Esikoista yrittämään -pinosta plussanneet 2011 ja 2012

Huomenta -sanoo sarkastisesti hän, joka heräsi neljältä, jolloin oli vielä yö ja olis saanut vielä nukkua, mutta joku ihmeen piuha aivojen unikeskuksesta katkesi.. Olisko kellää tietoa saako niitä uusia piuhoja vaikka teknisiltä, vai pitääkö kenties kääntyä mustan pörssin puoleen ??

Joo kello 04.00 pim. vessaan. Samalla luin illalla tulleen tekstarin ja aloin miettimään, että muistinko soittaa soneralle äitin netistä.. No sen jälkeen ei sitten nukuttu. Väkisinmakasin varttia vaille viiteen ja sanoin, että halivilivoo vaan. Pakko kait se oli nousta. (MUR!!)

Eilen oli yhet pääsykokeet ja damien, että kämmäsin. Menin eka väärää paikkaan, sieltä juoksin hirmuvauhtia oikeaan paikkaan. Noo olin unohtanu lompakkoni ja sitä myöten henkkarini toiselle paikkakunnalle kauppaan. Sain edelliset asiat järjestettyä. ja huokaisinki ko, että nyt onnistuu! No paskat. oottelin vääräsä kerroksessa. Onneks eräs opettaja haki mut sieltä, mutta sain varmaan koheltamisultrabonuspisteitä! Yleensä olen oikeassa paikassa oikeaan aikaan ja aivan sama kuinka lärvit oisin en koskaan hukkaa lompakkoani tai puhelintani tai mitään. Noo ilmeisesti, kun olen raskaana onnistunun hukkaamaan puolet aivoistani jonnekin, jotta edellämainittujen asioiden kämmääminen on mahdollista :)

Tänään olis toiset pääsykokeet. Tässä mietin alanko lukemaan kirjaa, vai tyydynkö kohtalooni ja luotan siihen, että ekalla lukemalla muistan kaiken mitä olen muistavinani. Olen pakannut kaiken jo valmiiksi ja tarkistanut useampaan otteeseen laukusta.. ( nykyisin ei voi olla liian varma näissä asioissa)

No sen lisäksi, että olen täysi horopää nykysten, hieman on alkanut tulemaan semmone hyiyök-olo, joka ei kuitenkaan johda oksennukseen. Nälkä tulee useammin, tissit on ku hiekkapaperilla ois hiottu ja moneen päivään en ole päikkäreitä joutunut vetämään, mutta epäilisin, että tänään taitaa pää painua siihen pääsykokeen päälle ja neitonen vetää sitten sikeitä samalla vienosti kuorsaten..

Olenko liian levoton kenties tähän aamuun??? No, antanette anteeksi sattuu nääs vähä väsyttämään.

Tänään vissii tyyppi poksuu 8+0. Poks poks, valtavia aplodeja ja ilotulitteita.
 
Uniongelmat täälläkin ;) Ihanaa.. eikö? :p Onneks on naamakirja ja siellä kirpputorit :D

Odotan innolla sunnuntai - maanantai välistä yötä. En nuku varmaan hetkeekään. Ja sit on kauhee nälkä tietty, ko ei saa juoda eikä syödä puolen yön jälkeen mitään.. Nice.. Toivottavasti en pökrää leikkauspöydälle.. :)

Tänään olis viiminen neuvola :)

Emby^ ja nökö 38+3 :heart:
 
Embyllä on kyllä niiiiin lähellä, että saa pikkuisen syliinsä :heart: Täällä jännätään!! :)

millimolli Ihana avautuminen :heart: :D Mieki herään öisin joskus klo 3-4 ja jos hyvin käy, niin nukahdan uudelleen, tai sitten en.

Tänä aamuna olisi saanut nukkua peräti 6.40 asti, mutta hereillä oltiin ennen kuutta. Pitäis vissii yrittää illalla valvoo myöhempään (sekä minun että miehen), jotta nukuttais kellon soittoon asti. Paskat, ei iltasihn pysy kummallakaan silmät auki kymmentä pidempään :LOL:

Yleensä näin valosan aikaan alan valvomaan myöhempään, mutta nyt ei onnistu :)

Tupu Täälläkin on totuttu pieneen ihmisen alkuun niin kovin, että tuntuisi TODELLA pahalta, jos nyt menisi kesken :( Olenkin nyt ajatellut, että mieluiten keskenmenot voisi sitten tapahtua siinä rv 4-5...

Mulla meni aamu päin persettä. Ensin tusasin pissanäytteiden kanssa aamulla kotona. Kauhean sotkusta puuhaa sain siitäki aikaseks silmät ristissä. Sit marssin labraan, joka aukes klo 7.30.
Neuvolatäti oli mulle sanonut, että otan sitten vuoronumeron ja odotan kiltisti omaa vuoroani, että pääsen antamaan näytteet labratädille. Minuu ennen oli 4 ihmistä. Ei paha. MUTTA, meni TUNTI ennen ku oli mun vuoro!! Labratäti sit kyseli, että odottelinko kauanki. Juu, tunnin verran. "Voi ei!", parahti täti ja mie jo aattelin, etten ala enää kyl tusaa näytteiden kans kotona uudestaa. Aattelin, että ne näytteet on lillunu liian kauan niissä purkeissa.

Täti sitten kysy: "Etkö sie huomannu tossa seinällä lappua, ettei silloin tarvi jonottaa vuoronumeron kanssa, kun on näytteitä tuomassa, vaan ne voi ojentaa jossain välissä?"

Joo, en perkele lukenu, vaan kuuntelin neuvolatädin ohjeistusta :mad:

Oon tottun tulee seittemän aikaan töihin, niin tänään tulin sit ennen ysiä...

No, onpa näytteet viety ja toivotaan, ettei sieltä löydy sokereita tai mitään muutakaan.

Täytyis varata aika siihen sokerirasitukseen.

Mutta, jotain hyvää: pahoinvointi on helpottanut. Maanantain jälkeen ei ole kuvottavaa oloa
ollu juuri ollenkaan. Sen tilalle tullut turvotus. Turha yrittää vetää vattaa sisään, ei auta :D

Tämmöstä tänne tänään.

Hennu & Möhkö 8+4
 
tsude tuli ne joo. Olin vaa aamusta nii silmät ristissä etten hoksannu vastata. Mie voisin miettiä vielä asiaa, että tarvinko oikeasti vai lietsonko ittelleni paniikkia sen kanssa, ko jossei kuulukaan. Mie luin, et kuulis vasta rv 12? Muistaks miten aikaisessa vaiheessa sie kokeilit sitä? JA tarviiko siinä olla sitä ultrageeliä, ko joissaki noissa piti olla ?

Pääsykokeet meni mielenkiintoisesti.. Aloituspaikkoja enemmän, ko meitä hakijoita, että mahdollisuuksia olis :)

Vedin äsken kahen tunnin unet ja tattarataataaa!! No nyt o kamalampi väsy vielä. Mies lähti taas porukoillensa ja soitin äsken sille ja se jotaki tiuskas ko sanoin, että jos pidetää synttärit täällä nii saavat tulla kotiin kaveriks siivoamaan. No miehä sain aivan hirveet raivarit ja ilmotin, että menkää mökille keskenänne oman perheenne kesken. Minä en kuulu porukkaan ja en ole tulossa.. On se perkele kumma, että ei voi sanoa vaikka että no soitan sulle myöhemmi että nyt on kiire. Mie kuitenki yritän vain hänen lapsensa juhlia suunnitella,saatana. ( ei tän mahatyypin kuitenkaan, en oo vielä nii hullu, että näillä viikoilla suunnittelisin mitään sille.. paitti tietenki sen koko tulevaisuuden :) ) Ei ole kauhean helppoa ittekseen suunnitella mitään, ko hän ei halua suunnitella, koska ex tempore on kivempaa. No ne kakut ei ex tempore ilmaannu ilman työtä ja tähän kämppään ei yksikään vieras tule, ko tämä on ko sikolätti.
 
Mun oli IHAN pakko tuppautua käymään täällä, kun huomasin millimollin nimen tuossa etusivulla! Nopeasti muutaman rivin luin ja kyllähän se täytyy uskoa että teidänkin pitkä yritys on vihdoin palkittu ja plussan ootte saanut, mahtavaa!

Ihan vain täytyi tämän takia tulla onnittelemaan toista tikkujengiläistä! ;)
Terveiset vaan Destellolta, vaihtelin jonnin aikaa sitte nimimerkkiä omaan persoonaan sopivammaks, mut sama naama taustalla kuitenkin :>
 
  • Tykkää
Reactions: Hennu86
Tervehdys naiset!
Täällä ollaan kotiuduttu sairaalasta kera reippaan pikku prinsessan!

Eli meille syntyi täsmällisesti laskettuna päivänä 6.6.2012, klo 14:00 tyttö, mittaa neidillä oli 51,5cm ja painoa 3480g, pipo 34,5cm.:heart:

Pää vielä vähän pyörällä kaikesta ja nyt nautitaan kotona olosta, joten kertomusta tuonnenpana kerhon puolelle :) Mutta sen jälkeen kun saliin päästiin meni kaikki paremmin kuin osasin odottaa :)

Juliane ja pikkuneiti 2vrk
 
Viimeksi muokattu:
Millimolli just katoin tuolta vihkosesti mihin kirjottelin pitkin raskautta, että hankittiin toi doppleri kun mulla oli viikkoja 14+ ja sillon kyllä kuulu jo oikein hyvin. En tiedä miks, mut mulla on sellanen mielikuva et tolla vois kuulua jo viikoilla 9+ mut niinkun sanoin, niin se on vaan mielikuva. :O Alkuun sillä oli hankala saada syke kuulumaan, kun aina vahingossa kuunneltiin mun sykettä tai jotain muita kohinoita. :D Kai se ultrageeli parantaa sitä kuuluvuutta, mutta me käytettii ihan tavallista rasvaa siinä ja oikein hyvin kuulu. :) Sitten kun tämä tenava rupesi urakalla pyörimään masussa niin se tuotti oman haasteensa sykkeen löytymiseen kun ensin kuului ja sekunnin päästä syke hävisi kun kaveri pyörähti jonnekkin toiseen nurkkaan. :D Mutta mieti rauhassa, tuolla se meillä kaapissa on käyttämättömänä!
 
Onnea tytöstä Juliane! :heart:

Millimolli, mulla kuului dopplerilla äänet ekan kerran rv 10+6. Tai silloin ainakin löysin ne ekan kerran. Ne löytyi tositosi alhaalta ja sivusta. Ja ihan perus lotionia mä käytin, en ultrageeliä. Mulla on AngelSounds-doppleri.
 
  • Tykkää
Reactions: Juliane
Lämpimästi onnea Juliane pienestä tytöstä! :heart:

Tsemppiä raskausoireista kärsiville(muistan ne kyllä erittäin hyvin) ja onnea kaikille hyvistä ultra- ja neuvolakuulumisista! :)

Yritän joskus keretä kirjoittelemaan enemmän tuonne kerhon puolelle, tämä aika vaan menee niin nopsaan!!

Kristiina ja tyttö 6,5 viikkoa
 
  • Tykkää
Reactions: Juliane
Destello olenki miettiny minne on kadonnu?? pelastit mun päivän! :)
Pidin hetken taukoa (aika huonosti siinä onnistumatta, päivittäin tuli luettua palstaa :D) täältä, ja palailin sitten elämäntilanteen parannuttua takaisin lähinnä takapiruksi, kun en osannut olla ilmankaan. Nykyään mut löytää tuolta kakskymppisistä plussanneitten pinosta :ashamed:
 
Onnea JULIANE

Tämä pöljä meni lukeman tammikuisten pinon taas. Paljon oli keskenmenneitä. Muutenki taas pari päivää miettiny, että onkoha ees raskaana, kun ei pahemmin ole oloja ollu. Muut koko ajan oksentamasa niin mie vaan hengailen. Tosin eilen oksensin, ko joku oli laittanu mökkipaikan roskikseen jonku hirven ruhon ja se hais. Ja toissapäivänä ko tuttujen vauva viis kk. kakkas, no siinä vaiheessa ko muut vielä mietti, että tekeeköhä se jotaki vaippaansa mie tiesin pöntöltä kertoa, että jep, tekeehän se! :) Mutta nuoki o semmosia, että oksentaisin muutenki tommosissa tilanteissa.

No ei kai se auta ko ootella, että josko se maha kasvaa. Ei oo nääs ees turvotuksia mahassa jne. Mitä nyt useammalla sentillä muuten vaa vyötärö levinny.

Millimolli 8+4 tyypillä
 
  • Tykkää
Reactions: Juliane
millimolli Siellä tammikuisten pinossa on kyllä ihan älyttömästi porukkaa ja aika paljon on ollut huonoja uutisia. Mutta, ajatellaan me niin, että meidän pikkuiset nyt selviytyy loppuun asti.

Kyllä tässä itteääki pelottaa, että onko esimerkiksi Möhkön kehitys jäänyt esim. rv 6+ tasolle vai kasvaako hän siellä ihan normaaliin tahtiin...

Eilen kerrottiin anopille. Voi sitä ilon määrää :) Isännän 23v pikkuveli ei osannut sanoa meille oikein mitään :D
 
Paljon onnea Juliane prinsessasta :flower:
Hennu tsemppii tupakoinnin lopettamiseen, siitä se lähtee :)

Jeps, pitäs nyt sitten varmaan rueta kastejuhlaa suunnittelemaan...ja nimeä neitokaiselle miettimään :)

Sindi ja pikkuneiti
 
  • Tykkää
Reactions: Juliane

Yhteistyössä