Heippa kaikille "pitkästä aikaa"!
Täällähän on jännät paikat todella monilla. Hui, jännittää teidän puolesta!
LilyAlice, olin näkevinäni kyllä haamun noissa sun testeissä! Toivottavasti se nyt sieltä vahvistuisi!! <3
On: Kp29/normi 27-28, edelliset 33, elikkä tääkin kierto menee taas varmaan yli kp30. En tajua nyt yhtään mitä mun kropassa tapahtuu. Minkäänlaisia oloja ei ole, että menkat alkaisi, mutta eihän mulla ollut viime kuussakaan. Ennen mun kroppa on siis ollut melkeinpä kellon tarkka, nyt sitten nää pari kuukautta olleet jotain ihan muuta. Ärsyttää hurjan paljon. Ja kun nyt en todellakaan uskalla enää edes luottaa siihen, että voisin olla raskaana yms..
Miehelle sanoin eilen, että kun ei oo mitään oloa mihinkään suuntaan, ei sellaista, että olisin raskaana, eikä sellaista, että menkat alkaisi.. Mies siinä sitten kysyi, että "Luuletko sä että sulle tulee sitten jonkinlainen olo, kun sä olet raskaana?" Piti oikein itsekin alkaa miettimään, että niin, luulenko mä oikeesti, että tyyliin lamppu syttyy pään päällä, että "HEI!! Nyt mä olenkin raskaana!"
Noh tyydyin toteamaan miehelle vastaukseks, että "Jos ei tuu sellasta oloa, niin oireita ottaisin kyllä mieluusti vastaan".
Mutta niin, nyt kun olen kirjoittanut teille, että kp29 meneillään, niin menkat voikin alkaa tänään tai huomenna, jeejee. Asenne ratkaisee vai miten se olikaan?