Esikoista yrittämään 2011

Keskiviikko 12.8.2011

Vauvantekohommissa jo:

nimim..............ikä.............YK.. ...............KP....... ....JÄNNÄPÄIVÄ

-Liv-.............23.............5... ....52/40-55.................29.-31.7.
Hennu86..........25...........5...........42/27-32..................1.8.
Santski..............28..........4...............40/31-52...................?
Kristiina84........27............7...............32/35-46.........15.8-26.8.

Annastiina79....31............?.................32/32-48.............?
Crystal83.........28...........2..............28/28-30.................13.8.
Emby^.............25.......... - .............. 27/28......................tjot
~Vivianne~........28.........8................27/25-43..................?

pikkumy...........25...........11..............25/28.......................?
Selia...............25............2..............20/27-32..............25.8.
Manda86..........24...........9... .......18/30...................?
Eskapismi.........25...........2........18/30.....................25.8.

Tuanni............26............4............17/26-29...................21.8.
Juliane.............24...........9..........15/32...............29.8.
Syksy2010.......30............10...........14/28-38............?
sindi^^...........25...........13.........14/28-33.....................?

Destello............23..........3.......... 11/33-35.......................
Ambrosia85.........26........9................5/25-32................?
Jo...................30............7(KM yk2)....7/33................7.9.
millimolli..........25...........13......... ....2/26-30................?

Hevostyttö..........25...........1.... .........(61)/28........? Listalle 13.6.

:heart:plussanneet 2011:heart:

nimim..................ikä...........pl ussa. ...........LA...........monennesta tärppäsi

Leeniliini...........27............22.2........... .....3.11...........YK1
köppiäinen........24.............7.3.............. .15.11...........YK4
Susimieli...........22............12.4........... ...13.12.............?
milizza..............25...........25.4......... ......28.12...........YK3
jjuuli................19............11.5 .................?..............YK2
LeenaT.............25...........17.5.......... .....25.1.............YK5
{Anskutin}.........27...........17.5.............. 21.1..............YK1
namppis88........22...........20.5............... 29.1..............YK5
Heddy81.........29.............27.5............ ...2.2................YK1
Line...............30.............18.6...... ........23.2...............YK8
MM-11..........26.............28.6........... ....4.3.................YK6
Kirskis...........25.............7.7.................15.3..............YK5
Bubble89.........22............18.7......... .....?..................YK3
Epa_88........22.................18.7..............?.............YK2/4tm1

Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1951378-esikoista-yrittamaan-pinosta-plussanneet-kevaalla-ja-kesalla-2011-a/

Kaikki päivityspyynnöt punaisella, kiitos.

:attn: Jos kiertosi venyy yli tuplaten sen mitä pitäisi olla (tai ylittää 60pv) pyydä ystävällisesti tekemään kohdallesi erityismerkintä ettei sinua poisteta listasta. Näin vältyt listalta tippumiselta emmekä vahingossa erehdy sinun jättäneen listan.

Listan päivittäminen onnistuu "lainaa"-napin avulla Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.
 
Viimeksi muokattu:
Kristiina84 Joko oot testaillu uudestaan? :) Jännityksellä odotetaan :)

millimolli Hyvähän se miehen on tollee puhua, kun hänellä kuitenkin on niitä biologisia omia lapsia! Ite olen miettinyt (ja sanonut miehellekin), että välttämättä adoptioruljanssiin en lähde, mutta muita keinoja voidaan kyllä sitten kokeilla... Mutta aika näyttää, mitä meille tulee tapahtumaan.

pikkumy Sulla h-hetki käsillä tänään. Pitää noin klo 16 siirtää ajatukset teihin päin ja toivottaa teille onnea :)


ON: Anteeksi ihan hirveästi, kun en jaksa pidempiä kommentoida. Nyt kun töissä on oltu pari viikkoa, niin tuntuu, ettei oikein jaksa keskittyä mihinkään ylimääräiseen : /

Eilen kävin katsomassa tulevaa kummityttöäni. Voi että toinen on suloinen!! Sain jopa syöttää häntä, kun on pulloruokinnassa... 11.9. on sitten ristiäiset :)

Juu. Täällä ei nyt oikein suuntaan tai toiseen muuta kerrottavaa. Tätiä ei ole kuulunut, alavatsalla tosin tänään menkkatuntemuksia. Hetkittäin tuntuu pieniä vihlaisuja alavatsalla, ei oikein muuta. Kuiva kausi jatkuu edelleen enkä ole nyt ovistikkujakaan viittinyt enää tuhlata... Tänään olisi ehkä menossa dpo 5-6. En kyllä edelleenkään usko raskautumisen mahdollisuuteen.
 
Kiitokset onnentoivotuksista. Täällä alkaa pukeutumis ja hiustenlaittourakka just. Neljältä pitää olla keskustas :p

Heräsin flunssaani aamuseittemältä. ARGH. Mut meil on jopa siistiä :) Vaihdoin jopa lakanat (niin no tuosta työhuoneesta ei puhuta minne ne ylijäämätavarat jemmattiin oven taa). Appivanhemmat tulee illalla ja niille meiän normaali elämäntapa vois olla turhan paha järkytys.

Kissa on shokissa. Liikaa tilaa. Ja mulla perkele kynsilakkaa joka kuivuu :D No, yrittää löytää sängystä jonkun piilon mistä ei tuu sanaa ei (mul on puku sängyl "siististi" miten sattuu, ei sil niin väliä kun tafti on jo valmiiksi ryppystä).

Ja joo, linkitän tännekin kuvan puvusta sit :)
 
  • Tykkää
Reactions: Hennu86
pikkumy Hurjasti onnea!!!

Kristiina84 Toivottavasti sun viivat vahvistuu! Joko olet tehnyt uutta testiä?

millimolli Tiedän yhden pariskunnan, joka kävi vuoden yrittämisen jälkeen tutkimuksissa. Molemmat todettiin terveiksi, eikä löydetty syytä, minkä takia ei vauvaa kuulunut. Jos olen ymmärtänyt oikein, niin tämä nainen sai jonkinlaisen lääkityksen, joka kai sit helpotti jotain. (Olen todella hyvin perillä asiasta...) Puolentoista vuoden yrityksen jälkeen sitten napsahti!

Toivottavasti tulette sankoin joukoin tuonne odottajien puolelle! Plussatuulia!!

ON Tätä odottamista ei toistaiseksi ole vahvistettu mitenkään, kuin niillä testeillä, joita itse aikanaan tein. Vuotoja ei onneksi ole ollut (koputan puuta). Tänään oli ensimmäinen neuvolakäynti ja ensi viikon ultraa odotellessa, joskos siellä joku lymyäisi.

Kirskis ja Kaiku 9+3
 
Hennu Niimpä sill on helvetin helppo puhua, sillä on lapsia. Ei ne sen lapset ole sama asia ko omat lapset mulle. En mie ole niiden äiti. JA en tiiä tuleeko musta koskaan äitiä.
Saanko koskaan lasta ?

EN oikein jaksa, olen nyt eilisen ja tänään vaan itkeny. Listassa oli sen verta virhe et mulla on kp 2, mut en saanu sitä punaista väriä tulemaan ni tein sen eilen boldilla. Mut muutenki taian inhota punaista väriä. Silmätki on punaiset.

Onnittelut Pikkumylle! Solet varppina kaunis morsio :)
 
Heippa!

Jo Kannatan hääpäivän lukkoon lyömistä! Me varattiin viime viikolla kirkko ja juhlapaikka kesälle 2012 ja tällä viikolla tuli testiin plussan merkit :D Tähän asti on koko ajan odotettu, että tulis ensin plussa ja vauva ja sitten vasta mentäis naimisiin, jos vielä siltä tuntuu. Mutta päätettiin sitten, että mitä me jäädään odottamaan, kun ei sitä tiedä tärppääkö koskaan.

millimollille :hug: Jaksamista!!

sindi :hug: tiedän tuon surullisen tunteen, sen verran kroppa on tässä viime kuukausien aikana temppuillut. Mutta jos minä saan plussan testiin, niin se on kaikille muillekin mahdollista. Sen verran huononlaisista tilanteista lähdettiin vuoden alussa liikkeelle. Tsemppiä!

Crystal83 Toivotaan, että oli vaan liian aikaista testata! :)

Ihana kuulla teistä odottajapuolen väki! :) Toivotaan, että voisin liittyä sinne jossain vaiheessa. Vielä ei uskalla.

Pikkumy:tä voi varmaan jo onnitella rouviintumisesta :heart:

ON: Kiitos teille kaikille tsempistä! :heart: Kyllä vain, pissin tikkuun tänään heti aamusta kello 6. Noh, viiva on ehket aavistuksen vahvistunut keskiviikosta, mutta jotenkin mulla on pieni pelko päällä. En tiedä yhtään millon tärppi on käynyt, koska tämä kierto mentiin ihan fiilispohjalla ja viiva on kuitenkin reilusti haaleampi kuin kontrolliviiva. Mutta toisaalta, ukkokin näki nyt sen viivan paremmin kuin keskiviikkona, alavatsalla on koko ajan nippailua, tissit tosi kipeet ja pienen pieni kuvotus ollut koko päivän. Voi myös johtua siitä, että toivon niiiin kovasti että tämä olisi todellista ja kuvittelen kaiken. Kävin ostamassa apteekista digimittarin(olen aina haaveillut, että pääsisi käyttämään sitä:D) ja luulempa, että virittelen sen huomen aamulla. Voi luoja miten paljon voi naista jännittää!!
 
Juu, rouva sitä ollaan :) Vielä kun sais kuvia tuolta mieheltä :p Ne kun on sen kameralla otettu ja vääräl koneel mun kannalta.

Muoks, ne kuvat :) Meillä siis meni kaikki sormukset uusiksi kun miehen kihla ei oikein elämää kestäny :D Ja tuota pukua on muutama tunti väkerretty... Niin ja koruja (joista osa ei näy kuvakulman tai tuon boleron takia).

Hääpari

Sormukset
 
Viimeksi muokattu:
pikkumy Hurjan paljon onnea tuoreelle avioparille, ootte tosi kaunis pari :)

Minäkin täällä yksin istun iltaa ja taidan ottaa kohta vähän viiniä, toivottavasti isäntä pääsee huomenna kotiin saikulta...vois olla kohtapuolin "kuumat päivät" ja juuri tänään tulikin sopivasti ovistestit, vielä vähän hailakalta näyttää.
 
Kristiina, mullakin tuli tasavahvat viivat testiin vasta rv5+0 paikkeilla, n. dpo19. Ja hyvin tässä porskutellaan viikolla 16+3. Tee ihmeessä se digitesti, on ollut ainakin mun kohdalla tosi luotettava testi.

Pikkumy onnea rouviintumisesta! :)

Sydämestäni toivon hirveästi plussaonnea teille kaikille!!
 
:wave: menkat loppu ja peitot heiluu!

Onnittelut tuoreelle rouvalle!

Mulla oli taas sata ja yksi asiaa mielessä kun aloin kirjoittamaan, mutta nykyään päässä ei säily mikään data minuuttia kauempaa (tästä syystä mulla käytössä outlookin kalenteri joka synkronoituu puhelimeen, tietokoneessa 2 erillistä kalenteria ja vielä manuaalinen kalenteri jotta muistaisin edes sen oman pään ;))

Kristiinan testiuutisia odotellessa - toivottavasti vahvistuu pian niin stressi ja huolikin vähän saattais hälventyä:hug:
 
Lauantai 13.8.2011

Vauvantekohommissa jo:

nimim..............ikä.............YK.................KP...........JÄNNÄPV

-Liv-...........23..........5..........53/40-55...............29.-31.7.
Hennu86.....25..........5..........43/27-32...............1.8.
Santski........28.........4..........41/31-52...............?
Kristiina84....27.........7.........33/35-46...................15.8-26.8.

Annastiina79.....31......?...............33/32-48...............?
Crystal83..........28......2...............29/28-30...............13.8.
Emby^.............25...... - ..............1/28.....................TJOT
~Vivianne~.......28......8...............28/25-43...............?

pikkumy............25......11..........26/28...................?
Selia.................25......2...........21/27-32..............25.8.
Manda86...........24......9...........19/30...................?
Eskapismi..........25......2...........19/30...................25.8.

Tuanni.............26............4.............18/26-29...........21.8.
Juliane.............24............9.............16/32................29.8.
Syksy2010........30............10...........15/28-38...........?
sindi^^............25...........13............15/28-33...........?

Destello............23..........3...............11/33-35..........?
Ambrosia85......26..........9...............5/25-32............?
Jo....................30..........7 (KM yk2)..7/33................7.9.
millimolli..........25..........13..............2/26-30............?

Hevostyttö........25...........1..............(62)/28.............? Listalle 13.6.

:heart:plussanneet 2011:heart:

nimim..................ikä...........plussa............LA...........Monennesta tärppäsi

Leeniliini...........27.............22.2..............3.11.............YK1
köppiäinen........24.............7.3................15.11...........YK4
Susimieli...........22............12.4...............13.12...........?
milizza..............25............25.4...............28.12...........YK3
jjuuli.................19............11.5 ..............?.................YK2
LeenaT.............25............17.5...............25.1.............YK5
{Anskutin}.........27...........17.5................21.1.............YK1
namppis88........22............20.5................29.1............YK5
Heddy81...........29............27.5................2.2..............YK1
Line..................30...........18.6................23.2.............YK8
MM-11..............26...........28.6................4.3...............YK6
Kirskis...............25...........7.7.................15.3..............YK5
Bubble89...........22...........18.7...............?...................YK3
Epa_88..............22...........18.7..............?....................YK2/4tm1

Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1951378-esikoista-yrittamaan-pinosta-plussanneet-kevaalla-ja-kesalla-2011-a/

Kaikki päivityspyynnöt punaisella, kiitos.

:attn: Jos kiertosi venyy yli tuplaten sen mitä pitäisi olla (tai ylittää 60pv) pyydä ystävällisesti tekemään kohdallesi erityismerkintä ettei sinua poisteta listasta. Näin vältyt listalta tippumiselta emmekä vahingossa erehdy sinun jättäneen listan.

Listan päivittäminen onnistuu "lainaa"-napin avulla Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.
 
Viimeksi muokattu:
Heippa!

Kiitos tsempistä! :) Eilen aamulla rävähti digiin Raskaana 1-2 :) :) Liuskatestejä en ole nyt tehnyt, ne loppui ja ajattelin nyt olla jonkun aikaa testaamatta. Ehkä ensi viikolla katselen viivoja taas, koska olen luonteeltani vainoharhainen ja epävarma ;)

Uskaltaisiko minut jo sitten merkitä plussanneisiin, pääseehän siitä sitten takaisin kuuumeilemaan jos huonosti käy. Jos laittaisi plussapäiväksi nyt sen keskiviikon 10.8.2011 YK 7, ikä 27

Hui kamala, mulla on toisaalta epätodellinen olo, toisaalta jotenkin ihmeen tyyni ja luonnollinen olo. Aamuyöllä heräsin hirveen pahaan oloon, meinasin oksentaa. En tiedä onko se vielä näin alussa edes mahdollista :D Vatsaa nippailee toisinaan ja turvottaa, rinnat on edelleen kipeet. Eilen oli ystävien häät ja olin kuskina. Sekös herätti ihmisissä ihmettelyä ;)

Toivon kovasti lisää plussatuulta tähän pinoon! Jos minun kohdalla se on mahdollista, se on kaikkien muidenkin :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Emby^
Onnea Kristiina84:lle!! Ja onnittelut myös Pikkumy:lle!! :heart:

Ihana lukea täältä hyviä uutisia, kun itsestä tuntuu aika toivottamalle tää homma..
Tikuttelitko Kristiina84 ovista tai oliko muita konsteja käytössä? itse miettinyt, että pakko kait se on lääkäriin alkaa hommautumaan, kun ei toi kierto lyhene. Eilen aamulla tein taas nega r-testin.. Jos vaikka sais jotkut pillerit millä sais tasattua kiertoa. :)
Täällä siis menkkoja odotellessa..
 
Kristiina84 Oikein paljon onnea digitestin tuloksesta!! :heart: Hitto tässä meinaa ihan tippa tulla linssiin :) Toivotaan nyt, että pikkuinen pysyy kyydissä ja kaikki menee hyvin :) Teidänkin kohdalla päti se, mikä monen muunkin: Jos ei stressaa, niin tärppi käy helpommin. Hitto ku onnistuiski siinä...

pikkumy Onnea rouvalle! :) Ihana kuva teistä kahdesta ja sormukset ovat hienot :)

Santski Olen sun kanssa samaa mieltä, että on ihanaa lukea täältä hyviä uutisia, kun itselle niitä ei tunnuta suovan...

Emby^ ja Crystal83 Teille tätipahoittelut : /

ON: Tänne ei mittään erikoista. Kuiva kausi jatkuu edelleen. On itse asiassa ihan outoa olla näin kuiva monen viikon tauon jälkeen. Alavatsalla tuntuu hetkittäin vihlaisuja, tisseissä ei mitään. Ovistestejä en ole tehnyt, kun en jaksa enää nähdä niitä vahvoja testiviivoja. Toivon, että syksyllä gyne lähettäis mut jatkotutkimuksiin ja saisin sitten vaikka clomit avuksi...

muoks. Ja näin sunnuntain kunniaksi vaivaa ärsyttävä kiukkuolo :(

Hevostytön voi varmaan poistaa listalta, kun ei ole näkynyt?
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä