Esikoista yrittämään 2011

Destello
Tuanni Mahtavaa! Heti sitte tänne kertomaan et miten kävi :)

Hennu Elämästä pitää osata nauttia, ei se lapsen saaminen siitä varmasti helpotu yhtään jos pyhittää koko elämänsä sille. Se voi omalle mielellekin tehdä hyvää hieman irtaantua "arjesta" ja miettiä hetki myös omaa hyvinvointiaan :) Vaikeaahan se on, tottakai, mutta aina kannattaa kokeilla. Jokainen eletty päivä on aina päivä lisää menneisyyttä, eikä sitä valitettavasti saa enää takaisin, vaikka haluaisikin. Musta on ollu niin hieno nähä, et oot aina onnistunu rämpiin kuitenki jaloilles vaikka välillä onki tuntunu siltä et toivo on ihan hiipunu. Sillä tiellä ku pysyt, niin ei ees PCO voi sua pysäyttää loppupeleissä. Onhan täällä niitäkin, jotka on onnistuneet siitä huolimatta :)

Heipä hei! Oli taas pakko tulla lukemaan teidän kirjotuksia :)..

Hennu: Harmi sun negasta :( Pidän sulle peukkuja että tärppäisi kuurin jälkeen, ja miks ei jo heti alussa jos ovulaatio on mahdollista kuurin aikana ;)

Tuanni: Varovaiset onnittelut minunkin puolesta :) Ihana kuulla hyviä uutisia! Pidän peukkuja että viiva sieltö vahvistuu :)

Muutenkin toivon teille kaikille onnea yrittämisessä, Millimolli, pidän sulle peukkuja laihduttamisen suhteen ;) itse ku urheilullinen oon nostan sulle kyllä hattua. Jos haluat vinkkejä tai muuta kysy ihmeessä, Autan mielellään :)

Minä ja Blåbäret 9+0

Tuanni paljon onnea :flower:
Hennu86 jaksamista siule :hug: Päivä kerrallaan vaan eteenpäin ja iloitaan niistä hyvistä asioista mitä meillä jo on :) en voi oikein muuta sanoa... tällä tavoin ajatellessa on vaan päässyt yli aina niistä huonommistakin hetkistä, vaikka tuntuu että miksi se odotettu onni ei vaan satu kohdalle.

Oon nyt nauttinut näistä elokuun viileistä ja pimenevistä illoista. Ihana käydä lenkillä ja pohdiskella tätä elämää. Viime vuonna mietin että tänä vuonna tähän aikaan meillä on varmaan jo vauva, no nyt mietin että ens vuonna tähän aikaan meillä on varmaan se vauva ja ens vuonna taas mietin että josko sit seuraavana vuonna...

Ens kuussa taas tulossa lähipiiriin vauvoja, mitenkähän sitä taas jaksaa.

Tuanni Oikein paljon onnea!! :heart: Varmaan ihana tunne, kun kp1-pettymyksen jälkeen saakin plussan testiin!! :)

sindi^^ Kiitos :hug: Mie kanssa yritän ajatella niin, että vaikeampien aikojen jälkeen on pakko olla luvassa jotain hyvää :) Mutta täytyy nyt tosiaan nauttia jo siitä, mitä on: ihana avomies, ystävät, läheiset, hyvä työpaikka, ihana koti jne. :) Pohjalta on aina suunta vain ylöspäin!

Voimia teille kaikille ihanaisille!!

Onnea super paljon Tuanni!! :heart:

Sindille ja Hennulle paljon voimia :hug: Itsellä tällä hetkellä ihan hyvä fiilis ja olen pystynyt pitämään ajatukset pois yrittämisestä :) Toivotaan, että stressaamattomuus tuottaa tulosta...

• Tykkää
Reactions: Hennu86
Onnea Tuanni

Olen nyt taas viikon sisään saanu kuulla niin monta raskausuutista, että huh. Varmaan äitikin saa kohta vauvan, vaikka sillä onki kohtu poistettu. ( Menenkö liian DRAMAATTISEKSI :) )
Ei vaiskaan, hyvä niille. Ittestä en tiiä jännittää ihan sikana. Tuntuu etten osaa olla hetkeäkään aloillani, en kestä tätä. Kahdelta on aika tutkimuksiin, en tiiä mitä ne siellä tekee tai tekeekö mitään.
Näin eilen kaveria joka o vasta iha alkuvaiheessa, tai no olisko joku kolmas kuukausi menossa. Voi jestas, että se oli lihonnu jo nyt. Kun taas pari toista tuttua niin hyvä että ees vielä huomaa mitään vaikka ovat jo pitemmällä. Niin veli on muuten sen eksänsä kanssa taas yhessä ja oottavat onnellisena, ilmeisesti poika tulee ( mie oisin halunnu niille tytön ko sille ois voinu tehä kaikkea prinsessaa :) )

Olen alkanu miettiin, että mitä hoitoja otettais vastaan, kun mies meinas, että ei nyt iha mopolla mahottomiin tai nissanilla naisiin. No: lahjoitettuja sukusoluja ei, keinosiemennys ei siinäpä ne mahikset sitten melkee menikin :) Niin ja adoptio on ei sille. Mie olen itte taas aina ajatellu, että voisin adoptoida. Jonku tunnin ko vielä kärvistelen, niin kenties paljastuu jotakin mullistavaa. Ja voi olla, että lähden tältä palstalta. Olen alkanut miettii, josko kaikkien ei sittenkään kuulu saada lasta. Ja osaisinko ees ajatella jotakuta toista ennen itseäni. Siis hoitaa osaisin tietenkin, mutta jotenkin tuntuu että olen kaivannut aivan liikaa jotakin sellaista jota ei ole koskaan ollut olemassa tai kenties tule koskaan olemaan olemassa.

Mulla on aina semmone olo ko miehen pojat on kotona, että ei ole niin hoppua, mutta sittenkö ne lähtee äitillensä. Voi perse, että iskee.
Sain muuten sen anna-leena härkösen kirjan: Heikosti positiivinen, löysin sen eurolla kirpparilta!! ( :) )
Sori ko tässä ei taas ole mitään järkeä, jotenki ajatukset poukkoilee ja maha seilaa ees kahtaalleen perhosten matkassa. Tässä kuussa tiiän, ettei oo mahiksia ko olen nii kamalassa räkätaudissa joka ei edelleenkään helpota.

Moikka pitkästä aikaa!

On ollut niin kiireistä tämän koneen ruudun ulkopuolisen elämän kanssa, että ei ole juuri ehtinyt tänne ketjuun tulla kirjoittelemaan.

Paljon onnea plussasta Kristiina84 ja Tuanni! :heart::heart:

Pahoittelut niille, joilla menkat alkoi :(

Tsemppiä teille pitkien kiertojen kanssa taisteleville ja kaikille joilla on tuo yrittäminen venynyt harmittavan pitkäksi :hug:.

Ja millimollille tsemppiä myös tän päivän tutkimuksiin!

Testasin kp 29/27-32 aamulla haalean viivan. Tänään jos oikeen lasken, niin pitäs olla siis kp 32/27-32, eikä vielä menkkoja kuulu. Ei ole kyllä mitään oireitakaan, suuntaan tai toiseen. En aio/pysty testata kun ehkä lauantaina tai sunnuntaina sitten uudestaan. Jännittää ja vähän pelottaakin. Ja toisaalta on aika toiveikas ja onnellinen olo.

Ihanaa tännehän ihan ropisee plussauutisia.. Onnea Tuannille ja varovaiset onnittelut myös Selialle! :)

Ite sain tänään postissa ovis- ja raskaustestejä, tosin David-merkkisiä.. Oon jostain lueskellu etteivät vissiin iha parhaita ole. no saavat nyt kelvata... mä taidan jättää tän palstailun joksikin aikaa. Tuntuu, että elämä pyörii vaan tässä. Se on mun mielestä huolestuttavaa.. :D
Luultavasti itselle ei aivan lähikuukausina noita plussauutisia tule, joten jos jatkais normielämää tai ainakin suht normia. Joutuuhan tässä noita testejä tekee ja pillereita popsimaan, että voi edes haaveilla... Käyn varmaan välillä vakoilemassa että mitä täällä tapahtuu. :D

Oikein ihanaa syksyä kaikille!! :wave:

Takas tultiin.
Juuri niinku arvelinki. Tänä vuonna ei tehä mitään ja ei ole kuulemma mitään järkeä määrät mulle mitään lääkkeitä. Follikkeli oli kypsymässä ja kuulemma sopiva yhdyntäaika olis nyt lauantai-sunnuntai. Keskenmenosta kysy, että tuliko se nykymiehelle. Tuumin, että häh? siis että tuliko nykymiehelle. Niin joo :) Lääkäri oli ulkomaalaissyntyinen mies. Todella kohtelias ja mukava tapaus.
Mutta tänä vuonna ei tutkita, koska olen vasta 26 ja aikaa kuulemma on. Tammikuussa mies antaa sitten näytteen ja multa tutkitaan munasarjojen aukiolo. Kaverille sanoin, että jos mie nyt tipahan tästä parvekkeelta ni käy sanomassa sille lääkärille, että ei sillä ollutkaan aikaa :D
Selialleki onnea

Bubble Joo ne kilot oliki taas kadonnut johonki mitkä oli tullu viime viikolla. Mulla on näemmä tää biologinen paino semmone, että tippuu ittestää pois kilot jos tulee ja jos laihtuu ni ne tulee takaskin :)

Nii se lääkäri ihmetteli myös miten mie voin olla näin pitkä ko äiti o vaa 173 ja isä 169. Mie, että no musta vaa tuli näin pitkä :)

millimolli :hug: Onneksi aika menee suht nopeasti, jos vain saa muuta ajateltavaa... Ja nyt tulevana viikonloppuna peitot heilumaan ;) Mie kanssa netistä äkkiseltään tutkin, että primäärinen on se, kun ei tule ensimmäistäkään lasta... Jospa lääkäri sekotti käsitteet? Mutta ihanaa, että lääkäri oli noin muuten symppis tyyppi :)

Selialle varovaiset onnittelut haamulaisesta :) Toivotaan viivan vahvistumista!

Santski Pieni tauko voi tehdä ihan hyvää :hug:

Luinpa muuten heinäkuun HyväTerveys-lehdestä, että jostain syystä miesten siittiöt ovat parhaimmillaan huhtikuussa ja huonommillaan elokuussa. Syytä tähän ei tiedetä. Ja noin muutenkin suomalaisten miesten siittiöt ovat heikentyneet ja tämän takia jonkinasteisesta lapsettomuudesta kärsii todella moni pariskunta. Vielä 1980-luvun alussa syntyneillä miehillä on paremmat siittiöt kuin 1980-luvun lopussa syntyneillä...

Kp 1/27-32 täällä nyt sitten tänään kuitenki :(. Ei muuta kun uuteen yritykseen. Eipä tosiaan olisi näin pettynyt olo, jos en olisi sitä haaleaa (mutta kuitenkin selvästi näkyvää) viivaa testiin saanu, joten ois vaan pitäny malttaa oottaa että on menkat myöhässä ennenkun testin tekee...

Santskille hyvää syksyn jatkoa ja plussaonnea, jos et tänne nyt vähään aikaan aio tulla!

millimolli: Hyvä että tammikuussa nyt sitten viimestään jotain ainakin aletaan tutkimaan, ja koskaanhan ei tiiä vaikka ennen sitä nyt sitten tärppäisikin!

Mie luen tässä sitä Anna-Leena Härkösen Heikosti positiivinen. Aivan älyttömän ihana kirja. Perkeleen masentavakin, mutta ihana. Se on aina niin rehellinen eikä sievistele.

Jotenkin tulee mieleen, että pitäisköhä mun soittaa sinne, että haluan sen diagnoosin olevan primääri lapsettomuus, vaikka miehellä onki lapsia ko mulla ei ole. Jotenki se tuntuu kamalan tärkeältä ajatukselta. Aivan ko ne ottais sen vakavammin. ( tiiän olevani aika absurdi tämän ajatuksen kanssa :) )

Eipä siinä viikonloppuna täytyy sitten harrastaa sitä kauneinta. Ei kyllä nyt yhtään huvittais.

Destello
Selialle pahoittelut :hug:

millimolli Sua kyllä nyt elämä taas kolhii oikein urakalla. Kurja homma, mut asioilla on aina tapana järjestyä edes johonkin suuntaan, joskus se vaan ottaa aikansa. Minen ainakaan jaksa uskoa että tilanne olis todellakin toivoton, haluaisin vain elää siinä uskossa että teillä vaan vähän kestää se oman pikkuisen saaminen. Niin lapselliselta kuin se kuulostaakin pessimistin suusta sanottuna.

ON: Ei erikoista. Muutaman päivän vapaat käytettynä, ja tänään taas yöksi töihin. Vapaat ei sovi mulle, tylsistyin niin ankarasti että kävin sitten (miehen nalkuttamisen uhallakin) ottamassa tatuoinnin eilen, ja oon kyllä tyytyväinen tulokseen vaikka mulla meni sen suunnitteluun joku 5min loppupeleissä, ku tuli vähä kiire. Mut, yksinkertaisuus on kaunista, sanon minä. En edes tiedä et millä kiertopäivällä ollaan menosa, en oo jaksanut edes laskea ku tärppiä ei kuitenkaan tule pitkiin aikoihin, jotenki on semmonen tunne ollu jo pari kuukautta. Päivä kerrallaan, enivei.

Plussatuulia teille muille +++++++++++:whistle:

Selia pahoittelut menkoista! :hug: nyt sitten uutta kiertoa kohti ja toivotaan, että siitä tärppää :)

Santskille hyvää syksyä, jos et täällä enään niin aktiivisesti käy. Pieni tauko voi tehdä hyvää :)

millimolli toi Heikosti positiivinen oli kyllä hyvä,mä en malttanut lopettaa sen lukemista vaan luin putkeen koko kirjan :) Nyt vaan viikonloppuna peitot heilumaan ja sit vaan kovasti tärppionnea! :heart:

ON: Mulla on jotenkin niin hyvä mieli kun päätin olla stressaamatta vauvanyritysprojektista! :) Peittoja on heiluteltu suht ahkerasti ja tärppi käy jos käy... Yritän myöskin olla kuuntelematta eri oireita, mitä tosin vielä ei ole ollutkaan :D ...mutta se voikin taas olla vähän hankalampaa kierron loppupuolella kuin näin alussa :LOL:

niin mie olen aivan satavarma, että minun oikea munasarja ei toimi. Aina kun on ovis tuntunu, ja se tuntuu selvästi ni se on joka kerta vasen puoli. Nytki oli vasen puoli. Jos mun oikea puoli on laiska.

Tuntuu tyhmältä ajatella, että viikonloppuna harrastettas mitään. Vaan sen takia ko lääkäri sano. Nyt ei tunnu yhtää siltä, että haluaisin koskaan enää. Tämä saatanan räkätauti ei lopu sitten millään. Onko se reilua, että olen kolme viikkoa kärsinyt. Koko ajan on paha olo tän nuhan takia.

millimolli, se on kyl aivan loistava kirja!! :)

Ja joku ehdotti täällä(?) vai jossain tuotatuotaa.. Anna-Kaisa Hakkaraisen Ihmeet tapahtuvat muille kirjaa.. Kertoo lapsettomuushoidoista ymsyms.. En oo kyl itte lukenu, mut luin sen takaselostuksen..

Yhteistyössä