S
"sia"
Vieras
Kumpaa ovat teidän tytöt käyttäneet eskarissa? Onko haalareita edes enää 128 cm? Itse suosisin haalaria ja kai tyttökin tässä vaiheessa, mutta tuleeko vertaispaineita, jos kaikilla muilla on takki+housut?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mä ostin eskarilaiselle tytölle takki+housut, mutta sellaiset housut, joissa on olkaimet ja selkä menee kunnolla piiloon. Aattelin, että menee sit koulussakin toivottavasti, eikä sinne kuulemma enää kehtaa haalaria laittaa.
Ainakin kuuntelisin lapsen toiveita siitä, että minkälaiset tamineet haluaisi. En ostaisi haalareita jos lapsi niitä vastustaa.
Meillä oli molemmat, sekä takki+housut että haalari, on ollut ihan pienestä asti. Haalaria tuo taisi pääasiassa käyttää, kuten suurin osa muistakin eskarilaisista. Oli päiväkodin eskarissa.
kun meidän eskarilaiset siirtyi päiväkodista koululle, ja kun siellä on niitä isompia samassa pihassa, niin saattaa tulla helpommin sitä, että "miks mulla pitää olla haalari??" Meilläkin eskarilainen kokee, että haalari on vauvojen juttu.