Esikoista yrittämään loppuvuodesta tai 2011?

Oi, onnea Liisakaisa:flower: Tsemppiä myös muille, joilla jännät päivät lähestyy!

Musta on taas tuntunu että kevääseen on niiin pitkä aika, johtuu varmaan siitä kun koulussa on nyt aika rankka vaihe ja syksy masentaa. No, onneks kohta on joulu ja sit ollaan jo melkein voiton puolella:)
 
Kiitos kaikille!

Pakko on kyllä tehdä toinen testi parin päivän päästä. Pitäisiköhän ostaa toinen tuollainen sikakallis digi, vai olisiko joku muukin hyvä..? Ja huolettaa, kun tosiaan alkuviikosta oli enemmän "oireita" kuin nyt. Toivottavasti se ei ole mikään huono merkki.

Tuolla odotuspuolella on niin paljon porukkaa heinäkuisten pinossa, että en ehkä vielä halua ilmoittautua sinne, lueskelen vähän aikaa taustalla siellä ja täällä. Mutta tehän kaikki yrityksen jo aloittaneet siirrytte sitten pian sinne puolelle, niin saadaan oma pino sinne pystyyn! :)

Liisakaisa ja Myyrä 3+6

(Tällainen lempinimi syntyi tuossa äsken miehen kanssa puhuessa :LOL:)
 
Kuinkas se mies suhtautu? Taisi aika innoissaan olla ;)

Oon ainakin kuullut, että noi oireet vauhtelee viikoittain tosi paljon ja tosikovia vatsakipujakin on joillain ollut ja silti kaikki ihan ok :) Mutta onhan siinä tosi pitkä aika ennen kuin ekaan ultraan pääsee, joka varmasti koettelee hermoja..

Ensin siis stressataan, että raskautuu, sitten että onko siellä masussa varmasti joku ennen kuin pääsee ultraan ja lopussa että syntyispä jo :LOL:

Mutta käypäs tosiaan kertomassa kuulumisia tälläkin puolella välillä :)
 
Onnea paljon Liinakaisa :flower::flower: Mukavia uutisia heti aamuste. Onnea muillekkin sitä tarvitseville ja Tervetuloa uusille minunkin puolesta. tuosta laihtumisesta niin mein piti ukon kans ruveta yhdessä laihduttaa ja no miult ei oo yhtään lähtenyt mieheltä 6kg. ihmettelen mihin se ne on kuluttanut. nyt olen viikon kävellyt töihin joten toivotaan et minultakin pian tippuu paino. 20kg mun pitäis tiputtaa että olisin normaalin painoinen.
 
Kiitos te kaikki ihanat :heart: Odotuspuolella sitten nähdään :)

Mies oli aika hämillään, kun sanoin, että taloon taitaa tulla uusi asukas heinäkuussa. Se oli että ai meille vai? Minä siihen, että joo, joku pikku Myy saattaa elellä alkuvaiheitaan. Siitä vääntyi siis tuo Myyrä :) Sitten näytin testiä, jossa luki tuo raskaana 1-2, ja sekö vasta hämmennystä aiheutti. Luuli jo raukka, että meille voi tulla kaksi vauvaa :LOL: (Tai siis voihan niitä tulla tietenkin, mutta ei se nyt tietenkään tuossa testissä näy.) Muutenkin tuo digitesti vaikutti kummalta vekottimelta, mies kyseli, muuttuuko se viikkomäärä sitten siinä itsekseen aina. No, mistäpä tuollaisia voisi tietää :) Muutenkin oli ukkorukka aika hämillään, mutta onnellinen tietysti. Päätettiin, ettei tästä nyt vielä kerrota kellekään vielä, vaan parin päivän päästä teen uuden testin ja sitten soittelen neuvolaan jne. Alkuraskauden ultriakin tuossa googlettelin, mutta pitää ensin katsoa, minne asti se tuolla kunnallisella puolella menis... Ja tosiaan toisella testillä varmistaa, että tuolla joku myyrä on mukana :)
 
Maanantai 8.11.

Yrityksen aloittaneet:
nimim............ikä.................YK ................KP...........jännäpäivä

ulleli83.........27...............2...............28/28-32............8.-12.11
Epa_88........22................1.................26/28-30..........11.-13.11
Syksy2010...29................2.................23/33-34..............19.11
Liina87........23.................6............ ...15/29...................23.11
millimolli......25................3............12/28-30.................24-26.11
kais-a..........22................2........... ......18/36..................26.11.
sindi^^........25................4............. ...11/28-32.............25-29.11
AnniMu........20................2............. ...31/?......................?
Nannie.........20................2............ .....23/?.....................?
Avocado.......28................1..................18/?....................?
sakara.........34................1................15/?......................?
Sassy..........22................2........... ......3/31-34.................
Ambrosia85..25................0.................?

Yrityksen myöhemmin aloittavat:
nimim....................ikä........... ...................yritys alkaa


Renesmee...............28..................... ..........marraskuu 2010
köppiäinen...............24....................... .......joulukuu 2010 Juliane....................24.................. ............marras-joulukuu 2010
eltsu81...................29............ ..................joulukuu 2010?
Hennu86.................24..................... ..........joulukuu 2010
Eireann...................28............ ..................tammikuu 2011
Tupu_.....................25................. ..............helmi-maaliskuu 2011
Liiu.........................25............. ..................alkuvuodesta 2011
Tuanni....................25.......... .....................huhtikuu 2011
sansu86..................24.................... ............huhtikuu 2011
Sarayi.....................23................. ..............huhtikuu 2011
white gold...............24................... ...........huhtikuu 2011
Susimieli.................21..................... ..........huhti-toukokuu 2011?
tryffeli89.................21.................................2011
rallinelli



Plussanneet: :flower:
nimim...........ikä...........plussa. ...........LA...........monennesta tärppäsi

Tiipula..........28...........7.9.2010.....16.5 .2011..........yk2
lumityttö78....31.........18.10.2010....24.6.2011..........yk1?
Liisakaisa......27.........7.11.2010.....18.7.2011...........yk1

Taustalla:
Lunea


---------------------------------------------------------------------

Listan päivittäminen onnistuu "lainaa"-napin avulla :) Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.[/QUOTE]
 
Piti korjata iteltäni tuohon listaan oma kiertopäivä, mitä lie oonkaan sekoillu ku toi heitti kahella päivällä.. :xmas:
Huih, nyt jo 28/28-32!! :O Jännääääää! Tosin on kyllä sellanen olo, että menkat alkaa hetkenä minä hyvänsä. :stick: Alkais nyt, jotta pääsee uudelle kierrokselle. Tai ois sit plussa.. :heart:

Meillä oli kavereita kylässä nyt viikonloppuna ja ne ihmetteli, kun en juonut mitään..! Saattavat hieman epäillä.. :whistle::confused:

Niin ja :attn: korjasin toki myös muiden päivät..
 
Vieläkö mahtuu joukkoon mukaan?=)
Itse olen 28 ja mieheni on 30, menimme naimisiin viime heinäkuussa 7 vuoden yhteiselon jälkeen ja nyt sitten olisi edessä se seuraava askel. Mieheni on potenut vauvakuumetta jo pari vuotta ja itse olen jarrutellut, koska omalla kohdallani halusin mennä ensin naimisiin ja sitten vasta. Tosin häiden jälkeen alkoi se paniikki, että olenko ollenkaan valmis ja pillereiden lopettaminen hieman pelotti. Nyt kuitenkin olen ottanut viimeisen Cerazette-minipillerin 27.10 ja pitkään poissa olleet menkatkin alkoivat 1.11. Tästä se sitten lähtee..
 
popsis, tervetuloa joukkoon! :)

ja Liisakaisa, ihan HIRMUISESTI ONNEA! Toivotaan et pieni pysyy matkassa :)

ON: kp 31/? kai.. Lauantaina loppui viikon kestänyt ruskea vuoto, ja eilen tuli sitten vähän punaista pyyhkiessä. Siihen se sitten loppuikin. Ei kai sitä tädiksi lasketa? Tulis nyt se täti kunnolla nii pääsis uudestaan yrittämään.. :)
 
Moikka taas!
Onnea Liisakaisa! Hieno homma. :flower:
Pohdin, että mitäköhän jos olisit tehnyt testin vähän myöhemmin ja siihen olisi tullut 3-4? (Tai joitain, en oo tehnyt noita digitestejä koskaan..) Siippasi olisi saattanut pyörtyä, vaan mikäs siinä nelosia ootellessa. :)

Liisakaisa , hassua että teit ilmeisesti elämäsi ekan raskaustestin ja se oli postiivinen. Mä olen tehnyt kylllä kymmeniä r.testejä jo aiemmin. Lähiaikoina siksi, kun ei ole ollut menkkoja niin on pitänyt varmistaa että "vahinkoa" ei ole tapahtunut aina aika-ajoin. Joskus nuorempana ihan muuten vaan epäillyt, kun kierto oli vähän heittelehtivä. Kaikki ovat aina olleet puhtaita negoja ja teen testit nykyään ihan suht. rennosti, eli saatan joskus jopa unohtaa liuskoja pitkin taloa ja unohtaa katsoa tuloksen. :) Ehkä tämä sitten potentiaalisen yrityksen kautta vähän vakavoituu tämä homma, mutta varmaan en usko silmiäni jos siihen liuskaan toinenin viiva alkaa hahmottua. Nykyään kun ovat noin halpoja noi markettiliuskat teen varmaan piakkoin taas yhden, ihan vaan varmuuden vuoksi. ;)
Mites muut?

o.n (vähän lisää): Tissit olleet ärtyneet jo viikon verran, joten ovis on ilmeisesti ohi. Vieläkin tämä "yritys" hieman epäselvää, eli ei olla päätetty lykätäänkö aloittamista vai ei. No, jos nyt saan vielä roikkua täällä ennen kuin saamme asian päätökseen... Ole nyt flunssassa joten ei kyllä kaameasti tee mieli puuhastella, vaikka ääni onkin seksikkään möreä. :p
En usko että mahiksia tässä kierrossa enää on, sillä jotenkin oli sellaiset ovisfiilikset viime viikolla. Silloin kyllä oli mahdollisuuksia hedelmöittyä ;) No, voimmekin ehkä sitten pohtia tätä asiaa seuraavaan kiertoon saakka.
 
Viimeksi muokattu:
Avocado: Joo, oli vähän selittämistä miehelle, että se 1-2 on viikkoja hedelmöityksestä eikä lapsia. Saati jos tosiaan siinä olisi lukenut 3-4 :D Ja sitten kun selitin, että "oikeasti" niitä viikkoja on nyt siis about se neljä, eli lasketaan yleensä toisella tavoin kuin tuossa testissä, niin raukkaparka oli jo ihan pihalla. Sanoi vain, että kerro mulle sitten, kun siitä voi olla ihan varma, että jotain siellä on :) Eli luulenpa, että me mennään sinne alkuraskauden ultraan yksityiselle, niin tuo mieskin saadaan kartalle asiasta... Jos vaikka joku muu osais selittää paremmin kuin minä.

Tosiaan tuo raskaustesti oli elämäni ensimmäinen. Aloin käyttää hormonaalista ehkäisyä aika lailla heti kun ehkäisylle oli ylipäätään tarvetta, ja tyhjennysvuodot ovat aina tulleet ajallaan, joten ei ole ollut ikinä syytä epäillä raskautta. Sillä meiningillä menikin se kymmenen vuotta. Mietin itsekin eilen, että varmaan aika harvinaista, että elämän ensimmäinen raskaustesti on positiivinen ja vielä toivotusti :)

Jos en olisi tehnyt eilen tuota testiä niin odottaisin kyllä menkkoja. Kouristelee ja kramppaa tuolla alamahassa siihen malliin. Mutta pidetään peukkuja, että Myyrä siellä raivaa tilaa itselleen :)

Tsemppailen täällä teitä kaikkia! Epan ja Ullelin puolesta jännätään seuraavaksi :)

- Liisakaisa ja Myyrä 4+0
 
Olen yrittänyt ukkokullan mieliksi vähän jäähdytellä vauvakuumetta, joten en viikonloppuna sen nähden viitsinyt päivystellä täälläkään. Nyt kun se on koulussa ehdin tulla katselemaan teidän kuulumisia. Ja mitä uutisia! Täällähän on Myyrä matkassa Liisakaisalla!! Onnea:heart: !!
 
Moikka! apua, en vieläkään oo varmaan sisäistänyt tätä, mutta päätettiin kihlatun kanssa, että aletaan pikkuhiljaa yrittämään esikoista :) ihanaa! Ostettiin tossa alkuvuodesta rivari kolmio ja mies valmistuu tammikuussa ja toivottavasti saa ihan vakkari työpaikan firmasta, jossa on töissä, tähän asti mies on tehnyt viikon-4kk:n mittaisia reissuhommia ulkomailla, mutta kun valmistuu niin saa siirtyä ihan kotimaan hommiin, huh!. Ite opiskelen yliopistolla neljättä vuotta ja teen melkeinpä täyttä työviikkoa siinä ohessa.Yhdessä ollaan oltu nelisen vuotta ja ollaan molemmat 23-vuotiaita. Loistava keksintö tällänen foorumi, että saa jakaa jännityksen muiden kanssa :) Voisiko joku lisätä mut listalle, ohjeista huolimatta oon niin käsi tietokonejuttujen kanssa :D
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä