Mikä nyt olis järkevintä tässä tapauksessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Pinkkis"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"Pinkkis"

Vieras
Yllättäen poika venähtänyt ohi muutaman kerran käytetystä vk haalarista, samoin 2- osaisesta puvusta. Keväällä ostin muka kasvunvaraa :( Olin ihan varma ettei eskarissa enää huolisi haalaria mutta tänä aamuna ehdottomasti halus. Meni sit liian lyhyillä lahkeilla. Kai mun on vielä pakko hommata sille uus vk-puku, mutta kumpi nyt olis järkevämpi se haalari vai takki ja housut? Itse kallistun takin kannalle, mutta pk.ssa hoitaja sanoi että heillä eskarit ovat yllätykseksi tykänneet käyttää haalaria sen helppouden takia.
Vai käyttääkö poika tän ajan liian lyhyitä lahkeita ja ostan sitten ens vuonna koululaisen puvun?

sitä uutta pukua voi ostaa vaikka kirpparilta tai huutiksesta ja laittaa pieneksi jäänyttä myyntiin? Ja haalari on todellakin kätevämpi, eskarissa kuitenkin ulkoillaan.

sitä uutta pukua voi ostaa vaikka kirpparilta tai huutiksesta ja laittaa pieneksi jäänyttä myyntiin? Ja haalari on todellakin kätevämpi, eskarissa kuitenkin ulkoillaan.

Todellakin voisin ostaa jos löytyisi, mutta vuosiin en ole pojalle löytänyt kirppiksiltä vaatetta :( Just puhuin paikkakuntalaisen kirppiksen pitäjän kanssa miten kummassa pojille ei löydy mitään, kysyntä valtavaa.

Jos takki sopii vielä, niin osta muutamat reilut irtohousut. Mitä lapsi on muuten alkusyksyn käyttänyt, jos nyt vasta vk-vaatteet puit hänelle? Meillä on E-suomessakin ollu vk-vaatteet käytössä jo jonkun aikaa ja talvivaatteita kaivetaan esille.

Jos takki sopii vielä, niin osta muutamat reilut irtohousut. Mitä lapsi on muuten alkusyksyn käyttänyt, jos nyt vasta vk-vaatteet puit hänelle? Meillä on E-suomessakin ollu vk-vaatteet käytössä jo jonkun aikaa ja talvivaatteita kaivetaan esille.

Tähän päivään asti käytti sitä 2 osasta pukua missä hihat lyhyet mutta ajattelin että pärjää kunnes vaihtaa haalariin ja toppavaatteisiin. Kunnes tänä aamuna se haalarikin oli pieni. Ja toi nyt tarkenis 25 pakkasellakin verkkatakilla :D

Yhteistyössä