Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja whitey:Hei,
mulle sopisi 24.2 klo 16 Omenassa, jos se sopii muille?
Alkuperäinen kirjoittaja funkyMama:Alkuperäinen kirjoittaja whitey:Hei,
mulle sopisi 24.2 klo 16 Omenassa, jos se sopii muille?
Nähdään ainakin me 2![]()
Ja muuuut mukkaan!
Alkuperäinen kirjoittaja papuneiti:Mä olisin sairaslomalla, mutta en kyllä jaksa omppuun lähteä. Alaselkä kipee ja huonot bussi yhteydet sinne. Höh...