Esikoista yrittämään loppuvuodesta tai 2011?

Sindi: mulla oli samat fiilarit eilen. Tänään en ole ehtiny murehtimaan, ku heti ku sängystä nous niinku joku monsuunikausi. Alkaa vissii tämä keho palaamaan aikaan ennen pillereitä, jonka seurauksena vuotaa julmetusti.. Ei tykkää.

Ulleli83 teet kato herkän testin, kyl se näkyy jos oot paksuna ni voit olla vaikka antibioottikuurilla just ni et voi juoda :D Tai sitten satanen linssissä nuppi turvoksiin jos et ole :)

Mie kyl epäilen et mulla ei tullu viimeks ovista ollenkaan, ku ei ollu mitää oireita. Edellisessä kuussa jopa kuuromykkäsokea olis hoksannu et oli Ovis. Nyt ei mitään.

Mutta kyllä se Sindi tästä, meilllä o taas kuukauden päästä uudet jännät päivät :D
 
Sakaralle koittaakin jännät ajat =)
Mie täällä muutenkin sympatiajännään teidän jo yrittävien puolesta..

Itsellä varmaan viimeistään tänään alkaapi menkat, eilen nukkumaan menessä mahaan sattu niin julmetusti ettei meinannut unta saada. Nyt kun alkamassa on tokat luomumenkat pillereiden jälkeen, niin huomaa ainakin että kivut on ihan eri luokkaa kuin pillereiden kanssa ja sen perinteisen menkkajomotuksen kaverina on mitä omituisempia viiltoja ja tykytyksiä. Viime kuukautiset olivat melkoinen niagara, toivotaan vähän iisimpää menoa tällä kertaa, vieraitakin tulossa viikonlopuksi niin olisi kiva olla muutakin kuin kalpea ja kipeä ja kyetä muutakin kuin ravaamaan sidettä vaihtamassa.. Viime hetki toivoa ihmeitä "ylläristä" , hullulla halvat huvit:ashamed:
 
Sindille ja millimollille :hug:ja tsemppiä uuteen kiertoon!

Millimolli mulla oli muuten tokassa luomukierrossa sama fiilis, että ei tainnut olla ovista, ainakaan mitään kipuja/limoja ei ollut. Jostain luin, en kyllä enää muista mistä, että on ihan normaalia, jos ovuloi vain 8-10 kertaa vuodessa. Harmillista tietysti, jos joissain kierroissa ei ole mitään mahiksia raskautumiseen...

Mutta tässä kierrossa ovis uskoakseni oli ja peittokin on heilunut ;) Miten tässä malttaa odottaa vielä reilusti yli viikon? No, tietysti voi lueskella vauvakuumekeskusteluja, erityisesti keskusteluja ekoista mahdollisista oireista, ja kuvitella niistä kaikki itselleen :)

Sakaralle onnea yrityksen aloittaneiden puolelle siirtymisestä!
 
Perjantai 29.10.

Yrityksen aloittaneet:
nimim............ikä.................YK ................KP...........jännäpäivä

sindi^^........25................3............. ...32/28-32.............26.10?
Liisakaisa......27...............1................ 19/27-28.............8.11.
Sassy..........22................1........... ......24/34.................9.11
ulleli83.........27...............2...............19/28-32............9.-13.11
Syksy2010...29................2.................13/33-34..............19.11
Liina87........23.................6............ ....5/29...................23.11
millimolli......25................3............2/28-30.................24-26.11
kais-a..........22................2........... ......8/36..................26.11.
AnniMu........20................2............. ...21/?...................?
Nannie.........20................2............ .....13/?.....................?
Avocado.......28................1..................8/?......................?
Epa_88........22................1.................16/?......................?
sakara.........34................1.................5/?......................?


Yrityksen myöhemmin aloittavat:
nimim....................ikä........... ...................yritys alkaa

köppiäinen...............24....................... .......marraskuu 2010
Renesmee...............28..................... ..........marraskuu 2010
Juliane....................24.................. ............marras-joulukuu 2010
eltsu81...................29............ ..................joulukuu 2010?
Hennu86.................24..................... ..........joulukuu 2010
Eireann...................28............ ..................tammikuu 2011
Tupu_.....................25................. ..............helmi-maaliskuu 2011
Liiu.........................25............. ..................alkuvuodesta 2011
Tuanni....................25.......... .....................huhtikuu 2011
sansu86..................24.................... ............huhtikuu 2011
Sarayi.....................23................. ..............huhtikuu 2011
white gold...............24................... ...........huhtikuu 2011
Susimieli.................21..................... ..........huhti-toukokuu 2011?
tryffeli89.................21.................................2011



Plussanneet: :flower:
nimim...........ikä...........plussa. ...........LA...........monennesta tärppäsi

Tiipula..........28...........7.9.2010.....16.5 .2011..........yk2
lumityttö78....31.........18.10.2010....24.6.2011..........yk1?

Taustalla:
Lunea


---------------------------------------------------------------------

Listan päivittäminen onnistuu "lainaa"-napin avulla :) Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.
 
Viimeksi muokattu:
Alkaa tulla pelko siitä, etten ovuloi ollenkaan. Viime kierroksessa sain tikut ja testasin kp 17. eikä ollut mitään. Ajattelin, että ovis oli jo mennyt. Tässä kierroksessa olen testannut kp 9. alkaen eikä mitään vielä... nyt menossa siis kp 13. Alkaa jännittää... maanantaina on gyno. Silloinhan pitäisi nähdä onko mahiksia vai?
 
Perjantai 29.10.

Yrityksen aloittaneet:
nimim............ikä.................YK ................KP...........jännäpäivä

Liisakaisa......27...............1................ 19/27-28.............8.11.
Sassy..........22................1........... ......24/34.................9.11
ulleli83.........27...............2...............19/28-32............9.-13.11
Syksy2010...29................2.................13/33-34..............19.11
Liina87........23.................6............ ....5/29...................23.11
millimolli......25................3............2/28-30.................24-26.11
kais-a..........22................2........... ......8/36..................26.11.
sindi^^........25................4............. ...1/28-32.............25-29.11
AnniMu........20................2............. ...21/?...................?
Nannie.........20................2............ .....13/?.....................?
Avocado.......28................1..................8/?......................?
Epa_88........22................1.................16/?......................?
sakara.........34................1.................5/?......................?


Yrityksen myöhemmin aloittavat:
nimim....................ikä........... ...................yritys alkaa

köppiäinen...............24....................... .......marraskuu 2010
Renesmee...............28..................... ..........marraskuu 2010
Juliane....................24.................. ............marras-joulukuu 2010
eltsu81...................29............ ..................joulukuu 2010?
Hennu86.................24..................... ..........joulukuu 2010
Eireann...................28............ ..................tammikuu 2011
Tupu_.....................25................. ..............helmi-maaliskuu 2011
Liiu.........................25............. ..................alkuvuodesta 2011
Tuanni....................25.......... .....................huhtikuu 2011
sansu86..................24.................... ............huhtikuu 2011
Sarayi.....................23................. ..............huhtikuu 2011
white gold...............24................... ...........huhtikuu 2011
Susimieli.................21..................... ..........huhti-toukokuu 2011?
tryffeli89.................21.................................2011



Plussanneet: :flower:
nimim...........ikä...........plussa. ...........LA...........monennesta tärppäsi

Tiipula..........28...........7.9.2010.....16.5 .2011..........yk2
lumityttö78....31.........18.10.2010....24.6.2011..........yk1?

Taustalla:
Lunea


---------------------------------------------------------------------

Listan päivittäminen onnistuu "lainaa"-napin avulla :) Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.


Muokkasin listaa omalta osaltani. Tänään kyllä harmitti vietävästi, mutta ei se auta kun eteenpäin ajatella. Jännäillään me sit millimolli ja Liina87 taas yhtäaikaa ens kuun lopussa :)

Kyllä tämä yrittäminen laittaa miettimään että miten se voi ollakin niin vaikeeta vauvan saaminen...joillakin sitten taas niin helppoa. Tasan ei käy onnen lahjat. Tulevassa kierrossa oviksen pitäs sattua viikonlopulle, laskipa sitten kierrolla 28 tai 32...toivottavasti isäntä on sitten kotosalla!

Syksy2010, miula oli tuo viime kierto taas 32 pv, ja ovis oli siinä kp 19, jos nyt sitten oikein tunnistin...vielä on toivoa jäljellä :)
 
Heissan tännekkin. :) en ole paljon ehtinyt käydä täällä.. OLen kyllä koittanut lukea teilt tulee niin paljon tekstiä et hankaluuksia pysyä perässä. :LOL: Gallupeihin sen verran. Että miehel on sama kumpi tulee kunhan on terve. Ja mä olin yhdessä vaiheessa sitä mieltä että poika saisi ensin tulla,mutta nyt rupeaa mullekkin olemaan sama kumpi tulee. kunhan ei kahta tulis samalla kertaa en tiedä pystyisinkö synnyttämään kaks samaan aikaan kun ykskin jo jännittää. Ja sitten tuohon rahalliseen tilanteeseen. Me ollaan varmaan 50 vuotiai kun rahaa olis niin paljon et lapsen voisi hankkia ilman huolen häivää. Mutta olen miettinyt että pääasiallisesti pärjäämme hyvin vaikka välil olis hankalaa. pohjalta ei ole kuin suunta ylös päin. Mutta :hug:kaikille tädin yllättäneille. ja onnea kaikille sen tarvitseville
 
Hii, onpas täällä aktiivista! Hyvä vaan :)

Halaukset tosiaan kaikille tädin yllättämille täältäkin! Ja tsemppiä ensi kiertoon! :hug: Ei sitä oikein osaa kuvitella miltä teistä tuntuu kun ei ole vielä itse joutunut moista kokemaan :|

Noista gallupeista, meille taitaa olla ihan sama kumpi tulee, kunhan olisi terve. Tyttöä varten olisi tosin jo nimiä mielessä :p

Ikuisena pessimistinä olen jo stressannut sitäkin, että mitäs jos käy ilmi ettei lapsi olekaan terve. Kummankaan suvuissa ei pitäisi olla perinnöllistä sairautta, ettei sen puolesta "pitäisi" olla mitään pelättävää. Mutta eihän sitä koskaan tiedä. Tääkin tosin taitaa olla sellainen asia, mitä ei vielä kannata murehtia, onhan ne todennäköisyydet kuitenkin sen puolella, että lapsella on kaikki elimet ja kromosomit ihan oikeilla paikoillaan :)

Meillä jännätään nyt sitä, saako mies vakipaikan (ja uskallanko minä jäädä äitiyslomalle suoraan koulun penkiltä). Luin tuolta muista keskusteluista, että alle kaksi vuotiasta ei pitäisi laittaa tarhaan ja mulla ei kyllä olisi mahdollisuutta olla kahta vuotta kotona. Tosin jos sitä täyttäisi kaikki keskustelupalstojen äitiysvaatimukset niin olisi tosiaan varmaan joskus 50-vuotiaana valmis :D

Tulipa tästäkin taas vuodatus :D

Hyvää viikoloppua kaikille! Ja onnea ja tsemppiä kaikille sitä tarvitseville! Ja jos täällä oli uusia niin tervetuloa :)
 
Lauantai 30.10.

Yrityksen aloittaneet:
nimim............ikä.................YK ................KP...........jännäpäivä

Liisakaisa......27...............1................ 20/27-28.............8.11.
Sassy..........22................1........... ......25/34.................9.11
ulleli83.........27...............2...............20/28-32............9.-13.11
Syksy2010...29................2.................14/33-34..............19.11
Liina87........23.................6............ ....6/29...................23.11
millimolli......25................3............3/28-30.................24-26.11
kais-a..........22................2........... ......9/36..................26.11.
sindi^^........25................4............. ...2/28-32.............25-29.11
AnniMu........20................2............. ...22/?...................?
Nannie.........20................2............ .....14/?.....................?
Avocado.......28................1..................9/?......................?
Epa_88........22................1.................17/?......................?
sakara.........34................1.................6/?......................?


Yrityksen myöhemmin aloittavat:
nimim....................ikä........... ...................yritys alkaa

köppiäinen...............24....................... .......marraskuu 2010
Renesmee...............28..................... ..........marraskuu 2010
Juliane....................24.................. ............marras-joulukuu 2010
eltsu81...................29............ ..................joulukuu 2010?
Hennu86.................24..................... ..........joulukuu 2010
Eireann...................28............ ..................tammikuu 2011
Tupu_.....................25................. ..............helmi-maaliskuu 2011
Liiu.........................25............. ..................alkuvuodesta 2011
Tuanni....................25.......... .....................huhtikuu 2011
sansu86..................24.................... ............huhtikuu 2011
Sarayi.....................23................. ..............huhtikuu 2011
white gold...............24................... ...........huhtikuu 2011
Susimieli.................21..................... ..........huhti-toukokuu 2011?
tryffeli89.................21.................................2011



Plussanneet: :flower:
nimim...........ikä...........plussa. ...........LA...........monennesta tärppäsi

Tiipula..........28...........7.9.2010.....16.5 .2011..........yk2
lumityttö78....31.........18.10.2010....24.6.2011..........yk1?

Taustalla:
Lunea


---------------------------------------------------------------------

Listan päivittäminen onnistuu "lainaa"-napin avulla :) Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.
 
Eiköhän me sovita, että marraskuu on tässä pinossa plussakuu? Sehän on yleensä pitkä, pimeä ja ankea kuukausi, mutta jos ilouutisia tulisi pitkin kuukautta, niin johan piristäisi :)

Ei muuta kuin Köppiäinen ja Renesmee ainakin mukaan yrittämään jo! :)

Taidanpa käydä ostamassa tänään elämäni ekan raskaustestin, kun on muutenkin asiaa apteekkiin. Saa nähdä, tuleeko sille käyttöä nyt tässä kierrossa... En kylläkään aio testata ennen kuin menkat ovat myöhässä, mutta hyvähän se on olla testi heti valmiina:)
 
Kiitos onnitteluista! Täällä ollaan oltu ihan :confused: kun torstaina tuli ihan kauheat kivut alavatsalle ja vaikka mitä oiretta. Ja yleensä pillereiden kanssa ei ihmeemmin mitään kipuja ole. Viimeiset pillerit otin viikko sitten ja uusi liuska olis alkanut perjantaina joten ei kyllä todellakaan mistään luomumenkoista ollut kysymys. Pakko oli tehdä tänään raskaustestikin ja negaa se tietysti näytti kun pillerit olen tähän asti kiltisti syönyt. Tiedä sitten mistä oli kysymys, mun kohdalla vika on todennäköisesti korvien välissä, kun pystyn kehittelemään vaikka mitä oireita päässäni ja yksin olin kotonakin kun mies oli työreissussa. Parasta tässä kuitenkin oli miehen kommentit r-testin jälkeen. Sanoin nimittäin hänelle, että voi huokaista helpotuksesta kun en ole ainakaan raskaana. Miespä vastasi, että olisipa sitten ainakin jännääminen jo loppunut. Ja päätös yrittämisen aloituksesta tehtiin tiistaina!:rolleyes: Voipi olla että on tulevina kuukausian miehen hermot kovilla :LOL:

Toivotaan tuloksellista kuuta marraskuusta ja kaikki riemulla yrittämään :D
 
köppiäinen
Jee jee! Hyvä sakara :)

Mulla on ehkä vähän toisin päin kuin white goldilla, oon vielä vähän ihmeissään, että näinkö nopeasti sitä päästään tosihommiin! Minulla kävi kuumeen suhteen tuuri: se tuli vasta noin 1,5 vuotta sitten laimeana ja kun oikeastaan vasta tämän vuoden puolella se kävi sellaiseksi, että ihan mainitsin siitä miehellekin. Ajotus on ulkoisten puitteiden puolesta aika hyvä: molemmat valmistuu, mies sai jo vakituisen työpaikan... Ja hupsista keikkaa, mieskin oli "kasvanut niin isoksi", että missään vaiheessa ei oikeen ole tullut täystyrmäystä unelmille ja nyt ollaan jo yhtäkkiä vähän niinku yrittämässä!

Liisakaisa : huomennahan se marraskuu alkaa, jotenka kyllä varmaan hypätään ylemmälle listalle, mutta odotetaan nyt sitten ihan virallisesti sinne marraskuulle, kun on kerran silleen sovittu! :D
 
White gold: ymmärrän tuon turhautumisen. Meilläkin olisi yritys alkanut jo ajat sitten, jos se olisi vain minusta kiinni. Palasin lueskelemaan sun vanhoja viestejä, ja sulla luki jossain, että mieskin olisi jo valmis, mutta on muita syitä lykätä yrityksen aloittamista. Saako udella, millaisia syitä? No, joka tapauksessa, jospa aika menisi vauhdilla ja pääsisitte tositoimiin :)

Omaa napaa... Hullaannuin eilen kirjastossa :D Tarkoitus oli lainata Karin Millesin "Vuoristoradalla - odottajan päiväkirja" (josta aiemmin puhuttiin tässä ketjussa), mutta samasta hyllystä sattui silmiin myös Minna Kiistalan "Minä en sitten muutu - odottavan äidin tunnuksia" ja Katerina Janouchin "Raskaana!" Siinä vieressä sellainen vanhempi nainen selaili jotain terveyskirjaa, katsoi mun kirjapinoa ja sitten minua ja hymyili ihanan tietävästi :) Luuli varmaan, että olen raskaana, vaikka olen vasta tällainen yli-innokas kuumeilija :ashamed:

Ostin myös valmiiksi testin (sellaisen digin, ettei tarvitse tulkita mitään viivojen vahvuuksia, ja mieskin ymmärtää, jos siinä lukee "raskaana"). Toivottavasti tuo plussaonnea, että nuo kirjat ja testi kulkeutuivat kotiin samassa laukussa :rolleyes:

En nyt jaksa tuota pinoa päivittää, jos ei ole muuta muutettavaa kuin itse kunkin kiertopäivät.

Edit: sana puuttui
 
Viimeksi muokattu:
Liisakaisa Munkin tekis kovasti mieli lähtee pyörimään kirjaston raskausosastolle, mutta jotenkin en uskalla.. Tää on niin pieni paikkakunta, että tuntuu et kaikki tuntee toisensa. Sit jos joku tuttu sattuiskin sinne samaan aikaan, niin äkkiä leviäis huhut pitkin kyliä. Pitänee joku päivä käydä siellä vähän hiljaisempaan aikaan.. :)

Omanapailen hieman :) kp 23/? ja eilen löytyi taas ruskeaa verta :/ Mistähän tällainen jatkuva tiputteluvuoto vois johtua? Alamahan vihlontaa jatkuu edelleen päivittäin.. Jostain nämä oireita on, mutta mistä..

Hyvää sunnuntaita ja plussapuuuuuuuuh kaikille! :)
 
AnniMu: en minäkään olisi tässä oman paikkakunnan pienessä kirjastossa kehdannut käydä noilla asioilla, mutta kun asutaan isomman kaupungin kyljessä, niin kävin siellä :) Sitä varten sen testinkin ostin jo nyt, kun en sitäkään todellakaan voi täältä ostaa. Apteekissa on töissä äidin hyvä ystävä ja yksi toinenkin puolituttu. Toivottavasti tuo sun vuoto olisi hyvä merkki eli plussaoire? Kyllähän joillakin on alkuraskaudessa vuotoa... Voihan toki olla, että on myös hormonit jotenkin sekaisin... Toivottavasti kierrot tasaantuvat ja ylimääräiset vuodot häviävät - tai vielä toivottavammin olet raskaana tietysti :)
 
Hyvää maanantaita kaikille!

Täällä meinasi oikeesti tulla jännät paikat, kun kuukautiset ilmoittelivat tulostaan melkoisilla kivuilla jo torstaina ja mitään ei sitten tapahtunutkaan! Kivutkin hävisivät viikonlopuksi. Sunnuntaina sitten alkoivat kuitenkin ja kivutkin tekivät paluun. Tokat luomumenkat siis nyt, toistaiseksi tuntuu että aika hiellä ja kyynelillä nää menee, sattuu niin hulluna etten olisi ikinä kuvitellut! Melkein toivoo että kävisi se toivottu vahinko vain siksi että pääsisi näistä tuskista hetkeksi :x

Kierron seurailu, turhat toiveet ja miehen pehmittäminen jatkuvat. Onnea yritykseen yrittäjille ja muille jotka odottelevat odottamaan pääsyä kuten minä, jaksamista! :D
 
Maanantai 1.11.

Yrityksen aloittaneet:
nimim............ikä.................YK ................KP...........jännäpäivä

Liisakaisa......27...............1................ 22/27-28.............7.11.
Sassy..........22................1........... ......27/34.................9.11
ulleli83.........27...............2...............22/28-32............9.-13.11
Syksy2010...29................2.................16/33-34..............19.11
Liina87........23.................6............ ....8/29...................23.11
millimolli......25................3............5/28-30.................24-26.11
kais-a..........22................2........... ......11/36..................26.11.
sindi^^........25................4............. ...4/28-32.............25-29.11
AnniMu........20................2............. ...24/?...................?
Nannie.........20................2............ .....16/?.....................?
Avocado.......28................1..................11/?......................?
Epa_88........22................1.................19/?......................?
sakara.........34................1.................8/?......................?


Yrityksen myöhemmin aloittavat:
nimim....................ikä........... ...................yritys alkaa

köppiäinen...............24....................... .......marraskuu 2010
Renesmee...............28..................... ..........marraskuu 2010
Juliane....................24.................. ............marras-joulukuu 2010
eltsu81...................29............ ..................joulukuu 2010?
Hennu86.................24..................... ..........joulukuu 2010
Eireann...................28............ ..................tammikuu 2011
Tupu_.....................25................. ..............helmi-maaliskuu 2011
Liiu.........................25............. ..................alkuvuodesta 2011
Tuanni....................25.......... .....................huhtikuu 2011
sansu86..................24.................... ............huhtikuu 2011
Sarayi.....................23................. ..............huhtikuu 2011
white gold...............24................... ...........huhtikuu 2011
Susimieli.................21..................... ..........huhti-toukokuu 2011?
tryffeli89.................21.................................2011



Plussanneet: :flower:
nimim...........ikä...........plussa. ...........LA...........monennesta tärppäsi

Tiipula..........28...........7.9.2010.....16.5 .2011..........yk2
lumityttö78....31.........18.10.2010....24.6.2011..........yk1?

Taustalla:
Lunea


---------------------------------------------------------------------

Listan päivittäminen onnistuu "lainaa"-napin avulla :) Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.
 
White gold: Tsemppiä odotteluun! Kivasti ajateltu, että mieskin voi sitten olla jo raskausajassa kunnolla mukana :) Mekin tosiaan mietittiin tätä yrityksen aloittamisen ajankohtaa mun työkuvioiden mukaan: jos nyt heti tärppäisi, voisin jäädä tästä työsuhteesta äitiyslomalle. Mutta jos vauva antaa odottaa itseään, niin ei se mikään katastrofi ole. Ei sitä voi kaikkea kuitenkaan suunnitella niin tarkkaan, ja asioilla on tapana järjestyä.

Susimieli: samaa toivon, ettei luomumenkoista tarvis kovin kauan kärsiä... Paljon kivuliaammat ja runsaammat kuin tyhjennysvuoto.

Vaihdoin jännäpäiväkseni sunnuntain, koska se on kp 28 ja silloin kuitenkin testaan, jos ei ole menkkoja kuulunut. Rinnat ovat turvoksissa, mutta niin ne olivat ekassa luomukierrossakin koko ajan oviksesta menkkoihin, joten siitä ei voi mitään päätellä. Ai niin ja poskia kuumotti äsken, sekinhän voi olla raskausoire kuulemma :D

:heart:Puuhakasta ja tuloksellista marraskuuta!:heart:

MUOKS. Olen antanut itselleni luvan olla ihan sekopää tässä kierrossa, koska olen niin onnesta soikeana, kun lopultakin yritetään. Varmaan seuraavissa kierroissa osaan suhtautua näihin "oireisiin" realistisemmin... No, anyway, äsken jumpassa tuli yhtäkkiä heikko, etova olo, kylmä hiki ja oli pakko maata vain. Ei tehty mitään erityisen raskastakaan, ja olin kyllä syönyt ja juonut mielestäni ihan riittävästi ennen jumppaa. Voi tietysti olla, että mulle on joku flunssakin tulossa... Tai sitten keskityin liikaa oman oloni kuulosteluun ja unohdin hengittää :ashamed:
 
Viimeksi muokattu:
Kävin tänään gynekologilla ja kerroin huolistani ja mm. siitä, että pelkään, etten ovuloi ollenkaan kun en saa plussaa ovistestiin enkä tule raskaaksi. Lääkäri sanoi, että kuule, mitään tutkimuksia ei aleta tekemään ennen kun on yrittänyt vähintään vuoden verran ja että ei kannata turhaan stressata. Ovulaatiota on joskus hankalaa bongata (mutta juuri sen takia käytän tikkuja?) ja että aktiivisuutta vaan kierron keskivaiheessa ja ettei ole vielä mitään kiirettä vaan ehtii tässä vielä montakin lasta saada. Munasarajat ja kohtu ultrattiin (mulla oli joskus jättimäinen kystä vasemmassa munasarjassa mutta se vetäytyi itsestään). Limakalvot oikein hyvät, kohtu oikein hyvä, ja oikeassa munasarjassa yli 2cm munarakkula. Lääkäri käski hakea miestä kotiin töistä, että nyt se voisi tapahtua :D
Silti en tajuu miksi ovistesti näyttää negaa jos follikkeli on ja irtoaa minä hetkenä hyvänsä. Onkohan tikut luotettavia, ostin netistä... onko kokemusta tällaisesta merkistä: David Ovulation Test, Runbio Biotech Co., Ltd?
 
Heippa! ja mukavaa marraskuuta kaikille ! Toivotaan että tässä kuussa tulisi paljon plussia kehiin=) onnea myös uusille yrityksen aloittaneille =) täällä on niin kova keskustelu päällä että hyvä kun perässä kestää jos ei ehdi joka päivä lukea =)
Täällä on alkanut varmaan jo se raskausoireiden kuvittelu. Ainakin tänään nippailut mahaa enemmän ja vähemmän, mutta eiköhän nuo menkkaoireita liene... tulee vaa hirvee pettymys jos liikaa alkaa miettiä, huoh.: / mutta toivotaan kovasti...
Raskaus/vauvakirjoista : tekisi mieli lainata sylillinen niitä !!! Mutta vielä en oo rohjennut mennä kirjastoon niitä etsimään. Pieni paikkakunta täälläkin, niin joku tuttu kuitenki selän takana :D
 
Heippa!

Sassy: Täälläkin on alkanut varmaan jo se raskausoireiden kuvittelu, koska maha on mukua tuntunut erilaiselta yms. Raskaus juttuja yms. lueskelen koko ajan ja erästä pinoa missä kerrotaan raskaus oireista... Eli vaikka meidän piti mennä meiningillä "tulee jos on tullakseen" olen alkanut jo nyt STRESSAAMAAn...kuvitelkaa! Tunnen itseni ihan naurettavaksi...
 
Syksy2010 en oo noita ovistestimerkkejä kokeillu mutta pari pakkausta oli first signal ja ne ostin apteekista. En oikein niillä onnistunut ovista kuitenkaan kunnolla bongaamaan. Nyt käytössä on donnan sylkitesti ja eipä tuostakaan juuri apua ole. En taida nyt seuraavassa kierrossa kytätä lainkaan, kun käy vaan enemmän suututtamaan. Miulakin on aika terkkarille tään kuun lopulla ja sieltä sit saan ajan gynelle. En oo käyny vissiin yli kahteen vuoteen...
Helppo se on sanoa että ei kannata stressata ja pitäis unohtaa koko asia...kun ei sitä vaan voi.

Miulakin tekis hirveesti mieli käydä lainaamassa jotain vauvakirjoja, mutta ei täältä uskalla, kirjastosta lähtee heti juoru liikkeelle...tällä kylällä ei pysy mikään salassa. Pitää sitten käydä kun on plussa taulussa :)

Liinakaisa Sassy ja Epa_88 toivottavasti teidän oireet ei ois kuvittelua vaan ihan oikeita oireita! Meikäläinen on jo kuvitellut 3 kk ja 4. lähdössä käyntiin.
 

Yhteistyössä