Täällä on arki jatkunut ennallaan. Vain yksi uusi raskausoire on ilmestynyt: suonikohjut! |O Ryntäsin heti hankkimaan tukisukat, ja nehän maksoivat liki 80 yksi pari. Hintavaa tämä raskaana oleminen. Tukivyönkin olen hankkinut, mutta vielä en ole sitä kokenut tarvitsevani.
Puoliväli häämöttää, maanantaina tulee 20 viikkoa täyteen. Itsestä tuntuu että vatsa on jo paljonkin kasvanut, mutta kun mies otti tänään valokuvia niin eipä se kuvissa vielä kovin kummoiselta näytä. Sen verran on sentään tullu, että jotkut harvemmin vastaan tulevat tuttavat on sen huomanneet.
Mitäs
lauwran pienelle kuuluu, joko on päässyt/pian pääsemässä kotiin?
LittleOne: Kiva kuulla ettei se sokerirasitus niin kamalaa ole. Mulla se on myös iän takia edessä, ja vähän jänskättää kun jotkut sanoo että se litku on ihan kamalaa.
Meillä ei oo vielä mitään valmisteluja tehty vauvaa varten, mutta nyt ollaan sentään päätetty että jäädään vielä tähän nykyiseen asuntoon. Nyt sitten pitäis alkaa metsästää pinnasänkyä ja hankkiutua eroon joistakin nykyisistä huonekaluista jotta saatais lisää tilaa.
Hyvää pääsiäistä kaikille!
Lisäys: Unohdin kommentoida tuota liikkeiden tuntemista, LittleOne: Päällepäin ei vielä tunnu mitään,
joten mies ei vielä ole päässyt tästä osalliseksi. Mutta itse kyllä tunnen potkuja (?) jo päivittäin, yleensä
tälleen iltapäivällä/illalla koneella istuessa