Na-nu:Kyllä täällä pupuillaan pitkin kuukautta, mutta oletetun oviksen aikaan vähän ahkerammin, eli yritetty on joka toinen päivä vähintään
Tosin sitte on saattanu olla väliä 2-4 päivääkin, että täytyis varmaan ens kierrossa koittaa maksimoida touhuilut vielä silleen, että pari viikkoa jos oikeesti jaksais sen joka toinen päivä niin voi mahikset olla korkeammalla.
Mulla kun ei tuosta oviksesta oo oikein mitään havaintoa, joten saattaahan olla, että se on jostain syystä kierron loppuvaiheillakin,niin pitää koittaa käyttää hyödyks.
Mulle tuo seksi oli vielä joitaki kuukausia sitten todella kivuliasta, söin pillereitä ja ne kuivatti mun limakalvot niin, että ei tehny yhtään mieli seksiä. Sitten kun helmikuussa lopetin pillerit, aloin syömään foolihappoja ja juomaan greippimehua, niin se ongelma katos, ja nyt homma luistaa todella hyvin
Ite tilasin vielä tommosta sikakallista siittiöystävällistä liukuvoidetta kaiken päälle.
Tilailin tänään raskauskeijulta lisää testejä, mutta
suosittelen myös että hommatkaa tunnukset huuto.netiin, saa esim. 10 kpl raskaustestejä hintaan 5,00, postarit 1. Siellä on paljon myyjiä ja halvoilla hinnoilla saa noita testejä, ite oon ollu tyytyväinen.