Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja papuneiti:Aaaa, siis mä jo luulin, että kukaan ei olis tulossa. Siks jo ehdotin muuta päivää. Mä olen täällä sohvalla jumittuneena..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja papuneiti::wave: Mitäs teille muille kuuluu??
Haluisko joku vielä tavata?? Täällä ollaan sairaslomalla, että sopii päivisinkin tavata. =)