Kiitos onnitteluista :heart:
Laitoin
sormuksen heti sormeen, mulla ei nimittäin vielä ole turvotuksesta tietoakaan
Kihlasormuskin roikkui kesästä asti kaulaketjussa, kun oli nimettömään liian iso. Nyt se on keskarissa ja vihkisormus nimettömässä. Täytyy ne kyllä sitten ajoissa ottaa pois, jos alkaa turvotusta enemmän esiintymään.
lauwra Jospa meillä painossa tulee sitten joku loppupyrähdys...
Laskin, että jos jatkan nyt kasvamista noin 0,5 kg/vko, niin loppuraskauden aikana lihon keskimäärin 6 kg. Ei paha...
Onnittelut
lauwra hyvin menneestä rakenneultrasta ja varovaisesta tyttölupauksesta!! =)
millimolli Onneks sait päätöksen vauvavakuutuksesta, ettei tosiaan tartte pientä viedä terveys(arvaus)keskukseen! Suosittelen, että etit nyt jonkun tahon, jonne voit valittaa noista virheistä. Varsinkin ton väärän silmätipan määrääminen olis voinu olla kohtalokas, jos et olis suutas avannut! Selvä hoitovirhehän tommoin on!
Vissyliini No olipa kiva, ettei viesti tullut perille : /
Mites
Tupun sokerirasituksen tulokset? Toivottavasti flunssa helpottaa pian!
ON: Argh, toi makea!! Keskiviikkona tarttui kaupasta mukaan 700 g irtokarkkia : / Toi säkki siis saattaa kestää ainakin sen viikon, mutta silti. Onneks syön myös ihan normikotiruokaa, etten elätä itteäni herkuilla... Rasvanen ja suolanen ruoka on oikeastaa jääny kokonaan pois ruokavaliosta. Esim. sipsejä ei tuu syötyä juuri ollenkaan. Ennen raskautta mulle ei makea niinkään maistunu, mut rasvanen ja suolanen kyllä.
Pikkunen on alkan saamaa enemmän voimia liikkeisiinsä. Parina iltana oon melkein voinut tuntea, että mitä raajaa siellä venytetään
Ei mene varmaan pitkä aika, kun näkyy ulospäin, kun jalka meinaa tulla kyljestä ulos
5.11. olis taas suuhygienistille aika. Eiköhän siellä riitä taas hammaskiveä.
Vauvavakuutuksesta ei ole vieläkään tullut päätöstä. Terveysselvityksen lähetin jo pari viikkoa sitten. Jotenkin sellanen tunne, ettei sitä saada. Varmana vaikuttaa kielteisesti tupakointi alkuraskaudessa (se kun näkyy siellä neuvolakortissa...)
Tänään vietän vapaapäivää ja meinasin "ahkeroida" sen verran, että saisin tehtyä listaa siitä, mitä kaikkea vauvalle pitäis hommata. Vois alkaa niitä hankintoja ihan aikuisten oikeasti jo tekemään. Onneks noi vaunut ja turvakaukalo on jo hommattu...
Hennu & Möhkö 28+2