T
tuli vaan mieleen
Vieras
Niin kun tuntuu olevan aika herkkä asia tuo ettei isän tarvitsisi maksaa elatusmaksua koska hälle tulee muutenkin niin paljon kuluja esim huone etälapsia varten. Niin kysymys kuuluu tiedättekö ketään kenellä on huone pelkästään niitä lapsia varten jotka tulee kahden viikon välein?
Itse tunnen aika monta eroperhettä eikä kenelläkään ole isä hankkinut niin isoa asuntoa että etälapsille olisi oma huone. Kyllä se lähinnä menee niin että kaikki lapset on sullottu samaan huoneeseen. Kenellekkään ei ole hankittu näitä vierailuja varten omia sänkyjä ja muita vermeitä.
Mutta tiedänpä kyllä sellaisenkin ihmeen joka baari-illan jälkeen tuli isäksi eli ei edes kunnon seurustelusuhdetta takana vaan muutama ryyppyilta, niin tämä mies maksoi odotusajan kuluja, synnytyksen, tunnusti isyyden ilman haastetta, maksaa elatusmaksua todella hyvin, tapaa lasta jatkuvasti ja huolehtii mielellään ja on siis todellinen isä. Ja vaikka vanhemmat eivät seurustele niin tulevat juttuun keskenään ja mies tulee lapsen kotiin hoitamaan lasta ja äiti lähtee vapaalle. Kyllä oikeita miehiäkin löytyy. Minäkään en le vielä menettänyt toivoa.
Itse tunnen aika monta eroperhettä eikä kenelläkään ole isä hankkinut niin isoa asuntoa että etälapsille olisi oma huone. Kyllä se lähinnä menee niin että kaikki lapset on sullottu samaan huoneeseen. Kenellekkään ei ole hankittu näitä vierailuja varten omia sänkyjä ja muita vermeitä.
Mutta tiedänpä kyllä sellaisenkin ihmeen joka baari-illan jälkeen tuli isäksi eli ei edes kunnon seurustelusuhdetta takana vaan muutama ryyppyilta, niin tämä mies maksoi odotusajan kuluja, synnytyksen, tunnusti isyyden ilman haastetta, maksaa elatusmaksua todella hyvin, tapaa lasta jatkuvasti ja huolehtii mielellään ja on siis todellinen isä. Ja vaikka vanhemmat eivät seurustele niin tulevat juttuun keskenään ja mies tulee lapsen kotiin hoitamaan lasta ja äiti lähtee vapaalle. Kyllä oikeita miehiäkin löytyy. Minäkään en le vielä menettänyt toivoa.