Esikoista yrittämään loppuvuodesta tai 2011?

eltsu81: Sori! Mä niin täpinöissäni päivitin listaa et en sitten muistanut niitä jännäpäiviä. =) Tuntui vaan et pitäisi päivittää... Ehkä siis jätänkin sen päivityksen niille jotka sen osaa.

Omaa napaa:, mulla on pienoinen ongelma...meillä on tulossa firman pikkujoulut ja ne ovat perinteisesti laivalla, lähdemme siis risteilylle pe 12.11. Oletteko sitä mieltä että mun pitäisi tehdä r-testi ennen risteilylle menoa jotta voisin nauttia risteilyllä muutakin kun mehua/vettä yms. Vai pitää itseä piinassa ja odotella tätiä... Kommentteja!
 
Tokat luomumenkat yllättivät. Alkoivat pari päivää myöhemmin kuin aiemmat, ja niagaraa kesti kaksi päivää, sitten meni tuhruksi. Eli selvästi kroppa kyllä etsii omaa uomaansa. Huomaan myös niin kuin joku muukin tuolla kirjoitti että ihmeellisiä pahoinvointi oloja on vaikka raskaana en ole. Eli hormonitoiminnassa taitaa olla aikamoisia piikkejä nyt kun en vedäkkään hormoneja pillerimuodossa, ehkä elimistö ei osaa annostella niitä sopivia määriä vielä tai sit se normaali määrä aitoja hormoneja on vaan keinotekoisiin hormoneihin tottuneelle keholle shokki.
 
Epa jos lasken oikein, niin sullahan on silloin perjantaina jo kp30? Jollei menkkoja ole siihen mennessä kuulunut niin kannattaa kai se testata? Mutta jos testi on nega eivätkä menkat ole vielä alkaneet, niin en silti kovin uskaltaisi drinksutella. Pari ehkä ottaisin. Mutta tämä on tietysti vain mun mielipide/se, miten itse toimisin. Toivoisin siis silti edelleen, että plussa tulisi myöhemmin.

Omaa napaa... Aloitin sen Katerina Janouchin kirjan lukemisen eilen. Aika yhdentekevä yleisteos tuntuu olevan; ei mitään sellaista, mitä en jo tietäisi (viime viikkoina oon jo imenyt hurjan määrän tietoa täältä). No ehkä raskaudesta jotain pientä. Yllättävää minusta oli se, että kun kirjan alussa on vinkkejä hedelmällisyyden lisäämiseen, listalla ensimmäisenä on kahvinjuonnin lopettaminen. "Jos et pysty lopettamaan kahvinjuontia kokonaan, älä kuitenkaan juo kuin enintään 1-2 kuppia päivässä. Täydellinen pidättäytyminen olisi kuitenkin suotavaa, jotta hdelmöittymismahdollisuudet paranisivat." Aika kummallista - en ole nähnyt missään muualla tuota asiaa noin painotettavan. Kirjoittaja on "Ruotsin johtava parisuhde- ja seksineuvoja" - ei siis ehkä mikään ravitsemusasiantuntija. Miltä kuulostaa moinen ajatus?
 
Mie uskon siihe että testissä näkyy heti. Perustelut sille, koska äitini sanoi, että se näkyy heti. Ja minähän kilttinä tyttönä uskon äitiäni :D

Mie en oikee tiiä siitä kahvinjuonnista, jos sais ekaks ees tuon tupakan heitettyä pois... Voi kyllä olla iha mahollista ettei kannattais kamalasti juoda kahvia.

Ai niin ku täällä siitä greipistä puhuttu. Mie itte syön joka päivä greippiä, olen tehny niin jo monta vuotta koska tykkään sen mausta :)

Olen päässy työpaikkaan jossa pääsen kulkee kävelemällä, eli vaihoin toimipaikkaa vaan. Nyt olis vakipaikka avoinna ja saattaisin sen saadakin, mietin vain, että mahtaa olla turha toive saada se. Mutta toisaalta taas kohtahan mulla voi olla vauva tulossa ja sitten en halua ees tehä töitä moneen vuoteen, vaikka sen paikan haluaisinki. siltikki.

Onko kellää muulla samaa ongelmaa kellojen siirron kanssa ku mulla, että nukuttaa iha sikana ja ysiltä vois jo kaatua sänkyy koisaamaan ja aamulla ei ylös millään. Mulla tää väsymys ilmeni kellojen siirtojen jälkeen.
 
Perjantai 5.11.

Yrityksen aloittaneet:
nimim............ikä.................YK ................KP...........jännäpäivä

Liisakaisa......27...............1................ 26/27-28.............7.11.
Sassy..........22................1........... ......31/34.................9.11
ulleli83.........27...............2...............26/28-32............9.-13.11
Epa_88........22................1.................23/28-30..........11.-13.11
Syksy2010...29................2.................20/33-34..............19.11
Liina87........23.................6............ ...12/29...................23.11
millimolli......25................3............9/28-30.................24-26.11
kais-a..........22................2........... ......15/36..................26.11.
sindi^^........25................4............. ...8/28-32.............25-29.11
AnniMu........20................2............. ...28/?......................?
Nannie.........20................2............ .....20/?.....................?
Avocado.......28................1..................15/?....................?
sakara.........34................1................12/?......................?


Yrityksen myöhemmin aloittavat:
nimim....................ikä........... ...................yritys alkaa

köppiäinen...............24....................... .......marraskuu 2010
Renesmee...............28..................... ..........marraskuu 2010
Juliane....................24.................. ............marras-joulukuu 2010
eltsu81...................29............ ..................joulukuu 2010?
Hennu86.................24..................... ..........joulukuu 2010
Eireann...................28............ ..................tammikuu 2011
Tupu_.....................25................. ..............helmi-maaliskuu 2011
Liiu.........................25............. ..................alkuvuodesta 2011
Tuanni....................25.......... .....................huhtikuu 2011
sansu86..................24.................... ............huhtikuu 2011
Sarayi.....................23................. ..............huhtikuu 2011
white gold...............24................... ...........huhtikuu 2011
Susimieli.................21..................... ..........huhti-toukokuu 2011?
tryffeli89.................21.................................2011
rallinelli



Plussanneet: :flower:
nimim...........ikä...........plussa. ...........LA...........monennesta tärppäsi

Tiipula..........28...........7.9.2010.....16.5 .2011..........yk2
lumityttö78....31.........18.10.2010....24.6.2011..........yk1?

Taustalla:
Lunea


---------------------------------------------------------------------

Listan päivittäminen onnistuu "lainaa"-napin avulla :) Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.
 
Oli kiva kuulla, että muillakin kuten Avocadolla ja millimollilla tulee samankaltaisia ajatuksia ja iskee välillä pakokauhu tai epävarmuus. Mulla saattaa heittää fiilikset aika lailla: esim ku tuli kuukautiset viimeksi olin samalla pettynyt ja helpottunut. Tietysti jos olisin ollut raskaana olisin ollut onnellinen mutta kun en ollut aloin miettiä, että ehkä parempi näin. Ehkä se oli myös keino tulla toimeen pettymyksen kanssa.
Nyt tässä kierrossa en voi mitenkään olla raskaana eli vaikka mulla on teoriassa yk2 niin se ei ollut yrityskierros koska emme olleet yhdynnässä loppuunasti kertaakaan ja mun ovis on mitä todennäköisemmin ohi ja lisäksi olemme lentämässä tänään ulkomaille, jossa sit ollaan ensi viikkoon asti eikä siellä ole mahdollisuutta pupuilla.
Tässä olikin pientä kriisiä kun aloin skitsailla, että nyt mun ovis on ohi, hyvä follikkeli meni hukkaan jne. Mun mies raukka on joutunut kestämään mun mielialavaihteluja ja kun on muutenkin sillä stressiä ja kiire töissä niin mä vaan lisään löylyä heittämällä ovistikkuja sen naaman eteen aamuisin ja vaatimalla seksiä ennen töihinmenoa. Eihän siitä voi tulla mitään...
Mun pitää vissiin rauhottua. Eiköhän tässä ehtii vielä.

Voi voi... en olisi ikinä uskonut, että minusta olisi tullut tämmoinen. Olisin nauranut maha kippurassa vuosi sitten jos joku olisi kertonut että alkaisin roikkua tämmoisella palstaalla, että heiluttaisin ovistikkuja ja muuttuisi hirviöksi miehelleni :D

Hyvää viikonloppua ja toivottavasti kun palaan Liisakaisalla on hyviä uutisia!
 
Heissan taas pitkästä aikaa.. nyt tulee omaa napaa, sori:
Täällä eletään aika myllerryksessä, tunteiden sekamelskassa.. Sain hiljattain kuulla, että hyvä ystäväni on sairastunut syöpään, joka levinnyt jo ainakin luustoon ja todennäköisesti rinnasta lähtöisin (tutkimukset vielä kesken), joten vielä ei ennusteita tiedetä eikä myöskään tiedetä mitä/miten hoidetaan :'( Hänen kanssaan olen lähes päivittäin tekemisissä, joten todella kova kolaus tämä oli :( Hänellä on myös 6-vuotias tytär.. vaikeaa aikaa puolin ja toisin...
Jotain positiivistakin ja ihanaa sentään tapahtuu, toinen hyvä ystäväni jo lapsuudesta saakka sai keskiviikko illalla pojan :) :) mäkin haluan oman... :)
Näiden juttujen lisäksi meillä on töissäkin kuviot aikalailla sekaisin.. Yks pitkäaikainen työntekijämme vaihtoi maisemaa ja lähti siis uusiin hommiin.. ja toinen on jäämässä eläkkeelle.. Meillä siis on nyt jo todella tiukkaa hlömäärän suhteen ja pahenee vaan (pienessä työyhteissössä yhdenkin hlön poissaolo tuntuu heti).. Eli toisaalta koen, että pääsispä pian pois tosta mylleryksestä :), mutta toisaalta taas nämä poislähdöt ovat luoneet ja tulevat luomaan mulle mahdollisuuksia edetä, joten pistää taas mietityttämään, et pitääkö suunnitelmia vauvan suhteen siirtää.. Päädyin silti ratkasuun, että EI!! Sillä eihän raskautuminen ole itsestään selvä ajatus, siihen voi todella mennä aikaa. Toinen pointti on, että olen vielä nuori ja ehdin varmasti edetä urallani, jos se on niin tarkoitettu. Lapsen hankkimisesta on niin kauan puhuttu ja valmistauduttu, että nyt on sen aika :) ja haluan lapset nuorina!! :)

Tälläsiä jorinoita tällä kertaa... :) :(

ps. n. viikko vielä ja sitten starttaa :)
 
Juliane Meillä on kanssa semmoinen tilanne, että mulle o hyvinki vahvasti vilauteltu vakkaripaikkaa... Mutta mutta saa nähä että kun tulee hakuun ja jos olen paksuna että jääkö saamatta. Mutta sama sille vaikka kuinka vituttais, ne paskat ei ansaitse mua jossen sen takia sitä saa. Ja onhan mulla sitte pikkuinen, jota helliä. Siinä on mulle tarpeeks uraa useammaks vuodeksi :D
 
Syksy2010: Mutkin tämän vauvan yrityksen "vakavasti ottaminen" on kyllä yllättänyt. En olisi todellakaan uskonut, että alan joskus edes laskea kiertopäiviäni, saatika tarkkailemaan jotain nippailuja ja valkovuotoja. Mut kai se on se, että kun tätä asiaa on jo pitkään enemmän tai vähemmän miettinyt, niin sitten kun se tulee ajankohtaiseksi, ei sitä ole helppo sitten olla rennosti ja stressaamatta. Ootahan vain, jos/kun tässä kierrossa ei tärppää, niin minäkin alan heilutella tikkuja yms. Nyt onneksi tuli oletettu ovis hyödynnettyä ilman painostustakin.

Juliane: Jopas on tullut monenlaisia tapahtumia ja myllerrystä elämään! Ikävä kuulla ystävästäsi :hug: Mutta kiva kuulla, että kohta siirryt yrityksen aloittaneisiin.

Oma napa: Jännää on toki siihen asti että menkat alkavat, vaikka toisaalta on jo vähän pessimistinen olo. Tissit eivät ole enää juuri kipeät ja vatsassa tuntuu menkkojen alkua enteilevää kouristelua. Toivoisin silti, että kp1 tulisi vasta sunnuntaina, niin kierto olisi 28 päivää. Silloin olisi seuraava ovis taas viikonlopun tienoilla, niin on todennäköisempää, että saadaan se sitten ensi kierrossakin hyödynnettyä.

Mut jos menkat ei huomenna ala niin sunnuntaina aamulla testaan ihan testaamisen ilosta:) Ikinä elämässäni en ole siis raskaustestiä tehnyt. Joo ja tämäkin on asia, jota olen vannonut: en varmaan testaa ennen kuin menkat on oikeasti myöhässä, ettei tarvitse turhaan pettyä. Mutta jotenkin sitä on tullut niin malttamattomaksi.

Viikonloppuja!
 
Jahas, tungetaan tää iso klyyvari nyt tähänkin keskusteluun.. Oon niin pitkään jo vauvvahaaveillu etten ees muista ~about 15kesäsestä asti :D

Tänään juteltiin miehen kanssa ja noh, mies ilmoittu varsin selkeästi että haluaisi yrittää saada tähän maailmaan pienen ihmisen joka olisi häntä ja minua :')

Hassun hauskaa pelmahtaa hääfoorumielta taas vauvafoorumeille :)
Tästähän seuraa se että pillerit lentää romukoppaan ja mä kipitän hakemassa apteekista foolihappoja joita gyne suositteli mulle (vaikken puhunutkaan loppukesästä mitään vauvahaaveista nin kirjoitti mulle reseptin :D )

Kierrossa 0 meen vielä, kun ei yhtään tiedä miten kierto alkaa nyt elämään kun pillerit jättää. Mulla takana pco joka tykkää kiertoja pitkittää. Tääkin asia oli kyllä gynekäynnillä parantunut joten ei siitäkään huolta pitäisi kai kantaa :)
 
Ambrosia85: tervetuloa! Laitetaanko sut siis listalle yrityksen aloittaneiden puolelle suoraan? Kivakiva, että tulee lisää porukkaa!

En muuten osannut eilen laskea. Jos mulla alkaisi menkat maanantaina, niin silloin tämä kierto olisi ollut 28 päivää. Mutta vielä silti tietysti toivon, ettei ala ollenkaan :)
 
Pikainen päivitys omaan tilaani, elikkä täti pääsi aamulla yllättämään :'( pettynyt olo on. Tämä kierto oli nyt sitten 31päivää... että näköjään vaihtelee noi kierrot 31-34 päivää. Menkkoja odotin vasta tiistaille..Nytten sit alkaa yk2... nyt en ehdi enempiä kirjotella, mutta tervetuloa Ambrosia85 ja todella ikävää Juliane, ystäväsi puolesta... :hug: voimia ja tsemppiä kaikille! =)
 
Tervetuloa Ambrosia85!

Ja haleja sulle Juliane, ei oo kiva paikka tollanen :(

Halauksia myös tädin yllättäneille!

kp 29/? ja ensimmäinen nega testi tehtynä. Ei kiva.. Toivon että menkat nyt alkais nopeesti nii pääsis uudestaan yrittämään. Nyt ei oo pystytty ees petipuuhia harrastamaan ku yli viikon olen jo vuotanut jotain kummaa..
 
Lauantai 6.11.

Yrityksen aloittaneet:
nimim............ikä.................YK ................KP...........jännäpäivä

Liisakaisa.....27...............1................ 27/27-28.............7.11.
ulleli83.........27...............2...............27/28-32............9.-13.11
Epa_88........22................1.................24/28-30..........11.-13.11
Syksy2010...29................2.................21/33-34..............19.11
Liina87........23.................6............ ...13/29...................23.11
millimolli......25................3............10/28-30.................24-26.11
kais-a..........22................2........... ......16/36..................26.11.
sindi^^........25................4............. ...9/28-32.............25-29.11
AnniMu........20................2............. ...29/?......................?
Nannie.........20................2............ .....21/?.....................?
Avocado.......28................1..................16/?....................?
sakara.........34................1................13/?......................?
Sassy..........22................2........... ......1/31-34.................
Ambrosia85..25................0.................?

Yrityksen myöhemmin aloittavat:
nimim....................ikä........... ...................yritys alkaa

köppiäinen...............24....................... .......marraskuu 2010
Renesmee...............28..................... ..........marraskuu 2010
Juliane....................24.................. ............marras-joulukuu 2010
eltsu81...................29............ ..................joulukuu 2010?
Hennu86.................24..................... ..........joulukuu 2010
Eireann...................28............ ..................tammikuu 2011
Tupu_.....................25................. ..............helmi-maaliskuu 2011
Liiu.........................25............. ..................alkuvuodesta 2011
Tuanni....................25.......... .....................huhtikuu 2011
sansu86..................24.................... ............huhtikuu 2011
Sarayi.....................23................. ..............huhtikuu 2011
white gold...............24................... ...........huhtikuu 2011
Susimieli.................21..................... ..........huhti-toukokuu 2011?
tryffeli89.................21.................................2011
rallinelli



Plussanneet: :flower:
nimim...........ikä...........plussa. ...........LA...........monennesta tärppäsi

Tiipula..........28...........7.9.2010.....16.5 .2011..........yk2
lumityttö78....31.........18.10.2010....24.6.2011..........yk1?

Taustalla:
Lunea


---------------------------------------------------------------------

Listan päivittäminen onnistuu "lainaa"-napin avulla :) Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.
 
Viimeksi muokattu:
köppiäinen
Enpäs olekaan vähään aikaan kirjoitellut, kiire meinaa olla! Mutta varmaankin ensimmäinen yrityskierto lykkääntyy ainakin seuraavaan: mies on myöntyväinen, mutta vielä ihan himpun epävarma. Olo ei kuitenkaan ole esimerkiksi pettynyt, vaan paremminkin ehkä itsellekin on hyvä vielä odottaa noin kuukausi ja sehän on lyhyt aika :D

Toivottavasti niitä plussia nyt tulis, oon käynyt täällä kyllä melkein joka päivä kyyläämässä! Tsemppii kaikilleee!! :)
 
Päivitin tuon listan noin. Mutta sano toki Ambrosia85mitä tietoja haluat siihen laitettavan - ja päättelinkö iän oikein?

Sassylle halaus :hug: täältä... Harvoinhan sitä ekassa yrityskierrossa onnistuu, mutta eihän se tietenkään paljon lohduta. Mää luultavasti seuraan sua huomenna tai ylihuomenna tuonne listan hännille.

Toiveitani ylläpitävät kuitenkin vielä muutamat asiat: vaikka rinnat eivät ole erityisen kipeät enää, ne ovat "täyden tuntuiset". Alavatsaan sattuu aina ajoittain (ylös noustessa, aivastaessa). Pissattaa usein (vaikka en kyllä edes tiedä, onko se alkuraskauden oire. Miksi olisi? Ymmärrän, että myöhemmin pissattaa, kun kohtu kasvaa tai lapsi potkii virtsarakkoa). Niin ja mulla ei ole yhtään nälkä ollut moneen päivään, ja tarpeeksi googlettamalla sekin voi olla raskausoire :p
 
Juliane jaksuja sinne vaikeaan tilanteeseen. :hug:
Liisakaisa hyvältä kuulostaa oireilu, peukut pystyyn siis d :) b
Tsemppiä Köppiäinen odotteluun, äkkiä se kuukausi hurahtaa ja joulukin on jo melkein ovella. :xmas: Joulu onkin kivaa aikaa yritellä pikkusta.
AnniMu kuulostaa toi sun tuhruvuoto samalle kun mulla on ollu koko yrityksen ajan. Suunnilleen viikkoa ennen menkkoja alkaa lievä, ruskea tuhruvuoto ja varsinaista menkkavuotoa on ollut sitten vain 2 päivää. Joku hormonihäiriö kait se on. Tohon tuhruvuodon ehkäisyyn oon syöny viime kierrossa niitä minipillereitä kierron lopulla mutta eipä ollu vaikutuksia. Tän kierron ajattelin sitä vielä kokeilla ja sitten soitan terkalle että nyt ei peli vetele ja menee hermot.
Tässä kierrossa oon nyt juonu päivittäin kierron alusta vähintään yhen lasillisen greippimehua ja voin sanoa että on kyllä vaikutusta alakerran kosteutustasoon. ;) Ruokavalioon oon kans kiinnittäny huomiota ja nyt oonkin saanu alkuviikosta tähän aamuun -2,3kg. Turvotuksia tietty alkuun pudonnu mutta kai siitä joku gramma rasvaakin on. =) Tästä on hyvä jatkaa ja suunta on alaspäin, toivottavasti.
 
Liisakaisa, se pissalla ravaaminen johtuu raskaushormoneista, joita elimistö tuottaa jo heti raskauden alussa. Kiihdyttävät munuaisten toimintaa. Myöhemmin tulee sit se kohdun kasvamisesta johtuva vessassa ravaaminen. ;)
 
katso liitettä 11610
Tällaista tänä aamuna :heart:

Mies tuolla vielä nukkuu. En kertonut sille, että tänään testaan, kun ajattelin, että mieluummin yllätän. No, ukko sitten katsoi kolmeen asti maksukanavalta jotain NHL-peliä, niin en viitsi ihan vielä herättää. Voi olla vaikea nukahtaa enää tämän uutisen jälkeen :)

Niin kuin viime päivien viesteistä voi lukea, toiveet ovat kyllä vaihdelleet suuntaan ja toiseen. Eilen aamulla pissasin kuin palokunnan hevonen (anteeksi kielikuva), ja sitten kohta taas uudestaan, ja silloin kyllä tuntui, että voisikohan tämä nyt sitten olla... Vaikka en tosiaan tiennyt, että kuuluuko se alkuraskaudessakin asiaan.

Pelottaa, jännittää ja naurattaa :) Pakko varmaan käydä ostamassa toinen testi tänään. Vaikka ihminen voi kuvitella olevansa raskaana niin ei kai sitä hormonia voi kuitenkaan kuvittelemalla saada nousemaan:) Mutta se pelottaa, että kun testasin näin aikaisin, että jotain voi helposti tapahtua tässä ihan alussa. Jokainen vihlaisu vatsassa saa sydämen pysähtymään suurin piirtein.

Te ootte nyt sitten ekoja jotka tästä tietävät ;)

- Liisakaisa 3+6 ?!
 
Viimeksi muokattu:
Sunnuntai 7.11.

Yrityksen aloittaneet:
nimim............ikä.................YK ................KP...........jännäpäivä

ulleli83.........27...............2...............28/28-32............9.-13.11
Epa_88........22................1.................25/28-30..........11.-13.11
Syksy2010...29................2.................22/33-34..............19.11
Liina87........23.................6............ ...14/29...................23.11
millimolli......25................3............11/28-30.................24-26.11
kais-a..........22................2........... ......17/36..................26.11.
sindi^^........25................4............. ...10/28-32.............25-29.11
AnniMu........20................2............. ...30/?......................?
Nannie.........20................2............ .....22/?.....................?
Avocado.......28................1..................17/?....................?
sakara.........34................1................14/?......................?
Sassy..........22................2........... ......2/31-34.................
Ambrosia85..25................0.................?

Yrityksen myöhemmin aloittavat:
nimim....................ikä........... ...................yritys alkaa


Renesmee...............28..................... ..........marraskuu 2010
köppiäinen...............24....................... .......joulukuu 2010 Juliane....................24.................. ............marras-joulukuu 2010
eltsu81...................29............ ..................joulukuu 2010?
Hennu86.................24..................... ..........joulukuu 2010
Eireann...................28............ ..................tammikuu 2011
Tupu_.....................25................. ..............helmi-maaliskuu 2011
Liiu.........................25............. ..................alkuvuodesta 2011
Tuanni....................25.......... .....................huhtikuu 2011
sansu86..................24.................... ............huhtikuu 2011
Sarayi.....................23................. ..............huhtikuu 2011
white gold...............24................... ...........huhtikuu 2011
Susimieli.................21..................... ..........huhti-toukokuu 2011?
tryffeli89.................21.................................2011
rallinelli



Plussanneet: :flower:
nimim...........ikä...........plussa. ...........LA...........monennesta tärppäsi

Tiipula..........28...........7.9.2010.....16.5 .2011..........yk2
lumityttö78....31.........18.10.2010....24.6.2011..........yk1?
Liisakaisa......27.........7.11.2010.....18.7.2011...........yk1

Taustalla:
Lunea


---------------------------------------------------------------------

Listan päivittäminen onnistuu "lainaa"-napin avulla :) Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.
 
Liisakaisa: Upeaa! Onnea aivan valtavasti! Olipas täällä hyviä uutisia tänä aamuna :D

Ja :hug: kaikille muille joiden viikko ei ole mennyt odotusten mukaan.

).( Omat ajatukset on olleet tällä viikolla aika epätoivoisia. Iän ja menkkojen epäsäännöllisyyden perustella olen ihan itse päätellyt, etten voi tulla luomusti raskaaksi. Ihan hyvä päätelmä näin ekassa yk:ssa :rolleyes: :LOL: Mulla kai sitten oireilee tää sama paniikki, kuin muilla se et onko tässä mitään järkee, tässä muodossa.
Lisäksi on alavatsaa nipistellyt joka päivä koko kierron ajan, en taas muistanutkaan kuinka kivaa naisen elämä on ilman pilereitä : / On toki jotain positiivistakin... seksiä tekee koko ajan mieli ja se on huomattavasti parempaa. Mies raukka vaan joutuu koville kun olen sen kimpussa koko ajan :LOL:
 

Yhteistyössä