiva ristikkomalli, mutta ei ainakaan nettisivuilta löydy.

Alkuperäinen kirjoittaja o:
Minusta se ei ole kätevä, kun sitten kun siinä istuu, ei saa sieltä laatikosta mitään. Meillä on eteisessä tuolit, joiden alla säilytyskorit. Ne saa kätevästi vetäistyä esiin tuolilla istuessakin. Tai kun tuolien päällä on tavaraa, niin ne ei estä hommaa.

Tarkoitus on lähinnä säilyttää luistimia, miehen kalastustarvikkeita ym. siellä, eli ei mitään sellaista "joka käänteessä tarvittavaa". Ja meillä ei oo tapana kasata mitään tavaraa tasoille lojumaan, niin että ei senkään pitäisi häiritä.

Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku Taikinaterapia:
Alkuperäinen kirjoittaja o:

Tarkoitus on lähinnä säilyttää luistimia, miehen kalastustarvikkeita ym. siellä, eli ei mitään sellaista "joka käänteessä tarvittavaa". Ja meillä ei oo tapana kasata mitään tavaraa tasoille lojumaan, niin että ei senkään pitäisi häiritä.

Ok, no sitten teillä on eri käyttöfunktiot kuin meillä. Siitä vaan sitten!

Alkuperäinen kirjoittaja .:
Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku Taikinaterapia:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
http://www.puuilo.fi/cat/product_details.php?p=1413

Just tuontapainen, mutta muotoilu saisi olla modernimpi hiukan ja väritys paaaaljon tummempi.

Laita maalia pintaan... Ja istuintyyny tuohon päälle :)

No kun ei millään kehtais ostaa sellaista, mitä pitää heti olla tuunaamassa....

Yhteistyössä