Esikoista yrittämään 2011

Jashoo, pitäsköhän mun korkata taas tännekin pinoon, kun saadaan nuo häät alta pois..

Edelleen siis esikon yritys päällä ja yk 8 menossa.. välissä pari turhan pitkää kiertoa ja plaah..

Nyt on tää kierto menny siinä mielessä hyvin, ettei häiden takia oo ehtiny juurikaan bongailemaan oireita tai oloja :LOL:

eli jos mut listalle takaisin huolitte niin kernaasti tulisin :)
Varmaan seuraavat 3 viikkoa tosin hyvin epäaktiivisena, mutta eiköhän sen jälkeen vähän aktiivisemmin :) ?

tänään siis on kp30/25-32 ja yk8

ja editoidaan vielä sen verta, että pisimmillään kierrot on venyny yli 60pv jolloin oon sitte alottanu terot :)
Teroilla kierto ollut aika tasantarkkaan 25.
Ilman teroja vaihtelevalla menestyksellä 25-32 :D
 
Viimeksi muokattu:
Maanantai 8.8.2011

Vauvantekohommissa jo:

nimim..............ikä.............YK.. ...............KP....... ....JÄNNÄPÄIVÄ

-Liv-.............23.............5... ....48/40-55.................29.-31.7.
Hennu86..........25...........5...........38/27-32..................1.8.
Jo...................30............6(KM yk2)....36/30................3.8.
Santski..............28..........4...............36/31-52...................?

Ambrosia85.........26........8................31/25-32................?
Kristiina84........27............7...............28/35-46.........15.8-26.8.
Annastiina79....31............?.................28/32-48.............?
millimolli..........25...........12......... ....25/26-30................?

Crystal83.........28...........2..............24/28-30.................13.8.
Emby^.............25.......... - .............. 23/28......................tjot
~Vivianne~........28.........8................23/25-43..................?
pikkumy...........25...........11..............21/28.......................?

Selia...............25............2..............16/27-32..............25.8.
Manda86..........24...........9... .......14/30...................?
Eskapismi.........25...........2........14/30.....................25.8.
Tuanni............26............4............13/26-29...................21.8.

Juliane.............24...........9..........12/32...............29.8.
Syksy2010.......30............10...........10/28-38............?
sindi^^...........25...........13.........10/28-33.....................?
Destello............23..........3.......... 7/33-35.......................

Hevostyttö..........25...........1.... .........(57)/28........? Listalle 13.6.

:heart:plussanneet 2011:heart:

nimim..................ikä...........pl ussa. ...........LA...........monennesta tärppäsi

Leeniliini...........27............22.2........... .....3.11...........YK1
köppiäinen........24.............7.3.............. .15.11...........YK4
Susimieli...........22............12.4........... ...13.12.............?
milizza..............25...........25.4......... ......28.12...........YK3
jjuuli................19............11.5 .................?..............YK2
LeenaT.............25...........17.5.......... .....25.1.............YK5
{Anskutin}.........27...........17.5.............. 21.1..............YK1
namppis88........22...........20.5............... 29.1..............YK5
Heddy81.........29.............27.5............ ...2.2................YK1
Line...............30.............18.6...... ........23.2...............YK8
MM-11..........26.............28.6........... ....4.3.................YK6
Kirskis...........25.............7.7.................15.3..............YK5
Bubble89.........22............18.7......... .....?..................YK3
Epa_88........22.................18.7..............?.............YK2/4tm1

Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1951378-esikoista-yrittamaan-pinosta-plussanneet-kevaalla-ja-kesalla-2011-a/

Kaikki päivityspyynnöt punaisella, kiitos.

:attn: Jos kiertosi venyy yli tuplaten sen mitä pitäisi olla (tai ylittää 60pv) pyydä ystävällisesti tekemään kohdallesi erityismerkintä ettei sinua poisteta listasta. Näin vältyt listalta tippumiselta emmekä vahingossa erehdy sinun jättäneen listan.

Listan päivittäminen onnistuu "lainaa"-napin avulla Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.
 
Viimeksi muokattu:
Ambrosia85 Oletkohan jo täyttänyt 26v vai laitoinko sulle liian aikaisin yhden vuoden lisää? ;) Teretulemasta tähän pinoon!!

Mircea Joo, miten toi vaikuttaa, että pitäis rakastella just aamulla ja valot päällä? :D Ei meillä ainakaan oo aikaa/kiinnostusta hommailla aamuisin. Hyvä, kun jaksetaan nousta sängystä ja lähteä töihin :D Kaiken lisäks isännän pitää olla monesti menossa jo kuuden jälkeen, niin pitäis sitten viideks laittaa herätys :D Mielummin nukun ;)

pikkumy Jaksamista sulle sen migreenin kanssa :(

Kristiina84 Pahoittelut negasta :hug: Voi kun me kaikki plussattais lähikuukausina. Synttärionnea sulle :)

Tuanni Toivottavasti tulehdus menee pian ohi!

ON: Täällä oli mielenkiintoinen lauantai-iltapäivä. Rötväilin yksin kotona ja joskus iltapäivästä alkoi ylävatsaan sattua ihan perkeleesti. Aattelin, et aikaisemmin syömäni leivät ne siellä temppuilee ja toisena vaihtoehtona tuli mieleen, että iskeekö tässä 10 vuoden tauon jälkeen kunnon yrjötauti. No, ylävatsalla kivut alkoivat helpottaa, mutta siirtyivätkin alavatsaan! Tuntui, että koko kohtu kramppasi ja mietin, että NYT sieltä alkaa ne menkat. Ja oli muuten niin kipeä alavatsa, että yrjö multa sitten tuli.

Njääh. Kipu paikallistui oikeaan munasarjaan ja muistan lukeneeni muiden kokemuksia, että ensimmäinen ovulaatio mooooonen vuoden jälkeen voi olla hyvinkin kivulias. Ei muuta kuin kyyryssä löllersin vessaan ja dippasin ovistestin: todella vahva testiviiva parissa minuutissa. Ei kuitenkaan ihan plussa ja mietinkin, että olisiko LH-huippu voinu olla pe-iltapäivästä? Tiedä häntä. Vähän myöhemmin mittasin lämmön ja se oli 36 astetta (mulla normi 35.2). Päättelin tästä, että ne mun "menkkatuntemukset", valkkarin lorahtelut, alavatsan nippailut olivatkin valmistautumista ovikseen??

Vielä eilen oli alavatsa ja alaselkä hieman hellinä, mutta nyt ei mitään. Isäntä oli lauantaina vanhempiensa luona ja laitoinkin hänelle viestiä, että kun kotiin tulee, niin makuuhuoneen puolella odottaa eräs homma :D Saas nähdä, riittääkö se mihinkään. Olin ihan valmistautunut menkkojen tuloon, joten ei oltu viime viikon aikana oikein hommailtu :(

Täällä siis menossa dpo 2 / kp 38. Toivoa raskautumisesta tuskin on.
 
Viimeksi muokattu:
Hennu: mulla ainakin ovistestit vaaleni heti oviksen jälkeen (oli sen yhen päivän, sekä aamu et iltapv testi) positiivisia. Eli hyvinkin voi olla toivoa raskautumisen suhteen (sulla voi siis olla periaattees vasta dpo 1:kin). Mä hullu ku testasin ylimäärästä ku selvitin näiden migreeneideni syitä.

Nyt kyl meinaan tulla jo hulluksi. Oviksesta on about se viikko. Ja eilen tuli ihan järkky migreeni joka löi 5 minuutissa todella pahaksi. Eiku suihkuun toivomaan et niska-hartiaseudun kivut ei lyö samalla päälle. Ei ihan, melkein kyllä kun oikea käsi oli pitkälle iltaan et mähän en tottele. Vitutti suorastaan kun olis pitäny ommella kun viimein vauhtiin pääsin ja käsi alko toimia tunti ennen hiljaisuutta :(

Et jos tuol joku yrittää kiinnittyä, niin voi sitä pientä raasua, saa kestää mun hirveät lääkemössöt et selviän ees arjestani ilman et pitää lähteä ensiapuun. Ei todellakaan oo tullut toviin näin tiheästi migreeneitä.

Tosin hupasa olo on nytkin. Pitää totutella tähän juhlapuvun alle tulevaan korsettiin (ihan oikeaan, ei mihinkään markettiversioon) enkä taivu ihan niinkuin ennen enää :D Mut istun ainakin tosi ryhdikkäästi! :LOL: Hamekin on kohta valmis, yläosa hieman kesken, korut on muuten mut hiuskoriste on viel vähä kesken. Nyt on maanantai, et enköhän mä oo perjantaina klo 16 valmis ja tuol keskustas? "Miesraasu" joutuu täl kertaa ottaa ensisijaisen siivousvastuun. :xmas:

Nii ja Ambrosialle tervetuloa takas :) Kuten huomaat, niin mä sählään omia häitä täs palstailun rinnalla ;)
 
pikkumy Sulla suuri päivä lähestyy :) Jännittääkö? Me saatiin eilen yhdissä sukujuhlissa kuunnella kysymyksiä, et koska pistetää kirkko ja juhlapaikka varaukseen. Mies ahdistuu noista kysymyksistä ihan suunnattomasti ja mieki siinä heitin vaan jotain, ettei ehkä koskaan :D Tai ei ainakaan pistetä kirkkoa varaukseen. Miehen suku tosin toivoo, että vaikka mentäisiin naimisiin maistraatissa, niin silti pitäis pitää isommat juhlat. PLAAH, sanon minä : /

Mietin tässä, että jos mulla tosiaan on ovulaatio näin myöhään, niin tuskin on kovin hyviä mahdollisuuksia raskautumiselle?? Täytyy tänään iltapäivästä dipata taas ovistesti ja kattoa, mitä se sanoo...
 
Hennu miksei ois mahiksia raskautua? On kai noita muitaki pitkällä kierrolla raskautuneita. Enemmän taitaa olla merkitystä montako pv menee tuosta oviksesta siihen oletettuun menkkojen alkamispäivään.

Ja ei mua jännitä mikää muu kuin et ehdinkö saada kaiken valmiiksi kun nää migreenit sotkee :D Ja meil on hypersuuret juhlat, hääpari mukaanluettuna 15 ihmistä :D Eikä oo kirkkoa, maistraatin korvikkeenaki käräjäoikeus :p Ja se kuka häät maksaa päättää millaset niistä tulee! Näin meillä... Eli ei oo puheita, hääleikkejä eikä häätanssia. Jompikumpi meistä kieltäyty jokasesta noista :D Mököttäkööt omaiset jos mököttävät. Ihan sama, oma on ongelmansa.
 
pikkumy Luulen et meillekin tulee aika samanlaiset juhlat sit ku mennään naimisiin. :p Ei tosin vielä olla edes kihloissa. Pitää alkaa vihjailla miehelle sit kun plussa tulee testiin. Jos vaikka sit pitäis vauvan nimiäiset ja häät samalla. Mies ei vielä tiedä suunnitelmistani. :D

ON: Jännäpäivä lähestyy ja oikeastaan mitään normaalista poikkeavia oireita ei oo ollu. Tosin voi olla et ovis oli vähän myöhemmin et tää kierto oiskin muutaman päivän pidempi. Mut saa nähdä. Torstaina ajattelin testailla. =) Ei sentään menkkojen alkuun malta odottaa.
 
Hennu86 ihan oikein merkkasit iän, mutta nyt saakin seuraava merkkailla kp1 ja yk 9 :headwall:

No, onneks häät edelleenkin antaa vielä melkein kolmeksi viikoksi tekemistä, ettei ehdi parkua.. ja itselleni häälahjaks ajattelin sponssata ihan uudella gynellä käynnin ku nykyinen vaan mussuuttaa joka kerta "katsotaan uudestaan puolenvuoden päästä" :kieh:

Pikkumy koskas teillä on häät?

Just tulin töihin, ja hyvällä omallatunnolla hetken kaksplussailen ennenko alotan työt kunnolla :saint:
 
Ambrosia: Pe on vihkiminen, su on ite juhla. Siis tällä viikolla... Eikä jaksa stressata :p Pitäs ehkä, etenkin kun nää migreenit hidastuttaa tahtia. Mut jos ny puvun saan valmiiksi ja kämpän siihen kuntoon et tääl voi pari ihmistä majailla yhen yön niin kaikki ok. Tai no. miestyövoimaa.... Hiuksis onneksi saan apua :)

Mä palstailen kiltisti lepotauoillani. Ne tosin välil vähä venyy... Mut jos teen kaikkea liikaa putkeen oon huomen sängynpohjalla ku en jaksa edes nousta :D Miten mä selviän viikonlopusta kun täs pyörii 3 pv jatkuvasti normia enemmän väkeä ympärillä? Niin ja yks koko viikonlopun olevista ei puhu muutamaa sanaa enempää suomea ja mä en kunnolla mitään muuta kuin suomea :p Mä kai nukun su illan ja maanantain...
 
oijohoi, noin pian! Tsemppiä vikaan naimattomaan viikkoon!
En mäkään stressata ajatellut, mut väkistenkin on vähän muuta mielessä ku se että miksi taas tuli täti :)

Mä taas kotona en ehdi pahemmin surffailla/palstailla/blogitella, niin on ihan hyvä että töissä kerkii :LOL: no, onneks vajaa kuukauden päästä tilanne on toinen, ja sitten voi täyttää tyhjiön joka jää kun häät on vietetty :D
 
Ambrosia85 Tätipahoittelut :hug: Ainakin sulla kierto pysyy kohtuullisissa lukemissa :) Ja tosiaan hyvä, että tulevat häät tuovat muuta ajateltavaa tällä hetkellä :) Myös toi sun "häälahja" kuulostaa hyvältä :) Kannattaa vaatia tarkempia tutkimuksia :)

Crystal83 Jos toi oireettomuus tietäis hyvää ;) Monet onkin kertoneet, että varsinaisessa plussakierrossa oireita ei ole ollut juuri ollenkaan verrattuna negakiertoihin :) Plussatuulia puhaltelen! :)

pikkumy Voi olla, että sunnuntain jälkeen olet hieman poikki. Mulla ainakin menis hermo, jos täällä hilluis monta päivää vieraita ihmisiä :LOL: Ja vielä, jos yhden vieraan kanssa ei ole kunnolla samaa kieltä.

Minäkin röyhkeästi palstailen myös töissä ollessa : / Vauvayritys on viimeisen 8 kk:n aikana vallannut aika paljon ajatuksia. Mut kyllä mie silti hommani hoidan ja saan melko paljon kiitoksia ja kehuja :)

Dippasin iltapäivällä ovistestin ja se oli kokonaan jotenkin haalea. Kontrolliviivakaan ei ollut niin tumma kuin yleensä. Kattelen huomen aamulla uudestaan. Mies tuskin jaksaa tänään hommailla. Perkeleen maanantai ja pitkät työpäivät...
 
Enpä mäkään onneks oo palstailusta huonoa kommenttia saanut, kun ei tosiaan työpanokseen vaikuta :)
Ainoa mihin ehkä vaikuttaa on omat vapaaehtoset opiskelut. Luen siis EF Ononline schoolissa englantia, mutta tulee nykyään töissä käytettyä niin paljon ,ettei aktivoinnin takia ainakaan tartte "opiskella" :)

Meillä aika hissunkissua, vaikka vieläkin ihmettelen että mikäs tää tämmönen täti on.. kuppi siis käytössä ja tänään kahdesti tyhjentänyt eikä edes 2 teelusikallista tavaraa oo ollu.. tulis nyt sitte kunnolla, ja veis tätä turvotusta mennessään :D
 
Heipä hei taas

Täällä taas piinaviikko. JA valeraskaus vaihteeksi! Alkaa vähä ottamaan koteloon nää mun valeraskaudet :D

Kamala väsy, vatsaa nippaa jatkuvasti, ja en haista yhtää mitään. Niin ja vesi maistuu raudalle.
Tekisin melkee testin mut olen ne halppistestit, joita ostin sen 50 kpl. KAIKKI siis aivan KAIKKI jo käyttäny :) Ostin tänään kaks halpaa, yritän nyt sinnitellä etten tuhlais tänää semmosta, ko ei näytä kuitenkaan.

Lainasin kirjastosta sen kirjan adoptiomatka. Täytyy illalla perehtyä siihen sitten.
parin viikon päästä aika keskussairaalaan lapsettomuustutkimuksiin. ( jotaki edistymistä, tosin en tiiä haluanko sitten alkaa semmoseen showhun vaikka lasta haluanki enemmä ku muuta maailmassa). Mitä jos ne sanoo, että ei onnistu koskaan. Mitä sitten? Mitä mie sitten teen?
Olen tämmösiä asioita aika paljon murehtinu viime aikoina, että mitä.
Kuitenkin tää on jo 12 kerta ko oma kroppa pettää mut, ko menkat alkaa. Yritä tässä sitte yllä'pitää tervettä itsetuntoa ko oma kroppa on suurin vihollinen :(
 
Hennu86 Oot ihana kun jaksat kaikkia kannustaa. Kovasti plussatuulia sinnekin! Eihän sitä tiedä vaikka sulla jo tärppäis. =)
Ei mulla siinä mielessä oireeton kierto ole et samoja oireita on ku normaalistikin tähän aikaan. Jos vaan muutaman päivän jaksais vielä odotella niin tietää joko tärppäsi vai vieläkö jatkuu yritys.

millimolli Kovasti jaksamisia sinne! Jospa siellä tutkimuksissa löytyis joku helposti korjattavissa oleva syy. :)

Ambrosia85 Tervetuloa! Ehkä se ei olekaan täti? :)
 
millimolli sun ei pitänyt enää olla täällä :/ Oot se eka ja vahvasti ainoin kenet muistan tästä pinosta kun täällä viimeksi olin, enkä tosiaan olis halunnu enää kenenkään sen hetkisen pinoilijan kanssa pinoilla uudestaan haaveilupuolella :/
Itsekin törmäsin kirjakaupassa kirjaan lapsettomuudesta.. pysäytti pahasti. En kuitenkaan uskaltanut ostaa sitä.. tuntu liian pahalta.

Crystal83 en kyllä jaksa uskoa vaikka salaa toivonkin.. enköhän mä huomenna jo valita että rauhottus jo..vaikka mageetahan se olis jos tää olis jotai kiinnittymisvuotoa
 
millimolli Ihana kuulla sinusta :heart: Teillä ei olekaan pitkä aika, kun menette tutkimuksiin... Uskon, että kaikenmaailman ajatukset pyörii mielessä. Itse uskon, että teille löydetään joku kevyt hoitomuoto, jolla pikkuinen voi saada alkunsa :)

Crystal83 Minusta on ihanaa, kun on tällainen tukiverkosto ja kaikki tukevat toisiaan :)

ON: Ovistestit. HUOH! Aamusta Pregcheckin testiin haaleat, mutta tasavahvat viivat (myös kontrolliviiva haalea). Davidin testiin pelkkä viivan paikka. Pregcheckin sivujen mukaan heidän ovistestinsä ovat erittäin herkkiä, joten johtuisko siitäKIN (+PCO), että onnistun saamaan vahvoja testiviivoja pitkin kiertoa? No joo. Aamulämpö tänään 34,3-34,9 astetta (kahdella eri mittarilla mitattuna). En siis ovuloi. Piste.

Aionpa tänään tilata ajan mun gynelle. Jos lokakuun lopussa menis siellä käymään ja pyytäis, jos noi munasarjat ultrattais taas. Haluan tietää, onko tilanne pahentunut vai parantunut.
 
Ambrosia Täällä edelleen, jo vuoden olleena. Olen vanha konkari jo tässä :)
Mie ostin pari kuukautta sitten sen "Ihmeet tapahtuvat muille" Se oli tosi hyvä kirja, kamalan surullinen, mutta tavallansa kuitenkin lohduttava. Mie vaan haluan tietää, että onnistuuko tämä koskaan. Jos ei onnistu niin haluan alkaa kääntämään ajatuksia sitten johonkin muuhun. Varmana märisen monta kuukautta ellen peräti vuotta, mutta sitten ei ainakaan tarvi turhaan toivoa joka kuukausi.

Veljen tyttökaveri ( nii se o nyt taas tyttökaveri eikä enää eksä) Joka losahti vahingossa paksuksi. Sillä ei ole helppo raskaus. Millo liian alhaiset verenpaineet, epäillää raskausmyrkytystä, vähä väliä tiputuksessa jne. jne. Valittaa jatkuvasti. Sanoin sille, että sinuna en valittais minun seurassa yhtään, ainaki solet paksuna ja saat lapsen. Toiset ei ees tuu paksuks. Tai no tuohan oli vale, olenhan mie kerran tullu tosin ei menny aivan niinku strömsössä :)

Mieki olen miettiny, että mie se täällä vaan sitkeästi olen, alusta asti ollu. En ittekään haluais enää olla täällä. Lista joka kerta lyhenee yrittäjien kohdalla minä se vaan en pääse pois. ( voi jes nyt tuli valivalisurkukohtaus) Oikeasti nyt ootan vaan parin viikon päässä olevaa lekuri aikaa. JA jos käviski semmone ihme, että nyt olisin paksuna niin menisin sinne silti. EN luota siihe, että mun elimistö tajuaa miten se lapsi kannetaan loppuun asti mukana.
 
Ambrosia tervetuloa pinoilemaan :wave:

millimolli :hug:

Meilläkin on tosiaan yritystä takana jo 9kk. Vieläkää ei ole täti kurvannut kylään ja jos ei maanantaihin mennessä ole alkanut, niin sit soitan gynelle. Eihän tästä tuu hitto mitään... Testin tein taas varmuuden vuoksi eilen, mutta negaahan se tietty näytti, niin kun olin ajatellutkin. Mua vaan ahdistaa, jos niitä teroja alan ottamaan, että jos tää naaman kukkiminen pahentuu. Mulla ei oo oikeesti ikinä ollut näin huonossa kunnossa iho :( Lauantaina yksissä sukujuhlissa monet ihmettelivät, että mitenkäs sun iho mennyt noin huonoon kuntoon.. Yritin siinä sitten selitellä, että vähän on tullut herkuteltua ja stressattua jne. Ja sit yks sukulainen kysyi, et oonko raskaana.. Kuulemma oli maha näyttänyt siltä. Siis voi hitto! Hyvä etten purskahtanut itkuun ja tokassut, että kunpa olisinkin... Kunhan vaan muuten turvotti... Sori, täällä kanssa vähän masisfiilikset tänään...
 
:wave: täällä kanssa pato murtu tänään himassa ja itkeä pillitin sitä kuinka epäonnistuneeks tunnen itseni!
Lisäksi pelkään että häissä tulee jotain uteluita ens äitienpäivästä, joten voin hyvin kuvitella -Liv-sun fiilikset!
Mua harmittaa että pidin sen terotauon tossa touko-kesäkuussa ja kierto venähti niin pitkäks että teroilla piti alottaa. Mullakun kroppa just oli tottunut siihen hormonimäärään, ja iho jopa alko tulla parempaan kuntoon :D muistan kyllä pähkineeni silloin että pidänkö terotaukoa vai en, juurikin häitä silmällä pitäen... noh, nyt sitte vedetään taas terotauko, koska en halua morisamena ottaa sitä riskiä että kutsuttujen teinien iho yhteenlaskettuna on parempi kuin mulle :LOL:

).( vuoto vieläki suht niukkaa, mutta särky sitäkin runsaampaa.. jostain syystä reagoin myös sillä, että oksettaa. Lisäks mies on flunssassa, niin odottelen nyt sitten koska sekin mulle pamahtaa :kieh:

millimolli
onhan se ehkä tavallaan helpottavaa kun pääsee tutkimuksiin, mutta mä en jotenkin ole valmis. En välttämättä edes halua tietää, vaikka haluankin tietää. No, omalla kohdalla vielä tovi taitaa mennä, että julkisella puolella aletaan tutkimaan.

Sitä ennen en muuta voi ku harrastaa liikuntaa, yrittää pitää miehen virkeänä että kestää näitä mun "hajoomisia", suunnitella häitä ja jatkaa tätä tänään kuukauden kestänyttä tupakoimattomuutta!
 
Tervehdys kaikille piiitkästä aikaa! Mulla on nyt ollu niin paljon kiirettä että en ole ehtinyt tänne palstalle katsomaan teidän kuulumisia...Kuten Hennu jo kirjoitti, niin eipä ole kovin iloinen fiilis täällä...

-Liv-: Mä niin tiedän tunteen! Multa on useampi ihminen tiedustellut raskaudesta viimeksi kuluneen vuoden aikana. Kiva kun on muutenkin itsetunto joskus maassa, niin ei tarvi tuijottaa että mun maha pömpöttäis. Oon normaalipainoinen kyllä, mutta on pientä jenkkakahvaa. Mutta että ihan raskausmaha! En kyllä itse viitsisi kenellekään raskausmahasta puhua jos ei näkyisi tosi selvästi. Ja kunpa sellasen oikean mahan saisinkin joku päivä!!!!

Mulla on myös hieman tullut näppyjä naamaan sen jälkeen kun lopetin pillerit. Oon välillä pelänny että joku siitä huomaisi meidän aikeet. Onneksi ei vielä oo kukaan siitä sanonut mitään.

Omaa napaa sen verran että ei oo kertakaikkiaan mitään tuntemuksia, menkkoja odotellaan ens viikolla. Viime kierrossa mulla nippaili mahassa oviksen (tikutin) ja menkkojen välissä useampana päivänä ja ressukka olin jo innoissaan että ois jotain kiinnittymiskipuja. Tässä kierrossa en tikuttanu kun oltiin poissa kotoa, meni varmaan laskut persiilleen. Joo, että synkkää vissiin täälläkin...

Ihanaa hääpäivää Ambrosia ja Pikkumy! Nauttikaa :heart:
 
Liv Mie olen alkanu kaikkiin vauvakuume ja muihi uteluihin, et oletkos paksuna vastaamaan vaan tylysti, että no ei ole kuule meillä semmonen mahollista, että pää kii. Nii johan on naamat nyrjähtäneet ja on ymmärtäneet hävetä. EN käsitä miksi se kuuluu koko maailmalle, koska pariskunta haluaa saada lapsen, tai onko tulossa. Kuitenki se on semmoinen asia missä ittellä ei ole mitää valtaa ni ahistaa tunkeilevat ihmiset.

Mies tuumi, että hän on nyt sitä mieltä, että nyt mie olen raskaana. Niin se viimeksikin onnistu arvaamaan. Mutta testi näyttää vieläkin negaa. Mulla o vattalihakset tai ei ees ne kipeet, jotenki kummalisesti. Valeraskaus saa joka kuukausi uusia hienompia ilmenemismuotoja. Niin ja oikeesti, mie olen huomannu että viikkoa ennen menkkoja mulla kasvaa tissit ihmeellisiin lukemiin. Oikeasti aivan ko olis iha valtavat daisarit!! Jotaki positiivista valeraskauksissa :D
 
Ambrosia85 tervetuloa takas tänne kuumeilemaan, vaikka oiskin toivonut että olisit sinäkin päässyt jo tuonne toiselle puolelle.

millimolli kuka sen lukemasi kirjan on kirjoittanut? Näin pimeneviin iltoihin kaipaisi jotain lukemista...Hyvä että ootte saanu ajan lapsettomuustutkimuksiin. Hieman samanlaisia fiiliksiä itsellä, että jos ne sanookin että ei voi saada lapsia. Me ei olla vielä mihinkään hankkiuduttu ja voi olla että ei mennäkkään vielä vähään aikaan. Mies on niin lääkäri/sairaalakammoinen, että ensin pitää selvitä yhdestä toisesta koettelemuksesta. Ja voihan se olla että mie käyn sit yksityisellä tutkimuksissa, kunhan vähän vielä aikaa menee.

Ja noista uteluista. Mie en ymmärrä mitä ne ihmiset oikein ajattelee! Ei varmaan ikinä oo käyny mielessä että ei niitä lapsia vaan niin yksinkertaisesti aina tule. Mie en enää nykyisin kommentoi mitään tai sitten sanon että kyllähän nuo kelpais, kun vaan sais. Osa sentään tietää että ei tarvii tulla kyselemään.

Viikot vaan hujahtelee, joskus itku silmässä ja toisinaan taas paremmalla mielellä. Onneks nyt töissä, niin on jotain muutakin mietittävää.
 

Yhteistyössä