Esikoista yrittämään 2011

Halo. Täällä olis kohta jännäpäivät käsillä ja jos oikein etsimällä etsin oireita niin nyt on ravattu vessassa useasti vaikka en oo ees juonut paljoa sekä alaselän kipuilut. Jos ensi viikon puoleen väliin mennessä ei menkat ala niin sitten teen testin.
 
Tervetuloa ~Vivianne~ ja toivotaan, että vierailusi täällä kuumeilijoiden puolella jää kyhyeksi :wave:

ON: Mä tosiaan testasin ihka ensimmäisen ovisplussan maanantaina (kaksi yhtä vahvaa viivaa) ja tiistaina vielä hieman haaleammat viivat. Viikonloppuna pupuiltiin ihan urakalla ja maanantaia myös :) Maanantaina tosin seksi teki aika kipeää, vihloi jotenkin tosi kurjasti. Nyt oli kyllä tosi selkeät ovisoireet, koska niin reilusti vihloi mahaan. Eilen oli tunne, että menkat alkais ja tänään myös välillä. Rintoja myös vihloo jonkin verran välillä. Näiden oireiden perusteella ainakin osaan kyllä ensi kerralla tunnistaa oviksen ilman tikutteluja :) Toivon mukaan nyt tärppäis.... :)

Plussaonnea kaikille! :)
 
Viimeksi muokattu:
hei ystäväiset auttakee kaverii pulassa :) Oon nyt lauantaista asti sitä ovista tikutellut ja puhdasta negaa on näyttänyt. Oon yleensä iltapäivästä 4-5 aikaan testannut. Ja tänään kp 15 (kai) tein taas tuttuun tapaa testin ja jätin sen vessaan "hautumaan", no ehkä pari minuuttia kun oli mennyt niin kävin vilaseen, silloin en mitään erityistä huomannut. Sitten tietysti unohdin koko asian ja äskön n. tuntu testin tekemisen jälkeen se muistu mieleen. Menin vessaan ja siinähän tietysti oli nyt 2 viivaa!! MUTTA, mitä se nyt meinaa, kun ohjeissa kuitenkin on et tulokseen ei voi luottaa, jos aikaa kulunut yli 10min teosta. Mistä mä nyt voin tietää et koska se toinen viiva on siihen tullut, 10min sisään vai ei :) No mies ehdotti et tee uus testi, mut totesinpa vaan et mitä se tilannetta muuttaa, nyt mennään makkariin ja huomenna myös :LOL: ja huomenna sitten uutta testiä.. Jos tänään oli plussa, niin eiks ovis ois sitten n. 24-36h kuluttua, näkyykös huomenna testissä vielä plussa? kokemuksia? edellyttäen et tänään oli plussa..
Mä niin haluan sen vauvan!! Pomollekkin kerroin alkuviikosta aikeistamme, lähinnä ajatuksella et mikä on sen mielipide mun työtehtävistä. Samalla kannalla se oli, kun mäkin eli jatketaan normaalisti siihen saakka kun testissä plussa. Oon tässä koko yritysajan pähkäilly et otanko puheeks vai en, mut sitte päätin ottaa, kun jos sillä oiskin kokeneempana ollu ihan erinäkemys asiasta kun mulla..
 
Huh hei. Kyllä tää helle saa miut ihan sekaisin. Tuosta miun vessassa ravaamisesta muuten sen verran, että olen kolmena 'yönä' herännyt kauheaan pissahätään tasan kello 07:34 ! Onko muilla ollut tällaista? Tänään meinasin jo oikeasti kauhistella pahemman kerran kun tajusin jälleen kellon olevan 07:34 :'D Eilisen vielä ymmärsin, mutta nyt jo kolmas kerta.
 
Juliane: Mä kokeilin vasta ekaa kertaa ovistestiä. Kaiken kiireen keskellä unohdin aikarajan puitteissa lukea sen tuloksen :rolleyes: Kun katsoin liuskaa, se näytti positiivista, mutta koska aikaa oli kulunut liikaa, ei tulos ollut enää luotettava. No, pakkohan se oli seuraavana päivänä kokeilla uudestaan, ja ovista se näytti!

Aika tuurilla tuli mulla, kun tosiaan ekaa kertaa kokeilin koko testiä, ja laskennallisesti oviksenki ois pitäny mennä jo aiemmin. Eli huomenna vaan testailet uudestaan! Peukkuja!
 
Viimeksi muokattu:
Juliane Mä just kans unohdin tuos eilen aamulla sen testin ja luin ajan jälkeen (ja ne kaks viivaa tuli), ihan luotettavalta tuntui testitulos olleen, kun eilisen illan testi näytti ihan testiajal samaa (ja samalta ne näyttää kuivuneenakin...). Tänään kokeilin taas, niin nyt oli taas tooosi hailea se toinen viiva, enää vaan hitusen tummempi kuin ne mitä tuli ennen ovista.
 
Tervetuloa ~Vivianne~ mukaan jännittämään! :wave: Plussatuulia!

-Liv- oikein paljon tsemppiä tuleviin jännäpäiviin, toivottavasti nyt tärppää! :)

Juliane uutta testitä vaan tänään, ja tuolla makkarin puolella kannattaa vaan säännöllisesti puuhailla (joskus helpommin sanottu kuin tehty kaiken kiireen keskellä;) ), niin ei tarvii niin paljoa tikuista välittää :) Tsemppiä tärppiin!

Mircea aika erikoisia herätyksiä sulla :D Minä muistan myös, että jokunen vuos sitten heräsin useana yönä täsmälleen samaan aikaan tyyliin joku klo. 4.10 tai jotain. Ihmeellisiä juttuja...

ON: odotellaan, että menkat loppuu. Tikuttelun aloitan varmaan heti menkkojen jälkeen. Valmistelin jo ukkoakin, että heti sit alkaa makuuhuone-maratoni :D

Ihanaa viikonloppua kaikille! :heart:
 
Eipä näy tätiä vielä täällä, mutta tosin luulen enemmänkin että helle vaan sekoittaa kierron. Eihän sitä koskaan kyllä tiedä mutta katsellaan katsellaan. Tänään oli kummipojan kastejuhlat. Oli muuten niin kaunis tilaisuus, kyllähän siinä kyyneleet tuli kummillekin silmiin.
 
Epäsäännöllinen kierto on kyllä rasittava. Mulla alkoi pillereiden lopettamisen jälkeen menkat päivälleen ajallaan, kierto pysyikin vähän aikaa siinä 28 päivässä, sen jälkeen oli yksi 25 päivän kierto ja edellinen päätti hieman venähtää, 43 päivää. Edellisiä menkkoja odottaessa oli pakko jo testailla (useammankin kerran), siitäkin syystä että meillä oli tulossa sellaset juhlat missä oli alkoholitarjoilua.

Nyt mulla on menossa kp29. On vaan itsellä jotenkin niin nöyrä ja vähän lohduton olo. Pelottaa vähän sekin että mitä jos ei voi saada lapsia. Ja toisaalta huvittaa hieman kaikki se valistus kuinka yhdestä kerrasta tulee raskaaksi, tää tuntuu kuitenkin olevan melkoista salatiedettä...Meillä vanhemmat odottaa tosi paljon, että tulis lastenlapsia. Meidän lapsi olis perheen ensimmäinen. Oon tähän asti täysin antanu ymmärtää, että ei haluta vielä, jos parin vuoden sisään. Hieman jänskättää, ettei kukaan tajua mun naaman kukkimisesta, etten syö enää pillereitä.
 
Tänään alko miulla kaameat alavatsan juilimiset ja olin ihan satavarma, että menkat ovat alkaneet. Noh. Eipä oo vielä alkanut joten kierto venyy taas :/ Vatsan juilimisesta päätellen voisi olla, että huomenna tai ylihuomenna alkaisi menkat. Niin joo ja nännit on tosi arat ja taisipa mieheni tuossa sanoa, että tissitkin näyttävät suuremmilta kuin yleensä :'D (Miulla kun tosin on muutenkin isot tissit niin olin sillein et wutwat??) Mutta niinku aikaisemminkin oon todennut, niin jos ei ensi viikon puolessa välissä oo alkanut niin sitten teen testin. 36 päivää on ollut miulla nyt pisin kierto. Nyt on menossa kp 37. Huh hei sanon mie. Pitäisikö kohta alkaa jo vähän toiveita elätteleen ? :confused:

Nimimerkillä: En halua yrityskertaa 11 :/
 
Viimeksi muokattu:
Destello
Täällä yksi kuumeilija ilmoittautuu mukaan!

Ikää itselläni on 23v, ja avokilla 21v (puumanainen, grau) ;)
Meillä yritys on vasta alkanut ja lähinnä ollaan oltu linjalla että tulee jos on tullakseen, tämä on vasta ensimmäinen kuukausi jolloin en ole syönyt pillereitä (pilsujen syöntiä takana nelisen vuotta, Yasminea syönyt) ja nyt ollaankin jännityksellä odoteltu että tuleekohan vai ei.

Itselläni on takana kaksi keskenmenoa joista molemmat raskaudenalut on tapahtuneet kesken pilsujen. Ilmeisesti olen sitä superhedelmöittyvää tyyppiä kerran noin on päässyt jo pari kertaa käymään. Toiveet on korkealla, josko sieltä uusi tulokas ilmoittelisi tulostaan jossain vaiheessa :)

Itsellä sinänsä stressaava tilanne että olen työtön, mutta työnhaku on tulenpalavasti käynnissä, ja lähiaikoina pitäisi kuulua yhdestä erittäin toivotusta (vakipaikasta) työpaikasta että pääseekö vai ei. Kamalaa jännittämistä :eek:

Täällä olen ollut lähinnä hiljaisena sivustaseuraajana mutta nyt päätin sitten julkistaa yrityksemme ja tulenkin todennäköisesti viihtymään tällä saitilla hyvinkin ahkerasti seurailemassa teidän muiden yritystä ja toivomassa parasta :) Eli hyvää iltaa kaikille, kuumeilija nimeltään Destello esittäytyy.
 
Hei kaikille ja hyvää alkanutta viikkoa. Ihanaa kun on vähän viileämpää nyt, meillä on ollut koko ajan yhtä kuuma sisällä kuin ulkona eikä nukkumaankaan ole pystynyt. : /

Teretulemast myös uusille! :wave:

ON: Mä niin toivon et tänne ei tätiä tulisi n. 5 päivän päästä. Kummallista kyllä, mulla ei ole mitään oireita, ovis kyllä pongailtu Kp15 ja sen jälkeen oli maha kipeänä, tai munasarjat :rolleyes: Tänään olen oksennellut aamulla ja maha on aivan vekkulilla... :x Kävin oikeen työterveyshuollossa hakemassa pari lepopäivää. Myyjänä kun olen niin sieltä kassalta ei niin vaan lähetä vessaan. Hain apteekista samalla testin mut en tiedä onko järkeä tehdä vielä?!? Tänään siis KP 25.
 
  • Tykkää
Reactions: -Liv- ja Bubble89
Se joka seuraavaksi päivittää niin miulle YK 11 KP 1/36 Jännäpäivä: 18-20.7. :/ Näin. Täti sitten päätti kurvata yöllä kylään mukanaan kauheat alavatsakivut.. Ei ole todellista. En jaksaisi enää ajatella et "Kohti uutta kiertoa" Mutta pakkohan se on.
 
Voi ei mircea :(.. En edes tiedä mitä sanoa. En voi tietää miltä susta tuntuu, voin vaan kuvitella. Suurin pelkoni on että monien yrityksen jälkeen lääkärit toteaa että minä en koskaan voi saada lapsia. Tämä ajatus on koko ajan mun mukana... Mutta jaksamista sinne!
 
Uusi haaveilija ja pian myös yrittäjä ilmoittautuu mukaan! Nyt olisi tarkoitus jättää ehkäisy pois, vähän tosin jännittää kierron normalisoituminen kun pitkään olen hormonaalista ehkäisyä käyttänyt.

Tällä hetkellä keskusteluun osallistuminen tapahtuu lähinnä työajan puitteissa, rakentaminen menossa ja netti takkuaa meillä "korvessa" todella pahasti.. Onpahan sitten aikaa netissä istumisen sijaan puuhastella :D
 
Tervetuloa Destello ja Hevostyttö ja onnea yrittämiseen :wave:

Pahoittelut Mircea tädin kohtaamisesta :( Sun oireet kuullosti niin lupaavilta, että olin ihan varma, että nyt olis tärpännyt!

Epa_88 Sun oireet kuullostaa kanssa kovin lupaavilta! :) Meillä on aika samoihin aikoihin jännitettävää! Mulla oli ovis viikko sitten maanantaina ja ajattelin ekan testin tehdä pe-la :)

ON: Mulla tosiaan nyt viikko ovisplussasta. Tänään oli outoja tuntemuksia vatsassa aamupäivällä ja vessassa olen kanssa rampannut jonkin verran. Rinnat on myös hiukan aristavat. Nyt kovasti olen tiiraillut, josko kiinnittymisvuotoa olis tulossa, mutta mitään en ole bongannut ainakaan vielä :( Välillä on ihan semmoinen fiilis, että jess, nyt on tärpännyt ja välillä taas tuntuu et ei kuitenkaan vielä... Puolisen vuotta on nyt jo meilläkin yritystä takana...
Jonkinmoisen flunssan kourissa oon tällä hetkellä, kuumetta ei ole nostanut, mutta kurkku vähän kipeä ja nenä vuotaa. Päätä särki la ja su, mutta onneksi helpotti tänään. Pysykäähän te muut terveinä :heart: Ei ole mukavaa kesällä sairastaa..
 
Maanantai 13.6

Vauvantekohommissa jo :

nimim..............ikä.............YK.................KP....... ....JÄNNÄPÄIVÄ

Katharsis........26............2........ ......100/26-28...............1.-4.4.
Nomppeli........20............?.................49/28......................?
Avocado...........29...........8................46/24-29...............?
-Liv-.............23.............4..................41/?.....................?

Sameoldsong....20..........14..............40/?........................?
Santski..............28..........3...............32/31-40...................?
~Vivianne~........28.........6................29/25-43..................?
Line................30............8................26/28.......................15.6

Epa_88.............22............1/4tm1......25/30-33......................?
millimolli..........25...........10................22/26-30................?
Juliane.............24...........7..................19/~31...............~25.6
Syksy2010.......30............8....... ......18/31-36............27.6.-2.7.

sindi^^...........25...........11............18/28-32.....................?
pikkumy...........25...........9................18/28.......................?
Manda86..........24...........7... ............15/27...................26.6.
MM-11.............26............6........ ......15/28-33.............30.6

Mehiläinen 83..27............5...............14/29-47..................?
mesikämmen....20..........2................14/30-32.................?
Jo...................30............5(KM yk2)...12/30.....................2.7
Tuanni............26............2..............10/26-27...................28.6

Hennu86..........25...........4..............9/28-30..................4.-7.7.
Kristiina84........26...........6............ ..7/47....................24.7.
Kirskis............25............5(KM yk3)...6/29.......................7.7
Bubble89.........22.............3......... .....3/27-38..............?

Mircea..............21.........11..............1/36...................18.-20.7
Destello............23..........1................?............................?
Hevostyttö..........?...........?..............?............................?

Taustalla:
navi (tjot)
Tupu_
Aliissa
merinorsu
Laurelle
Nomppeli

Vauvantekohomman myöhemmin aloittavat:
nimim....................ikä........... ...................yritys alkaa

selia.......................25..................................heinäkuu 2011
Emby^...................24..................................heinäkuu 2011
sansu86..................25..................................elokuu 2011
keijutyttö_90.................................................elokuu 2011
Brita...........................30.............................syyskuu
tryffeli89.................21...................................2011


:heart:Plussanneet 2011:heart:
nimim..................ikä...........plussa. ...........LA...........monennesta tärppäsi

Leeniliini...........27............22.2................3.11...........YK1
köppiäinen........24.............7.3...............15.11...........YK4
Susimieli...........22............12.4..............13.12.............?
milizza..............25...........25.4...............28.12...........YK3
jjuuli................19............11.5 .................?..............YK2
LeenaT.............25...........17.5...............25.1.............YK5
{Anskutin}.........27...........17.5..............21.1..............YK1
namppis88........22...........20.5...............29.1...................YK5
Heddy81.........29.............27.5...............2.2...................YK1

Plussanneiden oma ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1951378-esikoista-yrittamaan-pinosta-plussanneet-kevaalla-ja-kesalla-2011-a/

Listan päivittäminen onnistuu "lainaa"-napin avulla Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.
 
Morjens!

Tervetuloa uusille mukaan! Hevostyttö ja Destello, ilmoitelkaa tarkempia tietoja niin lisäillään listaan. Ja olen pahoillani, jos jotakin virheitä löytyy, hankala oli päivittää, kun viime päivityksestä oli kerinnyt vierähtää jo 5 päivää.

Mircea olen todella pahoillani :hug: Jospa tämä yk 11 ois meille molemmille THE kierto (ainahan sitä kovasti toivoa saa). Ja sitten yhtä kovasti pettyä kerta toisensa jälkeen.

Gynellä käyty ja ootellaan papan tuloksia. Lohdutteli että paikat näyttäisi olevan kunnossa ja nyt on kesä ja lämmin että nauti! Sit syksyllä päästään lapsettomuuspolille, jos ei ole tärpännyt. No nyt on ainakin ovis tikutettu ja hyödynnetty. Jussina jännätään :)

Aurinkoisia kesäpäiviä :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Mircea

Yhteistyössä