Onnea paljon
Emby!!
:heart:
Täällä pahoinvointi nostaa aina aamusin enemmän päätään. Vessanpönttöä en ole morjestanut perjantaiaamun jälkeen, hyvä niin
Paino noussut nyt huimat 0,5 kg lähtöpainosta (mun lähtöpaino on se, kun oon punninnu itteni aamusta ilman vaatteita plussauksen aikoihin. Viis välitän neuvolan lähtöpainosta, koska se on punnittu päivällä ja vaatteet päällä eli kilon enemmän ku normaalisti
Hitto mie oon tarkka näist asioista : /).
Varmaan paino lähtee nyt nousuun ku raskaus ja tupakoimattomuus pistää aineenvaihdunnan jumiin.
Mimmoset teillä muuten on ollu
fiilikset noin ylipäänsä raskauden aikana?
Saa jo synnyttäneetkin vastata
Mie jotenkin yritysaikana ajattelin, että leijun vaan jossain pilvilinnoissa koko raskauden enkä valita yhestäkään oireesta. Nyt jotenkin keskenmenon pelko on niin rankasti tuolla takaraivossa, että tässä mennään liikaa "jalat maassa" -meiningillä. Ei varmaan itsekään ole vielä edes 80 %:sesti
sisäistänyt, että tuolla oikeasti on joku, jolla alkaa pikkuhiljaa olemaan kehittynyt kaikki tarvittava ja nyt kehitys ja kasvaminen jatkuu aina siihen asti, kun pikkuinen haluaa tulla ulos...
Ja nyt sitten tunnen hirveen huonoa omatuntoa, kun en leijukaan jossain pilvilinnoissa, vaikka onnellinen oon tottakai ja odotan innolla tulevaa. Enkä epäile sitä, etteikö minusta tulis hyvä äiti. Oon vaan jotenkin liian rauhallinen
Mut onko tämä jo sitä sisäistä varmuutta, vaikka kuitenkin pikkuriikkisen on epävarma? Tää kuitenkin tuntuu niin oikealta ja näin on tarkoitettu.
Kertooko tää rauhallisuus siitä, että minusta ei tule mitään hysteeristä äitiä, joka pelkää kaikkea ja kaikkia ja suojelee lastaan liiallisuuksiin? En tiedä. Sekavia tunteita kuitenkin, mutta miehelle näistä on turha puhua
Hän luottaa siihen, että kaikki menee hyvin ja meistä tulee hyvät vanhemmat
Tämmönen avautuminen nyt näin keskiviikon kunniaksi.
Kolmatta päivää kokonaan ilman tupakkaa oleva Hennu & Möhkö 9+3