Esikoista yrittämään 2011

Renesmee kovasti voimia sinne.

LeenaT hyvin se menee! ONNEA!

Anskutin Onnea siullekki!

ON: Meikkis sai fudut. Kesäkuun alusta loppuu työt. Ja tiiättekö mitä. VAPAUS! Aamulla töihin tullessa sain kuulla tämän uutisen. No ei kai siinä, pitempi kesäloma ainaski luvassa siis :)
Menkat varmaan alkaa ens viikolla. Eiköhän se lapsikin ala onnistuu ko loppuu tämä vittupäästressi tästä paskasta työstä. Tänää käyny semmosia ihmisiä, että voi luoja. Onneks loppuu kohta.

Renesmee :hug: Voimia kovasti sinne.

Minä tästä varmaan lähden tuonne plussanneiden puolelle ihmettelemään. Hieman on vielä epätodellinen olo, koska en uskonut tämän käyvän näin nopeasti.

Hirmuisesti plussatuulia kaikille! Toivottavasti tulette pian perässä tuonne plussakerhoon :)

Pahoittelut Renesmee! :(

Suuren suuret onnittelut Leena T ja Anskutin!! =)

Millimolli, hienoa että pystyt ottamaan töiden loppumisen noin iloisella mielellä! Tietty jos on ollut paska paikka, niin mukavahan sieltä on lähteä.. Itse oisin varmaan aika paniikissa, jos yht'äkkiä työt loppuis.

ON: täällä menkat alkaa loppua ja innolla taas yritys päälle. :)

Anskutin ja LeenaT Onnea ja tarrasukkia!

Remesmee..:hug: :O Karu tuomio. Jaksamista asian sulatteluun. Älä kuitenkaan heitä lapsia ikuisesti mielestäsi. Anna itsellesi aikaa ja pohdi sen jälkeen muita tienhaaroja.

Millimolli Oikea asenne! Nauti kesästäsi, se tekee hyvää ja uuden työn löydyttyä intoa on kahta kauheammin,

Voi Renesmee :'( Tosi ikäviö uutisia!! Mut tosiaan, niinkuin Tuanni sanoi, onhan niitä sitten muita vaihtoehtoja.. : /
..Mun siskolla esim. on poika adoptoitu Filipiineiltä :)

Millimolli, aika rennosti tosiaan otat asian?! o_O :D Hienoa kyl!

No turhahan se o rykiä sillo ko paskat on jo housuissa :D
Ei mulla mitään hätää ole, mie pääsen liiton päiville siihe asti, että uusia hommia löytyy ja mikäs sen hauskempaa ku kesällä downsizata, varsinki ku kahtee vuotee ole ollu kunnon lomaa kesällä :D

Pahoittelut Renesmee :'( Epäreilua!

Millimolli: Juuri noin pitää ajatella. Nyt otat kesän ihan rennosti ja nautit lomasta :)

Onnittelut Leena T ja Anskutin! Teillä Anskutin tärppäsi sitten ekasta kerrasta, eikö vain. Hienoa! Toivottavasti myös meillä. Peittoja heiluteltiin kyllä tosi ahkerasti viime viikolla. En tiedä milloin ollaan viimeksi noin usein pupuiltu ;) Nyt en kyllä ole ihan varma täsmääkö nuo jännäpäivät tuolla listassa. Voi olla, että menee vasta tuonne 28.5. No, saa nähdä. Jännittää kyllä vähän.

Plussatuulia kaikille!

Tiistai 17.5.2011

Vauvantekohommissa jo :

nimim..............ikä.............YK.................KP....... ....JÄNNÄPÄIVÄ

Katharsis........26............2........ ......73/26-28...............1.-4.4.
Namppis88........22...........5...............40/28-60..................?
Mehiläinen 83..27............4...............29/29-47..................?
Kristiina84........26...........5............ ...26/25-35................16.-26.5.

Syksy2010.......30............7...............26/31-35................22.-26.5.
Line................30............7...............25/29.....................21.5.
millimolli..........25............9....... ......22/26-30..................?
Juliane.............24...........6..............21/32-33..............29.-30.5.

pikkumy...........25...........8................21/28.....................?
Avocado...........29...........8................19/24-29...............?
Heddy81.........29.............1...............19/27-28...............25.-26.5
Manda86..........24...........6... ............18/27...................28.5.

Jo...................30............4(KM yk2)...15/30.....................2.6
-Liv-.............23.............4..................14/?.....................?
Sameoldsong....20..........14..............13/?........................?
Mircea..............21.........10...............11/36...................10-12.6

Hennu86..........25...........3...............10/?.........................?
Tuanni............26............1...............9/26-27...................4.6
Laurelle...........24...........3........ .....9/28-31....................5-8.6
Epa_88.............22............1/4tm1......9/30-33......................?

Kirskis............25............4(KM, yk3)...8/?..........................?
Santski..............28..........3...............5/31-40...................?
kaisla86_........24............7...............2/30-35....................?

Taustalla:
navi (tjot)
Tupu_
Aliissa
sindi^^
merinorsu

Vauvantekohomman myöhemmin aloittavat:
nimim....................ikä........... ...................yritys alkaa

selia.......................25..................................heinäkuu 2011
Emby^...................24..................................heinäkuu 2011
bellabambini..................................................elokuu 2011
sansu86..................25..................................elokuu 2011
keijutyttö_90.................................................elokuu 2011
tryffeli89.................21...................................2011

:heart:Plussanneet 2011:heart:
nimim..................ikä...........plussa. ...........LA...........monennesta tärppäsi

Leeniliini...........27............22.2................3.11...........YK1
köppiäinen........24.............7.3...............15.11...........YK4
Susimieli...........22............12.4..............13.12.............?
milizza..............25...........25.4...............28.12...........YK3
jjuuli................19............11.5 .................?..............YK2
LeenaT.............25...........17.5...............25.1.............YK5
{Anskutin}.........27...........17.5..............21.1..............YK1

Plussanneiden oma ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1951378-esikoista-yrittamaan-pinosta-plussanneet-kevaalla-ja-kesalla-2011-a/

Listan päivittäminen onnistuu "lainaa"-napin avulla Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.

LeenaT ja {Anskutin} Onnea, onnea tuhannesti!!! :heart: Nyt tarrasukkia, vauvaliimaa ja vaikka jesaria, että pikkuset pysyy matkassa loppuun saakka!

Renesmee Voi kauhistus :hug: Voimia sinulle! Toivon sinulle tapahtuvan ihanan ihmeen.

millimolli En voi muuta, kuin ihailla asennettasi. =) Jospa se vauvakin antaa itsestään jotain kuulua nyt kesän aikana, kun yksi stressitekijä vähemmän. Muistelenko väärin, mutta kävitkö sinä jossain haastattelussa äskettäin? Ja hei, miten ne teidän koiranpennut?!

Ohhoh täällähän on tapahtunut hurjan paljon! :O

Onnea ja tarrasukkia Anskutin ja LeenaT, toivotaan parasta! :flower:

Renesmeelle ja miehellesi paljon voimia :hug:

ON, huomenna olis dpo10 mut taidan vielä pihtailla. Oireet kadonnu, taisi olla taas voimakas mielikuvitusraskaus meikäläisellä : /

Kirskis et muista väärin, kävinhän mie muttei ottanu tuulta allensa, mut sinäänsä hyvä ko se ois ollu vaa osa-aikainen ni nyt o mahikset ettii uutta paikkaa samalla ko lomaileepi.
Koiranpennut o yhtä lukuunottamatta löytäneet kodin. Mie yritän iukua josko "Markku" sais jäädä meille, mut toistaiseksi tuloksetta, mut jos sillei kotia löydy ni pakkoha se o pitää :D

Heddy no niin siinä pääs käymään. Miehelle hämmästelin, että olipas se "helppoa", niin mies tokaisi "No mää oon niin nuori ja viriili mies!" Hän on minua 3 vuotta nuorempi tosiaan :D

Ja taannoin kun puhuin siitä unelmatyöpaikan hakemisen vaikeudesta niin sekin ongelma ratkesi sitten tänään kun soitin sinne paikkaan ja sanoin, että vedän hakemukseni pois. Olisin ehtinyt olla määräaikaisessa työpaikassa 1,5 kuukautta ennen äippälomaa, joten vähän ois ollu hassua käydä ees haastattelussa. Nyt on ihanan rento olo. Teen tän vuoden hommat loppuun ja sit jään kotiin miettimään tulevaisuutta ja kasvattamaan uutta ja aktiivista kansalaista :)

Ihanaa kesää kaikille!

Pahoittelut Renesmee! :hug:

ON: Kävin tänään gynellä kun pillereiden lopettamisen jälkeen on aina ennen menkkoja monta päivää tullut tiputteluvuotoa. Gyne sitten otti papan ja ultrasi. Ultrassa näkyi sitten vasemman munasarjan lähellä tennispallon kokoinen kysta :O Viikon päästä on kontrollikäynti (varmistetaan että se on kysta eikä esim suolessa jotain...) ja jos on niin mä joudun tähystysleikkaukseen. On kuulemma sellainen kysta joka saattaa häiritä kun/jos tulee raskaaksi. Tässä sitten miehen kanssa ollaan pähkäilty pitäisikö tätä yritystä siirtää siihen kun leikkaus on takana. Tosiaan ensi viikolla todennäköisesti ovuloin enkä huomannut kysyä gyneltä pitääkö meidän lopettaa yrittäminen. Onko muilla ollut samanlaista tilannetta? Oon vähän hämilläni vieläkin...

Laurelle, ohhoh o_O Melkosia uutisia..
Mut ehkä kannattaa nyt kattella ton pupuilun suhteen? Saa sitte rauhassa tähystyksen jälkeen taas puuhailla. Tai sitte soitat huomenna gynelle ja kysäset varmuudenvuoksi :)

millimolli Onnea nyt sitten potkuista :D Varmasti helpottaa sun olotilaa, kun ei tartte olla väkisin sellasessa paikassa töissä, missä ei viihdy! Itsekin olen kokeillut ennen tätä sihteerin työtä erilaisia paikkoja, mutta ainakin kahdesta olen lähtenyt kesken sopimuksen... Ei tehnyt päälle hyvää olla paikassa, minne piti aamusta melkein itku kurkussa lähteä. Töissä kuitenkin vietetään niin paljon tunteja viikosta eikä mulle ole "ihan sama", missä päiväni vietän ansaitakseni rahaa laskujen maksuun...

Laurelle Hui, mitä uutisia :/ Itsekään en osaa sanoa muuta kuin, että soitat sille gynelle ja kyselet, että miten noi vauvahaaveet nyt.

ON: En tiedä, mitä mun elimistö nyt temppuilee. Mulla on tosi pitkään ollut normaalisti alhainen ruumiinlämpö, 35.2 - 35.8 ja siihen olen tottunut. Kuumeinen olen heti, kun mittari lähentelee 37 astetta. Tosin edellisestä kerrasta on melkein kaksi vuotta aikaa. Nyt sunnuntaista asti mittari on näyttänyt 34.3 - 35.1. En nyt varsinaisesti tunne oloani huonoksi. Vähän räkää on erittynyt ja väsyttää, mutta olen kuitenkin kykeneväinen olemaan töissä (vaikkei aivot ihan 100%:sesti raksuta).

Käyn tänään varmuuden vuoksi kilpirauhaskokeissa, kun siellä on lähete valmiina. Kyseiset kokeet piti minulta ottaa jo 17-18-vuotiaana, kun sairastin keskivaikeaa masennusta, mutta jostain syystä lähete sai sitten saamatta? Nyt ne piti ottaa jo määräaikaisterveystarkastuksessa, mutta jostain syystä niitä ei otettu, vaikka lähete siellä olikin? En varsinaisesti usko, että minulla olisi esim. kilpirauhasen vajaatoiminta, vaikka monet oireet sopiikin ja on sopineet pitkän aikaa. Tosin samat oireet voivat sopia johonkin muuhunkin.

Oviksen tikuttelun aloitin toissapäivänä ja ihania viivan paikkojahan ne testit näyttää. Saa nähdä, saanko koskaan nähdä sitä oikeaa ovisplussaa.

”On tärkeää muistaa, että kun elämässämme tapahtuu suuria muutoksia, ne ovat enne jostain paremmasta. Universumissa ei ole tyhjiä tiloja. Kun jokin siirtyy pois, tilalle tulee aina jotain muuta, joka täyttää tyhjiön. Kun kohtaat muutoksen, rentoudu, usko lujasti ja ole vakuuttunut siitä, että muutos on LÄPEENSÄ HYVÄ. Olet saamassa tilalle jotain paljon mahtavampaa.”-Rhonda Byrne, The Secret

Hennu86 Mulla o ollu hyvät työkaverit ja työilmapiiri o ollu hyvä, mutta itte työ on aiheuttanu harmaita hiuksia. Taian tänään tai viimeistään viimeisenä päivänä kiittää pomoa, että se anto mulle mun elämän takas. Mie saan nyt keksiä mitä mie haluan tehdä, mie saan olla kesän miehen poikien kanssa kotona, ei tarvi hoitopaikkoja miettiä. On aikaa mennä taas salille ja lenkittää mun karvasta kaveria oikein kunnolla tuolla. Jutskasin eilen kaverin kanssa puhelimessa ja se tunnusti olevansa iha vähä kade ko mulla o yhtäkkiä kaikki mahikset tehdä mitä mie haluan.
Tämä on semmone siunaus mie uskon tosissaan. Mie saan nyt valita taas kerran mille alan. Itte en olis koskaan saanu aikaiseksi lähteä, vaikka monta kuukautta olen sitä jo toivonut.

Sitten vauvailua: Kp23 ei oireita mihinkään suuntaan. Viime viikko meni melkolailla selibaatissa ko olin sairaana, että en usko mahiksiin. Aamulla peikko taas kummitteli, mutta vastustin ja EN TEHNY TESTIÄ! Yleensähän mie ehin tehä niitä sen 6 ainaskin :) Jotenkin taas alkukierto mennyt iha jees, mutta nytkö loppukierto lähenee koen taas tarvetta tulla tänne palstalle ja alan elätellä haaveita ( vaikka joka kerta lupaan alkukierrossa, että ei sillä niin kiiirettä ole..) Mutta tää on varmaan aika yleistä meillä vauvahulluilla :)

Laurelle: Komppaan muita. Kysta voi muutenkin olla melkoinen stressin aiheuttaja, kun joutuu leikkaustakin miettimään. Kysy gyneltä, hän tietää varmasti parhaiten. Itse tosissaan kun teloin ranteeni tuossa ennen pääsiäistä niin se leikkaus oli ainakin sellainen kokemus, että tiesin jo silloin ettei siitä kierrosta varmasti nappaa. Oli se sen verran stressi ja kun se oli elämäni ensimmäinen leikkaus olin ihan kauhusta kankeana :S

Oma tilanne: Menkkojen loputtua ollaan puuhasteltu makkarissa kaikkina paitsi yhtenä päivänä! :) Tänäänkin olisi varmasti tarkoitus, niin kuin huomennakin. Viime menkat kestivät pidempään kuin edelliset neljät menkat. Nyt ollaan jo kuuden päivän menkoissa niin kuin ennen e-pillereitä! Voisiko tämä olla hyvä merkki?

Namppis :heart: millä testillä testasit? Mulla on aika paljon kokemusta testeistä. :D Enkä mä oo koskaan nähnyt mitään viivanpaikkoja, kyllä ne on aina haamuja olleet. muoks. Onko sulla kuvaa siitä testistä?

Viimeksi muokattu:
Namppis wau wau wau! Minä en oo ikinä saanut haamun haamua, joten oon ihan innoissani täällä sun puolesta, suorastaan hihkun riemusta! :heart: Kerrohan sitten jatkokuulumisia!

Laurelle pahoittelut ikävistä uutisista! :( Kannattaa tosiaan gyneltä kysäistä, mitä tulee yrittämiseen. Toivottavasti asiat selviää ja pääsette taas pian yritykseen takaisin ilman huolia ja murheita :)

millimolli Nyt vaan katseet kohti uusia tuulia, itsekin oon todennäköisesti kesällä "omalla lomalla" ja syksyllä jatkuu taas työt. Ei ehkä kauhean fiksua, mutta mullakin on välillä jaksaminen koetuksella ja pieni breikki työelämästä tekee hyvää, jos se ei veny kovin pitkäksi. Laskin, että onhan tässä hyvällä tuurilla sellaiset about 40 vuotta aikaa painaa duunia :D Plussatuulia sinne loppukiertoon!!

ON: etova olo ja alavatsaan kipuilut/juiliminen jatkuu edelleen. Viimeksi maanantaina testi oli nega. Vaikea sanoa, onko menkat miten myöhässä, kun kierto epäsäännöllinen. Loppuviikosta taas uutta testiä kehiin, jos ei menkat sitä ennen ala. On tämä yhtä odottamista!!! Argh.

Ovis- ja plussaonnea meille kaikille!! :)

Yhteistyössä