Esikoista yrittämään 2011

Torstai 25.8.2011

Vauvantekohommissa jo:

nimim..............ikä.............YK.................KP...........JÄNNÄPV

Hennu86.....25..........5..........55/27-32...............1.8.
Santski........28.........4..........53/31-52...............?
Annastiina79.....31......?...............45/32-48...............?
~Vivianne~.......28......8...............40/25-43...............?


Manda86...........24......9...........31/30...................?
Eskapismi..........25......2...........31/30...................25.8.


Juliane.............24............9.............28/32................29.8.
Syksy2010........30............10...........27/28-38...........?
sindi^^............25...........13....... ....27/28-33...........?
Destello............23..........3...............23/33-35..........?

Jo....................30..........7 (KM yk2)..29/33................7.9.
Ambrosia85......26..........9...............17/25-32............?
millimolli..........25..........13..............14/26-30............?
Emby^.............25...... - .................13/28.....................TJOT

-Liv-...........23..........6................14/40-55..................?
pikkumy............25......12..........13/28...................?
Crystal83..........28......3...............10/28-30...............13.9.
Selia.................25......3...........1/27-32.............?

:heart:plussanneet 2011:heart:

nimim..................ikä....... ...plussa............LA...........Monennesta tärppäsi

Leeniliini...........27.............22.2..............3.11.............YK1
köppiäinen........24.............7.3................15.11...........YK4
Susimieli...........22............12.4...............13.12...........?
milizza..............25............25.4...............28.12...........YK3
jjuuli.................19............11.5 ..............?.................YK2
LeenaT.............25............17.5...............25.1.............YK5
{Anskutin}.........27...........17.5................21.1.............YK1
namppis88........22............20.5................29.1............YK5
Heddy81...........29............27.5................2.2..............YK1
Line..................30...........18.6................23.2.............YK8
MM-11..............26...........28.6................4.3...............YK6
Kirskis...............25...........7.7.................15.3..............YK5
Bubble89...........22...........18.7...............?...................YK3
Epa_88..............22...........18.7..............?....................YK2/4tm1
Kristiina84..........27...........10.8..............?....................YK7
Tuanni.............26............23.8................?.....................YK4

Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1951378-esikoista-yrittamaan-pinosta-plussanneet-kevaalla-ja-kesalla-2011-a/

Kaikki päivityspyynnöt punaisella, kiitos.

:attn: Jos kiertosi venyy yli tuplaten sen mitä pitäisi olla (tai ylittää 60pv) pyydä ystävällisesti tekemään kohdallesi erityismerkintä ettei sinua poisteta listasta. Näin vältyt listalta tippumiselta emmekä vahingossa erehdy sinun jättäneen listan.

Listan päivittäminen onnistuu "lainaa"-napin avulla Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.
 
Onnea Tuanni!:heart: Toivottavasti sinut sai jo lisätä plussanneisiin!

ON: Me ollaan nyt menossa lääkäriin, sain ajan syyskuun puoliväliin. Ei mitään hajua mitä kaikki tulee maksamaan kun on vissiin pakko mennä yksityiselle. Tuntuu vaan hankalalta päästä sinne lääkäriinkään kun niitä aikoja ei ollut tarjolla kuin päiväsaikaan. Eli on pakko olla pois töistä loppupäivä. Omaa palkatonta "lomaa" siis, mutta kurja jos joutuu useasti olemaan pois. En haluaisi selitellä töissä mihin oon menossa :ashamed: En tiedä mitä kaikkee tutkivat, mutta luin netistä mm. verikokeista, joissa pitää käydä monta kertaa. Meillä on aluksi yhteinen aika, jonne täytetään esitiedot ja sit keskustellaan ja mua tutkitaan. Sen jälkeen suunnitellaan jatkoa. Mietin vielä sitäkin että oisko mun pitäny eka itse käydä gynekologilla tsekkaamassa paikat? Sinne sais paremmin aikoja ja iltaisin. Ja jos sen jälkeen mentäis yhdessä käymään...Kuitenkin nyt mussa on jotain vikaa, kun mun kierto huitelee kaukana.
 
Tuannille tulloo wappuvauva :heart:

Selia Pahoitteluni :hug: Se olis helppoa, kun pystyis olemaan testaamatta ennen kuin menkat ovat myöhässä : / Valitettavasti kärsivällisyys ei ole minun eikä monen muunkaan hyve... ;) Mutta ainakin sinun kropassa on tapahtunut jotain...
 
Vivianne Mie menisin sinuna gynelle jos kierrot heittelee pitkiks, saat varmaan lääkkeen siihen. Jota ne ei mulle kirjoittanu, koska se ois mulle turha ( mut se ois ollu mun mielestä tosi tarpeellinen, olis vaikka placeboa antanu :) )

Täällä ootellaan nyt sitä tammikuuta ko saan tehää se munatorvien aukiolotutkimus. En nyt iha tykkää satasella tilanteesta. Ei muuten mitää hätää pari kuukautta menee vielä. Se vaan kun on edellee tämä jumalaton räkätauti. Haluaisin jo parantua, että pääsis eleleen normaalisti.

Pikkuveli tulee meille viikonlopuks hoitoon. Herra on viis vee ja tulee aivan mainiosti toimeen miehen poikien 7 ja 8 vee kanssa. Mie vaan saan taas laukkoa pää kolmantena jalkana erotuomarina, mutta siltikki tosi kiva. Se pikkuherra oli miettiny mistä vauvat tulee, ko veljen tyttökaveri oottaa, niin onkse vauva iha nahan alla viko vaan paidan? Miten se mahtuu? Miten se o sinne menny, navan kauttako? ja miten se tulee sieltä ulos??
 
Hei taas :) Täällä mennään kp 32/30 (yleensä 28), mutta testi näytti eilen negaa. Tosin se oli keskellä päivää, 2h rakossa. Tuhlasin 15 euron testin ostoskeskuksen vessassa tuohon tietoon, ollaan matkoilla... Mutta voisiko olla liian laimea näyte? Huomaatteko, takerrun kaikkiin pieniinkin mahdollisuuksiin :D

Tänään tein ne, millä menkat yleensä alkaa heti. Eli laitoin valkoiset farkut ja kirjoitin tänne tilanteesta :D

Jännittää...
 
Tuanni Onnea!! :flower:

Manda86 Voi hyvinkin olla liian laimea näyte. Neljä tuntia on minimiaika mikä pitäis olla rakossa. Esim. labrassa ei edes vähemmän olleita näytteitä edes oteta vastaan. Jos ois yön yli niin vielä parempi.

ON: Ovis ehkä parin päivän päästä ja joka toinen päivä yritetään pupuilla. Nyt oon nostanu aina jalat ylös seksin jälkeen jos siitä vaikka ois jotain hyötyä... Mut mikähän ois riittävä aika? Viimeks olin 20 minuuttia.
 
Hienoa MM-11 että kaikki oli hyvin ultrassa!

Toivottavasti Manda86:lla ei ole menkat alkaneet, ootko jo testannu uudestaan? Aivan hyvin voi olla että parin tunnin pissa on liian laimeaa.

Menisipä millimollin flunssa äkkiä ohi, niin pääsisitte hyödyntään tämän viikonlopun!

Hennu86: Eipä löydy tosiaan täältäkään näköjään sitä kärsivällisyyttä, vaikka aattelin etukäteen että ekat yk:t otan vaan ihan lunkisti ;)

Kiitos päivityksestä ~Vivianne~! Mulla on jännäpäivä 26.9.

Eipä tuo sillä tavalla ihmetytä, ettei vielä tärpännyt kun oli vasta toinen yk. Ja olinkin aika ihmeissäni kun se viiva siinä testissä oli, että miten voi jo nyt olla, ku oon ajatellu, että tämä syksy tässä yrittämisessä nyt ainakin menee. Sitä vaan ehti jo muutamassa päivässä kuvitella, että oikeasti olisikin raskaana. Kun mullakin yleisimmin kierron pituus on 27-29 päivää ja nuo 30 päivää ja yli -kierrot on aika harvoin.
 
Lauantai 27.8.2011

Vauvantekohommissa jo:

nimim..............ikä.............YK.................KP...........JÄNNÄPV

Hennu86.....25..........5..........57/27-32...............1.8.
Santski........28.........4..........55/31-52...............?
Annastiina79.....31......?...............47/32-48...............?
~Vivianne~.......29......8...............42/25-43...............?


Manda86...........24......9...........33/30...................?
Eskapismi..........25......2...........33/30...................25.8.


Juliane.............24............9.............31/32................29.8.
Syksy2010........30............10...........29/28-38...........?
sindi^^............25...........13....... ....29/28-33...........?
Destello............23..........3...............25/33-35..........?

Jo....................30..........7 (KM yk2)..30/33................7.9.
Ambrosia85......26..........9...............19/25-32............?
millimolli..........25..........13..............16/26-30............?
Emby^.............25...... - .................15/28.....................TJOT

-Liv-...........23..........6................16/40-55..................?
pikkumy............25......12..........15/28...................?
Crystal83..........28......3...............12/28-30...............13.9.
Selia.................25......3...........3/27-32.............26.9.

:heart:plussanneet 2011:heart:

nimim..................ikä....... ...plussa............LA...........Monennesta tärppäsi

Leeniliini...........27.............22.2..............3.11.............YK1
köppiäinen........24.............7.3................15.11...........YK4
Susimieli...........22............12.4...............13.12...........?
milizza..............25............25.4...............28.12...........YK3
jjuuli.................19............11.5 ..............?.................YK2
LeenaT.............25............17.5...............25.1.............YK5
{Anskutin}.........27...........17.5................21.1.............YK1
namppis88........22............20.5................29.1............YK5
Heddy81...........29............27.5................2.2..............YK1
Line..................30...........18.6................23.2.............YK8
MM-11..............26...........28.6................10.3................YK6
Kirskis...............25...........7.7.................15.3..............YK5
Bubble89...........22...........18.7...............?...................YK3
Epa_88..............22...........18.7..............?....................YK2/4tm1
Kristiina84..........27...........10.8..............?....................YK7
Tuanni.............26............23.8................1.5......................YK4

Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1951378-esikoista-yrittamaan-pinosta-plussanneet-kevaalla-ja-kesalla-2011-a/

Kaikki päivityspyynnöt punaisella, kiitos.

:attn: Jos kiertosi venyy yli tuplaten sen mitä pitäisi olla (tai ylittää 60pv) pyydä ystävällisesti tekemään kohdallesi erityismerkintä ettei sinua poisteta listasta. Näin vältyt listalta tippumiselta emmekä vahingossa erehdy sinun jättäneen listan.

Listan päivittäminen onnistuu "lainaa"-napin avulla Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.
 
Täällä jännäillään edelleen... Valkoiset farkut ja asiasta kertominen eivät tuoneet menkkoja, ja nyt mennään 3-5pv yli normaalin kierron... Me ollaan ulkomailla maanantaihin saakka ja täällä testit maksaa sen 15e kappale, niinpä koitan malttaa odottaa maanantaita ja kotona odottavaa testien jättipakkausta :D

Vielä en uskalla uskoa, mutta jos se täti tulee nyt kylään, niin tipun kyllä korkealta. Jo tässä on melkein vuosi yritetty...
 
Täällä taas ollaan hiukan ristiriitaisissa fiiliksissä. Tein eilen aamusta clearbluen plussalla jonkun vammasen viivanpaikan ja sitten Prismasta ostetussa liuskatestillä negan. Siinäkin olin näkevinäni vaan viivanpaikan :( Emmie taida olla raskautunut tästä kierrosta. Nyt vaan menkkoja odotellaan. Sitten kun ne vihdoin tulevat, niin taidan siirtyä taustailemaan. Ei oikein viitsi olla omissa häissään viimesillään :)
 
Huomenta päivää!

Lääkärin ohjeiden mukaan harrasteltu eilen illalla. Jonka jälkeen makasin jalat katossa ( viistokatosta o jotaki hyötyäki! :D) tarkalleen 21minuuttia. En oikein jaksanu makoilla kauempaa, kellosta katoin koska voi nousta ylös ja minuutit kuluivat hitaasti.

Edelleenkin niskuroin ja en ostanu ovistestejä. Ehkä ens kierrossa, ko ois tuon oikean munasarjan vuoro toimia, niin tarkkailen toimiiko se. No nyt o kerranki sitte ajoitettu asiat lääkärin määräämällä tavalla. Että odotellaan mielenkiinnolla. ( tosin ois pitiny jo lauantainaki, mutta olin reissussa ja vihainen miehelle, meillä oli yksipuolinen tekstarisota, jossa mie tulitan täysillä tulta ja tappuraa ja se vaa vastaa, että mööh) Käskin muunmuassa kattoa peiliin ja kysyin mitä näkyy, se meinas, että melkone möhömaha. ( Ei ottanu tosissaan mun suurta vihaa, ja repesinki nauruun, mutten kyllä kerro sille sitä :) )

Vahdin koko viikonlopun pikkuveluani viis vee. Ja eilen oksensin kaksi kertaa, ko jouduin kyseisen herran takamuksen pyyhkimään.. Mie ootan innolla, kuinka laihdun sikana, ko joudun joka päivä paskavaippoja siivoileen :) Mie olen siitä legendaarinen, että on tosi heikko lysti. Kaverit naureskelee ko kerran siivosin koiranpaskat tieltä ja oksensin siihen sitte viiskytkertaa pahemmat oksut entä paskat oli. Joskus oksennan jopa ko joku pieraisee ja pelkkä ajatuskin oksettaa. Mie en kyllä usko näitä legendaarisia, sitte kö se o oma ni sitä paskaa vaikka syö- juttuja. Uskooko joku muu ??

Täällä alko taas yks viikko kotona oloa. Alkaa oikeasti tuntumaan siltä, että pakko päästä johonki pois. Jos hakis vaikka salikortin, että sais päätä tuulettaa tai jotakin. Alkaa tulemaan tämä kämppä korvistakin jo ulos..
 
kp 2/30, yk 10, jännäpäivä 27.9

Meni 4 päivää yli ja sitten ne alkoi. Oon itkenyt suurinpiirtein vuorokauden putkeen, ainakin sisäisesti. Mulla ei ollu testejä mukana reissussa, niin ajattelin että nyt tärppäsi, kunnes sitte karu totuus paljastui eilen. On tää niin väsyttävää hommaa, kaiken kruunaa aivan järkyttävät vatsakivut :(
 
Mandalle iso :hug: :( voimia!

Itsellä tuli haamulainen eilisaamuna markettitestiin. Tällä kertaa jopa mies näki sen, vaikka oli se kyllä oikein haamujen haamu! Voikohan se olla oikeasti totta?! Isosiskoni tosin lohdutti, että hän teki kaikista neljästä lapsestaan negat kun menkkoja ei ollut pitkiin kuulunut. Viimeisen kohdalla oli niin oireeton raskaus, että vasta ultrassa hän uskoi olevansa raskaana :D
 
Manda86 :hug:
eskapismi toivottavasti viivat vahvistuu :) Miula ainakin on se clearbluen testi näyttänyt pari kertaa haamut ja muut on näyttäneet selkeästi negaa, joten ei taida enää ikinä cb:ta ostaa.

Miule voi päivittää kp 3/28-32 yk 14. Jospa se tästä kierrosta, kun ukkokin on vihdoinkin niin innoissaan asiasta!
 
KP2 tänään tiistaina ja pian lähdössä häämatkalle. Minut voi poistaa listalta kun en pääse koneelle ja olen muutenkin täällä ollut sen verran poissaoleva.
Jatkan sitten kun tuun takas tuolla vanhusten eli kolmekympisten puolella :)

Onnea teille kaikille ja plussatuulia! :heart:
 
Pahoittelut kaikille tädin kohdanneille ja eskapismille toivotaan viivojen vahvistumista!

Täältä kuulumisia sen verran, että tämä Terolut-kierto on ollut kaikista helpoin; ei jomota muniksia koko ajan, ei puske finniä naamaan, ei turvota niin älyttömästi, ei oo huonoa oloa... Siks vähä pelottaakin, että alkaako ne menkat viikon sisällä viimeisestä terosta, jonka otan muuten jo huomenna. Siis kun tuntuu nyt, ettei oo mitään hormonitoimintaa? Sen näkee sitten.

Lisäksi sain papa-kontrollin tulokset perjantaina; papa-luokka 1, ei soluatypiaa, seuraava kontrollikäynti vasta 12 kk:n päästä. Jes!! Oon kyllä niin häpi häpi :)
 
Hola

Mie päätin laskea menkkojen alkamispäivän sen lääkärin antaman ajan mukaan. Eli sen sijaan, että nytki ois kierto 27 pv. niinku viimesen puoli vuotta ni tästä tulee 30 päivän kierto. JA huomasin yhen asian! Menkat alkaa aina perjantai/lauantai ei ikinä keskellä viikkoa. Siitä kierron heittely. Kuinka mun keho onki niin nerokas, että on ittekseen tajunnu, että viikonloppusin alkaa vuotamaan??

Mulla on edelleen tylsää täällä. Pitis keksiä joku oikee kiva harrastus. Ehotuksia??
 
Manda ja Sindi suuret pahoittelut tädin kohtaamisesta! :hug:

eskapismi, kyllähän tuossa testissä mun mielestä haamulainen näkyy :) Toivotaan, että viiva lähtee vahvistumaan! Varovaiset onnittelut :flower:

Hennu, onnea hyvistä papa-uutisista! :) ja ole onnellinen, ettei finniä puske! Täällä naama kukkii koko ajan ihan ärsyttävän paljon.. Pidetään peukkuja, että toi sun oireettomuus johtuiskin raskautumisesta... :)

ON: Ei sitten yhtikäs mitään... :D
 

Yhteistyössä