Espoon äitien tapaaminen 22.5. alk.vkolla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja riikka-78
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

riikka-78

Aktiivinen jäsen
13.12.2005
2 850
1
36
Vantaa
Eli laitan nyt tän niinku lupasin :)

Eli seuraava Espoon äitien ja lapsien tapaaminen 22.5. alkavalla viikolla, olisko se sitte taas maanantai vai joku muu päivä? Ehdottakaa

Ja tarkotuksena olis ulkoilmatapaaminen säiden salliessa, Leppävaarassa, jos vaikka sellolla/asemalla tavataan ja siitä sit katotaan mihin mennään?

Ja kaikki jälleen tervetulleita mukaan :D. Tähän ketjuun ilmottautumiset.

Juu hyvältä kuullostaa, pe lähetään islantiin eli alkuviikosta mikä tahansa päivä käy.. sellolla vois nähdä ja sit mennä vaik ulos puistoon tai jotain, miten ois piknikki puistossa?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2006 klo 00:26 Iso Paha Susi kirjoitti:
Piknik kuulostaa kivalta =) Mutta oiskohan parempi tällä kertaa että jokainen toisi eväät vain itselleen ja lapselleen/lapsilleen? Viimeksi kun evästä oli aika reippaasti :D :whistle:

Joo, tai sitte oikeesti sovitaan joku määrä mitä tuodaan, ettei kaikki tuo niin hullun paljon :D. Mut luultavasti tosiaan ois parempi, et jokainen tois omat eväät, ni ei sitte tarvis takasin kotiin niitä raahailla :).

Ja tosiaan piknik kuulostais kivalta, jotain vilttejä tms. mukaan, ni voi maassakin jo istua ku kyllä nyt maakin jo lämmenny on :).

ja nyt on kyllä munkin päästävä mukaan :kieh: se maanantai ois ihan hyvä päivä, mutta voisko se olla iltapäivällä? ku 12 aikaan on aina vähän huono ku pitää ton isomman nukkuu päikkärit tai muuten se on ihan kauhee ;)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2006 klo 12:28 tikru84 kirjoitti:
ja nyt on kyllä munkin päästävä mukaan :kieh: se maanantai ois ihan hyvä päivä, mutta voisko se olla iltapäivällä? ku 12 aikaan on aina vähän huono ku pitää ton isomman nukkuu päikkärit tai muuten se on ihan kauhee ;)

Käviskös teille sit vaikka joskus kahden maissa? Vai miten pitkät päikkärit teidän herra nukkuu :)? Meille ainakin se kellonaikakin ihan sama, kaikki käy, ja myös kaikki arkipäivät tolla 22.päivä alkavalla viikolla :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2006 klo 22:05 riikka-78 kirjoitti:
Heiiiii... Tulkaas nyt mukaan kaikki!!! Saattaa olla mun ja Mikaelin vika Espoon tapaaminen, mennään huomenna kattomaan vantaalle kämppää ja jos miellyttää ni kesäkuun puolessa välissä muutetaan :D

no kääks! ette te saa muuttaa ;) no ei kai... mutta siitä tapaamisesta, kahen aikaan sopis ihan hyvin, ku rasmus nukkuu yleensä tunnin tai puoltoista.. ja mulle kans sopis ihan mikä päivä vaan sillä viikolla että jos yritetään löytää sellanen päivä että mahdollisimman moni pääsee mukaan? =)

\
Heiiiii... Tulkaas nyt mukaan kaikki!!! Saattaa olla mun ja Mikaelin vika Espoon tapaaminen, mennään huomenna kattomaan vantaalle kämppää ja jos miellyttää ni kesäkuun puolessa välissä muutetaan :D

Voi ei, mites te silleen voitte vaan muuttaa ;) :D

Me tullaan kans tapaamiseen! :wave: Meillä ei kai suunnitelmia tuolla viikolla, ainakaan vielä ole... 29.pvä on neuvola, se onki just se ainoa merkintä kalenterissa :laugh:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2006 klo 10:21 tikru84 kirjoitti:
\

no kääks! ette te saa muuttaa ;) no ei kai... mutta siitä tapaamisesta, kahen aikaan sopis ihan hyvin, ku rasmus nukkuu yleensä tunnin tai puoltoista.. ja mulle kans sopis ihan mikä päivä vaan sillä viikolla että jos yritetään löytää sellanen päivä että mahdollisimman moni pääsee mukaan? =)

Kyllä me vaan muutetaan :D *hehkuttaa*... Iiiiihana kämppä, just rempattu ja kaikkee. Viides ylin kerros, 3h+k ja 76 neliöö, ja metrolle alle kilsa muttei silti hesassa :). Ens kuun viidestoista muutto, tai itse asiassa vähän ennen ku silloin loppuu täällä sit vuokrasopimus.

Mutta asiaan, juu, eli jos sovittais että kahdelta olis aika, ja päivää saa vielä ehdottaa, niin et mahdollisimman moni pääsis paikalle :)

Eli onko tiistai klo.14 sellossa nyt sovittu vai..? Voiko sinne tulla kaveri mukaan joka ei kirjottele tääl mut on espoolainen äiti ja haluis kans tulla, vai onko nää tapaamiset vain rekisteröityneille plussalaisille? Mulle ainakin sopii se tiistai muuten..

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2006 klo 14:40 veera101 kirjoitti:
Eli onko tiistai klo.14 sellossa nyt sovittu vai..? Voiko sinne tulla kaveri mukaan joka ei kirjottele tääl mut on espoolainen äiti ja haluis kans tulla, vai onko nää tapaamiset vain rekisteröityneille plussalaisille? Mulle ainakin sopii se tiistai muuten..

Kaikki äidit ovat tervetulleita! :) Mitä enemmän porukkaa sitä mukavampi.

Ilmeisesti kokoonnumme siis tiistaina 23.5. klo 14.00 Sellossa. Siinä keskusaukiollako?

Kuinka moni pääsee mukaan?<br><br>

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2006 klo 14:49 Chantilly kirjoitti:
Lisätkää nimeänne listaan, ketkä pääsevät:

Chantilly
Veera101 +kaveri
Iso Paha Susi
Tikru84

:wave:

:wave: Me tullaan kanssa :D. Tää p.run palsta ei anna mun kirjautua, herjaa vaan et tarkasta käyttäjätunnus ja salasana... Mut ei mahda minkään, tullaan kuitenkin :).

\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.05.2006 klo 17:53 riikka-78 ulkona kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2006 klo 14:49 Chantilly kirjoitti:
Lisätkää nimeänne listaan, ketkä pääsevät:

Chantilly
Veera101 +kaveri
Iso Paha Susi
Tikru84

:wave:

:wave: Me tullaan kanssa :D. Tää p.run palsta ei anna mun kirjautua, herjaa vaan et tarkasta käyttäjätunnus ja salasana... Mut ei mahda minkään, tullaan kuitenkin :).

Jeeeeee! Sain kirjautua :). Viikon ollu taas nettipimennossa mä, mun isovanhemmilla oltiin Mikaelin kanssa. Mutta onko paikka sitte tosiaan missä? Siinä sellon uuden puolen ja markettien välissä vaiko sisällä sellossa vai jossain muualla?

Yhteistyössä