Ihanaa
LittleOne, että kaikki oli kunnossa !! =) :heart: Laitan sinut tohon listalle.
Barbababylle HYvää lomaa
Nyt sitten vain odotetaan! =)
Onnittelut
Lunealle pikkukakkosen odotuksen johdosta
lauwra Ihana puuhamatto
Sullaki raskaus jo puolvälissä! Huiman nopeesti menee aika
millimolli Enhän mie
närästykseen saanu mitään helpotusta. Kahvin juonnin oon vähentän huimasta kolmesta kupista per päivä yhteen tai kahteen kuppiin. Se tuntuu vähän auttavan. Jos tää närästys kuitenkin pahenee, niin sit kokeilen tota Gavisconia.
Influenssarokote harkinnassa täälläkin. Ei ole vielä neuvolasta "tyrkytetty" enkä ole aiemminkaan ottanut. En ole varmaan ikinä influenssaa sairastanut, ainakaan niin, että muistaisin. Täytyy nyt vielä neuvolassa keskustella asiasta, jos se tulee puheeksi.
Mites
millimollin sokerirasituksen tulokset? Minuu häiritsee edelleen se tunnin arvo, kun oli 9.1, vaikka pysyki rajojen alapuolella... Enpä muistan tota ottaa neuvolassa/lääkärillä puheeks...
Neuvolassa kävin viikko sitten ja kaikki oli oikein mallikkaasti. Sf-mitta oli tuolloin 24,5 cm ja painoa tulee nyt noin 400 g/vko. Johan tässä on jo varaa lihoakin, kun vajaa 3 kg tullut lähtöpainoon verrattuna lisää
Pikkuisen sykkeet oli hyvät ja jaksoi vähän liikkuakin, kun tarpeeksi runnottiin ja tunnusteltiin, että miten päin hän siellä on
Hemoglobiiniki oli noussu 122 -> 128! Ei siis vieläkään tarvetta lisäraudalle.
Neuvolalääkäri mulla olikin jo eilen ja painoa tullu taas se 400 g/vko, sf-mitta 26 cm ja noin muuten kaikki hyvin. Mulla oli kohdunsuu niin takana, ettei lääkäri meinan saada sormiaan ylettymään sinne asti
Pikkunenkin anto lääkärin tuntea yhen kunnon potkun kättää vasten. Sykkeet oli hyvät ja vaihteli hyvin kuuntelun aikana.
Seuraava neuvola-aika olis jo kahen viikon päästä. Tästä ne käynnit sitten alkaa tihenemään?
Hääkuulumisia Perjantaina 12.10. sanoimme siis toisillemme tahdon :heart: Molempien vanhemmat oli todistajina ja sitten käytiin porukalla ravintolassa syömässä. Illalla suunnistettiin anoppilaan, jossa sitten lauantaina kahvitettii lähisuku. Oli meitä vajaa 30 hlöä. Appiukko piti kyllä niin kauniin ja liikuttavan puheen lauantaina. Jopa isäntä herkistyi :') Ollaan viikonloppuun enemmän kuin tyytyväisiä. Kaikki meni niin kuin pitikin ja viikonloppu oli meidän näköinen :heart:
Töissä olen nyt saanut kuulla, että jaksan kyllä hämmästyttää, kun ensin vauvauutiset ja nyt vielä tämäkin
Arvuuttelevat jo, että mitähän seuraavaksi
Tämmösiä tänne. Töitä olis enää 5,5 vko ja sitten se äippäloma alkais. Äippäpakkauksesta tuli päätös ja kahen viikon sisään se postitetaan.
Hennu & Möhkö 27+6