Esikoista yrittämään 2011

Namppikselle oikein paljon onnea!!! :) Ihanaa, että sinun kroppa toimii :) Nyt kovasti tarrasukkia :)

Kristiina84 Ymmärrän todella hyvin tuon turhautumisen! Itseäni välillä suututtaa ja itkettää tämä oma kroppa, mutta sitä on vain pakko jatkaa yrittämistä... Kuten jaksan hokea, pohjalta ei ole suuntaa muuta kuin ylöspäin :hug: Kyllä mekin vielä raskaaksi tullaan!

ON: Kyllä voi ihminen pitkästä aikaa olla ILOINEN! :) Sain tänään (kp 15) niin nätin ovisplussan kuin olla ja voi! Wondo-merkkisellä kaikista selvin ja Davidin testilläkin tuli melko vahva viiva. Sen ihmeempiä ovisoireita mulla ei hirmusti ole. Vähän alkaa lisääntymään nippailut munasarjoissa ja olo on vähän "märempi".

katso liitettä 12842

Anteeksi kuvan laatu. Puhelimen kamera ei ole sieltä parhaimmasta päästä....

Perjantaina tehtiin talletuksia ja tänään sekä huomenna jatketaan :) Jännäpäivät on siis näillä näkymin 6.-8.6. (?)

Onnea paljon plussasta Namppis !! :heart: :flower:

Hennu86 onnea ovisplussasta! :) Täällä pidetään kovasti peukkuja, että teillä tärppäisi nyt!

ON: Aloitin itse myös ovistestailun perjantaina ja tänään tein toisen, ei ainakaan vielä... Vähän on rinnoista ja vatsasta vihlonut ja valkovuotoa taas enemmän. Mut voihan se olla, että en edes ovuloi, kun nää kierrot on mitä on... :( Noh, odotellaan...

Namppis :heart: :heart: Tämä antaa toivoa. Muistan, kun me suunnilleen samaan aikaa tultiin tänne palstailee, joten jospa minäkin pääsisin pian perässä odotuspuoellle :)

Hennu86 onnittelut ovisplussasta!! :) :)

millimolli
mulla oli edellisssä työpaikassa kamala työstressi ja meinasin palaa silloin loppuun. Nyt on vähän samankalataisia oireita, vaikka työpaikka(ja ala) on aivan eri. Mä luulen, että tämä on osittain tälläisen tunnollisen työntekijän syndroomaa, ei osaa ottaa työtä pelkästään työnä, vaan otan ne kotiinkin. Mietin, pähkäilen, murehdin ja voivottelen kaikkea ja kaikkia, ja teen kaiken mitä mun pyydetään tekemään. Kun ei viitsi kieltäytyäkään, ettei saa huonon työntekijän mainetta. Tällä menolla mun tuleva 40-vuotinen työura jää aika lyhyeksi :D

-Liv-
Tsemppiä oviksen bongailuun! Kyllä se sieltä vielä tulee :)

MM-11 nyt pidetään peukkuja!! :)

ON: Ihan supermasis päivä ja koko vkl. Mikä hitto mua vaivaa, en edes syö tällä hetkellä teroluteja, joiden aikana masistelu oli "normaalia". Raskauteen en sinänsä enää kovin vahvasti usko, enempi oon jo alkanut menkkoja toivomaan, niin pääsis uuteen yritykseen. Ens viikolla testiä taas, jos ei ala kuulua...

oioioi....sitähän tipahtaa ihan kelkasta kun ei täällä hetkeen käy. ONNEA ISOSTI KAIKILLE PLUSSANNEILLE!!!! :hug:

ON En jotenki yhtään ole uskonut tähän kiertoon missään vaiheessa, joten en ole kyllä tuntenut mitään oireilujakaan :) ...KP 34 on menossa, joten kovasti menkkoja odottelen...

Kiitos muruset :heart: Tänään siis dpo14 ja selkeät kaksi viivaa parin tunnin päiväpisusta. Mahassa tuntuu menkkamaisia kipuja ja nännit on kosketusarat. Siinä mun huikee oirelista. :D Alan pikkuhiljaa hiipiä tonne masunkasvattajiin mutta käyn täällä aina kurkkimassa miten teillä menee :hug:
Kristiina ja muutkin pian perässä :)

Kristiina mullaki o tunnollisen työntekijän syndrooma, en vaa oo osannu jättää vapaallakaan asioita narikkaan. Mutta kohta ei ole mitään mistä huolehtia.

Osiossa Millimollin napa ruskaa: Alko just menkat. eli yk10 kp 1/26-30
Sitten aamu alkaa jälleen piristävällä soitolla terveyskeskuksen päivystykseen, jonoaika sata miljoonaa vuotta. Mulla o oikea silmä turvonnu umpeen ja punainen, eli silmätulehus. Eilen aamulla oli maha nii kipee et heräsin ja oli myös nii sekaisin että ÄÄK! Siitä tiesinki, että ne menkat kohta alkaa, tää mun vatsa heittää ittensä iha ripulille ja mene superkipeeks n. päivää ennen alkua. Töissä oksensin lauantaina kun söin kalaa. ELI ihmisilläki voi olla valeraskauksia :D

No mie sitten kesällä chillailen terassilla drinksun kanssa, ko ei näytä jälkikasvua tulevan. Muutenkin olen kehittänyt sata Tee-se-itse ja säästä projektia, että ei tuu aika pitkäks. EIkä varmana tulekkaan, ko me miehen poikien kanssa lomaillaan yhdessä koko kesän.

Onnea Namppis88!! :)

Täällähän on plussaa alkanut pärähtämään useammallekin.. Toivottavasti muutkin tullaan hetkohta perässä! Mistä tulikin mieleen, että tekeekö täällä kaikki noita ovistestejä? :confused:
Mä en oo saanut hankittua niitä vielä ja miettinyt, et pitäisköhän... Oishan siitä varmasti hyötyä, kun tietäis et millon on ovis. Oivoi :ashamed:

Santski, kiitos onnitteluista ja tämäkin ihmisenalku onnistui ovistesteillä. Mulla on niin pitkä ja epäsäännöllinen kierto ettei hakuammunnalla olis onnistunu vaan oltain ihmetelty vaan toiset 8-9kk mitä vaavin alullelaitto nyt vaati.

Santski En ole ovistestejä koskaan tehnyt (enkä raskaaksikaan tullut :headwall:), mutta gyneni sanoi helmikuussa, ettei pitkän ja epäsäännöllisen kierron vuoksi kannata tikutella ja tikuttelusta aiheutuu muutoinkin turhaa stressiä....noh, elisumma summarum meillä heilutellaan peittoa (molempien suurten halujenkin vuoksi ;) ) lähes päivittäin, et jos vaikka sattuis tärppään :)...katsellaan sit syksymmällä jos pitää aloittaa ovistikuttelu kun on uusi gyne käynti jos ei oo siihen mennessä tärpännyt.

ON Valittelin sunnuntaina oireettomuutta...noh, en tiiä, mut nyt nippailee munasarjoista ihan hirmuisesti (niin että sattuu)...tuntuu, että tää tapahtuu aina kun olen yövuorossa (kuten nytkin)...en tiiä reagoiko keho näihin yövuoroihin vai mitä nyt tapahtuu...aika myöhään on oviskin, jos se nyt vasta on kp35...voisiko tämä olla jo alkava raskaus :confused: ?? ei kuitenkaan liikoja toiveita ettei pettymyksiäkään tulisi...

edit itseasia kun vuorokausi on vaihtunut, olisikin kyseessä kp 36

Viimeksi muokattu:
Tiistai 24.5

Vauvantekohommissa jo :

nimim..............ikä.............YK.................KP....... ....JÄNNÄPÄIVÄ

Katharsis........26............2........ ......80/26-28...............1.-4.4.
Mehiläinen 83..27............4...............36/29-47..................?
Kristiina84........26...........5............ ...33/25-35................16.-26.5.
Syksy2010.......30............7...............33/31-35................22.-26.5.

sindi^^...........25...........10............30/28-32.....................?
Juliane.............24...........6..............28/32-33..............29.-30.5.
pikkumy...........25...........8................28/28.....................?
Avocado...........29...........8................26/24-29...............?

Heddy81.........29.............1...............26/27-28...............25.-26.5
MM-11.............26............5........ ......26/28-33.............28.5
Manda86..........24...........6... ............25/27...................28.5.
Jo...................30............4(KM yk2)...22/30.....................2.6

-Liv-.............23.............4..................21/?.....................?
Sameoldsong....20..........14..............20/?........................?
Mircea..............21.........10...............18/36...................10-12.6
Hennu86..........25...........3........... ...17/?.........................?

Tuanni............26............1..............16/26-27...................4.6
Epa_88.............22............1/4tm1......16/30-33......................?
Kirskis............25............4(KM, yk3)...15/?..........................?
Santski..............28..........3...............12/31-40...................?

kaisla86_........24............7...............9/30-35....................?
Line................30............8................6/28.......................15.6
millimolli..........25...........10................2/26-30................?

Taustalla:
navi (tjot)
Tupu_
Aliissa
merinorsu
Laurelle

Vauvantekohomman myöhemmin aloittavat:
nimim....................ikä........... ...................yritys alkaa

selia.......................25..................................heinäkuu 2011
Emby^...................24..................................heinäkuu 2011
bellabambini..................................................elokuu 2011
sansu86..................25..................................elokuu 2011
keijutyttö_90.................................................elokuu 2011
tryffeli89.................21...................................2011

:heart:Plussanneet 2011:heart:
nimim..................ikä...........plussa. ...........LA...........monennesta tärppäsi

Leeniliini...........27............22.2................3.11...........YK1
köppiäinen........24.............7.3...............15.11...........YK4
Susimieli...........22............12.4..............13.12.............?
milizza..............25...........25.4...............28.12...........YK3
jjuuli................19............11.5 .................?..............YK2
LeenaT.............25...........17.5...............25.1.............YK5
{Anskutin}.........27...........17.5..............21.1..............YK1
namppis88........22...........20.5...............?...................YK5

Plussanneiden oma ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1951378-esikoista-yrittamaan-pinosta-plussanneet-kevaalla-ja-kesalla-2011-a/

Listan päivittäminen onnistuu "lainaa"-napin avulla Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.

Huomenta! Päivitin listaa, ilmoitelkaa jos jotain meni väärin :) Namppiksen laitoin plussanneisiin, menikö plussauspäivä oikein?
Santski Muutamassa kierrossa oon tehty ovistestejä, kun muutamalla päivällä edelleen kierto heittelee, niin on vaikee tarkalleen paikantaa ovista. Kylä ne on toimineet ihan hyvin.

Tässä nyt sitten odotellaan vuodon alkamista. Sen verran jo vatsassa kipuilee, että varmasti tänään alkaa ja se siitä tästä kierrosta sitten, vaikka toiveet oli korkealla.

Onko teillä kellään kokemusta yksityisellä käynnistä ja hinnoista?

sindi^^ Itse kävin yksityisellä silloin huhtikuun lopussa ja tarkastus + ultraus makso 70 €. Ei mun mielestä paha hinta. Ja olin muutenkin tyytyväinen siihen gyneen. Melkein heti alussa jo kysyi, että onko vauva haaveissa ja ultras paikat pyytämättä.

Mehiläinen83 Mulle taas gyne sanoi, et nimenomaan kannattaa tikutella sitä ovista, koska pitkässä ja epäsäännöllisessä kierrossa tärppipäivät on muuten niin vaikea löytää. Varsinkin, jos ei olla niin halukkaita, että jaksais hommailla joka päivä ;)

ON: Täällä menossa nyt kp 17 ja eilen olin tuntevinani oikean puoleisessa munasarjassa kovempaa kipua. Isännän kanssa hierottiin sitä kohtaa ja hoettiin mantraa "Irtoa, irtoa..." :D Talletuksia tehty viime pe, su ja eilen maanantaina. Mutta, jokaisesta ovulaatiosta on noin 25 %:n mahdollisuus raskautua, vaikka molemmat olisivat terveitä ja siittiöt/munasolut/kohdun limakalvo ym. toimis niin kuin pitääkin.

sindi^^: Mä kävin yksityisellä viikko sitten. Teki papan ja ultran sekä tarkasti kaikki niin maksoi kelakorvauksen jälkeen joku 110 euroa. Pyysi tulemaan tällä viikolla uudestaan ja tekee ultran toiseen kertaan. Tästä ei kuulemma ota mitään korvausta.

Niin ja piti vielä muokata että todella paljon tykkäsin tästä gynestä. Selitti tarkasti kaikki asiat mulle ja oli muutenkin todella mukava :)

Viimeksi muokattu:
Tiistai 24.5

Vauvantekohommissa jo :

Katharsis........26............2........ ......80/26-28...............1.-4.4.
Mehiläinen 83..27............4...............36/29-47..................?
Kristiina84........26...........5............ ...33/25-35................16.-26.5.
Syksy2010.......30............7...............33/31-35................22.-26.5.

sindi^^...........25...........10............30/28-32.....................?
Juliane.............24...........6..............28/32-33..............29.-30.5.
pikkumy...........25...........8................28/28.....................?
Avocado...........29...........8................26/24-29...............?

Heddy81.........29.............1...............26/27-28...............25.-26.5
MM-11.............26............5........ ......26/28-33.............28.5
Manda86..........24...........6... ............25/27...................28.5.
Jo...................30............4(KM yk2)...22/30.....................2.6

-Liv-.............23.............4..................21/?.....................?
Sameoldsong....20..........14..............20/?........................?
Mircea..............21.........10...............18/36...................10-12.6
Hennu86..........25...........3........... ...17/?.........................?

Tuanni............26............1..............16/26-27...................4.6
Kirskis............25............4(KM, yk3)...15/?..........................?
Santski..............28..........3...............12/31-40...................?

kaisla86_........24............7...............9/30-35....................?
Line................30............8................6/28.......................15.6
Epa_88.............22............1/4tm1......5/30-33......................?
millimolli..........25...........10................2/26-30................?

Taustalla:
navi (tjot)
Tupu_
Aliissa
merinorsu
Laurelle

nimim..................ikä...........plussa. ...........LA...........monennesta tärppäsi

namppis88........22...........20.5...............29.1...................YK5

Plussanneiden oma ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1951378-esikoista-yrittamaan-pinosta-plussanneet-kevaalla-ja-kesalla-2011-a/

Listan päivittäminen onnistuu "lainaa"-napin avulla Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.

Miulla on alkanut täällä ihan kauheat mahakivut. Nippailee kokoajan alavatsan molemmilta puolilta. Oletettu ovis ois 26-29.5 tuossa välissä. En oo kyllä nyt testejä tehnyt tai mitään. Luotan siihen, että tässä kierrossa on ollut niin kova peuhaaminen vällyjen välissä että se onnistuu! <3

Keskiviikko 25.5

Vauvantekohommissa jo :

Katharsis........26............2........ ......81/26-28...............1.-4.4.
Mehiläinen 83..27............4...............37/29-47..................?
Kristiina84........26...........5............ ...34/25-35................16.-26.5.
Syksy2010.......30............7...............34/31-35................22.-26.5.

sindi^^...........25...........10............31/28-32.....................?
Juliane.............24...........6..............29/32-33..............29.-30.5.
pikkumy...........25...........8................29/28.....................?
Avocado...........29...........8................27/24-29...............?

Heddy81.........29.............1...............27/27-28...............25.-26.5
MM-11.............26............5........ ......27/28-33.............28.5
Manda86..........24...........6... ............26/27...................28.5.
Jo...................30............4(KM yk2)...23/30.....................2.6

-Liv-.............23.............4..................22/?.....................?
Sameoldsong....20..........14..............21/?........................?
Mircea..............21.........10...............19/36...................10-12.6
Hennu86..........25...........3........... ...18/?.........................?

Tuanni............26............1..............16/26-27...................5.6
Kirskis............25............4(KM, yk3)...16/?..........................?
Santski..............28..........3...............13/31-40...................?

kaisla86_........24............7...............10/30-35....................?
Line................30............8................7/28.......................15.6
Epa_88.............22............1/4tm1......6/30-33......................?
millimolli..........25...........10................3/26-30................?

Taustalla:
navi (tjot)
Tupu_
Aliissa
merinorsu
Laurelle

namppis88........22...........20.5...............29.1...................YK5

Viimeksi muokattu:
Ompas täällä monella jännäpäivät lähellä. Onko mitään uutisia? Hiljaista pitelee.

ON: Olin sopivasti oviksen aikaan reissussa, joten ei tarvitse hirveän tosissaan jännätä kesäkuun alussa. En tiedä onko jotenkin hassusti ajateltu, kun seuraava kuu sopisi jotenkin paremmin. :D

Melkoista omanapailua mutta laitanpa silti

ON Kiertopäivä 37 ja nyt ei minkäänlaisia oireita, eikä menkatkaan ole alkaneet. Ainut että tänään olen ollut todella herkällä tuulella ja itku on tullut pienimmästäkin asiasta mitä mies on sanonut tai tehnyt väärin...kummallista...ehkä se pitää kuiten alkuviikosta testailla, jos menkat eivät ole alkaneet...en vain halua taas pettyä...

Niinpä onkin monella jännittävät päivät lähettyvillä. Ilmoitelkaa heti sitten.

ON Eilen tuli kerran pyyhkiessä sellaista vaaleanpunaista valkovuodon tapaista ja tänään sitä on tullut jo pari kertaa. Eilen oli koko ajan sellainen tunne, et kohta ne menkat alkaa :( Mutta ei ne ainakaan vielä ole alkaneet. Yritän olla testaamatta ja sitten perjantaiaamuna testaan, vaikka kuinka paljon tekisi mieli jo nyt testata. Toivottavasti menkat ei ala. Pidetään peukkuja!

Ppuuuuh : / Menee aika aivan liian hitaasti ja vauvva uutisen hajottaa päätä..

Olin kaverin kuukauden ikästä kääröä kattomassa.. Söpö pieni pallero joka puklaili paljon :heart: Jotenki pelkäsin omia fiiliksiä, kun itte kokenu kuitenkin kovia, ni ajattelin, et romahdan siellä ihan täysin, mut eei, hyvin se meni.. Mut sen jälkeen, ko kotiin pääsin, ni on pelkkää koikuttelua ollu miekkoselle. Kävin lenkilläki, mut ei auttanu. Tiuskimista ja kiukuttelua.. Mies tuliki sitte sohvalle ja otti sylkkyyn ja kysy "Miks sä kiukuttelet mulle?" itkuhan siinä sitte pääs. Purkautus tilanne ja tunteet sitte.. Outoa.. : /

Plussa tuulia!! :whistle:

Yhteistyössä