Esikoista yrittämään 2011

Susimieli Toivotaan, että pikkunen on kunnossa :heart: Inhottavaa varmasti tuo odottaminen!

Mircea Aika lupaavalta kuullostaa noi sun oireet :) Ootko jo tulokset kuullut?

Hennu86 Jaksamista! Muakin harmittaa ihan sairaasti kun tutut vaan raskautuu ja joka puolella näkee äitejä pienten vauvojen kanssa ja ittellä ei vaan onnistu... No mulla nyt vasta puoli vuotta yritystä takana, mutta silti! :(

ON: Täällä ei mitään normaalista poikkeavaa.. Vihdoin pääsiin muuttamaan ja nyt on kämpän kunnostusprojekti sitten käynnissä :) Ihanaa kun oma piha, missä voi nauttia auringosta ja kesästä! Mä oon tikutellut ovista aika satunnaisesti, periaatteessa joka toinen päivä ja positiivista tulosta en ainakaan näin ole saavuttanut :D Voihan se tosin olla, että ovista ei edes vielä ole ollut kun kierrot ovat venähtäneet niin kovin... Mulla välillä outoja tuntemuksia alavatsalla, rintoja hieman vihloo silloin tällöin ja eilen oli ihan sellainen fiilis, että menkat alkais. Ja väsymys on kamala! Mut ei mikään ihmekkään kun on yöt mennyt pakkaillessa ja nyt sitten kämppää kunnostaessa...

Plussaonnea kaikille!! :heart:
 
Hei naiset!

Ilmoittautuisin mukaan kuumeilemaan.:) Yritys alkaisi tosin vasta syksyllä, mutta haaveillahan saa jo nyt?

Olen kolmekymppinen "rantaruottalainen".:) Naimisissa ollaan oltu puoli toista vuotta suurinpiirtein ja nyt elämä näyttäisi siltä, että perheenlisäys olisi oikein tervetullut. Perheeseen kuuluu mies ja miehen poika.

Brita
 
Susimieli toivottavasti aika kuluu nopeasti, eikä tartte enää jännittää.

Brita Tervetuloa!

Epa_88 siitä se lähtee! Hyvä juttu.

ON: Täällä ei mitään merkkejä siitä, etteikö huomenissa olisi odotettavissa tädin vierailua. Kuitenkin vasta yk 1 ja olin reissussa oviksen aikaan, joten ei mikään yllätys. Ensi kierrossa sitten pitää jännätä ehkä enemmän.
 
Heippa pitkästä aikaa!

Oon pitänyt hieman hiljaiseloa, osittain kiireen takia ja osittain siks, että menkat odotuttaa taas itseään :( En edes viitsi enää laskea kp:ta, huitelee jo sellaisissa lukemissa.

Susimieli paljon jaksamista ja kaikesta huolimatta ihanaa odotusaikaa! Toivon sydämestäni, että kaikki menee hyvin ja uutiset ovat sitten ajan kanssa hyviä :heart:

Hennu86
minä oon taas miettinyt sitä, että meillä kun ei ukon kanssa oo mennyt tämä yhteiselo mitenkään ongelmitta (on ollut asunto- ja rahaongelmia, sairautta jne.) ja nyt kun viimein molemmat olis valmiita uuteen tulokkaaseen, niin tämä vauvan yrittäminenkin taitaa mennä sieltä vaikeimman kautta. Vaikea on tulla raskaaks, jos ei edes menkat tule. Itse oon jo ajatustasolla valmistautumassa jossain vaiheessa joihinkin jatkotutkimuksiin/hoitoihin.
No, tässä sen kait huomaa, ettei ihminen voi loppujen lopuksi vaikuttaa elämän "suuriin asioihin" itse, vaan enemmänkin asenteeseen kuinka kohdata ne asiat. Itse olen äärettömän huono kohtaamaan pettymyksiä, ja vaivun aina epätoivoon. Tällä hetkellä kärsivällisyys on nollassa mitä tulee kiertojen suhteen.

Brita Tervetuloa! :wave: Haaveilla saa! Minäkin oon kuumeillut jo useamman vuoden :)

Epa_88
Onnea ovisplussasta! :)

Vielä omanapailua...
Terolutit aloitan viimeistään parin viikon päästä, eihän tätä pitkää kiertoa jaksa hullukaan :kieh:

Ihanaa viikonloppua kaikille, nyt ulkohommiin! :)
 
Sunnuntai 5.6.2011

Vauvantekohommissa jo :

nimim..............ikä.............YK.................KP....... ....JÄNNÄPÄIVÄ

Katharsis........26............2........ ......92/26-28...............1.-4.4.
Kristiina84........26...........5............ ...45/25-35................16.-26.5.
Avocado...........29...........8................38/24-29...............?
Jo...................30............4(KM yk2)...34/30.....................2.6

-Liv-.............23.............4..................33/?.....................?
Sameoldsong....20..........14..............32/?........................?
Mircea..............21.........10...............30/36...................10-12.6
Kirskis............25............4(KM, yk3)...27/?..........................?

Santski..............28..........3...............24/31-40...................?
kaisla86_........24............7...............21/30-35....................?
Line................30............8................18/28.......................15.6
Epa_88.............22............1/4tm1......17/30-33......................?

millimolli..........25...........10................14/26-30................?
Juliane.............24...........7..................11/~31...............~25.6
Syksy2010.......30............8......... ......10/31-36................27.6.-2.7.
sindi^^...........25...........11............10/28-32.....................?

pikkumy...........25...........9................10/28.......................?
Manda86..........24...........7... ............7/27...................26.6.
MM-11.............26............6........ ......7/28-33.............30.6
Mehiläinen 83..27............5...............6/29-47..................?

mesikämmen....20..........2................6/30-32.................?
Nomppeli......?............3..............................?/?............?
Tuanni............26............2..............2/26-27...................28.6
Hennu86..........25...........4..............1/28-30.........................4.-7.7.

Taustalla:
navi (tjot)
Tupu_
Aliissa
merinorsu
Laurelle

Vauvantekohomman myöhemmin aloittavat:
nimim....................ikä........... ...................yritys alkaa

selia.......................25..................................heinäkuu 2011
Emby^...................24..................................heinäkuu 2011
sansu86..................25..................................elokuu 2011
keijutyttö_90.................................................elokuu 2011
Brita...........................30.............................syyskuu
tryffeli89.................21...................................2011


:heart:Plussanneet 2011:heart:
nimim..................ikä...........plussa. ...........LA...........monennesta tärppäsi

Leeniliini...........27............22.2................3.11...........YK1
köppiäinen........24.............7.3...............15.11...........YK4
Susimieli...........22............12.4..............13.12.............?
milizza..............25...........25.4...............28.12...........YK3
jjuuli................19............11.5 .................?..............YK2
LeenaT.............25...........17.5...............25.1.............YK5
{Anskutin}.........27...........17.5..............21.1..............YK1
namppis88........22...........20.5...............29.1...................YK5
Heddy81.........29.............27.5...............2.2...................YK1

Plussanneiden oma ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1951378-esikoista-yrittamaan-pinosta-plussanneet-kevaalla-ja-kesalla-2011-a/

Listan päivittäminen onnistuu "lainaa"-napin avulla Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.
 
Viimeksi muokattu:
Epalle onnittelut ensimmäisestä ovisplussasta! :) Nyt toivotaan tärppiä teille!

Tosin se tikkuun saatu ovisplussa ei välttämättä tarkoita sitä, että munasolu myös irtoaisi :( Ainakin meillä PCO-naisilla sitä ongelmaa.

Kristiina84: Tässä sen huomaa, että tiettyihin elämän asioihin ei voi itse vaikuttaa. :( Itteää alkaa ottaa päähän koko "projekti". Ei pysty laittamaan aivoja off-tilaan ja ottamaan ihan rennosti, kun tietää, että kropassa kuitenkin on häikkää. Mieskin jo sanoi, että ajattelen asiaa ihan liikaa. Ehkä täytyy lopettaa puheet oviksista ym vähäks aikaa.

Tervetuloa uusille kuumeilijoille! :wave:

ON: Mulle voi päivittää yk 4 ja kp 1/28-30, jännäpäivät ehkä joskus 4.-7.7. (?)

Niinhän siinä kävi, että kp 29 muuttui kp 1. Kyllähän mie tän jo aavistin, mut itkut piti silti tirauttaa. Tämän vuoden kolmannet luomumenkat eivät siis aiheuta nyt yhtä suurta iloa kuin kahdet ensimmäiset :D Mut ei auta. Uutta ovista bongailemaan ja sillee...
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa mukaan Nomppeli :wave: Plussatuulia!

Hennu86 voi sinua :hug: Pahoittelut menkoista! Vaikka kuinka etukäteen tietää, että menkat sieltä tulee jne jne, niin kyllä se silti pettymys on. Ei sille mahda mitään. Ymmärrän tuon tunteen kropan oikuttelusta, enemmän kuin arvaatkaan. Meilläkin mies ei aina jaksa kuunnella mun höpinäitä oviksen yms. bongilusta, mutta yrittää parhaansa ymmärtää. Sain äsken luettua loppuun lapsettomuusaiheisen kirjan ja voi miten surullisen realistista asiaa. Oon paljon puhunut miehen kanssa siitä, että mitä jos me ei ihan oikeasti koskaan saada lapsia ja miten rakentaa uusiksi koko tulevaisuuden kuva? Paljon on tässä vaiheessa tehtävissä, mitään ei ole menetty, ollaan nuoria ja suuri osa ihmisistä saa loppujen lopuksi lapsia. Mutta on myös niitä, jotka ei koskaan. Mitä jos todella kuulun siihen joukkoon, koska se on ihan oikeasti mahdollista. Tätä oon paljon pohdiskellut viime aikoina. Siis en pidä itseäni vielä "lapsettomana" vaan en halua enää ajatella, että lapsia "tehdään" ja "kaikki niitä saa, jos haluaa".

Ai niin vielä Hennu, jos nyt jotain "positivista" voi menkkojen alkamisesta miettiä, niin eikös sulla ollut ovisplussa tikussa sillon about pari viikkoa sitten? Sittenhän se meinaa, että sulla ihan oikeasti irtosi munis?:) Nimittäin mullahan oli sillon viikkoja sitten plussa tikussa, mutta mitään ei irronnut, koska menkat ei ole vieläkään alkaneet. Tuo on sulle jatkon kannalta positiivinen juttu, sekun ei ole pco-mimmeille mitenkään itsestäänselvyys :) Tsemppiä jatkoon ja uuteen kiertoon!
 
Viimeksi muokattu:
Mie sain labratulokset ja virtsatientulehdushan miulla on. Menkkoihin vielä aikaa ja teen sitten itse apteekin raskaustestin jos siltä alkaa näyttää. Labrassahan ne nyt eivät sitten kuitenkaan ottaneet sitä raskaustestiä.
 
Jo
Jo...................30............5(KM yk2)...4/30...................2.7.
Täti tuli kellontarkasti. Keskenmenon jälkeen kierrot on nyt ollut päivälleen 30pvää kun aiemmin oli 35-37. Luulen että tästä kierrosta tulee nyt ensimmäinen, jossa oikein tosissaan yrittämällä yritetään.

Luen kyllä aina kaikki jutut, mutta kirjottelu on jäänyt vähemmälle kun on aina olevinaan niin paljon tekemistä... Yritän ryhdistäytyä. Uusille tervetuloa!
 
Heips kaikille :)

Täällä olisi yksi uusi yrittäjä :) En ole aikaisemmin mihinkään keskusteluihin liittynyt joten kaikista lyhennyksistä ja muista en tiedä sit pätkän vertaa, et mua saa vähän opettaa :D..

Ikäni on 22, epäsäännölliset kierrot; lyhin 27 päivää ja pisin 38 päivää. Viimeisten menkkojen aloituspäivä 27.4 ja kesti 5 päivää. Tällä hetkellä eletään kiertopäivää 40, päivä 38 tuli tuhruvuoto samoin tänään, muuten ei ole kramppeja tai kipuja niinkuin yleensä tuppaa olemaan ennen menkkoja.

Toivoisin että saisin teiltä tukea ja vastauksia kysymyksiini kun näin alussa ollaan avomieheni kanssa.
Aloitettiin yrittäminen viime kierron keskivaiheella ja ylläri siitä ei tullut mitään vaan menkat (täti?) alkoi 27.4. Tämän jälkeen ollaan peittoa heiluteltu aina kun on huvittanut, (2-3 kertaa viikossa)
Raskaustestit on hankittu mutta ei olla vielä tehty :/ en uskalla. Ajattelin odottaa vielä viikon ennen kuin teen testin. Haluan olla varma että voidaan olla raskaana. En halua että testi tehtäisiin turhaan.

Tulipahan paljon kirjoiteltua, toivottavasti joku edes jaksaa lukea. Se että sain edes kirjoittaa tänne helpotti jo pikkasen mun oloa :)
 
Kristiina84: En jotenkin jaksa uskoa tuohon munasolun irtoamiseen, kun tää oli kuitenkin tero-kierto :/ Vielä on yksi tero-kuuri jäljellä ja sit katon, toimiiko kierto ilman niitä suht normaalisti. Jos ei toimi, niin teroja on vielä 3 kk jäljellä. Niiden jälkeen sitten jatkotutkimuksiin.

Toisaalta haluaisin uskoa munasolun irronneen, kun täti kuitenkin tuli kylään tasan kaksi viikkoa ovisplussan jälkeen. Mutta eikö sitä sanota, että jos ovis on tapahtunut, niin kuukautiset ovat hieman runsaammat ja saattaa olla kipujakin? Mulla vuoto tällä hetkellä ihan normaalia ja ainoastaan eilen aamupäivästä kramppaili alavatsassa... Eiköhän tää vuoto ole siis ihan terojen aiheuttamaa?

Teretulemasta taas uusille kuumeilijoille! :wave:
 
Aurinkoista maanantaiaamua! :wave:

Viimeinen työviikko ennen kesälomaa alkoi! Jaksais nyt tsempata vielä tämän viikon. Tämä voikin olla sitten viimeinen kesä ilman jälkikasvua, mikäli haaveet toteutuu...:) Tosi monella on kuitenkin vaikeuksia vauvan saamisessa, oon huomannu sen omassa lähipiirissä ja täällä surffatessa. Omalla kohdallani tämä tietty jännittää - ikää on kuitenkin se kolmekymppiä ja perussairauksia löytyy. Mutta positiivisella asenteella eteenpäin..:)

Tervetuloa uudet kuumeilijat!

Sitten kysymys teille jo aloittaneille... Oletteko laskeneet otollisimpia päiviä heti yrityksen alussa? Syökö kukaan raskausvitamiineja jo nyt? Muut poppakonstit käytössä?

Brita
 
Galluppi vastauksia: Mulla oli toi edellinen kierto 43/30-32 selvästi pisin mitä on ollut.. Yleensä menkat on tarkalleen tuon 30-32 päivän välein.

Mä syön jotain ihan normi vitamiineja. Niissä on kaikkea mahdollista sopivassa määrin. Raskausvitamiinit oli niin hemmetin kalliita, että mulle iski pihiys! :D Pitänee kipaista kaupasta tuota greippimehua. Se on varmaan ihan kamalan makuista, mutta pakko kai se on yrittää...
 
Tervetuloa uusille

Bubble joo menkat o täti :D

Brita mie olen alusta asti syöny multivitan raskaus ja imetys vitamiinia. Eli nyt sen 10 kuukautta :D
Jossakin kierrossa olen kokeillu sitä bisolvonia juoda ja juottanu sitä miehelleki ( ruottiks löytyy aika paljon siitä ja raskaudesta ko googlaa, suomeks ei juuri mittään), sit greippiä o puristeltu.
Mie en ole laskenu tärppipäiviä, olen vaan miehelle ilmottanu mikäli semmoset o ollu jos olen oviksen huomannu. Yleensä oon pitäny et kaks viikkoa menkoista ja laitetaan tilausta vetämään.

Nyt on ollu semmone kierto, etten tiiä. On tullu semmosta veristä limaa viime viikolla yks päivä. Mut labrassa ei näkyny mitää tulehuksia yms. Sit mahaa juilii ko esim. yskii. Mut kieltäydyn nyt erittäin vakavasti alkamasta intoilemaan taas.. :)

Työttömänä o kivaa. Oon rapannu portaita ja lähen lenkilleki kohta. Rahatilanne parani yllättäen ko lopetin työt ko tuli lopputili. Sain kaikki rästilaskut yms maksettua pois. JA riittäs vielä vaikka mihin. JA tämmöstä asiaa ko raha olen koko talven ressannu iha sikana ja panikoinu. JA se järjesty yks kaks yllättäen. Aion alkaa kieltäytymää stressistä. Ihanaa kesää kaikille!
 
Tein sittenkin testin tänään ja negaa näytti, uskon siis että emme ole raskaana. Tosin en sit ymmärrä mikä mussa on kun menkat ei ala? Ei ole koskaan aiemmin jääneet pois :/ No mutta kivaa puuhaa se lastentekohomma on ;) kannattaa nauttia niin kauan kun sitä saa rauhassa harrastaa :)
 
Maanantai 6.6.2011

Vauvantekohommissa jo :

nimim..............ikä.............YK.................KP....... ....JÄNNÄPÄIVÄ

Katharsis........26............2........ ......93/26-28...............1.-4.4.
Kristiina84........26...........5............ ...46/25-35................16.-26.5.
Bubble89.........22.............2......... .....41/27-38..............?
Avocado...........29...........8................39/24-29...............?

-Liv-.............23.............4..................34/?.....................?
Sameoldsong....20..........14..............33/?........................?
Mircea..............21.........10...............31/36...................10-12.6
Kirskis............25............4(KM, yk3)...28/?..........................?

Santski..............28..........3...............25/31-40...................?
kaisla86_........24............7...............22/30-35....................?
Line................30............8................19/28.......................15.6
Epa_88.............22............1/4tm1......18/30-33......................?

millimolli..........25...........10................15/26-30................?
Juliane.............24...........7..................12/~31...............~25.6
Syksy2010.......30............8....... ......11/31-36............27.6.-2.7.
sindi^^...........25...........11............11/28-32.....................?

pikkumy...........25...........9................11/28.......................?
Manda86..........24...........7... ............8/27...................26.6.
MM-11.............26............6........ ......8/28-33.............30.6
Mehiläinen 83..27............5...............7/29-47..................?

mesikämmen....20..........2................7/30-32.................?
Jo...................30............5(KM yk2)...5/30.....................2.7
Tuanni............26............2..............3/26-27...................28.6
Hennu86..........25...........4..............2/28-30..................4.-7.7.
Nomppeli......?............3....................?/?.........................?


Taustalla:
navi (tjot)
Tupu_
Aliissa
merinorsu
Laurelle

Vauvantekohomman myöhemmin aloittavat:
nimim....................ikä........... ...................yritys alkaa

selia.......................25..................................heinäkuu 2011
Emby^...................24..................................heinäkuu 2011
sansu86..................25..................................elokuu 2011
keijutyttö_90.................................................elokuu 2011
Brita...........................30.............................syyskuu
tryffeli89.................21...................................2011


:heart:Plussanneet 2011:heart:
nimim..................ikä...........plussa. ...........LA...........monennesta tärppäsi

Leeniliini...........27............22.2................3.11...........YK1
köppiäinen........24.............7.3...............15.11...........YK4
Susimieli...........22............12.4..............13.12.............?
milizza..............25...........25.4...............28.12...........YK3
jjuuli................19............11.5 .................?..............YK2
LeenaT.............25...........17.5...............25.1.............YK5
{Anskutin}.........27...........17.5..............21.1..............YK1
namppis88........22...........20.5...............29.1...................YK5
Heddy81.........29.............27.5...............2.2...................YK1

Plussanneiden oma ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1951378-esikoista-yrittamaan-pinosta-plussanneet-kevaalla-ja-kesalla-2011-a/

Listan päivittäminen onnistuu "lainaa"-napin avulla Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.
 
Paljon asiaa tullut sitten viime kerran! Pää on ihan pyörällä, kun on niin monta asiaa, johon pitäisi kommentoida, mutta ei muista enää... Ensinnäkin tervetuloa uudet pinoon, pahoittelut negoista ja täteidestä.

Toivottavasti Susimieli asiat olisi teillä hyvin :heart:

millimolli olen kateellinen sinulle vapaudestasi :)

Brita Raskausvitamiinit otin käyttöön, kun ensimmäisen kerran plussasin ja en ole lopettanu niitä. Greippimehua juon kierron alussa.

ON Nyt tätä omaa napaa riittää! Ensinnäkin, olin täysin varma, että tärppi oli käynyt. Siis se jatkuva pissaaminen, kauhea väsymys ja kunnon vihlaisut alakerrassa saivat minut kuvittelemaan. Oltiin viikonloppuna mökillä ja enköhän saanut pakkomielteen, että testi on nyt saatava. Lähdettiin sitten lähimpään kylään ostoksille apteekkiin. Negahan sieltä tuli First signal -testillä. Paska testi sanon minä. Tai lähinnä se testin tulos. :mad: Mistä tuo vihlominen johtuu tai mitä se tekee? Ei mulla tuota vihlontaa ole ollut ennen pillereitä tai pillereitten aikaan.

Eilen sitten kävimme miehen mummoa tervehtimässä. Mummo on todella herttainen ja hyväsydäminen, rakastaa lapsia jne. Kysyi meiltä suoraan, että millon teille perheenlisäystä. Kierrellen vastattiin, että katsellaan sitä joskus myöhemmin. (Odotettavissa oleva kysymys, kun aina se sitä kysyy eikä mummolle kerrota yrityksestä.) Sitten mummo kertoi, kuinka yksi tuttava pariskunta on lapseton. Halusivat kovasti lasta, onnistuivat saamaan yhden aluille, jota seurasi keskenmeno. Sen jälkeen eivät ikinä raskautuneet. Arvaatkaapas tytöt, miten kovasti iski sisältä... Mummohan ei tietenkään tiedä keväisestä km:sta. Sain pidettyä itkun sisällä ja nukkumaanmennessä sitten tuli itku, itku ja vielä kerran itku. Vieläkin suruttaa ihan hirveästi.

Että tämmöstä. KP 29 ollut mulla pisin kierto, joten tätiä odotellessa. Sais tulla mahdollisimman nopeasti, niin tulevaa lomareissusta sais nauttia vähillä vuodoilla ja kivuilla. Kaikesta negatiivisuudesta huolimatta, aurinkoista viikkoa!
 
Tervetuloa uusille! :wave:

ON: Tää sai tänään ekan ovisplussan!!!! JEEE!!! :) viikonloppuna heiluteltiin peittoja ihan urakalla ja tänään täytyy jatkaa samaan malliin :) Nyt meen jatkamaan hommia, piti vaan tulla hehkuttamaan :D
 
Galluppiin: En juuri oo laskeskellu missään vaiheessa päiviä (välillä joudun täältä lunttaamaan kun sekoan päivissä), lähes joka kierrossa kuitenkin tuo migreeni eksyy kylään kierron puolivälin tienoilla. Ovista oon parissa kierrossa ainakin vielä tuloksetta yrittäny metsästää et osaisin päätellä mihin kohtaan tuo migreeni ilkeästi aina ajottuu.

Ja raskausvitamiineja en apteekista löydä sellaisia et niitä voisin syödä. Muissakin monivitamiineissa on sama ongelma, ei huvita elää elämää missä oon hyvä jos 8h päivästä yhteensä hereillä ja senki puoliuninen. Muutkin poppaskonstit jääneet vielä täällä kokeilematta, syystä jos toisesta.
 
Tervetuloa uusille, vaikka mä tahtoisinkin jo sanoa teille "heippa, nähdään tuolla toisella puolella".

Päivien laskemisesta. Meillä ollaan pyritty hyödyntämään ns. hyvät päivät alusta asti, mutta tikutteluun en oo ryhtynyt kuitenkaan kun on about säännöllinen kierto. Tässä kun on mennyt jo aika monta kiertoa, niin molemmista alkaa tuntua koko projekti (tai tämä vaiheprojektista) puulta. Jos tulen raskaaksi jossain vaiheessa niin tässä talossa huokastaan helpotuksesta ettei seksiä tartte enää harrastaa. :D Voi tosin olla, että sitten sitä alkaa taas tekemään oikeasti mieli, kun nyt tuo tuntuu hieman pakkopullalta. Tässä kierrossa mulla oli kyllä pari päivää kun oikeasti tekikin mieli.. ehkäpä ovis oli niillä paikkeilla, kukapa tietää.

Vitamiineista. Mä popsin niitä Multivitan raskaus ja imetysvitamiineja yhden purkillisen, mutta sitten ne loppuivat enkä oo jaksanut hakea uutta satsia apteekista.

Muita muutoksia normielämään on ollut alkoholin reilu vähentäminen. Aikaisemmin sitä tuli kotona otettua viikonloppuisin useampi illassa, mutta nyt ainoastaan menkkojen aikaan. Muut ajat sitten kuivin suin.

Ei oo mun papatuloksia vielä kuulunut, vaikka testistä on yli viikko jo. Ehkäpä ei mitää kovin hälyyttävää siis ainakaan. Olisivat soittaneet varmasti jo muuten.
 

Yhteistyössä