Hei vaan kaikille!
Täälä yksi ilmottautuu joukkoon mukaan! Olen 29 vuotias esikoista yrittävä, juurikin rouvviintunut nainen
Lopetin e-pillerit toukokuun lopulla. Tyhjennysvuoto tuli normaalisti ja "menkat" kestivät sen normi 6 päivää. Pupuilimme jatkuvasti ahkeraan, koska pillerien lopettamisen vuoksi halut normalisoituivat yllättävän nopeasti
Tunnistin selkeästi heti ekassa luomukierrossa oviksen. Se käytettiin hyväksi
Ovis oli siis 17.6 ja 8 päivää siitä tunsin mielestäni kiinnittymisen (25.6). Mahaa juili ja siihen sattui. Tämä loppui kuitenkin kuin seinään seuraavana päivänä. Seuraavana päivänä alkoi pienen pieni tiputtelu, jota on kestänyt tähän päivään saakka. Veri on kirkasta, mutta sitä tulee vain joskus pyyhittäessä, en tarvitse mitään suojaa. Muutoin pieninä oireina olen huomannut ajoittaista huimausta, nännipihojen suurentumista. Ja ajoittaista menkkamaista kipua vatsassa. Kuukautiskiertoni pituutta en tiedä, koska pillereiden jälkeen tämä on ensimmäinen luomukierto. Oviksesta päättelen se olisi kuitenkin n. 35 päivää. Joten menkkojen pitäisi alkaa suunnilleen ensi maanantaina (1.7). Nyt mietinkin, voisimmeko olla tosiaan niin onnekkaita, että olisimme heti ensimmäisestä luomukierrosta raskautuneet?
Eilen sitten ostin apteekin raskaustestipakkauksen, jossa on kaksi testiä. Tein eilen aamupäivällä (en siis aamupissasta) testin, jossa ei näkynyt yhtään mitään. Ei edes viivanpaikkaa. Meinasin säästää toisen testin maanantaille, mutta en aamulla malttanut. Tänä aamuna aamupissasta tuli selkeä haamujen haamu. Ei tarvitse edes valoa vasten katsoa, kun se näkyy, mutta todella haalea on. Mieheni ei varmaan näkisi siinä mitään
Mutta tosiaan, en vielä oikein uskalla uskoa.. Katson miten tilanne etenee, ja testaan vielä maanantaina uudelleen, josko paremmalla onnella?
Lähinnä huolestuttaa vaan tämä jatkuva tiputteluvuoto. Ajattelin kiinnittymisvuodon olevan ohi jo. Mutta toki olen lukenut, että alkuraskaudessa erinäiset vuodot ovat ihan normaalia, jollei kipuja ole.
Huh, että sellaista
Olipas ihana saada tämä kaikki ulos kirjoitettua, kun itsekseni olen täälä kaikkea pähkäillyt ja omaa kroppaani seuraillut
Mies kun ei näistä asioista sitäkään vähää ymmärrä (mitä minäkään
) niin hän epäilee että minulla on vaan menkat alkaneet ja en ole raskaana. Tuosta haamusta en vielä meinaa puhua mitään. Testataan sitten maanantai aamuna yhdessä, ja jos tosiaan on plussa, niin saadaan jakaa hetki yhdessä
*muoks* sen verran vielä, että lämpöjä olen koittanut seurailla, tosin en ole mittaillut samaan aikaan :/ Ne ovat olleet reippaasti yli 36. Eilen pyörivät 37 paikkeilla. Nyt kun aamulla heräsin ja tuota vuotoa oli myös vähän enemmän, näytti mittari tasan 36 astetta. Eli aiemmin on nuo lämmötkin puhuneet sen puolesta että paksuna oltaisiin, mutta tuo asteen lasku vähän säikäytti.. että jos nämä tosiaan ovatkin menkat päällä ja haamu olikin vaan kemiallinen raskaus tms.. On tämä jännää ja pelottavaa. Huoh.
Terkuin Lama =)