Hei kaikille! Ja
PikkuB, me ollaan aivan samassa pisteessä
Mullakin siis tyhjennysvuoto loppui viime pe ja nyt on oltu ilman pillereitä viikko ja ja.. Epäilen itsekin tätä ekaa kiertoa, voi venyä piiiitkäksikin. Mutta jos olettaa normikierron olevan niin ensi viikolla pitäis alkaa rytistä
Fairytonia onnea naimisiinmenopäätöksestä :heart: Koita nauttia suunnittelusta ja muusta, älä murehdi liikaa. Toki ymmärrän pettymyksen, en voi edes kuvitella omaa reaktiotani jos mies nyt pistäis jarrua silmään.. Ehkä siinä on hyväkin puolensa, että vähän jouduitte asiaa lykkäämään. Ehtii ainakin elimistö käynnistellä itseään rauhassa. Voimia kuitenkin :hug:
Sennay minä oon kans lukenu muita keskusteluja, mutta oon päättänyt pysytellä tässä. Kuitenkin meille on kehittynyt se "oma" juttu ja tietää toisten tilanteet
Ja siinä vaiheessa kun joku meistä plussaa niin toki tehdään oma ketju tonne Odottajiin, vai mitä? Jatketaan siellä sitten
Ja sanokaas joku tyhmälle, mitä
dpo tarkoittaa? Kun ei voi kaikkea ymmärtää... Ja ilmoita sitten tänne, kun testit on tehty!
Mä nyt sitten hain siihen koulutukseen... Vaikka on riski että joudun sen itse maksamaan tai että koulutus keskeytyy mikäli elämäntilanne muuttuu. Mutta se ajatus siinä on se, että elämässä olisi muutakin suunnitelmaa kuin lapsi. Jos kävisikin niin, että sitä vaan vuosia odottasi sitä plussaa jota ei tule, ja seisoo paikoillaan. Ymmärrättehän mitä meinaan?
Pakko purkautua noista pillereiden lopetuksen merkeistä. Mielialat vaihtelee ihan hirveesti! Oon nykyisin paljon enempi kuin perseelle ammuttu karhu.. :ashamed: Miehellekin vaan kiukuttelen, syytän siitä työtä joka on ollut viime aikoina raskasta ja tokihan se kotirintaman vika on juu-u. Tänäänkin piti oikein skarpata, kun tiedän että eihän tuo ukkeli mitään ole tehnyt ja se vaan pahottaa mielensä ja suuttuu jos mä päästelen pahoja suustani. Ärsyttää!!!
Vaan joo.. nyt on mentävä, yötyö kutsuu
Pitäis muuten miettiä sitäkin että lopetanko yötyön heti raskauden alussa vai katonko miten jaksan.. Hmm..