Esikoista yrittämään 2012

Minut vois palauttaa listalle:

Miramei................24v.........yk1(7)...........kp1/33-40..............?
Reilu 8 viikkoa kestikin tämä kierto keskenmenon jälkeen. Jospa nyt palaisi raiteilleen. Hope so :)
Uuteen yritykseen vaan! Ja mukavaa päivää kaikille! :)
 
Viimeksi muokattu:
Eilen verestä mitattu hcg-arvo oli 13, eli pieneenkin ne pregcheckin testit reagoi! Ihan selvän viivan piirtää. Onneksi tai toivottavasti sen vähäisenkin viivan täti vie mennessä ja lähettää sitten vaikka siihen ens kuun testiin merkiksi pienestä pesänrakentajasta ;)
 
Voi Vissyliini <3 Onnea <3 Itsehän tässä jälleen kerran totesin, että mitä mie teen väärin jos 155cm pitkä, 95kiloinen ja sairastaa PCO:ta tulee raskaaksi ja mie en :( Tai siis kun verrataan vielä sillein et se nainen vaan mättää roskaruokaa koko ajan ja pam huomaa olevansa raskaana.. Joo olen kateellinen.. :/ Tänään onkin ollut oikea kiukkupäivä kun kaikki harmittanut. Taidanpa syödä muutaman kasvisjuustopasteijan!
 
Kiitos mireca korjauksesta koska muuten olisin vetänyt herneet nenään.. =)
Tokkopa kukaan on aina roskaruokaa syömättä...
ja itse olen ylipainoinen ja sairastan pco:ta..

Mun mielestä ylipaino ei läheskään ole niin paha asia kuin esim juominen, huumeet ja tupakka raskausaikana. Mutta jokaisella on näistä omat mielipiteensä..

T. Läski pco:ta sairastava joka joskus syö vieläkin roskaruokaa...

Vissylle onnittelut vielä tällekin puolelle
 
Vissyliinille isot onnittelut! Kerrankin jollain plussasi :)

ON: itse testasin eilen iltapäiväpissasta, negahan sieltä tuli, mitäs näillä dpoilla vois odottaakkaan. Mies kyseli eilen milloin testaan seuraavan kerran ja ma 18.6. on sitten thö päivä. Jos vaan siis maltan sinne asti. Voi olla että salaa testailen viikonlopunkin aikana :kieh:

Itseäni harmittaa se, että jos nyt olisi tärpännyt, niin jään heti asiasta kiinni kaikille. Työpaikalla koska lopetan sitten polttamisen, veljelle koska juhannus vietetään yhdessä ja ensi kuussa kavereille koska on häät. En usko että selitys uusista terveellisistä elämäntavoista menisi läpi, kun tuntuu että kaikki muutenkin aavistelevat yrityksen olevan päällä... Taas fiilis, että ei tuolla mahassa mitään ole. Saanpahan ryypätä juhannuksena.

Ihanaa tulevaa viikonloppua kaikille! Sais alkaa niitä plussia tippumaan tänne!
 
Luna!Mulla on siitä hyvä, kun muutenkin otan viinaksia tosi harvoin, niin tutut ja kaverit ei ihmettele että jos en juo...
Ton tupakin polton lopettaminsen pystyn kuittaamaan sillä, kun tein isoon ääneen uudenvuoden lupauksen että ainon lopettaa röökaamisen vuonna 2012. Nyt voin sanoo kaikille, että kerta ollaan jo puolessa välissä vuotta, niin pakko kokeilla edes "lakkoa" ja katsoa mihin rahkeet riittää :D :D
 
Viimeksi muokattu:
No siis itsehän olen myös ylipainoinen läski. Pituutta 161cm ja painoa se 90 tai 89 kiloa tällä hetkellä, mutta mie sentään yritän laihduttaa vaikka vaikeaa se on.. Joo ja kyllä miekin syön välillä pizzaa. Mut miusta se vaan ei ole reilua, että esim oma serkkuni joka on todella ylipainoinen ja on ketjupolttaja joka ei oikeasti harrasta liikuntaa muuta kuin mitä nyt kaupassa käy ja silloin tällöin mäkkärissä ystäviensä kanssa raskautuu ihan yks kaks ja sitten me ketkä yritämme elää mahdollisimman terveellisesti emme raskaudu kuin vasta vuosien ja vuosien yrittämisen jälkeen...
 
miss_piggy
Kyllä muaki ärsyttää ku toiset tulee raskaaks tuosta noin vain ja toisilla ei tärppää sitten millään :( 3 testiä tehny, kaikki ollu vahvaa negaa.
Kierto on tosi pitkä ja sekava, ja pelkään etten koskaan saa lasta, ite oon ainut lapsi ja äiti ei hoidoista huolimatta tullu toista kertaa raskaaks, 4 vuotta kulki hoidoissa ja tehtiin vaikka mitä, mut mikään ei auttanu, eikä kummastakaan vanhemmasta löytyny mtn syytä, että miks ei onnaa..

Niin ja vielä, että elän suht terveellisesti, en tupakoi, en juo alkoholia kuin tosi harvoin, käyn melkein joka päivä 30 min kävelylenkillä, ja salilla + body pumpissa aina ku jaksaa, roskaruokaa syön aika harvoin...Mitat tällä hetkellä about 165/70, sain pari kiloa pois nutraamalla ja tarkkailemalla syömisiäni.
Vaan yhtä maho sitä on ku ennenki. Elättelin aina toivoa, että pamahdan paksuks heti ku lopetan pillerit, vaan ei näköjään ookkaan niin helppoa : /
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mulla kesti 6 kiertoa, ennen kuin tämä eka plussa tuli. Normaalipainon ylärajalla olen 163cm ja 69kg, tupakoinu 15 vuotta ja hormonaalinen ehkäisy ollu käytössä 12 vuotta. Ensin pillerit 7 vuotta ja
sitten laastari 5 vuotta. Kierto tasoittui kyllä ihan mukavasti ja keskimäärin 29 päivän kierrolla kuljin. Nyt plussauskierrossa tikutin ekan kerran ovista, söin vahvaa ja paljon foolihappoa sisältävää
b-vitamiinivalmistetta oviksesta eteenpäin, jäin pupuilun jälkeen nukkumaan tyyny lantion alla ja varuilta räpläsin itselleni orkut, jotta kohtu tekisi sen "simpan imaisu supistuksen" jne...
Nyt on vaan toivottava että kohdussa on kaikki kuin pitääkin, ettei hylji pientä sieltä pois.
 
  • Tykkää
Reactions: another
Meillä meni 22 kuukautta ennenkuin plussa tuli! Luovuin kokonaan jo toivosta.
Kierto aina säännöllinen, pillereitä söin 10 vuotta, aina 3 liuskaa putkeen. Tupakoin ja lopetin juomisen melkein kokonaan yrityksen alkaessa. Kuljin salilla monta kertaa viikossa ja söin terveellisesti. Söin yhen kierron clomejakin, mutta jätin nekin pois.
Ajattelin, että ei mistää tuu mitään ennen ku labrassa tehdään se lapsi. Olin aivan varma, että loppuikä ollaan lapsettomia. Jos luette viestiketjuja taaksepäin niin huomaatte kuinka maassa o välillä oltu elokuun 2010-toukokuun 2012 välillä.

Nyt o 9+1 menossa jo. ei se pelko lapsettomuudesta oo vieläkään minnekään kadonnut, mutta katsellaan päivä kerrallaan miten etenee. :)
 
Testeistä
Meillä äiti meinas, että plussa näkyy samantien. Mut noilla superherkillä tein kp 22 tyylipuhtaan negan noin niinku huvin vuoksi. Ja kp29 tein seuraavan joka oliki plussa.
Tiiän ens kerralla, etten tee turhaan kp22 testiä :)
Mircea se on niin helppo sanoa, että heti ko luopuu toivosta ja lopettaa stressaamisen jne. ni tärppää. Muistan kuinka ittellä niin vitutti ko ihmiset aina jankutti sitä vaan. En ees loppujen lopuks tiiä, kuinka paljon se vaikutti, vai oliko vaan aika.

Kaiken kaikkiaan tuolla pihalla näyttäis olevan kesä, niin te jotka saatte juoda alkoholipitoisia juomia, niin nauttikaapa muutama munki puolesta ja grillatkaa jotaki hyvää mässyä!! Tää lähtee akkojen saunailtaan, jossa ollaan selvinpäin ja hillutaan ilta paljussa :)
 
Perjantai 22.6.2012

:heart:Omaa nyyttiä toivovat :heart:

nimim....................ikä.......YK.. .............KP............JÄNNÄPV

bonus87.............24............5............ .50/35-46......................?
@nnukka............28...........17..............50/28.......................?

miss_piggy.......... 30..........2...............40/36-40

Esikko83.............28............4............ ..38/26-28....................?
lenkkari..............27........... 10............30/32-33......................?

another..............25............7........... ..27/28?........................?

pikkumy.............26...........22............ .19/28...tähdenlennonjälkeen
Mircea…………………..22……………13………………15/29............................6.7
Pionia …………………..31……………13………………15/27-30………………………..
Ambrosia85.........26..........18..............11/26-30.................

Miramei................24v.........yk1(7 )..........9/33-40..............?
Luna85..............26.... ....... 5 .............4/31-38.................?

:heart: Piinailijat :heart:

nimim...................DPO......testaus

Esikko83.............24


:heart: Taustalla :heart:
Crystal83, jenni_noora


:heart: Plussanneet 2012 :heart:

nimim..............ikä..........plussa. .......LA........monennesta tärppäsi

Miramei.........24...........28.2.........?.... ........YK6 (KM)
Barbababy.....25...........17.3.........?........ ....YK8
melassi....... ..29...........2.4..........?........... .YK11
Hennu86.......26...........5.5..........12.1.13 ....YK12
Tupu_...........27...........7.5..........13. 1.13....YK9
Vissyliini.........30...........15.6.........?...............YK6

:heart: Plussanneet 2011 :heart:

nimim....................ikä..........p lussa........LA.........monennesta tärppäsi

Madde84...........27............6.10........... 13.6................YK 1
Poikkka.............21............13.10........ .26.6................YK 14
Manda86...........25............25.10.......... .....................YK 11
Tuikkiva............27............2.11.......... .......................YK 4
Tuttava1985......26............12.11............... ................YK 4
Esikko83...........28.....13.11...enkelityttö.. ...................YK 4
Santski............. 28...........19.11...................... ..........YK 7
Selia.................25............3.12..... ............................YK 5
Lillimuks.............25............31.12........ ........................YK1

Plussanneet ja odottajat löytyvät pinosta http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2146826-esikoista-yrittamaan-pinosta-plussanneet-2011-ja-2012-a/#post26373313
 
Viimeksi muokattu:
Noniin. Mun kierto olikin sitten siinä. Tänään kp 1 ja yk 5 käyntiin sateen ja harmituksen kera. Nähtävästi tuo luteaalivaihe kestää mulla sen 11 päivää mikä on äkkiseltään aika lyhyt. Vai mitä mieltä ootte?

On muuten pöllöä tämä epätoivo, sitä miettii josko menkat ei oliskaan menkat :D Mut hyvä et kierto lyhenee, tuleepahan vuoteen enemmän yrityskertoja...
 
Luna85, ymmärtääkseni jos luteaalivaihe on alle 9 niin se on liian lyhyt :) mutta jos mietityttää niin äkkiä gynelle niin antaa sulle jotain troppia tuohon =)

pahoittelut uudesta kierrosta viel =)

mites muuten Esikko83? joko oot testaillu vai uuteen kiertoon joutunut?

Entä miss_piggy ? Onko tuntemukisa+

@nnukka ja bonus87 vois myös ilmoitella itsestään asap!
 
Viimeksi muokattu:
Oon käyny täällä välillä aina kurkkimassa, mut ei oo tullu kirjoiteltua.

Vissyliini Onnea! :)

Oikeastaan ajattelin infota, jos joku ei vielä oo huomannu. Eli Yle Fem -kanavalla alkaa tänään ruotsalaissarja Hartain toive: lapsi.


"1/6. Lapsettomuudesta kärsivät nuoret ovat valmiita kokeilemaan kaikkia keinoja saadakseen lapsen. Ruotsalaissarjan aluksi lapsettomat parit pohtivat lääketieteen, jopa sijaissynnytyksen vaihtoehtoja."

Pitääpäs katsoa. Vaikka ei tollaisista ohjelmista välttämättä aina hyvä mieli tule. Mutta aihe kyllä kiinnostaa.

Ja sitten vielä ON: Yks kerta tuli oltua tässä kierrossa ilman ehkäisyä, vaikka ei pitäis. Nyt on tietenkin toivo herännyt taas. :ashamed: Vaikka ihan normaalit PMS-oireet on alkanu. Menkat pitäis alkaa sunnuntaina ja eiköhän ne alakin.
 

Yhteistyössä