Ester

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ämmä miehenä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
""mies"",

No, siihen uneen ei ainakaan olisi sopinut laulun sanat: ""jos se voisi olla totta eikä unta pettävää...""

Minä ainakin olen kiitollinen parisuhteen karikoita pohdiskelevista ihmisistä, sillä yksin olen melko lailla tyhmempi ja tietämättömämpi. Kuten taas huomattiin.

En ole lukenut näitä parisuhde-juttuja aiemmin, joten en tiedä, miten syvällisiä pohdiskelet täällä ja, miksi sinua on luultu naiseksi. Mutta - loppuviimeksi - onko sillä niin väliä täällä onko mies vai nainen tai luuleeko joku jotain. Kunhan on ihminen. Tämä palsta toimii hyvin ilman sukupuolirooleja. Sekin tuli tässä ketjussa selväksi: Aloitukseni olisi voinut todennäköisemmin olla miehen käsialaa...

Kaikenmoisista karikoista lienet sinäkin yli päässyt?

Monissa vesissä olen keitetty, risukasa, johon aurinko on paistanut ja kaiken olen todennut vahvistavan, mutta silti toivon, että kaikkien ei tarvitsisi samaa tietä kulkea.
Vaikka ei silti, kaikella on merkityksensä ja toinen asia johtaa toiseen. Kipeät asiat sattuu, onni on huomattava silloin, kun on sen kohdalla. Onni ei ole sirkushuvi, vaan tahtotila.

Meillä miehesi kaltainen käytös on hyvin tavallista. Olen aivan loppunpalanut hänen omistus- ja vallanhalustaan. Itse kyllä menee ja tekee, hoitaa asioitaan kenenkään vahtimatta. Minulla on toisinaan iltamenoja / kokouksia joiden jälkeen aina ukko mököttää. Eikä tämä ole ainoa tapa oirehtia, tulet huomaamaan että niitä tulee vuosien mittaan lisää ja paljon. Mihinkään naisten / ystävien pippaloihin minulla eri koskaan ole ollut mitään asiaa, pelkästään virallisia/pakollisia menoja ja niitäkin harvoin. Eli kysymys ei ole siitä oletko usein pois vaan se että sinulla on muuta elämää. Miehesi mielestä sitä ei saisi olla.
Elämä on valintoja.

Yhteistyössä