Taisin jättää edellisestä viestistä sen oleellisen tiedon
Pakkasin lomalle mukaan tamponeja ja raskaustestin (varautuneena kaikkeen).
Tuliaisena tuotiin kotiin raskaustesti, jossa komeilee kaksi viivaa :heart: :heart:
Tosin sitä, että oon raskaana
en oo todellakaan vielä tajunnu.
Olin varma, että kun joskus saan plussan, niin itken ilosta tai kiljun ääneen, hypin vähintään X-hyppyjä
Tein testin yöllä, näin tuloksen, työnsin testin laukkuun ja menin takasin nukkumaan??
Aamulla heräsin ja olin varma, että olin nähny unta.
Reissussa toiseks viimesenä aamuna oli ollu paha ja heikko olo, joka meni syömällä ohi. Seuraavana aamuyönä heräsin taas pahaan oloon. Ajattelin, että teenpä testin, niin tietääpä myös tarviiko lentojen aikana varautua menkkoihin. Ja Plussahan sieltä tosiaan tuli!
Lentokoneessa ei koskaan tunnu nousut tai laskut mulla miltään. No nyt paluumatkalla molemmilla lennoilla tuntu kyllä todella paljon painetta mahassa ja rinnoissa. Menkat jo kaks päivää myöhässä, lämmöt koholla ja valkovuotoa runsaasti. Kai se on uskottava?
Mies on meidän perheessä se joka ei usko ennen kun näkee ja varautuu aina pahimpaan. Ite haluan nauttia jokaisesta hetkestä ja ajatella aina positiivisesti. Joten raskaana olen, kunnes toisin todistetaan! :heart:
Turha kai sitä on varautua keskenmenoon. Eiköhän sitä osaa luonnollisesti uutiseen reagoida ja käsitellä sen omalla tavallaan.
Olo on nyt niiiin onnellinen, mutta eipä sitä teille tarvi kertoa. Jokainen meistä osaa arvostaa tätä hetkeä todella paljon, sit kun se vihdoin itelleen koittaa