Esikoista yrittämään loppuvuodesta tai 2011?

Hyvä että muutkin "kuvittelee" näitä oireita... tai toivotaan ettei ne oo mitään kuvittelua vaan totisinta totta ! =) on kyllä tosi hyvä että täällä voi keskustella näistä vauva-asioista ! juttuseuraa kun ei muutoin oikeen ole. Eikä miehelle kehtaa kuitenkaan koko aikaa vauvajuttuja hölpöttää ettei nyt vaan kyllästy, vaikka kovin innollahan tuo on tässä mukana...=) Aamulla erehyin sanomaan että koskee vähän mahaa oudosti niin heti oli naama ku naantalin aurinko " sie oot varmasti nyt raskaana ! ". Ei olis pitäny sanoo ettei turhaa intoile. Huoh.
Nyt taas yksi "oire" että vessassa on saanu rampata paljon useemmin..enkä mielestäni oo juonu sen enempää ku ennenkään. Ja mahaa nippailee ja se on vähän turvoksissa. Siis tuntuu ihan hölmöltä! Olen varmaan mestari kuvittelemaan nuo oireet, pitäis olla vaan ajattelematta asiaa. Mutta kun ei pysty niin ei. Ja menkkojen pitäs alkaa ens viikon tiistaina...
 
Sassy ja Epa88, toivotaan tosiaan, että nämä olisivat ihan oikeita oireita meillä kaikilla :)

Vaikka yritän olla miten realistinenkin, niin jotain oireita mulla kyllä nyt oikeasti on. Eilen tosiaan jo oli heikko olo jumpassa, yöllä ja tänään koko päivän on palellut hillittömästi ja nenä on vähän tukossa. Eli joko flunssa tai vauva :) Tuo nenän tukkoisuus ei tunnu sellaiselta flunssamaiselta "nyt kertyy pää täyteen räkää" -tyyppiseltä, eikä juuri tarvi niistääkään, mutta nenä on vain... tukossa. Eikä se yleensä ole. Niin ja lämpöä oli nyt kun mittasin 36,9, mutta mulla ei oo hajuakaan mun normaalilämmöstä, joten tuo ei kerro oikeastaan mitään.

Anteeksi jatkuva omanapailu ja toivottavasti yli-innokas kirjoitteluni ei karkoita ihmisiä tästä pinosta! Lupaan rauhoittua sitten kun on useampi yrityskierto takana :)

Muoks. Piti vielä jatkaa, että onneksi tällainen palsta on tosiaan olemassa. Kyllähän kaikki kaverit naurais mut pihalle, jos käytäis keskustelua tähän tyyliin:
"Tässä mietin, että olenkohan raskaana."
"Ai, onko sun menkat myöhässä?"
"Ei, mutta nenä on tukossa ja palelee."
:LOL::LOL::LOL:
 
Viimeksi muokattu:
Liinakaisa Innokas kirjoittelus ei todellakaan karkota ainakaan mua pois palstalta, päin vastoin. Mukavempi joka päivä (moneen kertaan) tulla lukemaan kun joku tosiaan on kirjoittanut jotakin! Paria muutakin palstaa olen seuraillut, mutta innostus on hiipunu just sen takia ku on niin hiljaista. Mä ainakin tykkään et kaikki ajatukset jaetaan, ainaki mä haluan jakaa ja kuulla mitä muut on mieltä.. :)

ON: kp 25/? ja lauantaista asti ollu tuota runsasta ruskeaa vuotoa.. Ei kiva. Mutta toivotaan et se ois merkki vaan jostain hyvästä ;) Ovulaatio- ja raskaustestejä tuli tänään postilaatikkoon ja perjantaina ois tarkotus testailla, jos ei menkat ala siihen mennessä.. :) Jännittää, ja mieli tekis jo nyt testata.. Miten jaksan odottaa perjantaihin..

Ja tänään kipaisin sitten kirjastossa ja mukaan tarttu kasa vauvakirjoja. Toivottavasti kukaan ei nähny :D Niiden pariin siis ->
 
Hyvä vaan kun ootte aktiivisia! Mulla on nyt sen verran intensiivinen koulujakso, ettei oikein mitään muuta ehdi tekemään :S

Mut noista oireidenkuvittelusta, mehän siis ei vielä edes yritetä ja silti onnistun kuvittelemaan itselleni ties mitkä oireet :D Nyt on täti "myöhässä" (kierto on luokkaa 26 päivää +/- jotain ja nyt ollaan päivässä 28, että ei oikeastaan edes myöhässä) ja voi että kun on mahaa nippaillut ja ollut hassu olo jne. Ja enhän mä tietenkään ajattele, että nää voisi johtua lähestyvästä tädistä vaan kyllä tässä nyt on joku neitseellinen sikiäminen on täytynyt tapahtua. Taidan olla luulosairas :D

Toivottavasti teillä oireet olisi ihan oikeita :)

Plussarikasta marraskuuta!!
 
Keskiviikko 3.11.

Yrityksen aloittaneet:
nimim............ikä.................YK ................KP...........jännäpäivä

Liisakaisa......27...............1................ 24/27-28.............7.11.
Sassy..........22................1........... ......29/34.................9.11
ulleli83.........27...............2...............24/28-32............9.-13.11
Syksy2010...29................2.................18/33-34..............19.11
Liina87........23.................6............ ...10/29...................23.11
millimolli......25................3............7/28-30.................24-26.11
kais-a..........22................2........... ......13/36..................26.11.
sindi^^........25................4............. ...6/28-32.............25-29.11
AnniMu........20................2............. ...26/?...................?
Nannie.........20................2............ .....18/?.....................?
Avocado.......28................1..................13/?......................?
Epa_88........22................1.................21/?......................?
sakara.........34................1................10/?......................?


Yrityksen myöhemmin aloittavat:
nimim....................ikä........... ...................yritys alkaa

köppiäinen...............24....................... .......marraskuu 2010
Renesmee...............28..................... ..........marraskuu 2010
Juliane....................24.................. ............marras-joulukuu 2010
eltsu81...................29............ ..................joulukuu 2010?
Hennu86.................24..................... ..........joulukuu 2010
Eireann...................28............ ..................tammikuu 2011
Tupu_.....................25................. ..............helmi-maaliskuu 2011
Liiu.........................25............. ..................alkuvuodesta 2011
Tuanni....................25.......... .....................huhtikuu 2011
sansu86..................24.................... ............huhtikuu 2011
Sarayi.....................23................. ..............huhtikuu 2011
white gold...............24................... ...........huhtikuu 2011
Susimieli.................21..................... ..........huhti-toukokuu 2011?
tryffeli89.................21.................................2011



Plussanneet: :flower:
nimim...........ikä...........plussa. ...........LA...........monennesta tärppäsi

Tiipula..........28...........7.9.2010.....16.5 .2011..........yk2
lumityttö78....31.........18.10.2010....24.6.2011..........yk1?

Taustalla:
Lunea


---------------------------------------------------------------------

Listan päivittäminen onnistuu "lainaa"-napin avulla :) Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.
 
Sindi^^, en mäkään enää niitä ovistestejä käytä, tulee hulluksi muuten. Mulla on yksi tikku jäljellä, käytän sen ja se on toistaiseksi siinä. Nyt tänä aamuna tuli ensimmäistä kertaa viiva! Ei se ole yhtä tumma kuin kontrolliviiva mutta näkyy selkeästi. Olin helpottunut. Näytin miehelle ja vihjailin, että nyt jos haluaa lapsen pitää toimia, mutta Hesari kiinnosti enemmän ja sit oli kiire töihin.
Näkyykö LH-hormooni myös ovulaation jälkeen vai tippuuko se kertaheitolla? Mietin tässä, että ovuloinko jo kenties yöllä vai ovuloinko mahdollisesti lähitunteina.
Mies sanoi, että voidaan sitten illalla... sitten kun hän töitten jälkeen on käynyt veljensä kanssa kaljalla. Siis veljeä pitää odottaa kaupungilla, pitää odottaa että se käy salilla työpäivän jälkeen ja ehkä kotona suihkussa ja sitten kaikessa rauhassa he käyvät kaljalla ja mies siis tulee kotiin joskus 22-23. Ei mitään kiirettä?!?!? Minkähän kokoisen hernepussin vedin nenään? Voitte kuvitella. Joten tämä päivä alkoi kiukulla. Ennen kun mies lähti töihin totesin, että pyydän sitten vaikkapa naapuria avuksi. Mies sanoi soittavansa veljelle ja peruuvansa treffit hänen kanssa.
Silti kiukuttaa koska nyt tuntuu siltä, että minä vain yksin haluan tätä.
GRRRRRR!! Tällä hetkellä en voi mitenkään olla raskaana kun emme tässä kierrossa (18 päivään) harrastaneet yhdyntää loppuunasti kertaakaan.

Jaaa... ja nyt käynnistin kiukkutekstiviestipommituksen... olen PIKKASEN turhautunut. Kuulemma minä pari viikkoa sitten muutin mieltä, etten tiedäkään haluanko lapsen nyt. Saatoin kyllä ilmaista epävarmuuttani silloin mutta juuri sen takia hänen olisi pitänyt näyttää omaa varmuutta ja inspiroida minuakin! :D Ja silloin en tiennyt, että pystyn ovuloimaan ja silloin en ovuloinut vielä!
Siis välillä iskee sellainen paniikki, että olenko todella valmis tähän. Iskee kaiken maailman pelot, synnytyspelko jne. Silloin tavallaan haen miehen tukea, kun sanon, en tiedä onko tää kuitenkaan hyvä hetki. Miehen pitäisi sanoa ON ON, eikä vaan OK.
Onpas joskus hankalaa...

Anteeksi vuodatusta.

Tuleeko teillekin aina välillä epäilyksiä siitä, oletteko nyt kuitenkaan valmiita saamaan lapsen? Etenkin yrityksen jo aloittaneiden fiiliksiä olisi kiva kuulla.
 
rallinelli
Marraskuista aamupäivää kaikille!
Täällä olisi yksi kuumeilija mukaan. Olen ollut vähän erilaisessa tilanteessa, kun monet muut. Kuumeilu on pysynyt kurissa nyrpeän miehen (nykyään entinen) ja kovan tahdin takia. Elämässäni ei ollut enään mitään muuta kun työ ja harrastus. Nyt on aika elää itselle ja perheelle. Uudella miehellä on entisestä liitosta 4 vuotias poika.

Ongelmani on se, että olen syönyt e-pillereitä ainakin kaksi vuotta putkeen. Ensin söin n. 4v "oikein", sitten noin 2 - 3v ilman taukoja. Tässä välissä onnettomat kuukautiset ovat tulleet ehkä kahdesti... Jos jätän nyt pillerit pois (tarkoitus olisi), odotanko mahdollisuuttani lopun ikäni? Olenko tuhonnut unelman lapsesta oman tyhmyyteni takia? Ongelmana on myös se, että olen viimeiset kaksi vuotta elänyt liian kiireistä elämää, koko ajan reissannut, tappanut kroppaani urheilemalla ja kärsinyt kovasta stressistä.

Ihana lukea teidän muiden tarinoita. Varsinkin nyt, kun tiedän elämäni muuttuvan normaaliksi vuoden vaihteen jälkeen ja voin alkaa itse suunnitella elämää :) mahtia!
 
Kiitos Liiu ja AnniMu kommenteista, ettei yli-innokas kirjoittelu haittaa :) Välillä vain itselle tulee sellainen olo, ettei ole mitään elämää, kun roikkuu täällä joka välissä. (Mulla on tosi vähän opetusta tällä hetkellä ja yksinäisiä iltoja paljon.)

Tervetuloa mukaan Rallinelli! En usko, että pillereiden syöminen putkeen veisi lopullisesti mitään mahdollisuuksia lastensaantiin... Mutta voisin näin maallikkona kuvitella, että kiertojen tasaantuminen voisi kestää kauemmin? Varmaan kannattaa jutella gynen kanssa - onko sun gyne kuitenkin tiennyt, miten syöt pillereitä?

Syksy2010: Juuri tällä hetkellä olen äärettömän onnellinen siitä, että yritys on alkanut, ja epävarmuutta ja pelkoja on kohtalaisen vähän. Mutta kyllä niitäkin varmasti ehtii tulla taas.
Etteköhän te tuon oviksen ehdi hyödyntämään :) En kyllä noista testeistä ja hormonihuipuista paljon ymmärrä.
 
Syksy 2010: Minä joudun aina selittämään miehelle mitä oikeasti tarkoitan, miehet kun ei tosiaan tunnu vihjailuja ymmärtävän :D Täytyy aina sanoa että "Nyt sun kuuluu sanoa että hyvin se menee" jne niin johan alkaa tulla oikeita sanoja ;)

Rallinelli: tervetuloa mukaan! En usko että pillereiden syönnistä on muuta haittaa kuin että kierron tasaantuminen voi kestää :)

Liisakaisa ym: Minusta on todella kiva lukea kaikkien omia ajatuksia ja tuntemuksia että antaa tulla vain! :)

ulleli83: minäkin haaveilen vauvalehden tilaamisesta. Mitkä lehdet sinulle tulee ja ovatko hyviä / onko toinen niistä parempi?
 
rallinelli
Liisakaisa: Kyllä olen siitä gynen kanssa keskustellut. Ikinä kukaan ei ole kieltänyt, ihmetelleet vain. Mitään ongelmia ei kuitenkaan ikinä ole ollut, päinvastoin.
Mies vain ihmetteli, että millainen peto minusta tulee, kun jätän ne pois :cool: .

On tosi hyvä saada keskustella täällä muiden kanssa. Minun kavereillani monellakaan ei ole lapsia ja kukaan ei edes usko minusta "äiti-ihmiseksi". Meneppä niille sitten hehkuttamaan aiheesta...
 
Liiu Kyllä meitsi kanssa kuvitteli vaikka mitä kun menkat alkoivat kaksi päivää "myöhässä". Kun meillä käytössä melkein ehkäisy :whistle: niin periaatteessa himppainen mahdollisuus ihmeeseen olisi ollut. Vaan täti tuli niin että tärähti. Se siitä. Ei vieläkään "vahinkoa":ashamed:

Yritän hieman pistää jäitä hattuun, mies parka on ihan ahdingossa. Tiedän ettei se vielä halua vauvaa, enkä haluaisi sitä painostaa. On melkein ahdistavaa tämä alituinen vauvakuume. Menisi hetkeksi pois ja tulisi vaikka vuoden päästä takaisin niin johan olisi miehelläkin toinen ääni kellossa silloin. Miksei omaan nuppiinsa pysty vaikuttamaan? Rankaksihan tämä käy.
 
Tervetuloa rallinelli ! =) ja "yli-innokas" kirjoittelu ei mitään haittaa, Liisakaisa, tosi mukava lukea juttuja =) hyvä että tää palsta on näin aktiivinen!
Mulla ei oo enää tänään kertaakaan mahaa nippaillut eikä mitään...se sitten niistä oireista, tai sitten lakkasin kuvittelemasta...Toivotaan että teillä muilla olis oikeita oireita...
Yrityksen aloittamisen jälkeen ei ole ollut mitään pelkoja tai epävarmuutta, haluan niin kovasti jo lapsen. Mutta varmasti sitten myöhemmin noita epävarmuuden tuntemuksiakin tulee.
 
Kiitos Liisakaisa. Nyt on epävarmuus taantunut, tapasinkin tänään ystäväni, joka on tuore äiti. Hänen pikku kääryle on niin hurmaava! <3 Meinaankin hyödyntää oviksen tänään *laittaa ruokaa, sytyttää kynttilät ja suitsukkeet, laittaa soimaan biisin Feel like making love* Eihän tosta miehelle tuu paineita kun tulee kotiin, eihän :p
Sullahan on Liisakaisa kohta jännä päivä! Mustakin välillä tuntuu, etten saisi roikkua täällä niin paljon mutta sitä löytää taas itsensä täältä kirjoittelemasta. Tuntuu hyvältä kun voi jakaa asioita samassa tilanteessa olevien kanssa.


Kais-a kyllä, tekstiviestipommitus loppui siihen, että mies ilmoitti nyt ymmärtävänsä ja totesi, että miehille pitää joskus vääntää rautalangasta koska on putkiaivot :D

Vauvalehtiä en ole tilannut eikä tee mieli lukeakaan vielä. Se, että olisi lapsi sylissä hoidettavaksi tuntuu vielä niiiiin kaukaiselta ajatukselta. Lähinnä nyt mietin raskautumista ja synnytystä.

Tervetuloa rallinelli! En tiedä pillereiden jatkuvasta syömisestä mitään. Pillereita söin viimeksi hetken aikaa pari vuotta sitten kun oli kysta munasarjassa kunnes se vetäytyi.
 
Samaa olin tulossa kirjoittamaan kuin Sassy, eli nuo ns. oireet ovat kyllä poissa. Ei palele ja lämpökin on laskenut eilisestä. Rinnatkaan eivät ole enää niin kipeät. Eli kyse oli varmaan sitten alkavasta flunssasta ja rintojen osalta normaalista oviksen jälkeisestä hormonitoiminnasta. Menkkoja siis odottelen viikonlopulle, mutta toivo tietysti elää siihen asti - jos kuitenkin..? :)
 
Syksy 2010 Kuuleppas mulla vaihtuu mieli tunnin sisään. Lähinnä ajatuksena on puhdas paniikki, teenkö virheen vai teenkö jossen tee lapsia. vai mitä tässä nyt tekis ja seisoisiko käsillä ja BLÄÄH! Että pohdinta on hyvinkin tuttua :D

Rallinelli teretulemast! Mie söin kymmenen vuotta putkeen niin, että kolmen-kuuden kuukauden väliin pidin sen yhen tauon. Heti tasoittui menkat.. tosin niagara... Ja nyt kestää näemmä viikon. Alkoi torstaina ja edelleen perse vuotaa. :(
Ja ne hormoonit vähä heittelee tosiaa ku lopettaa ainaki mulla, kuulemma huudan vähemmän, mutta märisen syystä a ja b ja joskus jopa c saa itkemään.
Aikaisemmin olen itkenyt never.

Rallinelli sulla ja mulla o siitä hyvä, että on toisaalta jo lapsia talossa :)

Mutta tämmöistä tänään, ja kiva ku kirjoittelette!
 
Rallinelli tervetuloa mukaan :)
Syksy2010 miulakin on välillä epävarma olo, mutta kun päätös on tehty niin tottakai sitä odottaa sitä plussaa. Epävarmaa oloa aiheuttaa lähinnä se, että miten sitä osaakaan olla sitten kolmestaan ja hoitaa vauvaa.
Ensi viikkoa odotellessa tässä aika kuluu, ainut piristys harmaaseen päivään on ollut se että saan miehen kotiin ja reissutyöt loppuu viimeistään ensi viikolla! Ensi viikon ovista siis odotellessa ;)
 
Moi taas, ollut vähän hiljaiseloa täällä päässä.

Syksy 2010 ja millimolli , kuulostaa niin tutulta. Joka päivä pohdin asiaa, ja joskus heräsin aamuyöllä kauhuissani pohtimaan, että tämä on maailman huonoin ajatus, minusta muka äiti!
Tänään olin uimahallissa ja siellä on aina niitä lapsiperheitä hirmuisesti. Ja heti ajattelin, että miten voin edes harkita asiaa, tottakai ja heti lapsentekoon. Mutta kai se kuuluu asiaan, tämä pohtiminen. Kai sitä sitten pohtii koko loppuikänsä jos sen vauvan joskus saakin, että olenko aivan paska äiti vaiko loistava. Lapsellinen kaverini sanoi ainankin, ettei siihen koskaan ole valmis, eikä kukaan voi olla siihen valmis. Se helpotti vähän. Mulla ei nyt ole sellaista konkreettista vauvaKUUMETTA, eli siis ajattelen asiaa päivittäin, mutta en haikaile koko ajan lasten perään. Sen sijaan tuntuu, että ajattelen asiaa liikaakin sen kännalta, että nyt tai ei koskaan. :) Vaikak onhan tässä vielä aikaa, luultavasti. Toisaalta olen ajatellut, etten mistään muusta tiedä niin varmasti, että sen haluan, kuin lapsen. Tulen katumaan ja paljon, jos huomaan, että lapsentekoaika meni, ja minä en sitä milloin mistäkin syystä yrittänyt saada.

Ehkäisyn lopettamisesta: mulla on ollut tosi lieviä oireita. Menkat alkoi melkein heti, ja ne oli ihan normaalinoloiset. Olin jopa onnellinen ihan oikeista ekoista menkoista vuosiin ja menkkakivutkin tuntui jopa... kivoilta (!). Tunsin ehkäpä itseni mukavan hedelmälliseksi. Tuskin tulee toistumaan tämä kokemus. :) Fiilis on ollut hyvä, toisn huno myös ajoittain rankoista työolosuhteista johtuen. Ainut outo oire on, että mulla ei ole yhtään nälkä. :O Pakolla joudun syömään, ja kaikki hajut tuntuu uskomattoman vahvasti, yököttää tosi helposti. (Voisi jopa kuvitella olevansa raskaana, jos ei nyt ymmärtäisi sen olevan melko mahdotonta).


o.n. :
No, mies osti tänään kortsuja, taisi mennä pupu pöksyyn. Päätimme että keskustelemme asiasta jossain muualla kuin kaupan kortsuhyllyllä, mutta ei olla vielä puhuttu. Tavallaan komppasin myös kortsuajatusta, sillä tiedän, että kysymys on vain ajankohdasta jolloin yrityksen aloitamme (kuukausista). Tosin siis olemme jo aloittaneet,
ja kai mulla olisi juuri kohta oviskin, ellei se jo mennyt.. Vähän oli sellaisia oireita maanantaina.

Mä en usko nopeaan raskautumiseeni, joten olisin ehkä TJOT:n kannalla, etenkin, kun tiedän oudommissakin olosuhteissa onnellisia vauvoja tehdyn. Saa nähdä mihin suuntaan neuvotteluissa kallistutaan... :)

Onnea kaikille yritykseen!
 
Viimeksi muokattu:
Sindi: jee, varmasti tuntuu tosi kivalta kun miehes reissutyöt loppuu =) mun miehen reissutyöt jatkuu kuulemma jouluun saakka : / mutta toisaalta täytyy olla tyytyväinen että on niitä töitä, vaikka lapsenteon kannalta huonompi juttu...huoh. mutta ei mahda mitään, kun juuri huonoon aikaan sattui nuo työt etemmäs.
 
Keskiviikko 3.11.

Yrityksen aloittaneet:
nimim............ikä.................YK ................KP...........jännäpäivä

Liisakaisa......27...............1................ 24/27-28.............7.11.
Sassy..........22................1........... ......29/34.................9.11
ulleli83.........27...............2...............24/28-32............9.-13.11
Syksy2010...29................2.................18/33-34..............19.11
Liina87........23.................6............ ...10/29...................23.11
millimolli......25................3............7/28-30.................24-26.11
kais-a..........22................2........... ......13/36..................26.11.
sindi^^........25................4............. ...6/28-32.............25-29.11
AnniMu........20................2............. ...26/?...................?
Nannie.........20................2............ .....18/?.....................?
Avocado.......28................1..................13/?......................?
Epa_88........22................1.................21/?......................?
sakara.........34................1................10/?......................?


Yrityksen myöhemmin aloittavat:
nimim....................ikä........... ...................yritys alkaa

köppiäinen...............24....................... .......marraskuu 2010
Renesmee...............28..................... ..........marraskuu 2010
Juliane....................24.................. ............marras-joulukuu 2010
eltsu81...................29............ ..................joulukuu 2010?
Hennu86.................24..................... ..........joulukuu 2010
Eireann...................28............ ..................tammikuu 2011
Tupu_.....................25................. ..............helmi-maaliskuu 2011
Liiu.........................25............. ..................alkuvuodesta 2011
Tuanni....................25.......... .....................huhtikuu 2011
sansu86..................24.................... ............huhtikuu 2011
Sarayi.....................23................. ..............huhtikuu 2011
white gold...............24................... ...........huhtikuu 2011
Susimieli.................21..................... ..........huhti-toukokuu 2011?
tryffeli89.................21.................................2011
rallinelli



Plussanneet: :flower:
nimim...........ikä...........plussa. ...........LA...........monennesta tärppäsi

Tiipula..........28...........7.9.2010.....16.5 .2011..........yk2
lumityttö78....31.........18.10.2010....24.6.2011..........yk1?

Taustalla:
Lunea


---------------------------------------------------------------------

Listan päivittäminen onnistuu "lainaa"-napin avulla :) Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.
 
Tosi huojentavaa kuulla, että teillä on myös noita "oonkohan tekemässä virhettä" -ajatuksia. En ole yksin! :) Eikä ne tarkoita sitä, etteikö voisi olla valmis. Mutta kuten täällä on jo ennenkin sanottu, niin jos ei noita ajatuksia olisi ollenkaan niin se olisi mun mielestä huolestuttavampaa. Eikös se, että noita ajatuksia on tarkoita myös sitä, että asiaa on ajatellut kunnolla ja monelta kantilta ja ymmärtää että se lapsi olisi isoiso muutos.

Avocado, ehkä miestäkin pelottaa iso muutos? Jospa hälläkin on samanlaisia ajatuksia kun meillä :) (Sori mun keittiöpsykoloinnit). Toivottavasti saatte kuitenkin puhuttua pian asiat halki! Mulla menee hermot tuohon omaan siippaan kun periaatteessa se kyllä suostuu keskustelemaan asioista, mutta jos vastaukset on vaan "joo joo" niin ei se nyt mitään keskustelua ole. Turhauttavaa! Sanoisi sitten ihan suoraan että ei vielä jos niin ajattelee. (Meni vähän omaan napaan tämäkin.)

Tervetuloa mukaan Rallinelli!

Illanjatkoja kaikille!
 
kais-a, ne lehdet on Kaksplus ja Meidän perhe. Ihan hyviä molemmat, ja toki ostelen Vauvan ja 9 kuukautta:n irtonumeroita. Jopa niin usein, että varmaan tulis huomattavasti halvemmaks tilata ne samantein.. :LOL:

Voih, mua vähän masentaa.. :( Viimeks kun olin raskaana, mul oli tosi selkeät oireet: nännit tosi kipeet, iltapahoinvoitia, pissalla ramppaamista, suklaan sijaan maistu hedelmät ja vihannekset, alamaha tuntu "kovalta".. Nyt ei tunnu yhtään miltään, ei vaikka kuinka yritän liioitella. Millon tää meni näin suorittamiseks?? :'(
Nii ja itseni tuntien oon niin hirvee stressaaja, ettei raskaus varmana onnistu mun stressitasolla ikinä. :kieh:
 
rallinelli
Yrityksen aloittaneet:
nimim............ikä.................YK ................KP...........jännäpäivä

Liisakaisa......27...............1................ 24/27-28.............7.11.
Sassy..........22................1........... ......29/34.................9.11
ulleli83.........27...............2...............24/28-32............9.-13.11
Syksy2010...29................2.................18/33-34..............19.11
Liina87........23.................6............ ...10/29...................23.11
millimolli......25................3............7/28-30.................24-26.11
kais-a..........22................2........... ......13/36..................26.11.
sindi^^........25................4............. ...6/28-32.............25-29.11
AnniMu........20................2............. ...26/?...................?
Nannie.........20................2............ .....18/?.....................?
Avocado.......28................1..................13/?......................?
Epa_88........22................1.................21/?......................?
sakara.........34................1................10/?......................?


Yrityksen myöhemmin aloittavat:
nimim....................ikä........... ...................yritys alkaa

köppiäinen...............24....................... .......marraskuu 2010
Renesmee...............28..................... ..........marraskuu 2010
Juliane....................24.................. ............marras-joulukuu 2010
eltsu81...................29............ ..................joulukuu 2010?
Hennu86.................24..................... ..........joulukuu 2010
Eireann...................28............ ..................tammikuu 2011
Tupu_.....................25................. ..............helmi-maaliskuu 2011
Liiu.........................25............. ..................alkuvuodesta 2011
Tuanni....................25.......... .....................huhtikuu 2011
sansu86..................24.................... ............huhtikuu 2011
Sarayi.....................23................. ..............huhtikuu 2011
white gold...............24................... ...........huhtikuu 2011
Susimieli.................21..................... ..........huhti-toukokuu 2011?
tryffeli89.................21.................................2011
rallinelli...................22.................................2011



Plussanneet: :flower:
nimim...........ikä...........plussa. ...........LA...........monennesta tärppäsi

Tiipula..........28...........7.9.2010.....16.5 .2011..........yk2
lumityttö78....31.........18.10.2010....24.6.2011..........yk1?

Taustalla:
Lunea


---------------------------------------------------------------------

Listan päivittäminen onnistuu "lainaa"-napin avulla :) Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.
 
Yrityksen aloittaneet:
nimim............ikä.................YK ................KP...........jännäpäi vä

Liisakaisa......27...............1................ 25/27-28.............7.11.
Sassy..........22................1........... ......30/34.................9.11
ulleli83.........27...............2............. ..25/28-32............9.-13.11
Syksy2010...29................2.................19/33-34..............19.11
Liina87........23.................6............ ...11/29...................23.11
millimolli......25................3............8/28-30.................24-26.11
kais-a..........22................2........... ......14/36..................26.11.
sindi^^........25................4............. ...7/28-32.............25-29.11
AnniMu........20................2............. ...27/?...................?
Nannie.........20................2............ .....19/?.....................?
Avocado.......28................1.............. ....14/?......................?
Epa_88........22................1............. ....22/28-30?......................?
sakara.........34................1............ ....11/?......................?


Yrityksen myöhemmin aloittavat:
nimim....................ikä........... ...................yritys alkaa

köppiäinen...............24....................... .......marraskuu 2010
Renesmee...............28..................... ..........marraskuu 2010
Juliane....................24.................. ............marras-joulukuu 2010
eltsu81...................29............ ..................joulukuu 2010?
Hennu86.................24..................... ..........joulukuu 2010
Eireann...................28............ ..................tammikuu 2011
Tupu_.....................25................. ..............helmi-maaliskuu 2011
Liiu.........................25............. ..................alkuvuodesta 2011
Tuanni....................25.......... .....................huhtikuu 2011
sansu86..................24.................... ............huhtikuu 2011
Sarayi.....................23................. ..............huhtikuu 2011
white gold...............24................... ...........huhtikuu 2011
Susimieli.................21..................... ..........huhti-toukokuu 2011?
tryffeli89.................21..................... ............2011
rallinelli...................22................... ..............2011



Plussanneet:
nimim...........ikä...........plussa. ...........LA...........monennesta tärppäsi

Tiipula..........28...........7.9.2010.....16.5 .2011..........yk2
lumityttö78....31.........18.10.2010....24.6.2011.. ........yk1?

Taustalla:
Lunea


Listan päivittäminen onnistuu "lainaa"-napin avulla Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.
 
Torstai 4.11.

Yrityksen aloittaneet:
nimim............ikä.................YK ................KP...........jännäpäivä

Liisakaisa......27...............1................ 25/27-28.............7.11.
Sassy..........22................1........... ......30/34.................9.11
ulleli83.........27...............2...............25/28-32............9.-13.11
Epa_88........22................1.................22/28-30..........11.-13.11
Syksy2010...29................2.................19/33-34..............19.11
Liina87........23.................6............ ...11/29...................23.11
millimolli......25................3............8/28-30.................24-26.11
kais-a..........22................2........... ......14/36..................26.11.
sindi^^........25................4............. ...7/28-32.............25-29.11
AnniMu........20................2............. ...27/?......................?
Nannie.........20................2............ .....19/?.....................?
Avocado.......28................1..................14/?....................?
sakara.........34................1................11/?......................?


Yrityksen myöhemmin aloittavat:
nimim....................ikä........... ...................yritys alkaa

köppiäinen...............24....................... .......marraskuu 2010
Renesmee...............28..................... ..........marraskuu 2010
Juliane....................24.................. ............marras-joulukuu 2010
eltsu81...................29............ ..................joulukuu 2010?
Hennu86.................24..................... ..........joulukuu 2010
Eireann...................28............ ..................tammikuu 2011
Tupu_.....................25................. ..............helmi-maaliskuu 2011
Liiu.........................25............. ..................alkuvuodesta 2011
Tuanni....................25.......... .....................huhtikuu 2011
sansu86..................24.................... ............huhtikuu 2011
Sarayi.....................23................. ..............huhtikuu 2011
white gold...............24................... ...........huhtikuu 2011
Susimieli.................21..................... ..........huhti-toukokuu 2011?
tryffeli89.................21.................................2011
rallinelli



Plussanneet: :flower:
nimim...........ikä...........plussa. ...........LA...........monennesta tärppäsi

Tiipula..........28...........7.9.2010.....16.5 .2011..........yk2
lumityttö78....31.........18.10.2010....24.6.2011..........yk1?

Taustalla:
Lunea


---------------------------------------------------------------------

Listan päivittäminen onnistuu "lainaa"-napin avulla :) Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.
 

Yhteistyössä