Espoon äitien tapaaminen 22.5. alk.vkolla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja riikka-78
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Lupaili sitten Visa-setä huomiselle vesisadetta ja viileetä ilmaa :(... Että varmaan sitte sisätiloissa tapaamme? Sellossa sisälläkö? Siinä ekassa kerroksessa keskellä? (kirjakauppa ja hairstore ku on siinä ni vastapäätä on sitä vapaata tilaa)...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2006 klo 10:02 riikka-78 kirjoitti:
Lupaili sitten Visa-setä huomiselle vesisadetta ja viileetä ilmaa :(... Että varmaan sitte sisätiloissa tapaamme? Sellossa sisälläkö? Siinä ekassa kerroksessa keskellä? (kirjakauppa ja hairstore ku on siinä ni vastapäätä on sitä vapaata tilaa)...

Jep, tavataan vaan siinä :)
Harmi tosiaan että huomiseksi on luvattu huonoa säätä :/

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2006 klo 12:25 Iso Paha Susi kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2006 klo 10:02 riikka-78 kirjoitti:

Jep, tavataan vaan siinä :)
Harmi tosiaan että huomiseksi on luvattu huonoa säätä :/

No, toivotaan vielä et oiskin hyvä ilma, ku eihän ne ennusteet aina paikkaansa pidä :). Mut sit ollaan sisätiloissa jos niin käy et pitävät...

Mä viel aamulla käyn sit vilkasemassa et ketä on tulossa paikalle :D. Pitäis kai noita aikataulujakin taas vilkuilla et päästäänkö 27:lla vai 26:lla parempaan aikaan sinne :D

Me ei nyt tähän tapaamiseen päästä, mutta sopikaa ihmeessä taas seuraava tapaaminen niin jos sinne taas päästäis :) Ja Riika... Ehän tää nyt oo vika kerta, kun sä tulet? :( Sit mua kyllä harmittais... :/

hei haittaako jos mä en kerkee ihan kaheks? tuskin te heti häippäsette ;) voi räkä jos huomenna on huono ilma, ton pojan kanssa on niiiiin paljon helpompi olla ulkona... onks kaikilla muilla pelkkiä vaunu-ikäsiä?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2006 klo 12:55 Peppi85 kirjoitti:
Me ei nyt tähän tapaamiseen päästä, mutta sopikaa ihmeessä taas seuraava tapaaminen niin jos sinne taas päästäis :) Ja Riika... Ehän tää nyt oo vika kerta, kun sä tulet? :( Sit mua kyllä harmittais... :/

Katellaan sitä sitte, mut näillä näkymin on, kolmastoista kesäkuuta me muutetaan uuteen kotiin :D. Mut niinku oli puhetta, ni kulkeehan noi julkiset :). Me päästään kotoa metrolla kamppiin ja sieltä bussilla Espooseen kaikkialle tai sit metrolla assalle ja junalla Espooseen :).

Harmi kun te ette pääse, mut ainahan voitte tulla sit vaikka meille kyläänkin ku ollaan muutettu :D.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2006 klo 14:06 tikru84 kirjoitti:
hei haittaako jos mä en kerkee ihan kaheks? tuskin te heti häippäsette ;) voi räkä jos huomenna on huono ilma, ton pojan kanssa on niiiiin paljon helpompi olla ulkona... onks kaikilla muilla pelkkiä vaunu-ikäsiä?

Kyllä me toki sit ootellaan :). Laita mulle vaikka tekstaria sit jos enemmän myöhästytte, ni osataan sit kuitenkin oottaa :D. Ja toivotaan nyt kuitenkin et olis siedettävä ilma, ku ulkona olis kivempi kyllä olla...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2006 klo 08:58 tikru84 kirjoitti:
no ilma ei tosiaan näytä kovin lupaavalta :( mut ei se mitään, mä taidan jättää ton isomman isänsä kanssa kotiin... eli tuun luultavasti sannin kanssa kahestaan =)

Saattaa ehkä olla parempi vaihtoehto niin :D. Ainakin jos menee samalle linjalle ku ikeassa :D, sä et ehkä jaksais koko ajan olla käskemässä :). Mut ihan miten ite katot parhaax, näemme, mä tossa just dösäaikatauluja kattelin, et millä mentäis ku pitäis kelallakin käydä, et meniskö ajoissa eka sinne mut ku siel kuitenki taas ainaki tunnin saa jonottaa :o.

Yhteistyössä