Esikoista yrittämään 2011

Paljon onnea Heddy81!! :)

Mä testasin tänään päiväpisusta Apteekin omalla mielestäni (ja mieheni mielestä) haamun, mutta ei ole kovin suuri luottamus vielä siihen että olisin raskaana. Onko kellään tullu koskaan Apteekin oman testin taustalle semmosta pinkkiä "suttua"? Tuohon mun testiin tuli, mut samalla kyllä erottui hailakka viivakin sieltä kontrolliviivan lisäksi. Siksi ei oo hirveesti luottoa tuohon ku mietin et voisko se testi olla jotenki viallinen..?

• Tykkää
Reactions: Mircea
Olen uusi tällä palstalla, juuri äsken rekisteröidyin. Täällä kans yritetään ekaa jälkeläistä. Lopetin e-renkaan 1,5 vuotta sitten. Nyt eka normaali kierto menossa keltarauhashormonin avulla, menkat par'aikaa ja seuraavaa ovista odotellessa. Jossain vaiheessa ehdin jo menettää toivon, mutta nyt uutta fiilinkiä peliin. Kävin niin mukavalla yksityisellä lääkärillä, että sain taas odotukset koholle :)
Voi miten monta neg. raskaustestiä olen viimeisen vuoden aikana tehnyt. Joskos meidänkin vuoro olisi pian...

Viimeksi muokattu:
Hoo. Miusta on niiiiiin huvittavaa näin asiasta poiketen, että noin kaksi kuukautta sitten naureskeltiin et tänne pitäisi saada oma "tykkää" nappi niin nyt täällä sitten sellainen on ollut vissiin tän viikon jo? :D

Teretulemasta Minttu-83 :wave:

Mircea Kiva, että toiveemme on toteutunut :)

ON: Täällä menossa kp 22 ja alavatsalla jänniä tuntemuksia, etenkin iltasin. Tossa sitten eilen illalla välähti mieleen, että voisko ne johtua kuitenkin noista Teroluteista, kun tällä hetkellä joka tapauksessa syön sitä 10 päivän kuuria... Kun nehän kasvattavat kohdun limakalvoa, niin voisko noi tuntemukset kuitenkin olla vain sitä...? No, reilu viikon päästä selviää, että tuleeko sieltä täti kylään vai plussa raskaustestiin...

Hei

Mie näin unta, että mulla oli pieni poikavauva, sen nimi tais olla Jere. Mie vain kanniskelin sitä sylissä ja oli muka kiire töihin, enkä saanu ovea lukkoon enkä uskaltanu jättää taloa vahtimatta, niin olin Jeren kanssa vaan.
Unien selityskirjassa vauva tarkottaa, että tulee onnelliset ajat, niitä siis ootellessa :) En sit tiiä mahtaako sen ulko-oven kanssa tappeleminen tarkoittaa, että haluan jotakin lukkojen taakse, mutten koe saavani, koska muut sai sen lukkoon, mut mie en. Mut jokatapauksessa mie olen nyt työtön. Mitähä sitä sitten tekis ? Alottas vaikka siivoamisella :)

• Tykkää
Reactions: Hennu86
Sunnuntai 29.5.2011

Vauvantekohommissa jo :

nimim..............ikä.............YK.................KP....... ....JÄNNÄPÄIVÄ

Katharsis........26............2........ ......85/26-28...............1.-4.4.
Mehiläinen 83..27............4...............41/29-47..................?
Kristiina84........26...........5............ ...38/25-35................16.-26.5.
Avocado...........29...........8................31/24-29...............?

MM-11.............26............5........ ......31/28-33.............28.5
Manda86..........24...........6... ............20/27...................28.5.
Jo...................30............4(KM yk2)...27/30.....................2.6
-Liv-.............23.............4..................26/?.....................?

Sameoldsong....20..........14..............25/?........................?
Mircea..............21.........10...............23/36...................10-12.6
Hennu86..........25...........3........... ...22/?.........................?
Tuanni............26............1..............20/26-27...................5.6

Kirskis............25............4(KM, yk3)...20/?..........................?
Santski..............28..........3...............17/31-40...................?
kaisla86_........24............7...............14/30-35....................?
Line................30............8................11/28.......................15.6

Epa_88.............22............1/4tm1......10/30-33......................?
millimolli..........25...........10................7/26-30................?
Juliane.............24...........7..................4/~31...............~25.6
Syksy2010.......30............8......... ......3/31-36................27.6.-2.7.

sindi^^...........25...........11............3/28-32.....................?
pikkumy...........25...........9................3/28.......................?

Taustalla:
navi (tjot)
Tupu_
Aliissa
merinorsu
Laurelle

Vauvantekohomman myöhemmin aloittavat:
nimim....................ikä........... ...................yritys alkaa

selia.......................25..................................heinäkuu 2011
Emby^...................24..................................heinäkuu 2011
bellabambini..................................................elokuu 2011
sansu86..................25..................................elokuu 2011
keijutyttö_90.................................................elokuu 2011
tryffeli89.................21...................................2011

:heart:Plussanneet 2011:heart:
nimim..................ikä...........plussa. ...........LA...........monennesta tärppäsi

Leeniliini...........27............22.2................3.11...........YK1
köppiäinen........24.............7.3...............15.11...........YK4
Susimieli...........22............12.4..............13.12.............?
milizza..............25...........25.4...............28.12...........YK3
jjuuli................19............11.5 .................?..............YK2
LeenaT.............25...........17.5...............25.1.............YK5
{Anskutin}.........27...........17.5..............21.1..............YK1
namppis88........22...........20.5...............29.1...................YK5
Heddy81.........29.............27.5...............?....................YK1

Plussanneiden oma ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1951378-esikoista-yrittamaan-pinosta-plussanneet-kevaalla-ja-kesalla-2011-a/

Listan päivittäminen onnistuu "lainaa"-napin avulla Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.

Heddy81 Hurjasti onnea ja pikkuiselle tarrasukkia matkaan!

MM-11 Kuulostaa lupaavalta! Enkä usko, että testi olisi mitenkään viallinen. Mullaki aikoinaan tuli varmaan sitä pinkkiä sinne taustalle, koska osumatarkkuus on yleensä pikkasen heikko... Mutta oisko se sitten lähtenyt sieltä pois, en muista. Anyways, pointtina oli, että apteekin omalla taisin itsekin sillon haamun bongata ekan kerran, jonka mieskin näki.

millimolli Toivottavasti tää on ennen uni ja saat oman pikku-Jeren mahdollisimman pian!

Pahoittelut täteistä ja negatiivisista. Toivottavasti seuraava kierto tai testaus antaisi toivotun plussan. Onko muuten kenelläkään aatoksissa, mitä tekisi tässä kierrossa eri tavalla, kuin aikaisemmin?

ON Välillä tuntuu, että ois raskaana, välillä taas tuntuu, että hyvällä tuurilla kymmenen vuoden päästä. Ainoat "oireet" tällä hetkellä on lisääntynyt pissaamisentarve, uskomaton väsymys ja mielialojen vaihtelut. Kahteen jälkimmäiseen voi vaikuttaa omalla tavallaan työ... Muistaakseni siinä plussakierrossa oli sillon jatkuvaa paineentunnetta alapääässä, mitä nyt ei sitten ole.

Phyh. Phah.

Onnittelut Heddylle! :)

..tänne ei edelleenkään mitään uutta, toinen laatta pillereitä menee putkeen..
Vituttaa ihmiset, ketkä tulee tänne keskustelupalstoille aukomaan turpaansa ja tuottamaan mielipahaa.. PERKELE! Jos ei perkele halua lukea ja kuulla esim. keskenmenoista, ni onko sitte pakko lukea niistä?! Ei tiettekö mene mun kaaliin..

Emby ettet vaa olis iltalehen keskustelupalstalla seikkaillu eilen. Mieki kävin siellä pyörittelemäsä silmiä ja laitoin kiinni. En käsitä mikä pakko ihmisillä o olla nii perkelee negatiivisia aina netissä toisia kohtaan. Joku Suomi24 ja iltalehden keskustelupalstat yms. Ni suoraan sanottuna ihan kamalaa touhua, ei ajatella yhtää mitä toiselle vastataan, kunhan vaan vittuillaan. Jättäsivät pois tommoset.

Nyt yöllä mulla oli lastenrattaat joita pukkasin tai no me laskettiin niillä mäkeä asfaltilla ko oltii shoppailemasa. Mietin unessa koko ajan, et tämmöset pitis olla oikeassa elämässäki ni sais laukun laittaa tohon. Ni oisko vähä kätevä ko ei tulis olat kipeeks yhen olan laukusta.
Menee aika psykedeeliseks näemmä nää unet :D

millimolli näkee mielenkiintoisia unia :) Toivottavasti merkkaavat hyvää ;)

Emby Todella monet eivät ajattele sitä, että kirjoittamallaan tekstillä voivat aiheuttaa toisille mielipahaa netin ihmeellisessä maailmassa. In real life tultais tuskin aukomaan? Kyllä täällä netissä pätee ihan samat käytöstavat kuin livenäkin... Tosin kaikille ei niitä ole opetettu? Tiedä sitten.

millimolli, ihan täälläkin siihen törmää näköjään : / Mut onneks voi aina ilmoittaa sellasista idiooteista.. Jajuu, ei tosiaan mietitä miltä se tuntuu, ku lukee pään aukomis tekstejä, mut sehän siin just on, et on niin helppoa netissä olla "trollina"..

Kaveri kävi äsken, kerto olevansa raskaana.Sano, että tuntuu tosi pahalta kertoa mulle ko kerroin eilen et meni kesken talvella ja ollaa yritetty kohta vuosi. Sillä o iha puhdas vahinko ja ei oo vakkariseurustelusuhdetta. Mie olen iloinen sen puolesta, mutta jotenki iski masis, että sitä ei mulle tuu koskaan tapahtuun.

Millimolli, ymmärrän miltä sun ystävästä on tuntunu. Itte kerrottiin viikonloppuna pari kaveriparille raskaudesta. Toinen pari saa syksyllä vauvan ja toinen yrittänyt yli 1,5 vuotta. Oli niin surkea olo kun toinen yrittänyt vajaa vuoden kauemmin eikä heille oo tärpänny :( Mielellään heillekin jo lapsen soisi.

Kp1/28-33 Yk 6 jännäpäivä 30.6

Millimolli ymmärrän täysin sun masiksen. Mulla on suurin osa kavereista raskaana. Just äsken sain kuunnella kaverin valitusta jostain saatanan suklaasta, ku ei saa syödä ku sokerit koholla raskauden takia. Mun oli pakko lähteä pois ku oisin todennäköisesti räjähtäny sille. Muutenki on itku koko ajan herkässä ku olin jo ihan varma et oon raskaana. Ja sitte vielä kysellään että millonkas te ajattelitte TEHDÄ lapsen ku on vasta ostettu talo ja kaikkee!! :kieh:

Sori purkaus, mut pakko saada purkaa johonki.

Millimolli ja Namppis: Mäkin ymmärrän, että on vaikea kertoa raskaudesta sellaiselle, joka itsekin haluaa lapsen, mutta ei ole sitä vielä saanut. Mutta ymmärrän myös sen, että sellainen suututtaa. Mua on aina ärsyttänyt se, että ne jotka oikeesti haluu ja yrittää, joutuu odottamaan kauan. Ja sit joillekin vaan hups käy vahinko.

Leena ja pienokainen 5+5

Hei ystävät!

Anteeksi kun en ole täällä käynyt kommentoimassa pitkään aikaan. Mulle voi päivittää yk 7, kp 1/27, jännäpäivä 26.6.

Yrityskerta 7... Huhhuh, ei ole kivaa. Jos ekalla olisi tärpännyt, meillä olisi 2kk kuluttua vaavi. Äh, ei saisi ajatella noin :D Onneksi kesässä on tiedossa pari kivaa juttua, joita odottaa, niin ei tule murehdittua liikaa tätä asiaa.

Tsemppiä meille kaikille!

Mä pystyn olemaan onnellinen kaikkien ystävieni (ja muidenki) puolesta, joille se lapsi on tulossa, mutta tässä tilanteessa vaan ei kestä pää kuunnella sitä ainaista valitusta. Mut eipä se mun kaveri ees tiedä että me yritetään, niin ei varmaan tajua kuin vituttaa.

Täytyy nyt näköjään vähän tarkentaa, ettette käsittänyt väärin mun mielipidettä. Oon mäkin iloinen kaikkien niiden puolesta, jotka lapsen saavat. Elämä vaan ei aina ole reilua. Kyllä mä voin myöntää, että oon aina ollut kateellinen kaikille, jotka lapsen saavat. Ei tarkoita ettenkö olisi iloinen heille suodusta onnesta.

• Tykkää
Heissan taas ja maanantaita! : ) Kävin äsken tk:ssa, kun miulla on kohta kaksi viikkoa ellei jopa kolme ollut ihan sellainen olo et oiskohan miulla virtsatientulehdus. Noh siinä sitten terveydenhoitajalle selitän oireita ja totean, että yleensä virtsatientulehduksen aikaan pissatessa on tullut aina vain vähän pissaa mutta nyt tulee ihan normisti pissaa mutta muut oireet ovat samanlaisia kuin aikaisemmissakin virtsatientulehduksissa.

Terveydenhoitaja siinä sitten kyseli kaikenlaista ja päätyi sitten sanomaan: "Miusta nää siun oireet kuullostaa enemmän raskausoireilta kuin virtsatientulehdusoireilta" ! Ette arvaa miten hyvältä se tuntui, mutta pessimisti kun luonteeltani olen niin totesin terkkarille takaisin: "Miusta nää oireet on enemmän virtsatientulehdusoireita kuin raskausoireita" =) Huomenna vien näytteen tk:lle ja siitä tutkitaan siis virtsatientulehdus, raskaus ja sukupuolitautitestit (Tästä mie sain hyvät naurut, koska terkkari perusteli sitä sillä et ei sitä tiedä jos vaikka jostain yleisestä vessasta on saanut :D:D)

Tällaista miulla ^_^

• Tykkää
Maanantai 30.5.2011

Vauvantekohommissa jo :

nimim..............ikä.............YK.................KP....... ....JÄNNÄPÄIVÄ

Katharsis........26............2........ ......86/26-28...............1.-4.4.
Mehiläinen 83..27............4...............42/29-47..................?
Kristiina84........26...........5............ ...39/25-35................16.-26.5.
Avocado...........29...........8................32/24-29...............?

Jo...................30............4(KM yk2)...28/30.....................2.6
-Liv-.............23.............4..................27/?.....................?
Sameoldsong....20..........14..............26/?........................?
Mircea..............21.........10...............24/36...................10-12.6
Hennu86..........25...........3........... ...23/?.........................?

Tuanni............26............1..............21/26-27...................5.6
Kirskis............25............4(KM, yk3)...21/?..........................?
Santski..............28..........3...............18/31-40...................?
kaisla86_........24............7...............15/30-35....................?

Line................30............8................12/28.......................15.6
Epa_88.............22............1/4tm1......11/30-33......................?
millimolli..........25...........10................8/26-30................?
Juliane.............24...........7..................5/~31...............~25.6

Syksy2010.......30............8......... ......4/31-36................27.6.-2.7.
sindi^^...........25...........11............4/28-32.....................?
pikkumy...........25...........9................4/28.......................?
Manda86..........24...........7... ............1/27...................26.6.
MM-11.............26............6........ ......1/28-33.............30.6

Taustalla:
navi (tjot)
Tupu_
Aliissa
merinorsu
Laurelle

Vauvantekohomman myöhemmin aloittavat:
nimim....................ikä........... ...................yritys alkaa

selia.......................25..................................heinäkuu 2011
Emby^...................24..................................heinäkuu 2011
bellabambini..................................................elokuu 2011
sansu86..................25..................................elokuu 2011
keijutyttö_90.................................................elokuu 2011
tryffeli89.................21...................................2011

:heart:Plussanneet 2011:heart:
nimim..................ikä...........plussa. ...........LA...........monennesta tärppäsi

Leeniliini...........27............22.2................3.11...........YK1
köppiäinen........24.............7.3...............15.11...........YK4
Susimieli...........22............12.4..............13.12.............?
milizza..............25...........25.4...............28.12...........YK3
jjuuli................19............11.5 .................?..............YK2
LeenaT.............25...........17.5...............25.1.............YK5
{Anskutin}.........27...........17.5..............21.1..............YK1
namppis88........22...........20.5...............29.1...................YK5
Heddy81.........29.............27.5...............?....................YK1

Plussanneiden oma ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1951378-esikoista-yrittamaan-pinosta-plussanneet-kevaalla-ja-kesalla-2011-a/

Listan päivittäminen onnistuu "lainaa"-napin avulla Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.

Viimeksi muokattu:
Onnittelut taas plussanneille! Ja pidetään peukkuja haamuille!! :)

Mä oon miettinyt, että miksiköhän esim nää kaikki keskustelut on täällä kaikkien luettavissa.. Musta ois sellanen hyvä, että ketkä on kirjautuneet tänne sivustolle, vois vaan lukee nää keskustelut. Voisi tietty osa olla kaikille avoimia, mutta musta ois kivempi, jos vähän rajattais tota lukuoikeutta. Toisaalta itekin kävin lukemassa näitä keskusteluja ennenku tein tunnukset tänne. :) Mutta tuleepahan mietittyä, että mitä tänne kirjoittelee..

Omaa napaa sen verran.. täällä on pyritty/pyritään olemaan aktiivisia kammarin puolella, että ois sitten muutaman viikon päästä jotain mitä jännittää. :D

Ihanan lämmintä on luvattu tälle viikkoa, nautitaan kesästä!! :cool:

• Tykkää
Reactions: Mircea

Yhteistyössä